Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä vaan näistä päivityksistä saadaan aina ihan yhtä epävarmoja ja hitaita :mad:

Edit. Nyt se ei sitten suostu lataamaan enää tippaakaan. Erroria pukkaa heti.
Ja Yamauchi sanoi, että lisää päivityksiä tulee Proloon reilusti. Hell yeah
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Joo aika tukkoista tuntuisi tuo päivityksen lataus olevan.. 3 kertaa tänää itekin kokeillut, nyt voisi yrittää neljännen..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt kannattaa kokeilla, mulla ainakin onnistui päivitys!

EDIT: oikeen uuden pienen alkudemonki ovat väsänneet :) SPEC II
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täällä meni 2/1M liittymällä ensimmäisellä yrityksellä päivitys läpi. Kestoa jotain vajaa 30 minuuttia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä vaan näistä päivityksistä saadaan aina ihan yhtä epävarmoja ja hitaita :mad:

Edit. Nyt se ei sitten suostu lataamaan enää tippaakaan. Erroria pukkaa heti.
Ja Yamauchi sanoi, että lisää päivityksiä tulee Proloon reilusti. Hell yeah

Mutta samoin on myös luvattu, että tässä päivityksessä tulee seuraavia päivityksiä helpottavia ominaisuuksia... Eli ehkä se hätä ei ole ihan tämännäköinen ja verkko-ongelmat jäisi historiaan tän version myötä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mutta samoin on myös luvattu, että tässä päivityksessä tulee seuraavia päivityksiä helpottavia ominaisuuksia... Eli ehkä se hätä ei ole ihan tämännäköinen ja verkko-ongelmat jäisi historiaan tän version myötä.
Advanced Download tulee käyttöön vasta jonkin tulevan PS3:n käyttispäivityksen yhteydessä. Kysehän on tavallaan PS3-konsoleiden välisestä P2P-verkosta, jossa dataa ladataan toisilta konsoleilta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olen tähän asti selvinnyt tsägällä näemmä näistä gt päivitykstä kun ei ole ollut ongelmia.. Aikaisemmin. Nyt olen melko aktiivisesti yrittänyt klo 12:sta ladata mutta ei onnistu :) Yhden kerran katkaisi kun oli yli 80% ladattu. Noo.. mitäs menen heti alkuruuhkaan lataamaan, kun malttaisi odottaa niin olisi paljon helpompaa. :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hieman olen kyllä pettynyt uuteen GT-TV:seen..ei millään huvittaisi maksaa euroa per video. suuri moottoriurheilun ystävä olen, mutta nuo pätkät näkee varmaan ilmaiseksi youtubestakin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hieman olen kyllä pettynyt uuteen GT-TV:seen..ei millään huvittaisi maksaa euroa per video. suuri moottoriurheilun ystävä olen, mutta nuo pätkät näkee varmaan ilmaiseksi youtubestakin

Vertaat Youtubea ja HD tasoista GT-TV:tä :rolleyes: HD tasoa eurolla koska tahansa juubiduubin sijaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

GTPlanetissa juttua mitä muutoksia ihmiset ovat havainneet uuden päivityksen myötä prologuessa. Turboääniä kuulemma parannettu sun muuta kivaa mitä ei virallisessa muutoslogissa ole kerrottu.

Joo, huomasin ne äänet ensimmäisenä. Kunnolla vislaa turbolla ajettaessa ja muutenkin, ne äänet on musta kokonaisvaltasesti paremmat.

Töniminen jatkuu yhä kuten otaksuinkin käyvän. uus penaltysysteemi on samaa kuraa kun ennenkin, ainakin näin kolme kisaa päivityksen jälkeen ajaneena. Jos korjaat kun sua on tultu kylkeen saat penaltyn.

Aikansa vie myös tottuminen uusiin pp-asetuksiin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Prkl.. :mad:
Ei tuu tästä kyllä yhtään mitään. Monen tunnin ajan jo yrittänyt ladata tuota päivitystä. Lataa ehkäpä huikeat pari minuuttia sitä ja sitten poikki. Kiva, kun ei ole edes nettiin päässyt pelailemaan tai hyötymään muista uudistuksista. ÖRRRRR!! :mad: :mad:

Alotat vaan aina uudestaan ku pistää poikki, onhan se työlästä mutta kun se paivityslataus ei ala aina alusta vaan jatkaa siitä mihin edellisellä kerralla jäi. Kato vaikka pelitiedon työkaluista että kun alkaa olla GT5 prologuetiedoston koko luokkaa 6080mb niin ei kestä enää kauaa. Mulla kun oli mittarissa toi luku ja laitoin uudelleen lataamaan, kesti noin kolme sekuntia ja alko installoimaan. kärsivällisyyttä.

