Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samoin 1:llä meni pelin julkaisupäivänä, ja varmasti oli silloin eri lailla ruuhkaa, saattoi olla joku muukin silloin päivitystä imuttelemassa.Mikä teidän intternettejä vaivaa :? Itsellä meni ensimmäisellä yrittimällä.
Näinhän se saattaa olla.Ei mikään vaivaa nettejä, vaan servu toimii randomilla. Itselläni onnistui siis ihan hyvin, mutta niin monella on ongelmia että ei tämä johdu mistään muusta kuin surkeista servuista, ylikuormituksesta tai molemmista.
Itse vedin 630 ja 680 molemmat Elisella, 700pp:ssä ei kuitenkaan enää pärjää millään. Pitääpi kokeilla tuota Nissania, kun se autotallissa on, kiitos neuvosta!
Itellä ei millään lataa tuota päivitystä. Oon yrittäny nyt jo melkein 20 kertaa mutta keskeytyy aina?
Juu, onhan siinä jotain virhettä, vai ootkos sä jotenki onnistunu menemään melkein miljuunan miinukselle, ku eikös se ollu 2miljoonaa eikä kolmea miljoonaa
En oo jaksanut lukea aikasempia viestejä. Milloin se päivitys tulee?
tänään tullut muutama tunti huristeltua f40:llä time trialeita.
pro fysiikat ja ajoavut pois.
eigerilla 1.16.960 ja sija 34
lontoo 58.800 ja sija 9
tuosta lontoosta olen ylpeä kun aluksi tuntui ihan mahdottomalta ja ihmettelin miten kärki kuskilla muka on alle 57s aika.
en minäkään tässä taida aivan paska olla, yleensä 2-3s jään kärkiajalle, luulin että jäisin vähintään jonkun 10 sekuntia kuten yleensä autopeleissä on ollut jos leaderboardseja katsellut.
on muutenkin eka peli missä yleensäkkään jaksaa time trialeita ajaa.
nyt on euroversioonkin tullut GTTV puolelle katseltavaa.
EVO X first impressions ja the legend of gt-r part 1 ja 2.
kestoa about 10min /kpl.
Emmä ny halua ilman päivitystäkään alottaa pelaamaan jos sit lähtee savet ku haluaa päivittää sen. .
Nostan niille hattua jotka osaa ajaa niitä S-luokan kisoja Lotus Elise R111 kanssa...ittellä lähtee kokoajan lapasesta..antakaa jotain säätö neuvoja
VIHDOINKIN S-7 LÄPI! Enää S-10 ja sitten se F40 kisa jäljellä
VIHDOINKIN S-7 LÄPI!