Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Minkälaisia pelejä yleensä pelaatte netissä siis tarkoitan pro-tasolla vai millä?. itse tullut nyt pelattua aika paljon fujia pro tasolla ja ihan hyvin on menny muutamien alkuvaikeuksien jälkeen. Pelailen nimellä xeico jos joku on nähnyt. :o
Juu ja noista penaltyistä sen verran että joskus ovat ihan aihellisia mutta sitten taas esim tällaisia: pyörähtää radalta ja ajautuu aika pitkälle sitten kun tulee pois niin 5sec penalty kyllä siinä vaiheessa on vähän epätodellinen olo :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minkälaisia pelejä yleensä pelaatte netissä siis tarkoitan pro-tasolla vai millä?. itse tullut nyt pelattua aika paljon fujia pro tasolla ja ihan hyvin on menny muutamien alkuvaikeuksien jälkeen. Pelailen nimellä xeico jos joku on nähnyt. :o
Juu ja noista penaltyistä sen verran että joskus ovat ihan aihellisia mutta sitten taas esim tällaisia: pyörähtää radalta ja ajautuu aika pitkälle sitten kun tulee pois niin 5sec penalty kyllä siinä vaiheessa on vähän epätodellinen olo :mad:

pp650 kisoja suzukassa, daytona roadilla ja fujilla. autona yleensâ elise tuned ainakin noita sââtöjä joita käytän niin se tuntuu paremmalta kuin elise 111r tuned. pp500 kisoja on tullut ajettua tosi vähän kun ei oikeen vauhti riitä siinä pitäis löytää hyvät säädöt integraan niin ehkä sit menestystäkin tulis.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ja joku väitti etä CoDissa kärsii ohjain... Mun ohjain alkaa mistuttaa kohta leivänpaahdinta kun tulee purettua agret siihen :D Ja ne agret aiheuttaa 10min kisan häviäminen hopealle 0,001sek erolla ja Fujin viimeisessä mutkassa saatu penalty:rolleyes:
Eniten rasittaa kun kyttäät ohituspaikkaa kierroksen ja sit viimeisessä ku meet ohi nätisti ja AI osuu takakulmaan niin sulle napsahtaa 5sek kiilaamisesta...
Mulla on tosin onlinesta, toistaiseksi, vaan hyvää sanottavaa. Ovaalilla tulee hauskoja kyttäys-vääntöjä. Paras nousu on sijalta 6 voitton, kun muut vetäs kunnon joukko piruetit vikassa mutkassa:p


Haluaa ratin, hirveetä ajaa pädillä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mites manuaali- vs. automaattivaihteet? saako manuaalilla ajettaessa paljon etua verrattuna automaattiin ja missa kohtaa sitä oikein pitäisi vaihtaa... siinä vaiheessa kun kierrokset menee punaiselle vai juuri ennen rajoitinta?

edit. ps. mulla on Ford. Ei ihan GT, mutta melkein.

Itse tykkään ajella manuaali vaihteilla vaikka padilla ajelenkin....tuo se vähän enemmän fiilistä sihen ajamiseen :) ja yleensä vaihto tapahtuu sitten kun kyseisen vaihteen kaikki vääntö on käytetty...eli reilusti punasella tapahtuu vaihto.

Tän pelin autom. vaihteet toimii kyllä myös tosi hyvin ja onkin tullut joitain kisoja ajettua ihan autom. vaihteilla niin on pystynyt keskittymään enemmän siihen muitten ohittamiseen ja tiellä pysymiseen.

Manuaali vaihteista on muutakin hyötyä kuin hyvä fiilis :cool: eli pitkissä loivissa kurveissa voi lyödä vaikka yhen vaihteen isommalle ja kaartaminen sujuu sulavammin hyvässä vauhdissa. ja jyrkissä kurveissa taas voi lyödä pienempää vaihdetta niin auto kääntyy räväkämmin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olipas kaksmielinen kokemus toi formula... vauhti on järkyttävää ja pito mutkissa sekä jarrutuksissa aivan uskomaton :eek: mut ei ole kyl vauhtia mallennettu 1:1 noitten "normi" autojen kanssa.... ovaalia ku ajaa f1:llä tai ford gt:llä ja molempien mittarit näyttää 320kmh niin kyl formulan vauhti on helv.. kovempi :confused: mut ikävintä oli ku hyppäs f1 jälkeen normiautoon ja koitti ajella vaikka suzukaa niin eihän siinä ollut enää mtn tuntumaa, auto luisuu mutkissa ja tuntuu ku kaikki autot olis capuzzinoja :mad:

