Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Jahas,menee taas tähän.'Aitoudella' tarkoitan tuntumaa joka itselle muodostuu verrattaessa pelin ajeluja omiin ajokokemuksiin H laatikon autolla.Jätetään suosiolla ne oikealla f430:llä saadut kokemukset näitten juttujen ulkopuolelle,niille kenellä niitä on.Millon tää sun teoria näpertely saa lopun,vai korostuuko oma erinomaisuus tuomalla esille oikeasta kilpailutoiminnasta luetut jutut täällä konsolipelien joukossa?Kerro lisää nippelitietoa,se vakuuttaa aina!

'lähinnä lähestymisitseluottamuksen' yhtä aidolta kuullostava kuin 'ei vaikuta kierrosaikoihin'
Jollei toi lauseenrakenne oo vitsi,meidän maailmat ei ikävä kyllä 'ihan' kohtaa.
Sun tarttee tietty vastata tähän,oothan sä konsolifinin pitkäaikainen prokuski,mutta taitaa jäädä mun puolelta tähän.
Onhan se aina ikävää kun mestari huomaa että uusmies tulee ja pystyy samoihin suorituksiin vähän vaikeammalla autonajo mallinnuksella(kytkin) kuin itse,joten jäädään odottamaan sitä G25:ttä ja kytkintä siihenkin varikkopilttuuseen.Ellei se sit oo aina varattuna siellä rFactorissa.
On ne kovii kuskei,osaa jokaisen mutkan nimeltä+f1:ten raideleveydet.Ja tuo sen esille tavalla joka erottaa pojat 'ammattilaisista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

tottakai toimii!

No niin! Tuli testattua. Eli kytkin toimii ainoastaan H-kaavio tilassa, ja vi.un hyvin! Eli vaihde ei mee "silmään" ilman kytkintä, ainakaan kunnolla, mikä on hyvä homma. Ainoa huono puoli h-kaavio tilassa on että se pitää hirveetä meteliä. Ei pysty iltaisin kyllä käyttään sitä herättämättä koko taloa (vaimo ja lapsi, ei isi ja äiti...).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eiku treeniä kytkimellä,ja kun lähtee toimii haastat mut?Ja jos asut kehä3:lla,ainahan voi treenata Bodomin pohjoispuolella,Vihdintielle päin.Sielt se tatsi lähtee oikeilla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eiku treeniä kytkimellä,ja kun lähtee toimii haastat mut?Ja jos asut kehä3:lla,ainahan voi treenata Bodomin pohjoispuolella,Vihdintielle päin.Sielt se tatsi lähtee oikeilla.

Ihme homma, oon (omasta mielestä) aina ollu Turismoissa hyvä, mutta tässä mä oon ihan paska! Ainoot mitkä pysyy lapasessa on etu- ja nelivetoset, joku vi.un Cappuccinokin melkein lähtee hallusta... :confused: Toi kytkin + h-kaavio homma on kyllä vi.un jees!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Jahas,menee taas tähän.'Aitoudella' tarkoitan tuntumaa joka itselle muodostuu verrattaessa pelin ajeluja omiin ajokokemuksiin H laatikon autolla.Jätetään suosiolla ne oikealla f430:llä saadut kokemukset näitten juttujen ulkopuolelle,niille kenellä niitä on.Millon tää sun teoria näpertely saa lopun,vai korostuuko oma erinomaisuus tuomalla esille oikeasta kilpailutoiminnasta luetut jutut täällä konsolipelien joukossa?Kerro lisää nippelitietoa,se vakuuttaa aina!

'lähinnä lähestymisitseluottamuksen' yhtä aidolta kuullostava kuin 'ei vaikuta kierrosaikoihin'
Jollei toi lauseenrakenne oo vitsi,meidän maailmat ei ikävä kyllä 'ihan' kohtaa.
Sun tarttee tietty vastata tähän,oothan sä gtplanetin pitkäaikainen prokuski,mutta taitaa jäädä mun puolelta tähän.
Onhan se aina ikävää kun mestari huomaa että uusmies tulee ja pystyy samoihin suorituksiin vähän vaikeammalla autonajo mallinnuksella(kytkin) kuin itse,joten jäädään odottamaan sitä G25:ttä ja kytkintä siihenkin varikkopilttuuseen.Ellei se sit oo aina varattuna siellä rFactorissa.
On ne kovii kuskei,osaa jokaisen mutkan nimeltä+f1:ten raideleveydet.Ja tuo sen esille tavalla joka erottaa pojat 'ammattilaisista.

No nytpäs sitä suututtiin, luehan kuitenkin

- en ole itse asiassa yhdessäkään gtplanetin kisassa ajanut, mitään megacuppeja voittanut tai tietääkseni itseäni mestariksi väittänyt. Jos olet rivien välistä saanut sellaisen käsityksen, pahoitteluni.

- lähestymisitseluottamuksella tarkoitin sitä että voi haudata polkimen ilman huolen häivää; siinä itsessään ei voita aikaa mutta välttää niitä virheitä jossa menettää

- peli on simulaatio-orientoitunut, meinaten sitä että tekijät on varmaankin halunneet tehdä joka autosta mahdollisimman autenttisen. Näin myös F430:n tapauksessa, joten on syytä olettaa sen toimivan autenttisimmin semiautomaattina. En väittänyt itse tietäväni millaista oikean F430:n ajaminen on.