Toki voi odottaa että alkuruuhka hellittää ja lataa sitten, mutta jos on aikaa (ja kärsivällisyyttä :) ) painella X-nappulaa ja tuijottaa latausruutua niin lataamaan vaan. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Mun käsittääkseni se ei ala alusta se päivitys vaikka palkki niin väittääkin. Ainakin joka kerta uudelleen aloitettuani palkkia tulee samassa ajassa pitempi ja pitempi pätkä. Voin tietysti olla väärässäkin. :)

Jaa...ei taida mulla...

Näin se minunkin mielestäni menee. Ja joku muukin on tainnut jotain tällaista puhella...

Mutta siis, itse taidan ladata tuon päivityksen vähän myöhemmin josko silloin latautuisi hieman nopeammin. :rolleyes:

Ja tähän, jaa...ei taida mulla...
Mulla alkaa aina alusta ja yhtä kauan mielestäni menee.
Mä luovutin 12 kertaa takana.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo, huomasin ne äänet ensimmäisenä. Kunnolla vislaa turbolla ajettaessa ja muutenkin, ne äänet on musta kokonaisvaltasesti paremmat.

Töniminen jatkuu yhä kuten otaksuinkin käyvän. uus penaltysysteemi on samaa kuraa kun ennenkin, ainakin näin kolme kisaa päivityksen jälkeen ajaneena. Jos korjaat kun sua on tultu kylkeen saat penaltyn.

Aikansa vie myös tottuminen uusiin pp-asetuksiin.

Eilen myöhään oli monta huippu kisaa peräkkäin Suzuka pro...
Todella mukavaa sakkia.
Ei ainuttakaan kylkeen tai perään ajoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tänne päivitys tuli ensimmäisellä yrityksellä, ja lataus n. puoli tuntia 2 megan yhteydellä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaa...ei taida mulla...



Ja tähän, jaa...ei taida mulla...
Mulla alkaa aina alusta ja yhtä kauan mielestäni menee.
Mä luovutin 12 kertaa takana.

Katoppa pelitiedon työkaluista kuinka iso GT5P file on. alota sitten lataus uudestaan ja kun se poikkasee, kato sama homma again. kun koko on about 6000 Mb alkaa lataus olla viittä vailla valmis.

(mulla poikkas about 15 kertaa, mutta mulla onkin aikaa ja ikihongan kärsivällisyys:D )
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näyttää mun onnikin loppuneen. Pitäs varmaan lottokin perua tältä viikolta. Noh, ehkä tuo päivitys joskus saa latauduttua kokonaan ja pääsee ihastelemaan parempia turbonääniä. Online kisat näyttäs nyt olevan sellaisia ettei mua kiinnosta(high speed ringiä ja fujia).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näyttää mun onnikin loppuneen. Pitäs varmaan lottokin perua tältä viikolta. Noh, ehkä tuo päivitys joskus saa latauduttua kokonaan ja pääsee ihastelemaan parempia turbonääniä. Online kisat näyttäs nyt olevan sellaisia ettei mua kiinnosta(high speed ringiä ja fujia).

Joo, yks Suzuka löytyy. 700 PP. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oliks se suzuka pro vai standard fysiikoilla? ite kun en niitä standard-kisoja jaksa ajaa kun ne tuntuu liian arcadelta.

En nyt muista, mutta palaan asiaan kunhan seuraavan kerran oon pelannu. :) EDIT: Standard tuo näkyy olevan. Valitettavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Voi että kyllä, olin jo tänne tulossa hehkuttaa, kuinka saan päivityksen ekalla yrityksellä läpi.. NOT! :mad: Noin about 85% päivityksestä perillä ja error.. Noh, koitetaampas uudestaan :rolleyes:

E: toisellahan se meni, eikun kokeilemaan ^^
 
Ylös Bottom