Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

TT-2k sanoi:
Kun vartin jälkeen latauspalkki oli liikkunut vain muutaman pikselin verran, päätin lopettaa.

Ruuhkan piikkiin vaan. Demon suosio tais yllättää, sillä lauantaina kun katoin ekan videon niin se valuin muutamassa minuutissa noporblem. :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

GT TV:stä löytyy nyt jokin HD-tasoinen videokin. Vaan edelleen kala valuu niin uskomattoman hitaasti, ettei kärsivällisyys riitä. Taustalataus lopulliseen peliin, kiitos. :)

PS. Hauska yllätys oli myöskin, kun demon käynnistyksessä tuli ensimmäisenä jonkin auton (GT-R '07?) paljastuspätkä. Virtuaalinen peitto vedettiin kauniisti polygoniauton päältä pois.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

TT-2k sanoi:
PS. Hauska yllätys oli myöskin, kun demon käynnistyksessä tuli ensimmäisenä jonkin auton (GT-R '07?) paljastuspätkä. Virtuaalinen peitto vedettiin kauniisti polygoniauton päältä pois.

Oli kyllä hienoja nuo paljastuspätkät, vaikkin autojen osalta grafiikka ei ollut yhtätarkkaa kuin itse pelin puolella, mutta tuo silkkipeiton poisto oli kyllä melkoisen upeaa katsottavaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Aika vänkiä olivat GT-R ja Lexus ajaa N3... nälkä kasvaa syödessä. Ei mitään täystolloja ole myyntiin ja markkinointiin (herutuskontrolliin) laitettu.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Sain vihdoinkin luotua tuon Japani tilin (aiemminkin yrittänyt) ja latailtuakin tuon pelin demon parin muun demon yhteydessä. Nyt vain pitäisi se tuossa asennella ja kokeilla, mutta odotukset ainain huipussaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ai,Ai,Ai,nyt rupee pelittää.Tehokkaampien autojen myötä tähän tullu sitä mitä pitää,tuntuu et aikasemmat kommentit pitäis delettää,mut olkoot siellä muistuttamassa "uskon" heikkoudesta. :D
Ei niitä ylislaidailuja enää ole,mutta tuntumaa rupee löytymään niinku toiset osas olettaa(Kuningasta luodaan).Näihin pariin tehokkaimpaan kun vielä se 100 lisä heppaa,ja alustan kiristämiset,sen tuntee et sillon toimii,rupee kaasulla ohjailut tulee mukaan.Kyllä täytyy hävetä epäilyjä tason "katoamisesta"."Masennus" muuttunut hirveeseen malttamattomuuteen,menee just sinnepäin mistä haaveillu.
GT5 P tulee olee järkyttävän hyvä,ei hetkenkään epäilyä enää.:) :)
Tuntuu et äänetkin esim.GT-R:llä(kuulokkeet+5.1 dec.) todella hyvät.

edit:ei täs oo mitään järkee,nyt ei voi lopettaa.Antakaa lisää kierroksia,ettei tartte väärään suuntaan ajella!:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Grandi sanoi:
Aika vänkiä olivat GT-R ja Lexus ajaa N3... nälkä kasvaa syödessä. Ei mitään täystolloja ole myyntiin ja markkinointiin (herutuskontrolliin) laitettu.

Lexusta koitin minäkin N3 renkailla. Kaikkia muita S3lla. Onhan se lexus vähän lepsu perästään. :D Tänään ajattelin ajella taas lisää eri kumeilla. Alan kallistuun tuolta R-sarjan kumeista Nnemmmäksi. Onhan se kivaa ajaa kurveja nopeesti mut kivempaa on ajaa ne takarenkaat auraten. Leikkikääpäs poijjaat ajatuksella että muutama samantasoinen kuski ajaa peräkkäin yrittämättä ohittaa toisiansa takaveto +300hp N3 yhdistelmällä. Voivoivoi sitä kaunoluistelua autoilla!

*prologue, huaaahh*
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

GT-R istui heti käteen. Lexuksella ei tahdo jarrutukset osua kohdalleen sitten millään. Joko tullaan körötellen kurviin, tai ollaan hiekalla perä menosuuntaan :rolleyes: .
Online tulee olemaan kyllä sellasta hubaa, et tulee olemaan kurvissa ahdasta :D .'

Minkäslaisia aikoja on porukka kellotellut ja millä autolla?