edittiä vielä: koitin silleen et loin uuden käyttäjän ps3lle ja rekisteröittin sen pleikkanetvorkkiin, sit käynnistin prologuen ja tein talletuksen, sit kopioittin muistitikulta tuon valmiin paketin missä on formula ja kaikki autot yms.. ja toimii ihan moitteetta.. myöskin alkuperäinen käyttäjätunnus ja sen tallennuksen ovat tallessa, eli jos joku tahtoo koittaa vormulaa niin pystyy kyllä ilman et omat savegamet häviäis.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olipas kaksmielinen kokemus toi formula... vauhti on järkyttävää ja pito mutkissa sekä jarrutuksissa aivan uskomaton :eek: mut ei ole kyl vauhtia mallennettu 1:1 noitten "normi" autojen kanssa.... ovaalia ku ajaa f1:llä tai ford gt:llä ja molempien mittarit näyttää 320kmh niin kyl formulan vauhti on helv.. kovempi :confused: mut ikävintä oli ku hyppäs f1 jälkeen normiautoon ja koitti ajella vaikka suzukaa niin eihän siinä ollut enää mtn tuntumaa, auto luisuu mutkissa ja tuntuu ku kaikki autot olis capuzzinoja :mad:

edittiä vielä: koitin silleen et loin uuden käyttäjän ps3lle ja rekisteröittin sen pleikkanetvorkkiin, sit käynnistin prologuen ja tein talletuksen, sit kopioittin muistitikulta tuon valmiin paketin missä on formula ja kaikki autot yms.. ja toimii ihan moitteetta.. myöskin alkuperäinen käyttäjätunnus ja sen tallennuksen ovat tallessa, eli jos joku tahtoo koittaa vormulaa niin pystyy kyllä ilman et omat savegamet häviäis.

Jospa se kuitenkin johtuisi siitä että siinä formulassa kuvakulma on paljon matalammalla kuin tuossa fordissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuossa kun olisit sisä kuvasta ottanut tuon hudin poes, ois ollu just hyvä niin;)

Itseasiassa tuolle sisäkuvalle oli vaihtoehto olemassa - ilman hudia, mutta valinta osui nyt tähän. Sisäkuvan ilman hudia näkee ainakin ajon jälkeen, kun peli esittää ajon uusintana.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jospa se kuitenkin johtuisi siitä että siinä formulassa kuvakulma on paljon matalammalla kuin tuossa fordissa.

Ei se kyl siitä johdu pelkästään.. ihan sama millä kuvakulmalla sitä ajaa niin sama "lentävä" fiilis on, eikä toi kuvakulma kyl alempaa taida ees olla (ajan sillä et nokka näkyy). Mut ettei pelkäks prologuen mollaukseks mene niin jos formula pelit tulee olemaan vastaavia elämyksiä niin ehkäpä tulee semmonenki vielä ostettua... viimeks olen pelannu ps2lla jotain f1 2000 tms
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos täällä saa esittää toivomuksia GT5:een tulevista automalleista,antakaa Timo Scheiderin uuusi -08 DTM Audi.Matta musta ja jos sais ilman mainoksia,loistavaa?Oli todella hyvä lähetys Canalin DTM aika-ajot,hyvät selostajat,paremmat äänet jotka vielä nostettu selvästi esille ja oisko kuvanlaatukin ollu parempi kuin viimevuoden urheilukanavan lähetyksissä.Ei kaipaa tippaakaan F1 suoria,ja vielä vähemmän Kyllöstä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Joo tota DTM:ää ois kiva vieläki päästä seuraamaan ja ois kiva saaha ees pari autoa tulevaan GT5:een :p

Btw, kuka se olikaan joka sanoi että se TVR *joku* '00 on hauska ajaa niin sataprosenttisesti samaa mieltä! :D Into palaillu tähänki peliin sen ansiosta :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Vaikka GT-R onkin nopea pelissä on se ratilla vähän liian helppo ajettava jotta se olis nautittava.Oikeassa elämässähän se on jo nopeampi Nordschleiffella kuin turbo Porsche.No nyt on 'kaverit' ajellu V-Specillä samaa rataa ja nyt tippuu jo Walter Röhrl Carrera GT:llä ja Zondan joku ei perus versio!'Perhe auto' rupee isottelee kunnolla.:D Ratakierros 13s nopeampi kuin perus GT-R.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ja oisko kuvanlaatukin ollu parempi kuin viimevuoden urheilukanavan lähetyksissä.

OT / Urheilukanava työntää kaikista kanavista huonolaatuisinta kuvaa ulos. Pystyy hyvin vertaamaan nyt jääkiekko-finaaleiden aikaan kun katsot ensin pelin neloselta ja seuraavana päivänä vilkaisee urheilukanavaa. Urheilukanava on tyhmästi ängetty jo tähän valmiiksi ylitäyteen kanavanippuun.

