Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

täällä meni prolon päivitys(ja ps3 2.3 päivitys myös) ekalla läpi! tosin nettiin ei jaksa pelaamaan tälle illalle kun meinaa wäsyttää aika normaalisti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mulla tuli iltasella päivitys 10min vain 5Mbps letkulla 2 yrittämällä.

Online pelitkin toimivat ihan normaalisti kuten time trialien päivityksetkin.

Kävin GTR proffa Lontooseen nostamassa Suomen lipun salkoon hätäisillä 20min. ajosessioilla.
Muutkin vaan tota ajamaan niin saadaan sinivalkoinen eka 'sivu'.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mini miehenä tavoite olla joka radassa top 10:ssä Cooperilla, vaikeaksi menee, jos porukka nyt nollauksen jälkeen palauttaa tason missä oli enne tuota.

Muuten taitaa arkena olla kohtuu alottelijoita liikenteessä, Daytonan ovaali oli koko illan silmät kiinni vasemmalla kädellä koko ajan ykköseksi ajoa, tai sitten nyt kokeiltu TunedVette on parempi kuin luulin. 45000 per 7min latailuineen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hilloo tulee ikkunoista ja ovista nyt päivityksen jälkeen. Kyllä kohta on F1 kuskeja.

Kävin S^Hansu sun kuvia kattelemassa ja älysin että DeTomaso Pantera kyllä pitäisi saada jo Proloonkin, vaikka syksyn massiivisessa päivityksessä.

Se on jotenkin jäänyt '80 luvun alun skidi ajoista mieleen kummittelemaan.
Oliskohan vaikutusta kun ko. ajan autopeli korteissani oli Pantera ehkä 'urheilusimman' näköinen. :D

Tehoilla taisi jyrätä herrasmies sportti Aston Martin Lagonda. :)

Mitähän 'autoja' nykyajan nuoret muistelevat lapsuudestaan? Toyotoja ja Kiioja. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitähän 'autoja' nykyajan nuoret muistelevat lapsuudestaan? Toyotoja ja Kiioja. ;)

Itsekin tällaisena 80-luvun tuotoksena kun muistelen kovasti, ainakin F40 ja Lambon Diablo olivat aika vehkeitä omissa kirjoissa. Sitten tietysti jotain jenkkirassi Viperia ja Corvettea tuli ihailtua myös.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsekin tällaisena 80-luvun tuotoksena kun muistelen kovasti, ainakin F40 ja Lambon Diablo olivat aika vehkeitä omissa kirjoissa. Sitten tietysti jotain jenkkirassi Viperia ja Corvettea tuli ihailtua myös.
Miami Vice:stä tuli ihailtua sitä Testarossaa. :)
Ja vanhemmat Vetet tietty.

E. Ei muuten ole liienmmin tullut onlinessa vastaan tuota Art Morrison Corvette'60:stä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mulla on Prolo vieläkin muoveissa, meinasin vaihtaa, mutta siitä ei tullu mitään... Kannattaako testata? :D Näyttää vaan siltä, että jengi veivaa vaan tätä aamusta iltaan... Sneikki, eilen oli eka kerta, ku listalla näky joku muu peli ku Prolo!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Omistan mielestäni kohtuu vehkeet(alla listattuna) ja pelintekijäthän ovat painottaneet nauhoittaneensa auton äänet autenttisiksi, mutta mielestäni äänissä ei edelleenkään ole tarpeeksi munaa, ellei laita voluumitasoa sellaiselle että kovassa vauhdissa subbari jytistää jo sohvaa... Onko kukaan samaa mieltä? Laittaisivat vaikka sitten säädettäväksi vaihtoehdoksi moottoriäänien parantamisen...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Omistan mielestäni kohtuu vehkeet(alla listattuna) ja pelintekijäthän ovat painottaneet nauhoittaneensa auton äänet autenttisiksi, mutta mielestäni äänissä ei edelleenkään ole tarpeeksi munaa, ellei laita voluumitasoa sellaiselle että kovassa vauhdissa subbari jytistää jo sohvaa... Onko kukaan samaa mieltä? Laittaisivat vaikka sitten säädettäväksi vaihtoehdoksi moottoriäänien parantamisen...
Ootko kokeillu laittaa dynamiikat täysille pelin äänivalikosta? Oletuksenahan ne on vaisulla "telkkariasetuksella" joka on dynamiikaltaan radio nrj tasoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Omistan mielestäni kohtuu vehkeet(alla listattuna) ja pelintekijäthän ovat painottaneet nauhoittaneensa auton äänet autenttisiksi, mutta mielestäni äänissä ei edelleenkään ole tarpeeksi munaa, ellei laita voluumitasoa sellaiselle että kovassa vauhdissa subbari jytistää jo sohvaa... Onko kukaan samaa mieltä? Laittaisivat vaikka sitten säädettäväksi vaihtoehdoksi moottoriäänien parantamisen...

