Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Huomasitteko kun Mario Kart julkaistiin Wiille niin ne törttöilijät ja sun muut kiilailijat lähtivät pois? Ainakin japsi servulta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko tässä pelissä muka joku pieni tuunaustoiminto kun vetää S-luokan kisat läpi? Jostain olen sellaista kuullut. Tiedän että pelissä on alunperin jo semmonen pieni laatikko mistä voi säätää pitoa, renkaita tai vaikka laittaa professional -ajon mutta onko tässä pelissä vielä joku erikin juttu?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko tässä pelissä muka joku pieni tuunaustoiminto kun vetää S-luokan kisat läpi? Jostain olen sellaista kuullut. Tiedän että pelissä on alunperin jo semmonen pieni laatikko mistä voi säätää pitoa, renkaita tai vaikka laittaa professional -ajon mutta onko tässä pelissä vielä joku erikin juttu?

A-luokka pitää läpäistä. Ei se nyt ihan niin pieni tuunausominaisuus ole, kun merkittävimpiä autoon vaikuttavia asioita pääsee muuttamaan kuten alustan korkeutta, vaihteiston välityksiä, siipiä(tuned autoissa), tehoa, painoa jne. Se mikä tuosta tekee ei niin ison on se, että osia ei autoon voi ostaa vaan ominaisuuksia muutetaan tuunas pointsien sallimissa rajoissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Nonii vihdoin voitin ton S-6:en. Eipä ollu liian helppoa ainakaan, varsinki ku padilla ajelen vielä toistaseks ainaki. :D Kolmas ja toka sija ei kovinkaa paha mutta ekaan sijaan saiki sitte vääntää kunnolla. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noniin, tuli tuossa pelattua tuo peli läpi, S-luokan kisat mukaanlukien. On kyllä kiva se Quick Tune -räpellys, pääsee sentään vaikuttamaan auton suorituskykyyn jotenkin. Kaikista C ja B-luokan kisoista on tullut kultaa. A-luokasta muutama hopea ja pronssi ja S-luokka oli sen verran vaikea että ainoastaan muutamasta sain kullan parilla yrittämällä.

Taidan kopioida kohtapuolin jonkun valmiin pelitallennuksen, kun minä en nuita rahoja ainakaan jaksa alkaa hankkimaan joka ikiseen autoon, menee ikuisuus... Laskeslein jonkun aikaa sitten, että pitäisi ajaa yksinpelissä n. 60-70 kertaa 30,000 krediitin arvoinen kisa läpi jotta saa kasaan sen 2 milliä ja formulan. Sitten vielä sen jälkeen kaikki loputkin autot, jotka on myös hiton kalliita. Ei kiitos.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Yea voitin asken 1vs1-kisan jossa vastustaja ajoi Ford GT LM Spec II ja ite ajoin M3:sellä.
Ratana oli High Speed Ring Reverse. :cool::cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Taidan kopioida kohtapuolin jonkun valmiin pelitallennuksen, kun minä en nuita rahoja ainakaan jaksa alkaa hankkimaan joka ikiseen autoon, menee ikuisuus... Laskeslein jonkun aikaa sitten, että pitäisi ajaa yksinpelissä n. 60-70 kertaa 30,000 krediitin arvoinen kisa läpi jotta saa kasaan sen 2 milliä ja formulan. Sitten vielä sen jälkeen kaikki loputkin autot, jotka on myös hiton kalliita. Ei kiitos.

Suosittelen rahankeruun suhteen tasapainottelua nettipelaamisen ja tuon S-luokan F40 kisan välillä. Tuossa aikasempaa jo kirjoittelin, tai eräs toinen ehdotti ja totesin sen todeksi, että tuo F40-kisa on varmasti parhain tapa kerätä rahaa. Kolmannesta sijasta saa jo 20 000 ja kisa kestää pikkasen alle 2½ minuuttia. Ja sitten kun se alkaa kyllästyttämään, niin ei muutakuin nettiin pelaamaan.

Ja jos tuottaa ongelmia tuo F40 kisa, niin tuossa aikasemmalla sivulla pistin pientä vinkkiä miten sen saa helpommaksi :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oon Daytona Road Coursella sijalla 15 Subaru Imprezan uudella versiolla.
Sinne vaan mun aikaa parantamaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oon tässä miettinyt kun aika monella näyttää olevan ratti täällä, että olisikohan mun aika nopein padilla ajettu aika. Nyt takas parantamaan aikoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kimi paalulle! Jee jee! :D
Tajuutko että täällä on niitäkin henkilöitä jotka eivät ole nähneet aika-ajoja ja haluaisivat katsoa ne ilman että joku kertoo tuloksia täällä?:mad:
Ps. Uusi aika Daytonassa 2'10.273
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Oon tässä miettinyt kun aika monella näyttää olevan ratti täällä, että olisikohan mun aika nopein padilla ajettu aika. Nyt takas parantamaan aikoja.

padilla voi mennä kovempaakin kannattaa laittaa luiston estoa lisää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tajuutko että täällä on niitäkin henkilöitä jotka eivät ole nähneet aika-ajoja ja haluaisivat katsoa ne ilman että joku kertoo tuloksia täällä?:mad:
Ps. Uusi aika Daytonassa 2'10.273

Ja vielä tämmösessä threadissä tuloksia, missä ei nytten arvannut varoa ennen kuin oli myöhäistä :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ite en ole vielä yhtään kunnollisia ennätyksiä koittanut tehdä. Olen vain vetänyt normaalia Racea ja siitä ei vissiin ne ajat minnekään tallennu? Onko se toi Time Trial ja Drift Trial mistä voi niitä ennätyksiä koittaa tehä onlineen?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ite en ole vielä yhtään kunnollisia ennätyksiä koittanut tehdä. Olen vain vetänyt normaalia Racea ja siitä ei vissiin ne ajat minnekään tallennu? Onko se toi Time Trial ja Drift Trial mistä voi niitä ennätyksiä koittaa tehä onlineen?
Time Trialia olen ite ajanut.
 
Ylös Bottom