Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Neljännellä yrityksellä onnistui lataus.
Online kisan keskeyttäminen ei ole näköjään enää mahdollista kuin sammuttamalla pelin.
Eipä tossa mitään isompaa muutosta ole tapahtunut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Katoppa pelitiedon työkaluista kuinka iso GT5P file on. alota sitten lataus uudestaan ja kun se poikkasee, kato sama homma again. kun koko on about 6000 Mb alkaa lataus olla viittä vailla valmis.

(mulla poikkas about 15 kertaa, mutta mulla onkin aikaa ja ikihongan kärsivällisyys:D )

Oikeassa olit.
Ei se alusta alkanut, vaan jatkoi siitä mihin jäi.
Se se palkki juttu hämäsi, kun palkki alkoi jauhaa alusta aina.
Meni noin 15 kertaa.

Todella harmi, kun hävittivät parhaan kisan Suzuka pro :mad:
Ois nyt voinut pari "uutta" rataa heittää tossa päivityksessä, vaikka edes niitä vanhimpia on niissäkin ihan hyviä.
Uudet radat olisivat tuoneet lisä potkua tohon peliin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitäs tuo prosenttiluku oikeassa yläkulmassa päävalikossa ollessaan tarkoittaa? itselläni se näyttää tiiviisti 000%. Tosin aloittelin peliä alusta huvin vuoksi ja olen pelannut vasta muutaman kisan.

Edit. Videoiden latausmittarihan tuo oli. Eilen oli servot niin jumissa ettei mikään data liikkunut ollenkaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

2h49minuuttia otti päivitys ja niin monta kymmentä retryä etten pysynyt laskuissa mukana. Nyt on kuites uus versio sisällä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

On kyllä äänissä ihan mieletön parannus tän päivityksen myötä. Joutu ajeleen kierroksia ihan vaan fiilistelyn takia. Etenkin kopista ajettuna on muhkeat soundit.
 
Vastaus: GT5 Prologue

On kyllä äänissä ihan mieletön parannus tän päivityksen myötä. Joutu ajeleen kierroksia ihan vaan fiilistelyn takia. Etenkin kopista ajettuna on muhkeat soundit.

Tämän aamun on tullut fiilisteltyä eri autolla, isolla vaihteella pienillä kierroksilla Mine's Skyline kuulosti aika muhkealta (ääni asetuksena on small theater), F430 ja kunnon vingutusta aivan rajoittimen rajalla.
Kyllä nyt jo melkein kelpaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olipa taas mukava päivittää. Päivityksen jälkeen en o saanu ajettua yhtään kisaa kun potkii mut aina pois Playstation Networkista. Eikä kirjaa edes takaisin ennen kuin olen lopettanut GT5P:n pelin. Että pistää vihaksi. :mad:

Ilmeisesti ainoa keino korjata asia on poistaa koko asennus päivityksineen ja asentaa + päivittää uudestaan. Ja kun se tuon lataaminen on niin tuskaa, niin saattaa olla että jää GT5P:n pelaaminen vähäksi aikaa.

Ennen kuin poistan sen kovolta niin tiedustelen onko kellään ollut vastaavanlaista ongelmaa ja onko se korjaantunut?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Höh, minulta on äänet hävinnyt koko pelistä, en osaa sanoa johtuisiko päivityksestä kun päivitiin ilman ääniä. :confused:
Muuten pleikan äänet toimivat normaalisti, aaapuuva!

EDIT: äänet lähti toimimaan kun otin dolby digitalin pois ääniasetuksista. missäköhän vika...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olipa taas mukava päivittää. Päivityksen jälkeen en o saanu ajettua yhtään kisaa kun potkii mut aina pois Playstation Networkista. Eikä kirjaa edes takaisin ennen kuin olen lopettanut GT5P:n pelin. Että pistää vihaksi. :mad:

Ilmeisesti ainoa keino korjata asia on poistaa koko asennus päivityksineen ja asentaa + päivittää uudestaan. Ja kun se tuon lataaminen on niin tuskaa, niin saattaa olla että jää GT5P:n pelaaminen vähäksi aikaa.

Ennen kuin poistan sen kovolta niin tiedustelen onko kellään ollut vastaavanlaista ongelmaa ja onko se korjaantunut?

