Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Ekalla yrittämällä tuli tuo päivitys, eikä menny ku joku 15min.. Onko muut ollu yhtä onnekkaita?

Täällä myös kerta yrittämällä läpi!

Jaaha. Rankingista ei löytynyt vielä ainuttakaan siniristilipulla varustettua ykköskuskia time-trialeiden kohdalla. Nyt olisi korjauksen paikka :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täällä myös kerta yrittämällä läpi!

Jaaha. Rankingista ei löytynyt vielä ainuttakaan siniristilipulla varustettua ykköskuskia time-trialeiden kohdalla. Nyt olisi korjauksen paikka :D

No enköhän mä voi ainakin yrittää, sano vain auto ja rata ;) F40:stä eikä muitakaan supereita ole, GT Voorti on nopein meikällä :o Eikä rahaaka oo Äffään :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

No enköhän mä voi ainakin yrittää, sano vain auto ja rata ;) F40:stä eikä muitakaan supereita ole, GT Voorti on nopein meikällä :o Eikä rahaaka oo Äffään :o

Siellä oli muutamia täysin tyhjiä listoja, joten niistä voisi aloittaa ja varma ykköspaikka olisi ilmeisen selvä! Valokuva muistoksi :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Siellä oli muutamia täysin tyhjiä listoja, joten niistä voisi aloittaa ja varma ykköspaikka olisi ilmeisen selvä! Valokuva todisteeksi :D

No mä katton mitä pystyn, yks "opettelu" kiekka ja toinen vähän tosissaan... ja valokuvan pistäisin tulemaan kyllä, mutta PC:lle ei mahdu yhtää mitää enään :(
EDIT: ei tullu ekalla yrityksellä ees aikaa... kun olin näemmä käynyt muuttelemassa nappien ja toimintojen paikkoja ihan tyystin, ohjauskin oli jääny pelkästään ristiohjaimelle :D
Nii, oliks se toi Free Run sieltä valikosta?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hauska kun noi maatunnukset näkyy online-skaboissa nyt jokaisen nickin perässä jo ajaessa. Lisää kisahenkeä entisestään. Äsken olin jonkun suomalaisen kanssa samassa skabassa, kuka tunnistaa "vvbk9":n?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ladatkaa 'katkeilevat' sieltä GT-TV:n kautta.Taas kerralla läpi,kun pelin uudestaan aloittamalla tai NEWS:in kautta jatkaa tota katkaisemista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niitä privaattiskaboja odotellessa :) illalla voitaisiin kokeilla saataisiinko johonkin kisaan suomalaisten ylivoimapeli? jos tänään nyt vihdoin jaksaisi pyöriä ympyrää 2miljoonan edestä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Uudistuksen ansiosta otin voiton F40:sellä expert kisassa vastassa elisejä sekä Nissanin GT-R:riä muilla oli pisteet 700pp F40:seen sai vain 679 max :D F430:sellä pystyy vetämään vielä kovempaa. Edit. Ja ratana oli tuo high speed ring

Saisivat kyllä korjata tuohon F40:seen oikean painon kun nyt se on 1365kg vaikka todellisuudessa se on 1100kg, jos tämä tehtäisiin olisi F40 täysin kilpailukykyinen noita muita vastaan tuolla expert tasolla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suomelle tuotu jo ansiokas pronssi Daytonan ovaalilla! Ratkaisun avaimina tiukka imutus ja viimeisessä kaarteessa kahden kanssakilpailijan ohitus sisäpuolelta.. aah. Saivat fransmannit ja engelsmannit ihmeteltävää :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

hemmetin emäntä ku pilas mun ajo session, yhen pilalle menneen kierroksen kerkesin ajaa ja nyt pitää sitte lähteä ulos... :eek: no kyllä mä yritän, nyt hieman testailen tolla Stantartilla ja sitte jossai vaiheessa tulevaisuudes sillä toisella alan ajamaan... toi stantarti o vaa sitä rahan keräystä varten ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tullu 700PP kisoja onlineen,ja Eliseitten 'valtakausi' näyttäis hiipuvan. :)

Nojaa, mitä ite vetelin tossa nimeomaan Elisellä (kun GT-R:llä ei sujunu :p) ENSIMMÄISTÄ KERTAA onlinessa, voittoja napsin kyllä huonollakin ajolla.. High Speed Ring ratana... Pari suomalaistakin sattui samoihin kisoihin (jvarjus ja Stagg), pari kaksoisvoittoa otettiin :cool:
Mutta tosiaan, itse ensimmäistä kertaa Elisellä onlinessa ja vielä säädin jotahi TOE-IN/OUT- säätöjä ennen ekaa kisaa kun muistaakseni joku sano täällä että ei lähde niin helposti lapasesta.. Tosi juttu, hyvin meni aina välillä :p

