Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Heh, jollain muullakin ongelmia PP700-kisojen kanssa...

Click

:D

Pitänee hankkia se Corvette, sillä on ilmesesti aika moni pärjänny noissa kisoissa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Asiaan kuulumattomasti:

Toivon todellakin että Polyphony Digitals tajuaa vielä jonain päivänä vielä hyödyntää upeaa intromusiikkiaan mitä käyttivät japanin version GT2:ssa. Sopii kuin nenä päähän tähän sarjaan.. Onneksi ns. loppukuvissa GT5 prologuessa oli hieman tätä legendaarisen kappaleen muunnelmaa.

Ketkä eivät tiedä mistä on kyse, katsokaas tämä

Edit. Olipas pettymys kun euro versio oli kämmätty huonolla musiikilla. Onneksi omistin kummatkin versiot. Tuli monesti katseltua tämä intro..

Itse pidän GT1:n musiikeista varsinkin Cubanaten biisit on loistavia.
http://gh.ffshrine.org/soundtracks/977
Intro on huikea.
http://www.youtube.com/watch?v=2I08BeBDh8Y&NR=1
 
Vastaus: GT5 Prologue

eikös tuo biisi ole moon over castle vai mikä se oli.
löytyy myös gt4:n euro versionkin soundtrackilta.
Niin oli. Mutta sitä ei saanut liitettyä introon ;)

Uutena minulle tuli että ilmeisesti japanin version GT3:ssäkin oli tämä loistava kitaranvinguttelu kappale. Ainakin jos youtubeen on uskomista. Perhana, vaadin myös euroversioon vinguttelua! :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli tuhlattua 2 miljoonaa credittiä äsken. On se huima peli. Saa kivasti perspektiiviä formuloiden suorituskyvystä, kun ajaa vaikka A7 eventiä tuolla. Muuttuu hätäiset katuvehkeet kuten F430 ja GT-R pujottelukepeiksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli tuhlattua 2 miljoonaa credittiä äsken. On se huima peli. Saa kivasti perspektiiviä formuloiden suorituskyvystä, kun ajaa vaikka A7 eventiä tuolla. Muuttuu hätäiset katuvehkeet kuten F430 ja GT-R pujottelukepeiksi.

Itse menin tuossa ilalla S-classin läpi, silloin oli rahaa 240 tuhatta. Nyt olen vaan tahkonnut tuota helkutin S-9 ovaalia Lotuksella. 1 688 000 jo kasassa. Tosiaan 240k --> +2miljoonaa tarkoittaa 55 voittoa tuosta kisasta, eli 275 kierrosta ovaalia. :eek: :D Noh, ainakin voiton puolella ollaan. :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisko ton formulan kohdalla niin,että sen fysiikat ei oo ihan samalla tasolla muiden autojen kanssa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

sellaista tuolla gt planetin foorumilla ollaan kirjoiteltu.
lisäksi siinä taitaa olla n.100 pollea liian vähän tehoa ja nappaa down forcet maksimissa enemmän nopeutta mitä oikea formula monzan pääsuoralla.

nuo olen siis vain lukenut gt planetista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

H_Racing,
Jaa-a, se on paha sanoa. Ei ole kokemusta tommosista siviili Ferrareista, F1:sestä puhumattakaan :D Mutta kyllähän se tuntuu tiessä istuvan kun tauti. Toisaalta, kyllä se välillä näyttää töllössäkin hurjalta kun kanttaavat mutkaan kun on kamera sopivassa paikassa jossain flat-out tiukassa mutkassa.

F-li,
säähän oot huimaa vauhtia kerännyt rahaa! Ite keräilin semmosella noin 10 kisaa per päivä aina kun jakso tai oli koneen ääressä, muuten rupes vilisemään silmissä jo liikaa ovaalin reunukset.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nojuu. Eka oli tarkotus, että kerään tänään, eli siis ennen nukkumaan menoa miljonaan credittiin asti, sitten ajattelin, että teen puolet rahankeruu työstä, eli noin 1 100 000 crediittiin asti, sitten tulikin jo sellanen olo, että se formula tulee tähän talouteen vielä tänään! :D

Kun pelin ostin niin meni oikeestaan heti C ja B klassi, sekä iso osa A-classin kisoista. Sitten oli parin päivän tauko, jonka jälkeen läpi A-class + S-classista kaikki paitsi 6,7 ja 10. Sitten tosiaan oli pitempi tauko, viimeyönä meni S7, tänään S6 ja S10 ja kohta on sitten se suurinkin unelma toteutunut. Rupee kyllä olee jo peukalot kipeenä. :p


