Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Meinaatko, että vähenee jos autot vaurioituvat kolarissa? Epäilen... Menee siihen, että ne alkaa ajamaan vastaan, jotta näkevät kun mutterin sinkoilee 200km/h nokkakolarissa :(
Ainoa tapa saada apinat kuriin on se, että voit perustaa oman huoneen, jota hostaat. Sit ku joku alkaa kikkaileen niin voit kylmästi heivata kaverin ulos hiekkalaatikolta.. Tai sit kaverikutsuilla voit pyydellä privapeleihin, mut omasta mielestä ensin mainutti olis toimivin. Sillä sais random kavereitakin kinkereihin... Tai en tiedä... :D
Joo toi on helvetin ärsyttävää touhua, sen takia mennyt mulla makukin vähän tosta kun joskus pärjään hyvin ja oon voitossa kiinni niin joku pelle tulee ja vetäsee mutkassa täysillä muhun pahki. Ite lennän sinne hiekalle ja renkaisiin ja tämä toinen ottaa ykköspaikan haltuun. :mad:

Toi ongelma on vaan valitettavasti melkeinpä missä vaan autopelissä. Siis se että ajamassa on aina muutama pelle jotka koko ajan törmäilevät ja just tuo että kääntyvät väärään suuntaan. Hyvä esimerkki on Race Driver: GRID.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kolarivaurio muuten hyvä lisä, mutta jos joku päälle tulee siinä kärsii itsekkin samassa.

Palaan tähän kylkeen ja perään ajajien sakottamiseen, joiden takia "lentää" ulos radalta.
Rangaistus vaihtoehtoja voisi olla joku tai jotkut näistä esim.

1.Ne eivät saisi rahaa ollenkaan tai mitään muutakaan palkintoa.
2.Pakollinen varikonläpi rangaistus.
3.Yli kovaa kylkeen tai perään tuleva auto menisi aina läpi.
4.Pitempi auton hyytyminen.
5.Vois olla tylysti seuraava:
Vaikka tulisi ekana maaliin niin hylkäys tulisi.

Edelleen kyllä siellä "muutkin" kylkeen mutkissa ajaa ja perään kuin Clio-kuskit.Itse en ole vielä tota autoa edes ostanut, vaikka rahaa olisi.
Pitäis kohta kokeilla tekeekö sillä mitään.Jollain autoilla ei vain ajo kulje esim. Ferrari 599.

Itse olen vielä huomannut sen, että jos joku lataa minun perään tai kylkeen ja
ajaudun siitä toisen päälle...siitä menee hetki ja minulle kostetaan aivan selvästi.
Todella lapsellista käyttäytymistä.Yleensä koko kostaminen.

Monesti on aika vaikea hahmottaa kuka alunperin kolari hässäkän on aiheuttanut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lostilla oli hyviä pointteja, mut se, että voi ajaa toisten päälle riittää monelle. Ei niitä voitto kiinnosta vaan se, että saa pilata muiden kilpailut.

Sit Lostin ideaa kehittäen olisiko sellainen hyvä, että kun junttaat kaveria päin niin sama tien tulisi mustalippu, eli oot ulkona kisasta ja autosi muuttuisi läpinäkyväksi. Eli kovin kauaa ei porukka jaksaisi värkätä ku joutuisivat odottaa kilpailun loppumista sekä uuden kilpailun alkamista sen takia, että saisivat ajaa ensimmäiseen mutkaan. Toistuvista mustista lipuista tietokone antaisi automaattiseti banaanin onlineen nimimerkin perusteella..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olis kans kiva jonkinlainen suhdeluku joka kertoi törttöilyjen määrän suhteessa ajettuihin kierroksiin. Ehkäpä jopa niin että törttöilyt jaettas pariin eri ryhmään(pikkuvirhe, virhe, ISOvirhe). Sit vaan servereille mahdollisuus kieltää pääsy niiltä jotka on törttöilleet ajettuihin kierroksiin nähden liian paljon. Itse kullekin varmasti virheitä sattuu, mutta ei nyt pitäs ihan joka kierrokseen tai kisaan megavirhettä ajaa.

Ehkä tuo statistiikka pitäisi olla vielä niin, että on sekä kaikkien kisojen statistiikat sekä vaikka viimesen 20 kisan statistiikat. Jos joku parantaa tapansa niin on mahdollista päästä kisoihin mukaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

pate79 mietin aivan samaa tota mustaa lippua.Hyvä, kun otit sen esille.
roflator myös loisto ideaa sinulla.
Mihin osoitteeseen näistä vois vinkkiä antaa.Enganti kyllä ruosteessa pahemman kerran, mut...

Kerran muistan paha tilanne itselläni Suzukassa ennen sikaania imussa jätin jarrutuksen viime tippaan oudolla autolla ja samassa huomasin,
että ei mitään mahdollisuutta pysähtyä osumatta edellä ajavaan.
Mutta jarru pois päältä ja kampesin ulkopuolelle ja huh nipin napin väistin edellä ajavan...pikäksi meni ja kunnolla.
Sitten kisa jatkui en muista monesko olin mutta ei haitannut vältin onneksi kolarin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eipä se tuo musta lippukaan niitä kiilareita poista.Se vaan on niin että niillä on ihmisen ikävä toisen luo:DEli niille riittää se yksikin kolari vaikka siitä lentäs aulaan tms.Ainoo mikä siihen auttaa ettei niitä OLE, on se että saat tehdä oman pelin ja inviä sinne ketä haluat..näin taisi pate jo mainitakkin.

