Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Ei samperi että pojat mennee kovvoo ei vanhus enää mukana kestä...


Tarkotit varmaan tuota Grandin ja roflan viper aikaa Lontoossa? En usko, että ite oon niin kovaa ajanut tolla Tamoralla, ettette pärjäisi.:confused:

Lisäilin porukkaa frendi-listalle ja lisäilen vielä lisää kunhan menen kohta puoliin taas ajelemaan. Pitäs se tuned viper ostaa, mutta ei vain oikein jaksaisi tota rahaa taas rueta keräilemään. :o

Edit: Ajatko rofla kytkimellä vai ilman? Ite ajelen kytkimellä, kun ei noita vaihtovirheitä tunnu enään tulevan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko väki muuten huomannut, että kun pelin lopettaa ja konsoli (ainakin oma 60 GB) palaa XMB:hen ja lukee levyn näkyviin, niin siinä kohtaa, kun se levyn kuva muuttuu siksi GT5P "taustaksi", kuuluu konsolista lukuääni, eli eräänlainen normaalinkuuloinen "rohahdus", jonka jälkeen konsolista kuuluu hieman kovempaa ääntä, ikäänkuin levyn pyöritystä tai tuulettimen äänekkäämpää kohinaa, kunnes levyn ejectoi konsolista?
Edit: Kyseessä siis Euroopan BR-versio ja kyseinen ääni on kuulunut julkaisusta asti ainakin itselläni

Hei jätkät(ja tytöt kanssa) laittakaahan nyt jotain vastausta... Olette te nyt varmaan jotain huomanneet...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ferrari 430:lla on näköjään aika huonoja aikoja Eigerillä ja Lontoossa. 5. ja 3. sija parilla yrittämällä ja silti sekunnin jäljessä ykkösaikaa, eli vaan ykkösajat on kovia. Eiger on kyllä imo niin tylsä rata Ferrarilla että sitä ei enää tule ajettua varmaan ikinä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eiger+Formulalla pelin paras kombo :p
Sillä tuli ihan jees kierros jo, mutta vika mutka meni ihan päin peetä ja siinä meni kymmenyksiä.

Mun Ferrari 430 aika Eigeristä on kadonnu bittiavaruutee :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eiger+Formulalla pelin paras kombo :p
Sillä tuli ihan jees kierros jo, mutta vika mutka meni ihan päin peetä ja siinä meni kymmenyksiä.

Mun Ferrari 430 aika Eigeristä on kadonnu bittiavaruutee :(

tainnut lähteä päivityksen mukana kun resetoitui noi ajat?

kävin itse parantelemassa Fuji GT:n ykkösaikaani tuned viperilla, saa käydä pistämässä paremmaksi :D pari mutkaa olis missä vois parantaa paljonkin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ajoin sen kierroksen tänään. No eipä sillä siinä mielessä väliä, että ei se edes ollut hirveän hyvä aika.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin ajelemassa ajat Eigeriin ja Lontooseen Ferrari 430:lla ja Eigerille Formulalla. Kiritystä?
EDIT: Formulalla on näköjään suhteellisen hyviä aikoja Lontoossa. Siellä pitää tänään varmaan yrittää huristella parempaa aikaa.
EDIT: 7 rank lontoossa, aika 38.692. Onhan tuossa vielä parannettavaa mutta nyt välissä jotain muuta.
EDIT: HAH, ainakin ykkösaika on näköjään ajettu häpeilemättä seiniä pitkin tykittämällä! Voi jumankeke! Pitää kattoo noi muutkii yläpuolella olevat, että huijaako kaikki. Ja niillä on näköjään traction controllia, eli voi käyttää hitaissa mutkissa myös ykkösvaihdetta. (Ei näköjään muut huijaa kun ykkönen. Kaikilla paitsi yhellä niistä on kuitenkii traction control päällä. Mut sitte taas taitaa formuloissa taas olla sallittuakin sen käyttö oikeessa elämässä?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin ajelemassa ajat Eigeriin ja Lontooseen Ferrari 430:lla ja Eigerille Formulalla. Kiritystä?
EDIT: Formulalla on näköjään suhteellisen hyviä aikoja Lontoossa. Siellä pitää tänään varmaan yrittää huristella parempaa aikaa.
EDIT: 7 rank lontoossa, aika 38.692. Onhan tuossa vielä parannettavaa mutta nyt välissä jotain muuta.
EDIT: HAH, ainakin ykkösaika on näköjään ajettu häpeilemättä seiniä pitkin tykittämällä! Voi jumankeke! Pitää kattoo noi muutkii yläpuolella olevat, että huijaako kaikki. Ja niillä on näköjään traction controllia, eli voi käyttää hitaissa mutkissa myös ykkösvaihdetta.

