Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tässä pelissä muka joku pieni tuunaustoiminto kun vetää S-luokan kisat läpi? Jostain olen sellaista kuullut. Tiedän että pelissä on alunperin jo semmonen pieni laatikko mistä voi säätää pitoa, renkaita tai vaikka laittaa professional -ajon mutta onko tässä pelissä vielä joku erikin juttu?
Taidan kopioida kohtapuolin jonkun valmiin pelitallennuksen, kun minä en nuita rahoja ainakaan jaksa alkaa hankkimaan joka ikiseen autoon, menee ikuisuus... Laskeslein jonkun aikaa sitten, että pitäisi ajaa yksinpelissä n. 60-70 kertaa 30,000 krediitin arvoinen kisa läpi jotta saa kasaan sen 2 milliä ja formulan. Sitten vielä sen jälkeen kaikki loputkin autot, jotka on myös hiton kalliita. Ei kiitos.
Oon Daytona Road Coursella sijalla 15 Subaru Imprezan uudella versiolla.
Sinne vaan mun aikaa parantamaan.
Tajuutko että täällä on niitäkin henkilöitä jotka eivät ole nähneet aika-ajoja ja haluaisivat katsoa ne ilman että joku kertoo tuloksia täällä?Kimi paalulle! Jee jee!
Oon tässä miettinyt kun aika monella näyttää olevan ratti täällä, että olisikohan mun aika nopein padilla ajettu aika. Nyt takas parantamaan aikoja.
Tajuutko että täällä on niitäkin henkilöitä jotka eivät ole nähneet aika-ajoja ja haluaisivat katsoa ne ilman että joku kertoo tuloksia täällä?
Ps. Uusi aika Daytonassa 2'10.273
Oon tässä miettinyt kun aika monella näyttää olevan ratti täällä, että olisikohan mun aika nopein padilla ajettu aika. Nyt takas parantamaan aikoja.
Time Trialia olen ite ajanut.Ite en ole vielä yhtään kunnollisia ennätyksiä koittanut tehdä. Olen vain vetänyt normaalia Racea ja siitä ei vissiin ne ajat minnekään tallennu? Onko se toi Time Trial ja Drift Trial mistä voi niitä ennätyksiä koittaa tehä onlineen?