Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
H Racing, kerro miten sen kytkimen saa toimimaan?
Painamalla kolmiota kun kisa alkaa
Aaha. Pitääpä kokeilla. H-kaavio ei varmaan toimi?
tottakai toimii!
Eiku treeniä kytkimellä,ja kun lähtee toimii haastat mut?Ja jos asut kehä3:lla,ainahan voi treenata Bodomin pohjoispuolella,Vihdintielle päin.Sielt se tatsi lähtee oikeilla.
Jahas,menee taas tähän.'Aitoudella' tarkoitan tuntumaa joka itselle muodostuu verrattaessa pelin ajeluja omiin ajokokemuksiin H laatikon autolla.Jätetään suosiolla ne oikealla f430:llä saadut kokemukset näitten juttujen ulkopuolelle,niille kenellä niitä on.Millon tää sun teoria näpertely saa lopun,vai korostuuko oma erinomaisuus tuomalla esille oikeasta kilpailutoiminnasta luetut jutut täällä konsolipelien joukossa?Kerro lisää nippelitietoa,se vakuuttaa aina!
'lähinnä lähestymisitseluottamuksen' yhtä aidolta kuullostava kuin 'ei vaikuta kierrosaikoihin'
Jollei toi lauseenrakenne oo vitsi,meidän maailmat ei ikävä kyllä 'ihan' kohtaa.
Sun tarttee tietty vastata tähän,oothan sä gtplanetin pitkäaikainen prokuski,mutta taitaa jäädä mun puolelta tähän.
Onhan se aina ikävää kun mestari huomaa että uusmies tulee ja pystyy samoihin suorituksiin vähän vaikeammalla autonajo mallinnuksella(kytkin) kuin itse,joten jäädään odottamaan sitä G25:ttä ja kytkintä siihenkin varikkopilttuuseen.Ellei se sit oo aina varattuna siellä rFactorissa.
On ne kovii kuskei,osaa jokaisen mutkan nimeltä+f1:ten raideleveydet.Ja tuo sen esille tavalla joka erottaa pojat 'ammattilaisista.
Ihme homma, oon (omasta mielestä) aina ollu Turismoissa hyvä, mutta tässä mä oon ihan paska! Ainoot mitkä pysyy lapasessa on etu- ja nelivetoset, joku vi.un Cappucinokin melkein lähtee hallusta...Toi kytkin + h-kaavio homma on kyllä vi.un jees!
Sanokaas hyvä auto A-luokan läpivetämiseksdodge viper löytyy mutta tähän mennes ollu aika turha mut tunne syistä senki vaan ostin
![]()
Nyt sain nuo tallennukset toimimaan kun kokeilin toisella koneella. Ja jumalaut' mikä auto tuo Ferrari F1 onkaan! Ja tulihan siinä tallennuksen mukana kaikki muutkin autot. Omalla pelaamistahdilla voin rehellisesti sanoa, että ennen GTAIV:n julkkaria en olisi varmaankaan viitsinyt sitä ovaalia jynkätä niin paljon, että rahnat olisivat olleet kasassa.
Kiitokset vielä kerran niille, ketkä viitsivät jelppiä.
noi valmiit talletukset on hyvä sit koko versiossa kun kumminkin osa autoista vaatii jonkin lisenssin lâpâisyã kaikki kultana joka saattaa olla tâysin mahdotonta valta osalle pelaajista.
Eikös Prolossa juurikin nämä C-B-A-S ole lisenssejä?