Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Näin on,ja jos yrität matalampi tehosilla luottaen omaan ajotaitoon,se on varma että joku kilkkaa sut heti kun tulee mahdollisuus.

Näin on! Ärsyttävää kun ite tykkään ajella GT-R '07:lla netissä ja taito riittää peittelemään mm. Suzukassa loistavasti niitä Elise Tunedeilla ajavia, niin ajavat sitten perseeseen jarrutuksessa, kun niillä ei muuten taidot riitä. Muutaman kerran meinannu lähteä padi ulos ikkunasta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Traction Control = Luiston esto, jonka pois ottamisella etenkin mutkasta pääsee huomattavasti nopeammin pois, kun tehot ei leikkaudu pois pienien luistojen takia, mutta myöskin osaamaton kuski saa auton helpommin lepikkoon.

Ajoin Gran Turismo 4:ää pitkästä aikaa ja huomasin että siinähän on melkeimpä mukavampi ajotuntuma kuin GT5P:ssä. No, sitten tajusin ottaa Traction Controlin pois Prologuessa ja johan rupes homma pelittämään. Olenkin ihmetellyt että minkä ihmeen takia kaikki autot ovat niin tehottomia mutkissa kaasuteltaessa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hahhha koitimpa huvikseni ajaa uudella M3:lla ja TC oli 10. Eipä se juuri eteempäin kulje. Suorastaan naurettavan paljon leikkaa tehoja, auton pitää olla ihan suorassa että liikutaan edes vähän. Noo muuten ei tule kyllä pidettyä TC:tä päällä, tulipahan vaan koitettua. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nykyisessä on tuo ASM parempi ku nelosessa, imo. Muistan kokeilleeni useasti nelosessa tuota vakautusta ja aina puski, nykyisessä toimii jo realistisemmin.

Miten muuten onnistutte ratilla ja ilman ASMää ajamaan tuota Elisen 111R tunedia? Itse ainakin olen joutunut laittaan etupyörien aurauksen -0.25 ettei hyöki liikaa. Meinaa vakioasetuksilla ilman ASM pyöriä joka hemmetin kaarteessa kun tuntuu haukkaavaan liikaa liian nopeesti :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toivottavasti online pelien hostaamis vastuu siirretään pois pelaajilta kun se aiheuttaa liian usein pelin keskeytymisiä ja oiko se roflator kun kirjoitti että online peleissä takana tulioiden auto kulkee kovempaa kuin johdossa oleva eikä tässä kai tarkoitettu imussa ajamista vaan kuminauhaa no jos tämä ptää paikkansa niin mielellää tämä kuminauha katkaistaan heti seuraavassa päivityksessä.

ite en kyllä oo huomannu että onlinessa ois se slow car boost... sehän on aiemmissa turismoissa kaksinpelissä (saa poiskin), eikä mun mielestä tässä oo sitä..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miten muuten onnistutte ratilla ja ilman ASMää ajamaan tuota Elisen 111R tunedia? Itse ainakin olen joutunut laittaan etupyörien aurauksen -0.25 ettei hyöki liikaa. Meinaa vakioasetuksilla ilman ASM pyöriä joka hemmetin kaarteessa kun tuntuu haukkaavaan liikaa liian nopeesti :D

Mä laitoin eteen S3 kumit kun takana pidin R3 "seoksen", tietenkin taitava kuski pääsis mutkat paljon nopeammin jos edessä olis myös R3:t. Mut tällä olen ainakin japsi onlinessa pärjännyt hyvin suzukan radalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ite en kyllä oo huomannu että onlinessa ois se slow car boost... sehän on aiemmissa turismoissa kaksinpelissä (saa poiskin), eikä mun mielestä tässä oo sitä..

kyllähän se siellä taitaa olla. Suzukan PP650-kisassa (F430) kierrosajat ajaessani kärjessä on jotain 2.13-2.14 luokkaa, kun takaa-ajaessa pääsee helposti tuonne 2.08-2.09-alueelle. Tuntuisi häviävän sekä tehoa että pitoa.

Ei sinänsä huono idea hyvien kisojen kannalta mutta pitäisi olla myös kisoja joissa tuota ei ole.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllähän se siellä taitaa olla. Suzukan PP650-kisassa (F430) kierrosajat ajaessani kärjessä on jotain 2.13-2.14 luokkaa, kun takaa-ajaessa pääsee helposti tuonne 2.08-2.09-alueelle. Tuntuisi häviävän sekä tehoa että pitoa.

Ei sinänsä huono idea hyvien kisojen kannalta mutta pitäisi olla myös kisoja joissa tuota ei ole.

ehkä se tulee päivityksessä, jossa on seisovat startit, muulloin tuo on mahdoton ottaa pois, se joka lähtee ekana eikä tee ajovirheitä, niin sitten se tulee ekana maaliin :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minkälaisia aikoja te saatte vedettyä tuolla F2007:lla Suzukalla time-trialissa niillä S2 renkailla ja ilman apuja?