Niin kauan kuin tuo oman pelin tekeminen puuttuu,on mielestäni gt5p verkkopeli aivan turha.

Ainiin,IMO.
 
Vastaus: GT5 Prologue

PleikkariBlogissa juttua huomisesta prologuen päivityksestä. Muun muassa paljastavat hd-kontentin hinnan. Kaks eka viikkoa pay per view kamat 0.99$ ja sen jälkeen alkaen 1.99$. Ei paha...

Etenkin alla oleva nostaa odotuksia...
In addition, other gameplay enhancements come with this update, like fixes in penalty judgments, more tire choices for Time Trial and improved physics during collisions between cars during online races (YES! Weve been carefully monitoring players behaviors online and all your comments on the forums.)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jos myyn bd levyllä sijaitsevan prologueni pois, toimiiko siinä pelatut savet storessa ostetussa prologuessa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Laitoin levyn koneeseen ja aattelin että jos sais ne päivitykset pois alta. No, serverit on ilmotuksen mukaan huollossa. ihan hienoa. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kolarivaurio muuten hyvä lisä, mutta jos joku päälle tulee siinä kärsii itsekkin samassa.

Palaan tähän kylkeen ja perään ajajien sakottamiseen, joiden takia "lentää" ulos radalta.
Rangaistus vaihtoehtoja voisi olla joku tai jotkut näistä esim.

1.Ne eivät saisi rahaa ollenkaan tai mitään muutakaan palkintoa.
2.Pakollinen varikonläpi rangaistus.
3.Yli kovaa kylkeen tai perään tuleva auto menisi aina läpi.
4.Pitempi auton hyytyminen.
5.Vois olla tylysti seuraava:
Vaikka tulisi ekana maaliin niin hylkäys tulisi.

Ainakin tuo kolmas kohta olisi aivan loistava lisä. Tuota kun tapahtuu aivan liian usein. Porukalla kun ei monesti tunnu olevan mitään käryä koska jarruttaa ja kuinka kovin siitä mutkasta pääsee. Samat kaverit todennäköisesti kehuvat vielä, etteivät he tarvitse mitään apuviivoja :p .
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko päivityksen lataaminen yhtä tuskaista kuin aikaisempien? Tietää, että ei edes yritä tuhlata kallista peliaikaansa yrittämiseen vaan laittaa suosista yöksi valumaan.. :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mikäköhän tässäkin kusee, kun en saa ladattua tuota päivitystä? Pukkaa jotain virhettä jossain vaiheessa latausta jo homma tyssää siihen. En saanut tuota viime päivitystäkään koskaan ladattua :mad::mad::mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko päivityksen lataaminen yhtä tuskaista kuin aikaisempien? Tietää, että ei edes yritä tuhlata kallista peliaikaansa yrittämiseen vaan laittaa suosista yöksi valumaan.. :mad:

Kyllä on, aivan yhtä hitaaaasti kuin ennenkin..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tästä uusimmasta päivityksestä ei näytä tulevan mitään minullakaan.
Olen yrittänyt ainankin viis kertaa peräkkäin ja yhdellä kertaa pääsin puoliväliin, sitten tilttas :mad:
tohonkin lataukseenkin meni puoli tuntia.
Kaiken lisäksi on aina aloitettava alusta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mun käsittääkseni se ei ala alusta se päivitys vaikka palkki niin väittääkin. Ainakin joka kerta uudelleen aloitettuani palkkia tulee samassa ajassa pitempi ja pitempi pätkä. Voin tietysti olla väärässäkin. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mun käsittääkseni se ei ala alusta se päivitys vaikka palkki niin väittääkin. Ainakin joka kerta uudelleen aloitettuani palkkia tulee samassa ajassa pitempi ja pitempi pätkä. Voin tietysti olla väärässäkin. :)

Näin se minunkin mielestäni menee. Ja joku muukin on tainnut jotain tällaista puhella...

Mutta siis, itse taidan ladata tuon päivityksen vähän myöhemmin josko silloin latautuisi hieman nopeammin. :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

GTPlanetissa juttua mitä muutoksia ihmiset ovat havainneet uuden päivityksen myötä prologuessa. Turboääniä kuulemma parannettu sun muuta kivaa mitä ei virallisessa muutoslogissa ole kerrottu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Prkl.. :mad:
Ei tuu tästä kyllä yhtään mitään. Monen tunnin ajan jo yrittänyt ladata tuota päivitystä. Lataa ehkäpä huikeat pari minuuttia sitä ja sitten poikki. Kiva, kun ei ole edes nettiin päässyt pelailemaan tai hyötymään muista uudistuksista. ÖRRRRR!! :mad: :mad:
 
Ylös Bottom