Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä vaan näistä päivityksistä saadaan aina ihan yhtä epävarmoja ja hitaita![]()
Edit. Nyt se ei sitten suostu lataamaan enää tippaakaan. Erroria pukkaa heti.
Ja Yamauchi sanoi, että lisää päivityksiä tulee Proloon reilusti. Hell yeah
Advanced Download tulee käyttöön vasta jonkin tulevan PS3:n käyttispäivityksen yhteydessä. Kysehän on tavallaan PS3-konsoleiden välisestä P2P-verkosta, jossa dataa ladataan toisilta konsoleilta.Mutta samoin on myös luvattu, että tässä päivityksessä tulee seuraavia päivityksiä helpottavia ominaisuuksia... Eli ehkä se hätä ei ole ihan tämännäköinen ja verkko-ongelmat jäisi historiaan tän version myötä.
Hieman olen kyllä pettynyt uuteen GT-TV:seen..ei millään huvittaisi maksaa euroa per video. suuri moottoriurheilun ystävä olen, mutta nuo pätkät näkee varmaan ilmaiseksi youtubestakin
GTPlanetissa juttua mitä muutoksia ihmiset ovat havainneet uuden päivityksen myötä prologuessa. Turboääniä kuulemma parannettu sun muuta kivaa mitä ei virallisessa muutoslogissa ole kerrottu.
Prkl..
Ei tuu tästä kyllä yhtään mitään. Monen tunnin ajan jo yrittänyt ladata tuota päivitystä. Lataa ehkäpä huikeat pari minuuttia sitä ja sitten poikki. Kiva, kun ei ole edes nettiin päässyt pelailemaan tai hyötymään muista uudistuksista. ÖRRRRR!!![]()
![]()
Mun käsittääkseni se ei ala alusta se päivitys vaikka palkki niin väittääkin. Ainakin joka kerta uudelleen aloitettuani palkkia tulee samassa ajassa pitempi ja pitempi pätkä. Voin tietysti olla väärässäkin.![]()
Näin se minunkin mielestäni menee. Ja joku muukin on tainnut jotain tällaista puhella...
Mutta siis, itse taidan ladata tuon päivityksen vähän myöhemmin josko silloin latautuisi hieman nopeammin.![]()
Joo, huomasin ne äänet ensimmäisenä. Kunnolla vislaa turbolla ajettaessa ja muutenkin, ne äänet on musta kokonaisvaltasesti paremmat.
Töniminen jatkuu yhä kuten otaksuinkin käyvän. uus penaltysysteemi on samaa kuraa kun ennenkin, ainakin näin kolme kisaa päivityksen jälkeen ajaneena. Jos korjaat kun sua on tultu kylkeen saat penaltyn.
Aikansa vie myös tottuminen uusiin pp-asetuksiin.
Jaa...ei taida mulla...
Ja tähän, jaa...ei taida mulla...
Mulla alkaa aina alusta ja yhtä kauan mielestäni menee.
Mä luovutin 12 kertaa takana.
Näyttää mun onnikin loppuneen. Pitäs varmaan lottokin perua tältä viikolta. Noh, ehkä tuo päivitys joskus saa latauduttua kokonaan ja pääsee ihastelemaan parempia turbonääniä. Online kisat näyttäs nyt olevan sellaisia ettei mua kiinnosta(high speed ringiä ja fujia).
Joo, yks Suzuka löytyy. 700 PP.![]()
Oliks se suzuka pro vai standard fysiikoilla? ite kun en niitä standard-kisoja jaksa ajaa kun ne tuntuu liian arcadelta.