Itse en vain millään tunnu pääsevän tuon tykin sielunelämään kiinni. Tuollaiset 1.32,000-1.32,5xx on itsellä vielä mahdollisuuksien rajoissa, mutta jumankauta maailman kärki nykii sen 1,28,8xx! Ihan uskomatonta vauhtia.

Tunnin ajelun jälkeen paras kiekka 1'33.784. Ehkä tosta sais paranneltua pirteämmässä olotilassa, mutta työtä se vaatisi joka tapauksessa. Alle 1'30 ei kyllä mene ellei tuossa ole jäänyt joku "kikka" tajuamatta miten pääsee mutkista kovempaa.

edit. Jahas, ja olihan mulla jäänyt huomaamatta toi yks mutka miten ajetaan. käynpä kokeileen uuden ajan :) Kattelin tuon ranking1:en replayn.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllähän se siellä taitaa olla. Suzukan PP650-kisassa (F430) kierrosajat ajaessani kärjessä on jotain 2.13-2.14 luokkaa, kun takaa-ajaessa pääsee helposti tuonne 2.08-2.09-alueelle. Tuntuisi häviävän sekä tehoa että pitoa.
Ei tossa mun mielestäni ole mitään 'slowcarboostia'. Normaali imu kun antaa tuon eron. Imu kun ottaa varsinkin pitkien suorien lopuissa sadankin metrin päästä.

Sehän kuuluukin selvästi kun on toisen imussa, häviää se tuulen vohina. Imu toimii myös nopeissa mutkissakin turhan tehokkaasti, tosin vaikeampi ajaa kun pitoa katoaa samalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei tossa mun mielestäni ole mitään 'slowcarboostia'. Normaali imu kun antaa tuon eron. Imu kun ottaa varsinkin pitkien suorien lopuissa sadankin metrin päästä.

Sehän kuuluukin selvästi kun on toisen imussa, häviää se tuulen vohina. Imu toimii myös nopeissa mutkissakin turhan tehokkaasti, tosin vaikeampi ajaa kun pitoa katoaa samalla.

Kyllä prolossa on boostia, jäljessä olevat kulkee nopeampaa ja kärjessä olevat hidastuu. GTplanetilla aikoja sitten testasivat tuota ja totesivat boostin olevan olemassa. Klikkaa tässä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Perseestä, **tun arcade ja rookie peli! Pitihän se näistä konsolipeleistä arvata.

Olen pettynyt... :mad:

..meen pelaa super rub'n'dub :ia..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Spec II:n Update informationeissa mainitaan tuommoinen päivitys
- Upper limit of credits raised to Cr.20,000,000
Minulla katto oli edelleen 2 miljoonaa, mites muilla nykyisillä formulan omistajilla? Ei tuota toki juuri tarvitse, mutta mielenkiinnosta kyselen...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Spec II:n Update informationeissa mainitaan tuommoinen päivitys

Minulla katto oli edelleen 2 miljoonaa, mites muilla nykyisillä formulan omistajilla? Ei tuota toki juuri tarvitse, mutta mielenkiinnosta kyselen...

2 milliä on katto
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kazunori Yamauchi nyt TopGearin haastateltavana: http://www.topgear.com/content/features/stories/2008/04/stories/13/1.html

Auto-ohjelmassa usein nähty testirata näyttäisi tulevan vasta varsinaiseen GT5:n. Tekijä kertoo myös automaailman suhtautumisen muuttuneen; nyt aloite oman mallin sisällyttämisestä peliin tulee sieltä valmistajien taholta..

"Prologue is the halfway point of what we want to do with the game," says Kazunori. "The other half is our homework from now on."
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisiko Ford GT40 kannattava hankinta? Himottais ainakin kovasti kyseinen rassi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisiko Ford GT40 kannattava hankinta? Himottais ainakin kovasti kyseinen rassi.

Onhan tuo aika peli, itse tykkään. Herkästi tuo pirulainen vaan tykkää perää irrottaa. Oma lempiautoni ollut kaikissa turismoissa ja hei, onhan se Top Gearin Jeremynkin lempiauto:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan tuo aika peli, itse tykkään. Herkästi tuo pirulainen vaan tykkää perää irrottaa. Oma lempiautoni ollut kaikissa turismoissa ja hei, onhan se Top Gearin Jeremynkin lempiauto:)

Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) Mä tykkään Nissan GT-R '07:sta!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisiko Ford GT40 kannattava hankinta? Himottais ainakin kovasti kyseinen rassi.

Jos olet ajajamiehiä niin osta ihmeessä. Yksi pelin hienoimmista autoista, kuten jo aiemmin todettu. Ja onhan se GT-R myös ihan kiva.. mutta eikö se ole aika hemmetin tylsä ajaa? ;)
Itse nautin niin silmittömästi juurikin näistä kesyttämättömistä takapotkuista, siinä on sitä fiilistä!
 
Ylös Bottom