Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Mikäs on paras ja nopein tapa kerätä rahaa? Muistaisin, että tuo S-9 ovaalikisa ei olisi se nopein tapa kerätä rahaa. Vai muistanko nyt väärin? Tietysti online-pelit on hauskin tapa kerätä rahaa, mutta pakko välillä mennä johonkin muualle jäähdyttelemään hermoja kun on polttanut kääminsä kiilailevien ranskalaisten kanssa :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikäs on paras ja nopein tapa kerätä rahaa? Muistaisin, että tuo S-9 ovaalikisa ei olisi se nopein tapa kerätä rahaa. Vai muistanko nyt väärin? Tietysti online-pelit on hauskin tapa kerätä rahaa, mutta pakko välillä mennä johonkin muualle jäähdyttelemään hermoja kun on polttanut kääminsä kiilailevien ranskalaisten kanssa :D

Itse olen vääntänyt juuri tuota S-9 kisaa, kun se on mulle helpoin tapa. Jos pärjää niissä yhden kierroksen kisoissa, missä tarkoituksena ohittaa kaikki, niin ne sitten on varmaan nopein tapa. Kun eikös siitäkin voita S-luokassa sen about 32 500 Cr.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pähkäilen tässä, että mitkäs säädöt tohon F-40:n kannattaa pistää siihen S-sarjan yhdenkierroksen kisaan, ku en oikeen saa autoa tarpeeksi nopeaksi sekä että olisi edes hiukkasen pitoa, enkä saa jarrujakaan tarpeeksi hyvin toimiviksi :o

Tän juu näin etukäteen ja takajalkaan :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse olen vääntänyt juuri tuota S-9 kisaa, kun se on mulle helpoin tapa. Jos pärjää niissä yhden kierroksen kisoissa, missä tarkoituksena ohittaa kaikki, niin ne sitten on varmaan nopein tapa. Kun eikös siitäkin voita S-luokassa sen about 32 500 Cr.

Sen F40 kisan oppiessaan kerää suht rivakasti kun jo kolmannesta sijasta saa 20 000. Tosin virheen tekee helposti jolloin loppupeleissä rahan kerääminen ei välttämättä ole nopeampaa ovaaliin verrattuna mutta eipähän ole yhtä tylsää. Ovaalissa kun ajellaan aina pari viimistä kierrosta yksinään ja odotellaan että kisa loppuisi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sen F40 kisan oppiessaan kerää suht rivakasti kun jo kolmannesta sijasta saa 20 000. Tosin virheen tekee helposti jolloin loppupeleissä rahan kerääminen ei välttämättä ole nopeampaa ovaaliin verrattuna mutta eipähän ole yhtä tylsää. Ovaalissa kun ajellaan aina pari viimistä kierrosta yksinään ja odotellaan että kisa loppuisi.

Itseasiassa tuo on ihan hyvä idea...vaikka auto on mitä on, niin sillä kuitenkin pärjää ihan hyvin oikeilla asetuksilla ja suzuka itsessään on pirun hieno rata ajaa...täytyypi ottaa tälläinen tunnin sessio missä testata miten paljon tunnin aikana suzukassa saa kerättyä. Ovaalissa saa sellaiset öbaut 380 000-450 000.

Mutta onneksi nuo nettipelitkin on nykyään vähän parempia rahankeruu mielessä...

edit: Siis tunnissa saa ovaali-radalla tuon 350 000-400 000, jos joku on tosiaan niin hullu, että jaksaa ajaa sitä tunnin putkeen...

edit 2: Eli nyt olen tuota suzukan F40 rataa ajanut puoli tuntia ja sijoitukset ovat heitelleet aika pahasti vielä toistaiseksi. 11 kisaa ajanut ja yksi kisa päättyi keskeytykseen spinnauksen takia. Sijoitukset ovat olleet 6, 6, 6, 8, 6, 6, 3, 3, 3, 6, 4 ja keskeytys. Rahaa on kertynyt nyt 163 000 sitten aloituksen. Eli tuollaiset 12 kisaa saa ajettua puolessa tunnissa ja jos joka kerta ajaisi vähintään kolmanneksi tulisi rahaa tunnissa 480 000. Eli kunhan vain saa tulokset tasaisemmiksi, niin päästään kyllä varmasti paremmille lukemille mitä ovaalilla pääsisi. Plus onhan se hauskempaa ajaa suzukaa missä on kunnon taisteluitakin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

semmonen mielenkiintonen tuttavuus (tosin vähän hitaampi) kun Acuran vanha kehäraakki NSX tuli kokeiltua suzukan radalla. Eli sinne vaan lisää suomen lippua kehiin!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Byhyy, mulla ei ole sitä eikä jaksa kerätä rahaa euron euroa :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tullu mätettyä aikoja tonne Lontooseen vähän sillä sun tällä autolla. Jotenkin jaksaa huomattavasti enemmän ajaa tota Lontoon rataa kun ei ole tarvinnut niitä kisoja ajaa siellä. Ne kun osasi olla aika ärsyttäviä siinä alkuperäisessä JPN-versiossa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

