Vastaus: GT5 Prologue
Ei kai sulla vain ole japaniversio missä on eriMIELIpuolinen liikenne?

Mun mielestä oikeassa GT5 versiossa pitäis olla mahdollisuus ostaa auto joko oikean- tai vasemman puoleisella ohjauksella. Vi.tuttaa kun melkein kaikissa suosikki-autoissa on ratti väärällä puolella!Evot, Imprezat ja jopa Focus ST!
Ei kai sulla vain ole japaniversio missä on eriMIELIpuolinen liikenne?

Nyt taitaa tipahtaa pari olutta nassuun ja blu-rayta pleikkarilla. Huomenna voi kanuunassa yrittää ajaa nopeampia kiinni.
 Nyt taitaa tipahtaa pari olutta nassuun ja blu-rayta pleikkarilla. Huomenna voi kanuunassa yrittää ajaa nopeampia kiinni.
 on melkosta treeniä. Hienosti tuntuu downforce ja erityisesti jarrutukset tuntuu vaativan oikeenlaista tekniikkaa (jota mulla ei tällä hetkellä ole). Tota autoa saa kyllä kunnolla piiskata 10m pitusella raipalla että kulkee. Vielä on omassa ajossa paljon kehitettävää.
 on melkosta treeniä. Hienosti tuntuu downforce ja erityisesti jarrutukset tuntuu vaativan oikeenlaista tekniikkaa (jota mulla ei tällä hetkellä ole). Tota autoa saa kyllä kunnolla piiskata 10m pitusella raipalla että kulkee. Vielä on omassa ajossa paljon kehitettävää.