Sepä se ihan sama millä vekottimella ajelevat niiiiiiin seinät hyödynnetään sadas osien takia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitä näistä kolmesta ratista suosittelisitte GT5:lle?

LOGITECH MOMO RACING FORCE (Toimiiko tämä PS3:n ja GT5:n Kanssa?)
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=963282-0914

LOGITECH DRIVING FORCE PRO WHEEL FOR PS3
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=941-000011

ja tulossa on ilmeisesti LOGITECH DRIVING FORCE GT jota en ole ainakaan vielä nähnyt missään myytävän?

Tällä hetkellä valinta kallistuisi tuohon DRIVING FORCE PROhon mutta olisi ensiksi hyvä jos näkisi muiden arvioita.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko nyt vähän avautua tuosta ehkä GT historian paskimmasta uudistuksesta, eli sakoista. On sen verran pahasti palanut hihat tänään tuota S-10 kisaa ajettaessa, että...Siis ihan hyvä uudistus tuo sakotus on verkkopelien kannalta ja siellä se toimiikin suhteellisen hyvin lähinnä siksi, että ainakin omalla kohdallani pelaan sitä enemmänkin taistelun takia eikä niin sijoitus hakuisesti. Mutta sitten taas tavalliset kisat. Se, että joudut starttaamaan jonon viimeisenä tuo jo oman haasteensa, mutta se sitten vielä siihen lisäksi, että sakotus pelaa niin paljon tietokoneen pussiin, että heikottaa. Yhden sakottoman kierroksen ajaminen on jo haaste. Ja sellaiseen voi onnistua vain jos pääset ajamaan ylhäisessä yksinäisyydessä. Ja kisan starttaavathan niin tekevätkin. Tästä johtuen sitten jo ensimmäisen kierroksen 9 sekunnin kaula kärkeen. Ihan sama mistä pellolta tai taivaalta se tietokoneen ohjastama kuski siihen eteesi pöllähtää jarrut lukossa, niin kontaktin tullessa sinua sakotetaan ja sitten oletkin taas takaa-ajo asemassa...

V*tuttaa...ja nyt menen katsomaan selviääkö GT5-levy ehjänä seuraavasta puolesta tunnista :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

(Ei näköjään muut huijaa kun ykkönen. Kaikilla paitsi yhellä niistä on kuitenkii traction control päällä. Mut sitte taas taitaa formuloissa taas olla sallittuakin sen käyttö oikeessa elämässä?)

Taisivat TC ja LC poistua tämän kauden alussa (ainakin nimellisesti). Siis käytössä vuonna 07. Tarjoaahan GT tosin kasan näitä apuja joita ei oikeesti voisi hyödyntää (ABS merkittävimpänä varmaan). Ton kyseisen F2007:n välitykset taitaa vaan olla sellaset ettei ykkösellä kamalan paljon yleensä tee...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitä näistä kolmesta ratista suosittelisitte GT5:lle?