Jos tykkää seurata kunnon moottoriurheilua, jossa tapahtuu paljon ja kisat on tiukkoja niin ite suosin seuraavia sarjoja: DTM, Indy ja Champcar katukisat, LeMans-sarja(en muista tarkkaa nimeä) ja tietty pikku-formulat. F1 on Ecclestonen raiskaama laji, jossa harvoin nähdään kunnon kisoja. Siinä vaiheessa kun aerodynamiikka ja varikkokäynnit ratkaisee, niin tietää että ei kisaa edes ajeta enään:rolleyes: /OT

GT5p:stä;
Kaikki DTM autot olis aika herkku saada, mutta eiköhän suurin osa tule siihen varsinaiseen GT5:een. Olihan nelosessakin jo aika monta.

Onkohan muuten time trialin ja singlerace moden fysiikoissa eroa, kun ajoin samoilla renkailla ja asetuksilla HSR:n kierrosajaksi Corvette Z06:lla 1.10.8xxx eli uuden rataennätyksen 0,4:n sek. turvin verrattuna netin pohja-aikaan. :confused:Ja en edes törmänny seiniin, tuli vaan niin täydellinen kierros kun voi tulla...


Suurin ja hartain toive GT5:een:
SEISOVAT STARTIT!!!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkohan muuten time trialin ja singlerace moden fysiikoissa eroa, kun ajoin samoilla renkailla ja asetuksilla HSR:n kierrosajaksi Corvette Z06:lla 1.10.8xxx eli uuden rataennätyksen 0,4:n sek. turvin verrattuna netin pohja-aikaan. :confused:Ja en edes törmänny seiniin, tuli vaan niin täydellinen kierros kun voi tulla...

Ainakin online kisoissa on boostia jäljessä oleville ja kärjessä olevia hidastetaan. Vois olettaa, että myös yksinpelimoodissa on näin. Sinällään se on sama fysiikkamoodi, mutta oman sijoituksen mukaan fysiikkaenginen parametreja muutetaan(pito, kiihtyvyys, jne.) Kokeilee online kisassa jäädä jälkeen muusta jengistä ja ajaa kierroksen.... saa ihan törkeen kovia aikoja. Samoin, jos pääsee kärkeen ja saa eroa muihin niin omat kierrosajat huononee kunnes muut saa sinut kiinni.
 
Vastaus: GT5 Prologue

F1 on Ecclestonen raiskaama laji, jossa harvoin nähdään kunnon kisoja. Siinä vaiheessa kun aerodynamiikka ja varikkokäynnit ratkaisee, niin tietää että ei kisaa edes ajeta enään:rolleyes: /OT

Höps, Ecclestone on tehnyt valtavan arvokkaan työn F1:lle, ja kasvattanut siitä maailman suosituimman moottoriurheiluluokan. F1:ssä ajaa maailman parhaat ratakuljettajat, joten siellä menestyminen vaatii rautaisia taitoja. Ja itse pidän kisoja myös viihdyttävinä.

Vaan on tuo F2007 aika epeli. En osaa ajaa sillä niin yhtään, Suzukassakin Top 100 (!) on ollut vielä vain haaveena, pienetkin virheet korostuvat niin megalomaanisesti. Hieno sillä on tosin ne Suzukan alun mutkakombinaatiot nykäistä. Maisemat vaan vilisee niin silmissä, että jos epileptistä kohtausta haeskelet, valintasi on selvä. :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Höps, Ecclestone on tehnyt valtavan arvokkaan työn F1:lle, ja kasvattanut siitä maailman suosituimman moottoriurheiluluokan. F1:ssä ajaa maailman parhaat ratakuljettajat, joten siellä menestyminen vaatii rautaisia taitoja. Ja itse pidän kisoja myös viihdyttävinä.

No ei siellä nyt pelkästään maailman parhaat aja:rolleyes: Katseleppas F1:stä muihin luokkiin menneitä kuskeja... Ei ne parhaita ole, ne vain on hyviä F1:ssä. Mestarien kisa on myös aika hyvä mittari.
Itse F1 olisi paljon mielenkiintoisempi jos kaikilla olisi pohjimmiltaan sama auto. Nykyisellään auto ratkaisee enemmän kuin kuski. Esimerkkinä Alonso, joka on varmasti nopea kaveri, ei pärjää ollenkaan nykyisellä Rellulla.

Hieman taas meni offaksi:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkohan muuten time trialin ja singlerace moden fysiikoissa eroa, kun ajoin samoilla renkailla ja asetuksilla HSR:n kierrosajaksi Corvette Z06:lla 1.10.8xxx eli uuden rataennätyksen 0,4:n sek. turvin verrattuna netin pohja-aikaan. :confused:Ja en edes törmänny seiniin, tuli vaan niin täydellinen kierros kun voi tulla...

Itse huomasin et auton asetuksista ei saa esim. ABSia pois time trialissa vaikka siitä ajo avuista saakin ne pois...
 
Ylös Bottom