Ilmeisesti kyseessä oli eilis-illan/-yön ongelma sillä tänään peli on toiminut aivan mainiosti. Väärä hälytys. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Katoppa pelitiedon työkaluista kuinka iso GT5P file on. alota sitten lataus uudestaan ja kun se poikkasee, kato sama homma again. kun koko on about 6000 Mb alkaa lataus olla viittä vailla valmis.

(mulla poikkas about 15 kertaa, mutta mulla onkin aikaa ja ikihongan kärsivällisyys:D )

Mulla tuo tiedoston koko on jo n. 6150 Mb, eikä vieläkään valmista:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mulla tuo tiedoston koko on jo n. 6150 Mb, eikä vieläkään valmista:confused:

Se lopullinen koko on luokkaa 6400 - 6500mb. Sorry virheellinen info aiemmin. Päivitys tuntus olevan ihan vaivan arvoinen. Parannetut äänet, parannettu törmäysmallinnus, uusittu penalty system, uusitut luokat. eihän sulla enää kauaa tohon mee, kunhan jaksat. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen illalla, sitten ekana päätin mennä testailemaan standard Suzuka kisaan.
Aluksi huomasin äänet kuuluvat paljon hiljempaa, kuin ennen mutta taas paremmat saundit lisätessä äänen voimakkuutta vahvistimesta.

Kisa alkoi yllättävän iisisti ei tönimistä ym.
Sitten viimein sikaanissa repesi helvetti, lähes kaikki oikoivat ja porukkaa lenteli, jatkoivat samalla kaasulla ilman mitään hidastumista.
Kisa jatkui pääsuora jossa joku paukutti jonkun kylkeen armotta, jota katsoin ajatellen nyt se alkoi.
Pääsuran lopussa porukkaa sinkoili pihalle ja sain heitä samalla kiinni.Osa jatkoikin yllättäen samalla kovalla vauhdilla mutkia oikoen eteenpäin ja
siinä samassa listivät minut porukalla pihalle.
Jatkoin sisukkaasti eteenpäin, kunnes taas kiilattiin pihalle pari kertaa peräkkäin ja jossain hässäkässä kylkeen paukutettiin suoralla.
Loppu tulosta en muista...taisin saada aivotärähdyksen.

Menin heti ton kisan jälkeen Intermediate Suzuka kisaan, jossa alkoi heti alusta jatkuvat kylkeen ajot esim. Clio-kuskit.Ei yhtään hyvää kisaa tuollakaan.
Ei tainut päivitys tuoda mitään parannusta tohon kylkeen ja perään tuuppimiseen.

Ainut missä ok kisoja oli muistaakseni pro Fuji.Vaikka sielläkin pääsuoran lopussa kylkeen ajoja ja loppu mutkissa myös.
Voi olla, että tää peli saa vähäksi aikaa jäädä tauolle.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen illalla, sitten ekana päätin mennä testailemaan standard Suzuka kisaan.
Aluksi huomasin äänet kuuluvat paljon hiljempaa, kuin ennen mutta taas paremmat saundit lisätessä äänen voimakkuutta vahvistimesta.

Kisa alkoi yllättävän iisisti ei tönimistä ym.
Sitten viimein sikaanissa repesi helvetti, lähes kaikki oikoivat ja porukkaa lenteli, jatkoivat samalla kaasulla ilman mitään hidastumista.
Kisa jatkui pääsuora jossa joku paukutti jonkun kylkeen armotta, jota katsoin ajatellen nyt se alkoi.
Pääsuran lopussa porukkaa sinkoili pihalle ja sain heitä samalla kiinni.Osa jatkoikin yllättäen samalla kovalla vauhdilla mutkia oikoen eteenpäin ja
siinä samassa listivät minut porukalla pihalle.
Jatkoin sisukkaasti eteenpäin, kunnes taas kiilattiin pihalle pari kertaa peräkkäin ja jossain hässäkässä kylkeen paukutettiin suoralla.
Loppu tulosta en muista...taisin saada aivotärähdyksen.

Menin heti ton kisan jälkeen Intermediate Suzuka kisaan, jossa alkoi heti alusta jatkuvat kylkeen ajot esim. Clio-kuskit.Ei yhtään hyvää kisaa tuollakaan.
Ei tainut päivitys tuoda mitään parannusta tohon kylkeen ja perään tuuppimiseen.

