Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos on kaikki ajonvakautukset ja luistonestot päällä, niin voi kyllä tehdä tiukkaa päästä kolmen parhaan joukkoon,Miten toi B-6 pitää ajaa?
Noin 70 yritystä takana, ja paras sijoitus kuudes.
Alkaa pikkuhiljaa hermot mennä...
Lukekaapa kaikki GT:n aikoja hinkkaavat tämä:http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186218
Varmasti suurimmalle osalle tuttu juttu, mutta ajattelin silti laittaa...
Saman huomion olen tehnyt ja rattina siis Logitech:n musta MOMO
Pitääkö tässä vielä penkin lisäksi mennä vielä rattiostoksillekin
Niin, eli olet nähnyt skeidatelkalla skeida-asetuksilla sitä, koska onhan tuo oikeasti kaunein peli mitä on ikinä ollut millään koneella.
Ostin tänään tämän pelin ja siihen pitää ladata päivitys. Päivitys ei kuitenkaan suostu latautumaan. Melkein heti kun laitan sen lataukseen, niin tulee joku error. Olen yrittänyt jo monta kertaa eikä vain toimi.
Pitääkö vain jatkaa yrittämistä vai onko tähän jokin muu keino?
Niin ja kyseessä on levyversio, jos sillä on mitään merkitystä.
Kaipaisin hieman neuvoja S-sarjan ajamiseen. Autoina on mm. Mine's BNR34 Skyline GT-R N1 base '06, ferrari f430 06. Ei meinaa millään päästä 3 joukkoon.
Olen pitänyt ajonvakautuksen päällä ja steering=mild. Luistonesto on pois päältä.
Viekö nuo asetukset paljon kierrosajoista? Padilla kun pelaa niin tarvii ajoapuja.
Entä fysiikkasäätö? Mulla tais olla normaali, mitäs eroa siinä pro fysiikassa on?
Nyt kävin itekin sellaset puolen tunnin aamuajelut Daytonassa hutasemassa, häpeäkseni täytyy todeta että ABS oli käytössä.
edit: Suzukassakin pari rundia
P.S. Trick-R:llä on useammallakin radalla tuo Ferrari aika hyvin hallussa... ihailtavaa.
nyt on euroversioonkin tullut GTTV puolelle katseltavaa.
EVO X first impressions ja the legend of gt-r part 1 ja 2.
kestoa about 10min /kpl.
Juu kiitoksia, nyt sain sen ladattua. Pääsee online-kisojen kimppuun.Tyypillinen ongelma päivityksen kanssa, joa esiintynyt melkein jokaisella tän foorumin pelaajalla. Jatka vain yrityksiä, lataus meinaan jatkuu aina siitä kohtaa, mihin se on edellisellä yrityksellä päässyt, vaikkei se palkki sitä niin näytäkään. Päivityksen voi hakea myös pelin perusvalikosta valitsemalla vaikkapa "online" kohdan, jolloin peliä ei tarvitse uudelleenkäynnistää jokaisen epäonnistuneen päivitysyrityksen jälkeen.
Ei muuta kuin, että ainakin osa noista Gran Turismo TV:n matskuista on jo valmiina levyversiolla. Niitä ei siis tarvitse erikseen ladata, vaan ne vain automaattisesti aukeavat ajan myötä. Lisäksi levyversiota ei ole sidottu mihinkään PSN-tunnukseen, joten se on helpompi myydä pois.Onko levyversiolla ja storeversiolla mitään eroa?
Itseäni ei ole juurikaan haitannu tuo. Ekoista päivistä lähtien olen jättäny suosiolla High Speed Ringit ja Daytona Ovaalin väliin time trialeissa. Ei ne muutenkaan hirveen koukuttavia ole. Missä päin ihmiset niitä time trialeita ajelee, kun ei näy tuttuja missään? Ite siirryin tänään ekaa kertaa kokeilemaan professional time trialia. Ford GT LM:llä pari ykkösaikaa ja Amuse S2000:lla yks ykkösaika.Lukekaapa kaikki GT:n aikoja hinkkaavat tämä:http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186218
Varmasti suurimmalle osalle tuttu juttu, mutta ajattelin silti laittaa...
Itse tuli myös tuskailtua noiden kanssa jonkunaikaa.
Ne 630pp -kisat suosittelen ajamaan sillä lotus elise 111r:llä.
680:siin ford gt.
Ja 700pp:ihin Nissan gt-r (se mikä maksaa n.55 000 krediittiä, N-1?). Uskokaa tai älkää, itse ainakin ajoin tällä autolla parempia kierrosaikoja kun z06-tunedilla, mine's r34:sella tai s2000 amusella...
Itseäni ei ole juurikaan haitannu tuo. Ekoista päivistä lähtien olen jättäny suosiolla High Speed Ringit ja Daytona Ovaalin väliin time trialeissa. Ei ne muutenkaan hirveen koukuttavia ole. Missä päin ihmiset niitä time trialeita ajelee, kun ei näy tuttuja missään? Ite siirryin tänään ekaa kertaa kokeilemaan professional time trialia. Ford GT LM:llä pari ykkösaikaa ja Amuse S2000:lla yks ykkösaika.