EDIT: Kello lyö puoli neljä ja valtakunnassa kaksi miljoonaa kasassa. :D Tyytyväinen olen itseeni. Periaatteessa yhdeltä istumalta aikalailla 300 kierrosta ovaalia takana. Voin kertoa, että olen saattanut tuon Elisen jokaisessa mahdollisessa skenariossa maaliviivan yli, ja vähiten keula edellä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

sellaista tuolla gt planetin foorumilla ollaan kirjoiteltu.
lisäksi siinä taitaa olla n.100 pollea liian vähän tehoa ja nappaa down forcet maksimissa enemmän nopeutta mitä oikea formula monzan pääsuoralla.

nuo olen siis vain lukenut gt planetista.
Ei pelkkä raaka teho, vaan tehopaino suhde, no, tämähän on vain peli.

;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä on paras ja haastavin turismo ikinä, kyllä odotan kun kuuta nousevaa että saadaa ne sadat viriteltävät autot, ja vauriomallinnus.
Ehdottomasti kannatti ostaa tämä.

Ainut suuri itku ja harmi kun yhtää hiekalla käy niin on kisa menetetty, ja vastaavasta nuo vastustajat ei kärsi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos pelkkää huhua et täysversioon olis tulossa myös sääolosuhteet ?

Nyt alkaa jo tekee mieli laittaa toi netistä otettu savegame et pääsis vormulaa testaamaan.. kauhee homma kerätä toi 2milliä... ei oo kunnon fiilistä ajaa jotain ovaalia yms tuhatta kertaa putkeen :(
Tai sit täytyy vaan onlinessa pelailla ja kerätä toi raha, ainut vaan et siellä on noita romuralli jamppoja enempi ku ns. rehellisiä kuskeja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Omasta mielestä paras tapa hankkia rahaa on ajaa S-tason Mine'sin ovaali time trialia. Tavoiteaika 47.500 menee jos saa vaikka vain lähtösuoralla imuapua.

Teen siis näin
odotan startin jälkeen n. 6 sekkaa että pari autoa menee ohi ja sen jälkeen lämä tiskiin, ensimmäisestä autosta pääsee ohi ekan mutkan aikana, siitä ei oteta imuja, seuraavat kaksi saadaan kiinni lähtösuoran alussa ja maaliviivan jälkeen ja molemmista otetaan imut, loppukierros puhtaalla radalla ja ekalla yrittämällä alittuu tuo tavoiteaika ja välittömästi "esciä" ja exit ja rahat (27500) talteen ja sama uudestaan ja uudestaan... Aikaa menee ajamiseen alle 2 min.

Fysiikat on standardissa noissa rahankeruumissioissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

S6, 1 kiekka suzukaa f40:lla. 2.22-2.23 menee ite kisaan ja saa 37500 per kisa massia. Standard fysiikoilla tietenkin ajaen. 2 Sijasta saa vielä 20000 ja siihen nyt pääsee varmuudella jahka oppii ajoradat. Varmasti nopein tapa(ei helpoin) kerätä massia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Olisko ton formulan kohdalla niin,että sen fysiikat ei oo ihan samalla tasolla muiden autojen kanssa?

Vaikuttais muuten olevan jees mutta C_L / C_D -suhde (nostovoiman ja dragin) suhde on liian suuri, koska suoralla näyttää nappaavan nopeutta kuin V10-ajan formula. Fujia tutkailtuani on ainakin nopeudet ja ajo-ominaisuudet melko lähellä oikeaa kun vertasin Alonson onboard-kiekkaan.

Optimikierrosajat ovat hieman liian nopeat, tosin eipä rengasmallikaan ole ihan valmis vielä tässä versiossa (Temp/kuluminen).

edit: Olit ajanut nätin kierroksen kytkimellä Daytonassa. Tosin eihän sitä oikeassa F430:ssä tarvitse käyttää... :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toteutin tänään yhden suurista unelmistani. Ostin Ford GT:n.

Eikä muuten pettänyt, jumalauta siinä on pojat oikea ajajan auto! Sijoittelin nuo takakaiuttimet tuossa ajajan sopessani niin, että ne hönkäävät suoraan korvan takana, ja nyt ei muuta teekään mieli kun antaa kaasua tuolle GT:lle. Uu bejbe bejbe aim in love!

Seuraavaksi sitten metsästämään toista suurta rakkauttani.. F40 <3 ;)
 
Ylös Bottom