Vastaus: GT5 Prologue
Jahas,menee taas tähän.'Aitoudella' tarkoitan tuntumaa joka itselle muodostuu verrattaessa pelin ajeluja omiin ajokokemuksiin H laatikon autolla.Jätetään suosiolla ne oikealla f430:llä saadut kokemukset näitten juttujen ulkopuolelle,niille kenellä niitä on.Millon tää sun teoria näpertely saa lopun,vai korostuuko oma erinomaisuus tuomalla esille oikeasta kilpailutoiminnasta luetut jutut täällä konsolipelien joukossa?Kerro lisää nippelitietoa,se vakuuttaa aina!
'lähinnä lähestymisitseluottamuksen' yhtä aidolta kuullostava kuin 'ei vaikuta kierrosaikoihin'
Jollei toi lauseenrakenne oo vitsi,meidän maailmat ei ikävä kyllä 'ihan' kohtaa.
Sun tarttee tietty vastata tähän,oothan sä konsolifinin pitkäaikainen prokuski,mutta taitaa jäädä mun puolelta tähän.
Onhan se aina ikävää kun mestari huomaa että uusmies tulee ja pystyy samoihin suorituksiin vähän vaikeammalla autonajo mallinnuksella(kytkin) kuin itse,joten jäädään odottamaan sitä G25:ttä ja kytkintä siihenkin varikkopilttuuseen.Ellei se sit oo aina varattuna siellä rFactorissa.
On ne kovii kuskei,osaa jokaisen mutkan nimeltä+f1:ten raideleveydet.Ja tuo sen esille tavalla joka erottaa pojat 'ammattilaisista.
Jahas,menee taas tähän.'Aitoudella' tarkoitan tuntumaa joka itselle muodostuu verrattaessa pelin ajeluja omiin ajokokemuksiin H laatikon autolla.Jätetään suosiolla ne oikealla f430:llä saadut kokemukset näitten juttujen ulkopuolelle,niille kenellä niitä on.Millon tää sun teoria näpertely saa lopun,vai korostuuko oma erinomaisuus tuomalla esille oikeasta kilpailutoiminnasta luetut jutut täällä konsolipelien joukossa?Kerro lisää nippelitietoa,se vakuuttaa aina!
'lähinnä lähestymisitseluottamuksen' yhtä aidolta kuullostava kuin 'ei vaikuta kierrosaikoihin'
Jollei toi lauseenrakenne oo vitsi,meidän maailmat ei ikävä kyllä 'ihan' kohtaa.
Sun tarttee tietty vastata tähän,oothan sä konsolifinin pitkäaikainen prokuski,mutta taitaa jäädä mun puolelta tähän.
Onhan se aina ikävää kun mestari huomaa että uusmies tulee ja pystyy samoihin suorituksiin vähän vaikeammalla autonajo mallinnuksella(kytkin) kuin itse,joten jäädään odottamaan sitä G25:ttä ja kytkintä siihenkin varikkopilttuuseen.Ellei se sit oo aina varattuna siellä rFactorissa.
On ne kovii kuskei,osaa jokaisen mutkan nimeltä+f1:ten raideleveydet.Ja tuo sen esille tavalla joka erottaa pojat 'ammattilaisista.
Viimeksi muokannut moderaattori: