Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

en malta oottaa et tulee se mahis perustaa omia pelejä.. tulee kyllä olemaan aivan mahtavaa! :D leikkimielistä kaahailua ja välillä vähän totisempaakin :) ... sitte PP650 kisoihin roflalle PP500 ja muille täydet :p jiihaa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikä teidän intternettejä vaivaa :? Itsellä meni ensimmäisellä yrittimällä.
Samoin 1:llä meni pelin julkaisupäivänä, ja varmasti oli silloin eri lailla ruuhkaa, saattoi olla joku muukin silloin päivitystä imuttelemassa.

Ei mikään vaivaa nettejä, vaan servu toimii randomilla. Itselläni onnistui siis ihan hyvin, mutta niin monella on ongelmia että ei tämä johdu mistään muusta kuin surkeista servuista, ylikuormituksesta tai molemmista.
Näinhän se saattaa olla.

Viime yönä kokeilin huvikseen hitaammilla autoilla ja olipas hyvät skabat PP500 Lontoossa. Ei ollut peelo törmäilijöitä yms. idiootteja, tuntuvat olevan noissa tehokkaimmissa Online peleissä kuten PP650:ssä.

Tuolla PP500 kisoissa oli myös vähemmän pelaajia niin olisko mitään tänään vaikka klo. 22:00 alkaen PP500 Lontoossa kisailua?
Luulis pääsevän samoille peleillekin kohtuullisesti. Myös padittelijat pärjäävät paremmin kun autot eivät ole sellaisia tykkejä, ajolinjat yms. jarrutukset kun ovat helpompia asiallisemmista nopeuksista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse vedin 630 ja 680 molemmat Elisella, 700pp:ssä ei kuitenkaan enää pärjää millään. Pitääpi kokeilla tuota Nissania, kun se autotallissa on, kiitos neuvosta! ;)

Kiitos, Elise on kova sana S-sarjassa, Mutkakäyttäytyminen aivan omaa luokkaa...


Sitten kysyisin neuvoja C-sarjan ajamiseen kultaisin pokaalein. Minulta puuttuu vielä se integra ovaali, jossa en saa sitä clioa kiinni. Lähin yritys tais päätyä 1.2 sekunnin päähän :eek:
En ymmärrä miten joku vois sen ajaa kiinni. Mites säädöt kannattaa laittaa siihen kisaan?


Entäs sitten se C-sarjan cappuccino kisa, jossa 10 minuutissa piti ajaa 1.39 aika. Ei kyllä onnistu millään, vaikka olen käyttänyt ns. kaidetemppua tokassa mutkassa. Eihän se ostettava "tuned" capuccino varmaankaan tähän kisaan käy?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itellä ei millään lataa tuota päivitystä. Oon yrittäny nyt jo melkein 20 kertaa mutta keskeytyy aina?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itellä ei millään lataa tuota päivitystä. Oon yrittäny nyt jo melkein 20 kertaa mutta keskeytyy aina?

Kokeileppa tallentaa eka päävalikon "save" -kohdasta. Sen jälkeen yrität uudestaan. Kolmen kaverin kanssa onnistunu sataprosenttisesti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

En oo jaksanut lukea aikasempia viestejä. Milloin se päivitys tulee?

Mikä päivitys? Noita päivityksiä kun on jo kourallinen olemassa. Jos tarkoitat päivitystä missä tulee community featuret ja mahdollisesti vauriomallinnus niin silloin puhutaan syksystä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miljoona kasassa. Vielä saman verran formulaan. Tuo Daytona road F430 oli kiva kun sen oppii. Nopeaa tienaa tuossa niinkuin simo mainitsikin ja tulee ajettua muutakin kun ovaalia. :) Viikonlopuksi formula talliin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

tänään tullut muutama tunti huristeltua f40:llä time trialeita.

pro fysiikat ja ajoavut pois.

eigerilla 1.16.960 ja sija 34
lontoo 58.800 ja sija 9

tuosta lontoosta olen ylpeä kun aluksi tuntui ihan mahdottomalta ja ihmettelin miten kärki kuskilla muka on alle 57s aika.
en minäkään tässä taida aivan paska olla, yleensä 2-3s jään kärkiajalle, luulin että jäisin vähintään jonkun 10 sekuntia kuten yleensä autopeleissä on ollut jos leaderboardseja katsellut.
on muutenkin eka peli missä yleensäkkään jaksaa time trialeita ajaa.

nyt on euroversioonkin tullut GTTV puolelle katseltavaa.
EVO X first impressions ja the legend of gt-r part 1 ja 2.
kestoa about 10min /kpl.

Kävin ajamassa sulle kiritystä noihin. Eigerin maaliintulo f40:lla on melko ... liukas... meni niin luisussa ees taas, että hyvä että lipulle pääsi, mutta aika oli silti ihan ok. Tosin varaa on parantaa vielä rutkasi molemmissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ah mikä ihana kokemus nykyajan konsolipelaamisen helpossa maailmassa.