:D kaverikin innostus aikas paljo tästä pelistä... tilas itellesä kans ton playseatsin evo jakkaran + G25 ja tietty sen vaidekeppi telineen... ei tullu sillekkään halvaks ku kävi meillä testaamassa prologuen, kävi heti seuraavana päivänä ostamassa ps3 ja gt5p mut nyt sit tilas noot vielä et saa lisänautintoa...niin ja sit vanhan telsun kuva ei miellyttäny ni osti 42" fullhd töllönki vielä pelihuoneeseen :P

en tiä sit et pitäskö oma dfp myydä ja ostaa kans toi g25 ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Byhyy, mulla ei ole sitä eikä jaksa kerätä rahaa euron euroa :(
Mä "keräilen" välillä rahaa onlinessa. Noin joka viides kisa on hauskaa kisattavaa kun saa hyvät kilpakumppanit, ne välikisat sitten meneekin helpolla kun lapset leikkii törmäilyautoja jolloin ne on helppo ohittaa ja ottaa rahat kotiin.


Ostin tänään ton formulan kun tuli rahat täyteen. Oli aikamoinen elämys ajaa sillä kun oli tottunut perusautoihin. Yllättävän helppo ajaa hyviä aikoja sillä ellei yritä ihan top 5 aikaa tehdä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

minä keräilen rahaa siinä expert tason online skabassa lontoossa.
eka saa 45t, toinen 40t ja kolmas 35t ja aina ollut kolmen parhaan joukossa joten rahaa tulee paremmin kuin sen ovaalin kiertämisestä ja ajaminenkin huomattavasti mielekkäämpää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuo F40 Suzuka kisa oli loppujenlopuksi erittäin oiva tapa kerätä rahaa. Varsinkin kuin oppi siinä muutaman pienen huijauksen :D. Tai oikeastas yhden.

Rahan keruu mielessä kisasta saa huomattavasti helpomman kuin lähtösuoranpäässä painaa jarrua vasta siinä vaiheessa kun se Lexus alkaa kääntymään sisälinjalle, jonka jälkeen sinä jarrutellessa laskettelet Ford GT:n takaluukkuun kiinni ja saat penaltyn. Sitten penaltyn tuoman näkymättömyyden turvin pääset ensimmäisestä yhdistelmä mutkasta mukavasti siihen sijoille 6-7.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oiskohan kellään tämmöisestä http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=39-1075 kokemuksia kun ei haluaisi mihinkään "merkki" penkkiin suotta sijoittaa 350 ekua

Alkuperäinen Solberg penkki oli rakenteeltaan samankaltainen, eli ratti oli kiinni tollasessa pitkässä lerssissä. Hökötys heilui kuin hullun kulli. Uusi Solberg Evo taasen on huippu. Omistan niitä kaksi. Ps. Mitä on erikoistekonahka? Samaa kuin mustalaisten genuiinin nahka?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ps. Mitä on erikoistekonahka? Samaa kuin mustalaisten genuiinin nahka?

google kertoilee tälläistä:
Koiraturkiksia myydään Euroopassa mm. nimityksellä "gae-wolf", joka tarkoittaa koiraa koreaksi. Muita nimityksiä ovat "aasiansusi", "aasiansakaali", "corsacinkettu", "aasianpesukarhu", "aasiansupikoira", "vuorivuohi", "pommerinsusi", "kiinansusi", "sakhon-nakhoninlammas" ja yksinkertaisesti "erikoisnahka".
:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Auto Bild Suomesta:
"Super Aguri - formulatallin kuljettaja Takuma Sato on ryhtynyt yhteistyöhön peli-istuimia valmistavan Playseats-yhtiön kanssa. Tuloksena on syntynyt kuljettajan nimeä kantava autopeli-istuin. Kuppi-istuimesta, rattiohjaimesta ja pedaaleista koostuva kokonaisuus on yhteenspoiva yleisimpien pelikonsolien kanssa. Hinta asettunee 400 euron tietämille. www.playseats.com"

Eivät sitten suositumpaa kuskia saaneet diiliin mukaan?:rolleyes:
G25 näyttäis ainakin kuvassa olevan, ja vaihdekeppi-paikkakin löytyy heti penkin vierestä "oikealta" paikaltaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Auto Bild Suomesta:
"Super Aguri - formulatallin kuljettaja Takuma Sato on ryhtynyt yhteistyöhön peli-istuimia valmistavan Playseats-yhtiön kanssa. Tuloksena on syntynyt kuljettajan nimeä kantava autopeli-istuin. Kuppi-istuimesta, rattiohjaimesta ja pedaaleista koostuva kokonaisuus on yhteenspoiva yleisimpien pelikonsolien kanssa. Hinta asettunee 400 euron tietämille. www.playseats.com"

Eivät sitten suositumpaa kuskia saaneet diiliin mukaan?:rolleyes:
G25 näyttäis ainakin kuvassa olevan, ja vaihdekeppi-paikkakin löytyy heti penkin vierestä "oikealta" paikaltaan.

minkähän kokoinen mahtaa takuma olla? ei taida ihan samaa kokoa olla kuin normi HK:n sinisellä kasvatettu suomalainen :rolleyes: ... kiva ostaa neljällä sadalla vauvatuoli :D
 
Ylös Bottom