LOGITECH MOMO RACING FORCE (Toimiiko tämä PS3:n ja GT5:n Kanssa?)
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=963282-0914

LOGITECH DRIVING FORCE PRO WHEEL FOR PS3
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=941-000011

ja tulossa on ilmeisesti LOGITECH DRIVING FORCE GT jota en ole ainakaan vielä nähnyt missään myytävän?

Tällä hetkellä valinta kallistuisi tuohon DRIVING FORCE PROhon mutta olisi ensiksi hyvä jos näkisi muiden arvioita.

mulla on wanha momo racing force(musta). joskus kun richard burns rally tuli niin ostin sen pc:lle, eli kestää isältä pojalle :D mut se tunnistetaan sitten vähän hassusti driving force gt:ksi prolossa, eli ei pysty asettamaan kaikkiin nappeihin kontrollei (2 alinta nappia ja stick shifter jää käyttämättä) eikä force feedbackia pysty säätämään, vaikka ei ole tarviskaan, sopivalla teholla vänkää vastaan..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin ajelemassa ajat Eigeriin ja Lontooseen Ferrari 430:lla ja Eigerille Formulalla. Kiritystä?

Ferrarilla (F430) käyty köröttelemässä Lontoossa. Puolen tunnin ajon jälkeen huomas että keskittymiskyky menee kokonaan ja ei osu enää kurveihin...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ferrarilla (F430) käyty köröttelemässä Lontoossa. Puolen tunnin ajon jälkeen huomas että keskittymiskyky menee kokonaan ja ei osu enää kurveihin...

Pirun nätti kierros kyllä tuo. Pitää yrittää päästä lähemmäs huomenna.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistä kuvakulmasta porukka ajelee aika ajoja? Ite suosin sisäkuvakulmaa niin aikaa ajettaessa kuin muita vastaan.

Kävin kans kokeilee ferrari 430:llä lontoossa.. Piben aikaa koitin metsästää... Pari kymppää jäin. Lopussa kävin kattoo Piben ajan ja huomasin ainakin että oli aika paljon rauhallisempaa menoa, itellä ohjaamo on koko ajan täynnä käsiä.. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

mulla on wanha momo racing force(musta). joskus kun richard burns rally tuli niin ostin sen pc:lle, eli kestää isältä pojalle :D mut se tunnistetaan sitten vähän hassusti driving force gt:ksi prolossa, eli ei pysty asettamaan kaikkiin nappeihin kontrollei (2 alinta nappia ja stick shifter jää käyttämättä) eikä force feedbackia pysty säätämään, vaikka ei ole tarviskaan, sopivalla teholla vänkää vastaan..


Joo , kääntösäde vaatii vähän totuttelua momolla. mutta muuten aivan ylivoimainen ratti vaikkei kaikki napit ja vivut toimi. top gearin haukkumat läpyskät on ihan hyvät.
Minun mielipiteeni Momosta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistä kuvakulmasta porukka ajelee aika ajoja? Ite suosin sisäkuvakulmaa niin aikaa ajettaessa kuin muita vastaan.

Kävin kans kokeilee ferrari 430:llä lontoossa.. Piben aikaa koitin metsästää... Pari kymppää jäin. Lopussa kävin kattoo Piben ajan ja huomasin ainakin että oli aika paljon rauhallisempaa menoa, itellä ohjaamo on koko ajan täynnä käsiä.. :D

Itse ajelen ainakin siitä maanpinnassa olevasta kulmasta. Paras vauhdintunne ja tottunut muutenkin aina siitä ajamaan. Replayt katson sisäkuvakulmasta sitten. :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Edit: Ajatko rofla kytkimellä vai ilman? Ite ajelen kytkimellä, kun ei noita vaihtovirheitä tunnu enään tulevan.

Ilman kytkintä, kun on tuo dfp vain käytössä. Jospa tuo tuosta hajoaisi, että saisi hyvällä syyllä investoida g25:en. Yritys ratin hyydyttämiseksi ainakin on kova.
 
Ylös Bottom