Seuraava nillitys saattaa sisältää kirosanoja, katotaan lähteekö näpeistä.

Tänään oli huono päivä. Duunissa sairaana kun en saanut saikkua vaikka korvatulehdus onkin. Ruokiksella päätin että järjestänpä edes illaks kotiin tekemistä ja haen jonku pelin. No GT5 Prologue vaikutti oivalle valinnalle kun maksaa vaan 40 ja on kuulemma mitä hienoin autopeli. No sehän lähti mukaan sen enempiä kyselemättä. Siinä sitten innoissani töissä odottelin, että kello löis 18 ja pääsis kotia pelaaman tätä uutta ja upeaa autopeliä. No voinpa sanoa että en oo vieläkään päässyt edes testaamaan. Tuossa se on nyt ensiksi asentanut ittensä ja sen jälkeen yrittänyt ladata jotain helvetin päivitystä jo muutaman tunnin, joka kerta pukkaa erroria jossainvaiheessa. Emmä ny halua ilman päivitystäkään alottaa pelaamaan jos sit lähtee savet ku haluaa päivittää sen. Ei helvetti tämmöstä rikkinäistä paskaa saa myydä asiakkaalle. Ihan turha selittää, että "täysversio tuleekin vasta vuoden päästä" Ei perkele ole kumminkaa reilua tämmönen hommien kuseminen. Tosi hieno ensivaikutelmasta tulevasta laadusta.

Ah, tekipäs hyvää purkaa se. No varmaan hyvä peli, jos vaikka huomenna pääsis jo pelaamaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

jahas nyt ois driftit driftailtu ferrari f40:llä.
kaikissa paitsi normi eigerissa sijoitus top 10: ssä.
tosin eipä niitä ajajiakaan paljon muutamassa radassa ollut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Emmä ny halua ilman päivitystäkään alottaa pelaamaan jos sit lähtee savet ku haluaa päivittää sen. .

Ei multa ainakaan lähteny savegamet mihinkään ennen päivitystä... olin pelannut jo C sarjan läpitte ennen ku jaksoin ootella niin kauan et toi päivitys meni läpitte, ja törsäsin kaikki rahatki vielä siinä pelossa et päivityksen takia rahat dellaantuu.. mut sama määrä oli rahaa "kukkarossa" päivityksen jälkeen ku ennenki...
 
Vastaus: GT5 Prologue

VIHDOINKIN S-7 LÄPI! :p Tästä palkkioksi itselleni menen nukkumaan. Enää S-10 ja sitten se F40 kisa jäljellä + toki rahankeruuta, jotta saa Wormulan.
Pakko sanoa, että tuota "ässeiskaa" tahkotessa on monen monta kirosanaa päässyt suusta ja Sixaxis lennellyt. Tänään tuli honkikonkista DualShock 3, ties vaikka se siivitti minut pronssille, ainakaan tätä ohjainta en vielä ekana päivänä viitsinyt kaltoin kohdella. :D
Ja vaikka osa kisoista tuntuu alkuun lähes mahdottomilta, niin on kyllä sitäkin palkitsevampaa, kun vihdoin onnistuu. Oli äsken sellainen olo, kuin taivaissa olisi leijunut. Että älkää vaan ihmiset ladatko valmiita tallennuksia netistä, vaikka kuinka tuntuisi vaikealta. Nimittäin oikotie Formulaan on, mutta oikotietä onneen ei ole. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nostan niille hattua jotka osaa ajaa niitä S-luokan kisoja Lotus Elise R111 kanssa...ittellä lähtee kokoajan lapasesta..antakaa jotain säätö neuvoja

Padilla pelatessa kannattaa pitää ajonvakautus päällä ja ohjaus=strong, niin pysyy lapasessa ainakin minulla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

VIHDOINKIN S-7 LÄPI! :p Enää S-10 ja sitten se F40 kisa jäljellä

Itelle oli kaikkein vaikeimmat kisat S7 ja S10...sit ostin tuned/corveten ja pääsin eka yrityksellä S7:n 1 sijalle ja sit S10 pääsin kakkoseks helv.. moisen säätämisen ja kiroomisen jälkeen :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oli kyllä hemmetin vaikeita noi S7 ja S10. Muutaman kerran lens ohjain seinää. Autona oli Lotus Elise 111R Tuned, ilman ajoapuja. Säätojä sen verran että iskarit 10 ja maavara -15. Nyt seuraavaks f40 kisa. Olisko jollain jotain säätövinkkejä siihen?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Saittekos menemään läpi nuo S7 & S10 PRO-fysiikoilla ja ilman ajoapuja? Itse jouduin tipauttamaan fysiikat standardiksi. Vasta sitten meni S10 läpi (Amusella) kolmannella yrittämällä.
 
Ylös Bottom