E: Aika nopeaa hommaa muuten kerätä rahaakin tuolla netissä.. Kun kolmossijastakin saa 35000 :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nojaa, mitä ite vetelin tossa nimeomaan Elisellä (kun GT-R:llä ei sujunu :p) ENSIMMÄISTÄ KERTAA onlinessa, voittoja napsin kyllä huonollakin ajolla.. High Speed Ring ratana... Pari suomalaistakin sattui samoihin kisoihin (jvarjus ja Stagg), pari kaksoisvoittoa otettiin :cool:
Mutta tosiaan, itse ensimmäistä kertaa Elisellä onlinessa ja vielä säädin jotahi TOE-IN/OUT- säätöjä ennen ekaa kisaa kun muistaakseni joku sano täällä että ei lähde niin helposti lapasesta.. Tosi juttu, hyvin meni aina välillä :p

E: Aika nopeaa hommaa muuten kerätä rahaakin tuolla netissä.. Kun kolmossijastakin saa 35000 :cool:

Juuh Fruitin muistan. Taisin ajaa kakkoseks ja kerran neljänneks :D Mulla tais olla säätövaiheessa f430 ja f40. Tulipahan sekin todettua että luistoneston kanssa ferrarilla ajaminen on perseestä.

Edit. Itseasiassa voitit minut sen hemmetin luistoneston takia. Tällöin tais alla olla juurikin tuo f430. F40:sellä ei vielä pärjää kierrosajoissa noille eliseille, mutta virheettömällä ajolla paalulta on mahdollista voittaa.
Edit.2 Fruit paljos oli kierrosajat suunnileen kun naputtelit sillä elisellä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ekalla kerralla tuli taas päivitys. Päätin suunnata heti onlineen ja huomasin kisan alussa, että näppäimet yms oli kaikki resetoitu. Noh kisa kuitenkin ajettiin ja Suomelle kaksoisvoitto elzufin:n kanssa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noi maan tunnukset on kivat,mutta näyttää sen maan tiedot jonne käyttäjä tehty.Vähän oma intiimisuoja 'kärsii' ja noi hienot 'amerikan' nimiset kuskit suomilipun kanssa ei oikeen toimi.:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toivottavasti eivät tehneet gt-r:stä nyt liian dominoivaa elise tunetilla pystyy vielä voittamaan suzukassa mutta fujilla ei vauhti oikeen riitä näin äkkiä arvioituna rankkigeistahan tuo selviää mutta ovat sen verran tuoreet etteivät vielä lopullista kuvaa välttämättä anna.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toivottavasti eivät tehneet gt-r:stä nyt liian dominoivaa elise tunetilla pystyy vielä voittamaan suzukassa mutta fujilla ei vauhti oikeen riitä näin äkkiä arvioituna rankkigeistahan tuo selviää mutta ovat sen verran tuoreet etteivät vielä lopullista kuvaa välttämättä anna.

Ei GT-R kuskit ainakaan tolle fefelle pärjää, ei sitten mitenkään :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juuh Fruitin muistan. Taisin ajaa kakkoseks ja kerran neljänneks :D Mulla tais olla säätövaiheessa f430 ja f40. Tulipahan sekin todettua että luistoneston kanssa ferrarilla ajaminen on perseestä.

Edit. Itseasiassa voitit minut sen hemmetin luistoneston takia. Tällöin tais alla olla juurikin tuo f430. F40:sellä ei vielä pärjää kierrosajoissa noille eliseille, mutta virheettömällä ajolla paalulta on mahdollista voittaa.
Edit.2 Fruit paljos oli kierrosajat suunnileen kun naputtelit sillä elisellä?

Ekana kun olin niin siinä 1.10.2xx - 1.11.5xx keikku ajat.. Sitten siellä välillä jotain 1.09.5xx aikoja..
F430 on itse asiassa ihan kiva auto, F40 taas aivan jotain muuta.. Ostin taas, kyllä sillä varmaan oppis ajamaan jos jaksais painaa mutta kun ei :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt kun näyttää maan liput,täyttäkää Time Trialit suomi lipuilla,sen verran hyvin erottuu 'lippumerestä'.Aikanaan täytin GT HDssä 5 vikaa sijaa suomi lipuilla.Oli komean näköstä,pari tuntia sai olla,sit joku meni pilaamaa.
 
Ylös Bottom