- itseäni parempiin kuskeihin törmää lähes koko ajan. En tiedä miten "uusia" eräät ihmiset tälläkin foorumilla ovat (roflator, Pibe, Hiikeri, sinä itse ja kasa muita) mutta on näistä suunnista tullut sen verran kovaa porukkaa että useimmiten huomaa ihastelevansa jonkun muun replayta. En tiedä miten itse ajaisin kierroksen Daytona Roadia H-laatikon ja kytkimen kanssa kun en ole kokeillut, oon kattonut sun kierroksen ja aika hanaahan se meni.

- jos sun mielestä näpertelen teoria-asioiden kanssa, voit jättää semmoset postaukset ihan huoletta huomiotta. Ja miksei konsolipuolella saisi olla oikeeseen tekniikaan liittyvää keskustelua kun kerran useammatkin pelit tekniikan simulointiin pyrkivät? Eikä mua suoraan sanoen juuri kiinnosta kohtaako sun ja mun maailmat, mulla on omani ja saat rauhassa pitää omasi. Itteäni kiinnostaa tuo tekniikkapuoli sen verran että aion jatkossakin sitä heilutella ellei sitä foorumin puolesta kielletä.

- tiedoksesi, olen lähes puhtaasti konsolipelaaja ja rFactor on tämän hetken ainoa pc-pelini, joten koen itseni kotoisaksi ihan tässä konsolifinin sakissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihme homma, oon (omasta mielestä) aina ollu Turismoissa hyvä, mutta tässä mä oon ihan paska! Ainoot mitkä pysyy lapasessa on etu- ja nelivetoset, joku vi.un Cappucinokin melkein lähtee hallusta... :confused: Toi kytkin + h-kaavio homma on kyllä vi.un jees!

Omasta mielestä kytkimen käyttöön otto lisää auton herkkyyttä,lähtee vielä herkemmin sladiin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sanokaas hyvä auto A-luokan läpivetämiseks:) dodge viper löytyy mutta tähän mennes ollu aika turha mut tunne syistä senki vaan ostin:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ratin omistajat onko tullut heel-toe taktiikkaa käytettyä?
ja jos on niin onko yhtä helppoa miltä tämän videon kaveri saa sen näyttämään :D
http://youtube.com/watch?v=jMRN4NqquZk

Itse en ole tuota kokeillut edes omalla autollani ja g25 settiä ei löydy...ideana on ilmeisesti jarruttaessa saada kaasua sen verran, että kierrokset olisivat tarpeeksi korkealla kun taas lähtee lentoon irroittaessa jarrusta
 
Vastaus: GT5 Prologue

nollaavat sitten 15 päivâ rankkigit táytynee odotella varmaan gt5 ja siinâ yrittââ pâteã sitten ajoilla meinaan nâítâ nollauksia saattaatulla vâhân vâliã nâîn alkuvaiheessa ja "testi pelillã". ne ihme formulat ajat oli jo poistettu. tâýtynee sitten tyytyã kerâân crdittiâ ja ostaa kaikki autot kaikissa vãreissã.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt sain nuo tallennukset toimimaan kun kokeilin toisella koneella. Ja jumalaut' mikä auto tuo Ferrari F1 onkaan! Ja tulihan siinä tallennuksen mukana kaikki muutkin autot. Omalla pelaamistahdilla voin rehellisesti sanoa, että ennen GTAIV:n julkkaria en olisi varmaankaan viitsinyt sitä ovaalia jynkätä niin paljon, että rahnat olisivat olleet kasassa.

Kiitokset vielä kerran niille, ketkä viitsivät jelppiä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt sain nuo tallennukset toimimaan kun kokeilin toisella koneella. Ja jumalaut' mikä auto tuo Ferrari F1 onkaan! Ja tulihan siinä tallennuksen mukana kaikki muutkin autot. Omalla pelaamistahdilla voin rehellisesti sanoa, että ennen GTAIV:n julkkaria en olisi varmaankaan viitsinyt sitä ovaalia jynkätä niin paljon, että rahnat olisivat olleet kasassa.

Kiitokset vielä kerran niille, ketkä viitsivät jelppiä.

noi valmiit talletukset on hyvä sit koko versiossa kun kumminkin osa autoista vaatii jonkin lisenssin lâpâisyã kaikki kultana joka saattaa olla tâysin mahdotonta valta osalle pelaajista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

noi valmiit talletukset on hyvä sit koko versiossa kun kumminkin osa autoista vaatii jonkin lisenssin lâpâisyã kaikki kultana joka saattaa olla tâysin mahdotonta valta osalle pelaajista.

Eikös Prolossa juurikin nämä C-B-A-S ole lisenssejä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eikös Prolossa juurikin nämä C-B-A-S ole lisenssejä?

noista ei tarvii saada kuin pronssi sijat ja silti pääsee hankkimaan formulan (ja kaikki muut autot) kun esim. gt4:ssä piti saada kaikista kultaa jos mieli saada kaikki autot.
 
Ylös Bottom