Ainut missä ok kisoja oli muistaakseni pro Fuji.Vaikka sielläkin pääsuoran lopussa kylkeen ajoja ja loppu mutkissa myös.
Voi olla, että tää peli saa vähäksi aikaa jäädä tauolle.

Tuuppimisen jälkiseuraukset ei oo enää niin pahat ku ennen. Vaikka sitä tönimistä on, ei auto enää lennä tulitikkuaskina kauas hiekalle. Ja luulisin että noita kisoja tulee ihan lähiaikoina lisää, niitä on meinaan vähemmän ku koskaan.

Tänään on ollut sekä tönimistä että kunnon kilpa-ajoa. Illalla voisin taas pari kisaa ajaa. harmi vaan että Suzukaa ei löydy ku standardifysiikalla ajettavaksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Äsken ainakin oli intermediate luokassa suzukassa helvetinmoista tönimistä. meinas alkaa oikein keittämään, mutta eipäsiinä, kyllä niitä hyviäkin kisoja tulee :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

harmi tosiaan ettei sitä kunnolista lobbytukea saatu vieläkään. Olis ollu hienoa ajella KonsoliFin-porukalla. :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Se lopullinen koko on luokkaa 6400 - 6500mb. Sorry virheellinen info aiemmin. Päivitys tuntus olevan ihan vaivan arvoinen. Parannetut äänet, parannettu törmäysmallinnus, uusittu penalty system, uusitut luokat. eihän sulla enää kauaa tohon mee, kunhan jaksat. :)

Valehtelematta voin sanoa, että nyt aletaan jo lähennellä sadatta latausyritystä :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuuppimisen jälkiseuraukset ei oo enää niin pahat ku ennen. Vaikka sitä tönimistä on, ei auto enää lennä tulitikkuaskina kauas hiekalle. Ja luulisin että noita kisoja tulee ihan lähiaikoina lisää, niitä on meinaan vähemmän ku koskaan.

Tänään on ollut sekä tönimistä että kunnon kilpa-ajoa. Illalla voisin taas pari kisaa ajaa. harmi vaan että Suzukaa ei löydy ku standardifysiikalla ajettavaksi.

Joo ennen kieltämättä lensi mutkassa suoraan yleensä pihalle, kun kylkeen tuupattiin.
Ärsyttää vaan välillä, kun tulevat sellaiseen väliin mistä eivät mahdu.Ensin tulee yksi nojaten sitten toinen ja itse ajautuu aivan hiekan reunalle ja nopeus puotettava pois lähes tykkänään.

No kai niitä hyviä kisojakin on ja tulee.Eilen vaan ei löytynyt.

Itse tykkäsin eniten Suzukan pro.Paras kisamuoto tähän mennessä...vakio renkaat ym.
Kyllä kelpaa toi intermediatekin, kun sattuu hyviä kisoja kohdalle.Nyt rajoitus 750 tekee sen, ettei mielestäni Clio ole niin yli voimainen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo ennen kieltämättä lensi mutkassa suoraan yleensä pihalle, kun kylkeen tuupattiin.
Ärsyttää vaan välillä, kun tulevat sellaiseen väliin mistä eivät mahdu.Ensin tulee yksi nojaten sitten toinen ja itse ajautuu aivan hiekan reunalle ja nopeus puotettava pois lähes tykkänään.

No kai niitä hyviä kisojakin on ja tulee.Eilen vaan ei löytynyt.

Itse tykkäsin eniten Suzukan pro.Paras kisamuoto tähän mennessä...vakio renkaat ym.
Kyllä kelpaa toi intermediatekin, kun sattuu hyviä kisoja kohdalle.Nyt rajoitus 750 tekee sen, ettei mielestäni Clio ole niin yli voimainen.

Joo. Clio-kuskeja kyrsii kun ei enää pärjää vaan suorilla tykittämällä. Mutkissa kun Cliot on aika kehnoja verrattuna esim. Lancereihin, GT-R:iin tai vaikkapa Skylineihin.

Se Suzukan intermediaten rajotus on kyl 700. (pilk.nus.pro :D)
 
Ylös Bottom