Kun katseli tuota GT-R videota niin näyttivät nauhottelevan noita ääniä siitä about pakoputken kohdalta ulkoa. Siinä kohdalla mun mielestä ulostuleva kaasu ja moottorin tärinä nostaa äänenpaineita hieman korkeammalla alueella kun mitä sisällä istuttaessa tuntuu. Ei nimittäin tunnu oikein dynamiikka sitten riittävän niitten matalien äänien toistamiseen niin hyvin miltä oikeati tuntuu ajaessa.

Todellisuudessa mikään ei laula niin kauniisti kuin 3" rosteri kiihdytyksessä. Voima-hymyä pukkaa väkisin kasvoille.

Asiasta venäjälle:
Vaihdoin toissapäivänä kuvakulman puskurilta sisälle ja täytyy sanoa että auto pysyy paremmin lapasessa. Perän irtilähteminen näkyy selväti paremmin kun puskirilta katsottasessa ja siihen kerkeää usein myös reagoimaan. Häiritsee vaan kun kojelauta+A pilari vie liian ison palan näkökentästä. Kun oikeasti ajan autoa, ei näkökentässä ole mittaripaneelia, ratin keskiötä eikä A pilaria. Milloinkohan autopeleihin saisi sisäkuvakulman joka näyttäisi edes suunnilleen samalta miltä ajaessa kokee oikeasti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Meinas tulla eilen itku, kun säädin autojen asetuksiaFujille. Ei sen takia, että hermot menis vaan sen takia, että miten hienosti ne on tehty. Missään pelissä ei ole koskaan pieninkin säätö vaikuttanu noin ajettavuuteen. Ja sitten vielä kun ne säädöt vaikuttaa eri autoihin aivan eri tavalla.
Oikeilla säädöillä saa kierrosajoista pari-kolme sekkaa pois verrattuna default-asetuksiin:p
Millä asetuksilla te pääsitte ton Ford GT+HSR kisan kullalle? Kun ei oikein meinaa taittua omassa lapasessa, on taas olkkari täynnä käsiä kun yrittää taittaa sitä mutkiin.:o
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kun oikeasti ajan autoa, ei näkökentässä ole mittaripaneelia, ratin keskiötä eikä A pilaria. Milloinkohan autopeleihin saisi sisäkuvakulman joka näyttäisi edes suunnilleen samalta miltä ajaessa kokee oikeasti.

minkälaisessa asennossa sä oikeen ajelet?D
työnnätkö pään ihan kiinni tuulilasiin vai miten toi on mahdollista :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

minkälaisessa asennossa sä oikeen ajelet?D
työnnätkö pään ihan kiinni tuulilasiin vai miten toi on mahdollista :D

Varmaan käyttää samanlaisia "silmälappuja" joita pidetään hevosillakin raveissa, ettei näe kuin eteen, lisänä samanlaiset "silmälaput" silmien alapuolellakin :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos full hd käytössä,16:9 siirtää kuvaa lähemmäksi etuikkunaa kuin suora skannaus.
Aikanaan De Tomaso Pantera oli jossain tv sarjassa(kauan sitten),kaveri ylisti sitä,me toisen kanssa ettei mitään pantteria ole,se on leijona.Tää otti hirveet pultit,ja haukku ettei tiedetä mitään.Hauskaa oli.
 
Vastaus: GT5 Prologue

minkälaisessa asennossa sä oikeen ajelet?D
työnnätkö pään ihan kiinni tuulilasiin vai miten toi on mahdollista :D

Taitaa olla niitä kuskeja jotka tunkee sen pään siihen ratin yläpuolelle, jotta näkee tarkasti missä se etupää vilistää :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

minkälaisessa asennossa sä oikeen ajelet?D
työnnätkö pään ihan kiinni tuulilasiin vai miten toi on mahdollista :D

Jos nussitaan pilkkua, niin en minä ainakaan näe peiliä/h-palkkia kunnolla kääntämättä katsetta. Sama koskee mittaristoa. Ja kyllä, ajan ihan oikeaa autoa (jos opelia voi sellaiseksi kutsua?). Tottakai sivusilmällä pystyy havaintoja tekemään, mutta sen jälkeen on katse siirrettävä.

Eli periaatteessa pro-sisäkuvakulmassa pitäisi heittää hittoon se peili, se olisi nähtävänä vain kääntämällä katse sivulle (kuten formulassa). Samoiten ratista ei tarvitsisi näkyä kuin kehän ylälaidasta vähän, kuka muka ajaa niin, että näkee ratin keskiosan samaan aikaan tien kanssa selvästi?!?

onhan se sisäkuvakulma siisti, ferrarin logo ja sillee...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihmisen näkökenttää on mahdotonta tehdä oikean laiseksi ruudulle. Se vaan ei toimi ilman virtuaalilaseja tai vastaavaa tekniikkaa. Ohjaamossahan pää pyörii kuin hangon majakka. Ihan hyvä kompromissihan toi on, parempi ettei tarvitsisi napilla kääntää katsetta kun jotain haluaa nähdä. :p
 
Ylös Bottom