Aika: ?
Auto: ? (renkaat?)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuolla GT-R autolla voitais koittaa S3 kumeilla ja kakkoskierroksen aika niin saa turhat kilpailijat joko etumatkaa tai voihan neet ohittaakkin jo ekalla jos nopeus piisaa. En oo testannu. Ei tietoa kumpi maksaa vaivan. Oiskos ok? Neljänjälkeen testaamaan... :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Oisko tälläsessä mitään järkeä:kaksi eri kisaa,toinen normaali 2kier.,ja kun kaipaa pitempää radallaoloa putkeen,"Endurance"2+2 kierrosta.
Eli ,endurance:lähtö->varikko väärinpäin+2kier. vastapäivään,maaliviivan yli,kässärillä ympäri ja 2 normaali kierrosta?
Jos toi punanen täplä häiritsee liikaa,ni sit ei.Vastaatulijat voi hyvin ennakoida kartasta,ei muuta kun ajolinjat eriäviks?Ihan ku kadulla.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
Oisko tälläsessä mitään järkeä:kaksi eri kisaa,toinen normaali 2kier.,ja kun kaipaa pitempää radallaoloa putkeen,"Endurance"2+2 kierrosta.
Eli ,endurance:lähtö->varikko väärinpäin+2kier. vastapäivään,maaliviivan yli,kässärillä ympäri ja 2 normaali kierrosta?
Jos toi punanen täplä häiritsee liikaa,ni sit ei.Vastaatulijat voi hyvin ennakoida kartasta,ei muuta kun ajolinjat eriäviks?Ihan ku kadulla.
Jahas. Mitäs me hullut suomalaiset muutakun kisaa virittelemässä onnettomalla demolla... :D
Testaan KK tota sun esittämääs. Ja ilmoitan oman yhen kierroksen GT-R S3 yhdistelmällä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mites kun ei aukea noi tv:n luukut 4 ja 5,telkkarina HD ready,vaatisko fullin,vai sanotaanko tekstissä että myöhemmin?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ja ensimmäiset "kisat"takana.Auto Mazda,renkaat ed.S3,tak.S2.Ekalla yrityksellä kone kylmästi taklas ulos tokalla kierroksella sijalta 3,ei oo neitikuskei.

Yritys 2: Ratilla Mazda e.S3/t.S2 normaali 2 kier. Ajat:kier.1 2.50 /kier.2 2.44
Loppusijotus 3.
Loppuaika: 5.34,594

Tosta lähtee,ja täähän tarjoo sitä oikaisu paikkaa paljon,eli 2 pyörää radalla.Prologuessa tarkistetaan kenen ajat rupee tippuu suhteessa ilmotettuun,joten älkää huijatko!:)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

GT-R sija2 e/t S3 ratilla: 4.42,813
viimesessä mutkassa 2 edellä ajavaa kilkkas toisiinsa,joista toinen ulos

Yksikierros,edellä ajavat sai mennä,joten tyhjä rata
GT-R e/t S3 ratti: 2.16,468
liukuu liikaa,kivempi e.R3/t.R2
Lexus e/t S3 ratti: 2.23,068
Subaru e/t S3 ratti: 2.25,752
Kaikki simulaattorilla
Jäinks mä sit yksin tän kisaamisen kanssa?
Jatketaan kun muut ilmottelee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kai sitä tottuu vaikka aidan seipääksi, mutta nyt löytyi se kadoksissa ollut ajamisen ilo :p

Mitsu alle, S rengasta taakse ja R:ää eteen. Tehoja alkaa olemaan sen verran sopivasti että mutkien veto powerslidessä onnistuu. Nam, parit todella intensiiviset kierrokset tuli vedettyä.

Ja hitto, päivittyykö tämän demon tekoäly huomaamatta? :D Meinasin pudota sohvalta kun katsoin neljänneltä sijalta tekoälyn tiukkaa taistelua 2. ja 3. sijoista... Joka päättyi toisen kilpakumppanin näyttävään ulosajoon :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Välillä tulee kyl aika kovaa pauketta kylkiin koneen puolelta,tykkää.:cool:
edit. simulla
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Mikähän tulee olee G25:n asema tän pelin osalta?Edelleen puuttuu valikoista,toimii kyllä,mutta onkohan suunnitelmissa saada paras ajotuntuma Talon omalla,tulevalla ratilla?
Taas joutus vaihtamaan,ja säätämään uutta telinettä.
Ainakin Japanissa tuo G25 julkaistaan GT5 Prologuen yhteydessä, joten luulisi siitä jotain tukea sille löytyvän: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20071025/logi.htm
 
Ylös Bottom