Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

No ei siellä nyt pelkästään maailman parhaat aja:rolleyes: Katseleppas F1:stä muihin luokkiin menneitä kuskeja... Ei ne parhaita ole, ne vain on hyviä F1:ssä. Mestarien kisa on myös aika hyvä mittari.
Itse F1 olisi paljon mielenkiintoisempi jos kaikilla olisi pohjimmiltaan sama auto. Nykyisellään auto ratkaisee enemmän kuin kuski. Esimerkkinä Alonso, joka on varmasti nopea kaveri, ei pärjää ollenkaan nykyisellä Rellulla.

Hieman taas meni offaksi:D
'
Mjuu, hyviä pointteja. Mutta tuollaistakin ajajankloppia kasvatetaan nykyään nimenomaan F1:siä silmällä pitäen, eikä tuollaisista koppiautoista saada paljoa kokemuksia ennenkuin on liian myöhäistä. Eli huono on lähtä vertailemaan DTM ja F1 kuskeja. Molemmat ovat hyviä omissa lajeissaan, ja hyvä niin.

Ja offahan on hubaa ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

No ei siellä nyt pelkästään maailman parhaat aja:rolleyes: Katseleppas F1:stä muihin luokkiin menneitä kuskeja... Ei ne parhaita ole, ne vain on hyviä F1:ssä. Mestarien kisa on myös aika hyvä mittari.
Itse F1 olisi paljon mielenkiintoisempi jos kaikilla olisi pohjimmiltaan sama auto. Nykyisellään auto ratkaisee enemmän kuin kuski. Esimerkkinä Alonso, joka on varmasti nopea kaveri, ei pärjää ollenkaan nykyisellä Rellulla.

Hieman taas meni offaksi:D

Ralf Schumacher,ei auennut jatkoa ekan aika-ajo session jälkeen!Jäi sille ekaks tippuvan paikalle.
Oommä surullinen :)
Ottais vaan suomalaisia,rupeis homma toimii.:cool:

SEISOVALLA STARTILLA kytkin on voittaja jos vierellä tai vaikka edessä sama auto ilman sitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Ralf Schumacher,ei auennut jatkoa ekan aika-ajo session jälkeen!Jäi sille ekaks tippuvan paikalle.
Oommä surullinen :)
Ottais vaan suomalaisia,rupeis homma toimii.:cool:

Mika Mäki rokkaa. Huomisen todennäköinen F1-tähti.

Nuo tämän pelin takapotkut on kyllä rakastettavia kapineita. Ford GT, F40.. Paljon mieluummin minä noilla ajan kuin F2007:lla. :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mika Mäki rokkaa. Huomisen todennäköinen F1-tähti.

Nuo tämän pelin takapotkut on kyllä rakastettavia kapineita. Ford GT, F40.. Paljon mieluummin minä noilla ajan kuin F2007:lla. :p

Itse rakastuin tohon TVR:N Tamoraan on vaan niin hauska auto... kahotaan voittaako joku vielä sydämmeni, kunhan kaikki autot talliin saan

Edit:
Joo tota DTM:ää ois kiva vieläki päästä seuraamaan ja ois kiva saaha ees pari autoa tulevaan GT5:een :p

Btw, kuka se olikaan joka sanoi että se TVR *joku* '00 on hauska ajaa niin sataprosenttisesti samaa mieltä! :D Into palaillu tähänki peliin sen ansiosta :p
Minähän se sanoin, ja ei ole vielä todellakaan mikään auto sen paikkaa vienny...
 
Vastaus: GT5 Prologue

On kyllä tosiaan muutama niin mielettömän hieno ajonautinto pelissä, ettei toista ole nähnyt. Ainakin em Ford GT ja F40 kuuluvat joukkoon, myös Amuse tai Mine's GT-R ovat aika juhlaa ajaa (Tamoraa/Tuscania ei vielä tallista löydy). Nyt on pelintekijät kyllä onnistuneet siinä, että eri apujen/fysiikkamallin valitseminen tuottaa kyllä yön ja päivän eron ajamiseen. Itsenikin tekisi mieli hankkia se oma G25 jotta saisi kytkimen käyttöön niihin autoihin jossa sitä tarvitsee (voin kuvitella ainakin valmiissa pelissä C-ryhmäläisten olevan aika kiinnostavia, kun manuaalikytkimellä vedetään ). Oon kyllä tykännyt ajaa myös näillä modernimmilla (esim. GT-R, F430), niihinkin saa kuitenkin kivasti vaikeusastetta :) . GT-R:n kanssa on hauska leikkiä VCD:llä, paljastaa vähän piilotettuja ominaisuuksia.

SEISOVALLA STARTILLA kytkin on voittaja jos vierellä tai vaikka edessä sama auto ilman sitä.

Näinpä. Ainoa mahdollinen poikkeus taitaa olla jos tekijät sijoittavat joihinkin F1:siin Launch Controlin (ois hienoa nähdä ratissa sellanen kauhea valoshow kun starttiohjelma lähtee käyntiin).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt tuossa illan ratoksi kävin ajamassa Amusella Fuji F:lle kiekan, ABS = 1. Piti ajaa tt:tä kun toi S7-kisa ei ota onnistuakseen :p

Saa tulla nokittelemaan, tosta löytyy parannettavaa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hevein,sä oot päässy gtplanetin 'harmaalle' listalle!:D Agressiivinen ajo muita kilpailijoita kohtaan.
Pääset pois listalta 16.4 jollei kukaan ilmoita uudesta tapauksesta ennen sitä.
Tossa on jo paha paikka :D Löytyy 'new black list'in luota.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Piti itsekkin ruveta noita S-lisenssin kisoja ajelemaan kun ei ole aikaisemmin tullut kuin se eka ja toka pronssille kylmiltään ajeltua silloin kun lisenssi aukesi.

S7 (PP700) ja kaksi ekaa yritystä ekan kiekon aikana pöpelikköön. Sitten 3 yritys koskaan ja kulta tuli 6s. voittomarginaalilla.

Sitten S10 (PP700) kimppuun, ekan 15min yritykset ekalla kierroksella aina pöpelikköön/spinnaus, sitten sainkin jo ehjän 1:n kierroksen ja siitä kultaan 15s. voittomarginaalilla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

YEAH, nyt on S-lisenssin kaikki sijoitukset 1., eli kaikki 'pokaalit' kultaisia.:)

Menihän noihin yhteensä jota kuinkin 6 tuntia. Se 1 kierroksen F40 kisa kyllä osasi syödä miestä rotan lailla.
Nyt ansaittu huurteinen...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Piti itsekkin ruveta noita S-lisenssin kisoja ajelemaan kun ei ole aikaisemmin tullut kuin se eka ja toka pronssille kylmiltään ajeltua silloin kun lisenssi aukesi.

S7 (PP700) ja kaksi ekaa yritystä ekan kiekon aikana pöpelikköön. Sitten 3 yritys koskaan ja kulta tuli 6s. voittomarginaalilla.

Sitten S10 (PP700) kimppuun, ekan 15min yritykset ekalla kierroksella aina pöpelikköön/spinnaus, sitten sainkin jo ehjän 1:n kierroksen ja siitä kultaan 15s. voittomarginaalilla.

Itse sain juuri tuossa avattua myös S-luokan..Kerrohan millä autoilla olet ajellut, kerta tuollainen grandmaster olet:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

YEAH, nyt on S-lisenssin kaikki sijoitukset 1., eli kaikki 'pokaalit' kultaisia.:)

Menihän noihin yhteensä jota kuinkin 6 tuntia. Se 1 kierroksen F40 kisa kyllä osasi syödä miestä rotan lailla.
Nyt ansaittu huurteinen...

Ajoit pro-mallilla? Aika haipakkaa saa ainakin omasta mielestäni kiitää että voittaa sen F40-kisan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ite tullut nyt viimepäivät ajeltua nettikisoja. Vakio Nissan GT-R '07:lla niitä PP650 kisoja. GT-R on hyvä, kun siinä on vakiona R3 renkailla 648 PP:tä, niin pääsee aina starttaamaan kärkipäästä ja ajelemaan hyviä sijoituksia. GT-R muutenkin suosikkiauto F430 ohella :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki kisat Lotus Elise 111R/Tunedilla. Miinus tietty ne F40 & Ford GT kisat.

Niin lähinnä meinasin tosiaan sitä fysiikkamallia, kun toinen on +5s nopeempi kierroksella. Ite painin eilen aika lailla Amusella S7:n kanssa että pääsis kolmen joukkoon, ja kaikki kultaan pro:lla tuntuu mulle jotenkin utopialta :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niin lähinnä meinasin tosiaan sitä fysiikkamallia, kun toinen on +5s nopeempi kierroksella. Ite painin eilen aika lailla Amusella S7:n kanssa että pääsis kolmen joukkoon, ja kaikki kultaan pro:lla tuntuu mulle jotenkin utopialta :o
Mä meinasin tolla Lotuksellani tota karpaasin kysymystä. ;)

Stanu fyssille joutui nöyrtymään noissa, kyllä niilläkin joutu 'muutaman' kerran eri eventeissä ajelemaan.
Ainakin toi F40 proffa fysiikoilla tuntuu aivan mahdottomalta voittaa, ja takuulla moni muukin S-lisenssin Eventti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niin lähinnä meinasin tosiaan sitä fysiikkamallia, kun toinen on +5s nopeempi kierroksella. Ite painin eilen aika lailla Amusella S7:n kanssa että pääsis kolmen joukkoon, ja kaikki kultaan pro:lla tuntuu mulle jotenkin utopialta :o

Hehheh, ei varmasti ole ajanut pro-fysiikoilla. Kovat on nimittäin voittomarginaalitkin.

EDIT: captain slow strikes again!
 
Ylös Bottom