Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Siellä on nyt Piben ajo esillä.Viimenen mutka ennen ruutulippua,selvästi oikean puolen pyörät "putoavat" nurmelle,laitontako?
Ja Pibelle:oisko "nobody34" oma kakkoskuski G25:llä,ja parhaat ajat dfp:lla?Se verran eroa ajojen agressiivisuudessa?Täyttä pekulaatiota,ei pidä kenenkään suuttua,varsinkin jos "nobody34" on eri kuski.:)

Kuten jo aikaisemmin sanoin tässä threadissä niin mä lasken lailliseksi, kunhan on 2 rengasta asfaltilla(gta planet säännöt). Piben ajo on todella mallikasta ja nopeata. Miksi tästä hd concept ajamisesta nyt pitää hirveästi kiistellä, en mä ole ketään syyttänyt, osoitellut tai nimeltä maininnut?

Sivuhuomautuksena eilen kommentoin, että voipi muutkin kuin jo aktiiviset nakata listoille omat replaynsa niin saadaan kilpailua aikaiseksi eikä tarvi viikottain nollautuvista listoista vaania kuka ajaa ja miten. Vois itseäkin motivoida pistään parempaa aikaa kehiin, jos listalle tulisi uusia nimiä. Nykysellään ei ole tuota hd conceptia tullut pelattua kuin 1.5h ~4kk aikana(lue eilen testasin vieläkö osaan yhtään).
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ja roflatorille,kun kerran keskustellaan PS3 pelistä ,johon vahvasti otat kantaa,ja omat ajat noinkin lähellä top 10:ä oikomatta,oio kerrankin(sieltähän se puuttuva sekunti on helposti otettavissa),ja aja se kierros sinne HD:n tilastoihin.Pelihän on netistä ladattava,joten jos peliin päässyt käsiksi,myös pääsy tilastoihin on kunnossa.Vai löytyykö sitä konsolia alkuunkaan?
Kyllä luotto pelin tilastoihin riittää näin"ei niin ammattilaiselle".
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Ja roflatorille,kun kerran keskustellaan PS3 pelistä ,johon vahvasti otat kantaa,ja omat ajat noinkin lähellä top 10:ä oikomatta,oio kerrankin(sieltähän se puuttuva sekunti on helposti otettavissa),ja aja se kierros sinne HD:n tilastoihin.Pelihän on netistä ladattava,joten jos peliin päässyt käsiksi,myös pääsy tilastoihin on kunnossa.Vai löytyykö sitä konsolia alkuunkaan?
Kyllä luotto pelin tilastoihin riittää näin"ei niin ammattilaiselle".

Ok :) Uhraan illalla pari tuntia ja kokeilen paraneeko aika vai ei oikomalla. Eilen puhtoisilla kierroksilla ajat oli 1.07.4-7 välillä vaikka varta vasten parissa mutkassa hiljensin (turhaan?) että pysyi tiellä rattaat. Ei niin puhdas suoritushan toukokuulta löytyy kyllä tuolta konsolifin:in listalta ja psn-networkissakin voi viestiä heittää mulle, jos ei usko, että konsolia löytyy kotoa. PSN id on sama kuin nick täällä(roflator).

Palaan asiaan, kun pistän ajat sinne minne väitän niiden menevän(~1s parannusta oikomalla mun aikoihin). Jos parannusta ei synny oikomalla niin kirjoitan siitäkin tänne + kommentoin missä mahdollisesti meni pieleen ajatus oikomisen nopeuttavasta vaikutuksesta. Sitä ainakin odotan, että oikomalla helposti spinnaa ja onnistunut kierros on sitä kautta vaikeampi saada, mutta onnistuessaan on nopeampi kuin mun nykyiset ajat.

Edit. ja en nyt tarkoita, että mikä tahansa tuota mun aikaa parempi olisi tehty oikomalla. Mun henk.koht. limitti on tuossa puhtaalle suoritukselle ja uskon että pystyn oikomalla omaa aikaani parantamaan. Löytyy kovempaa puhtaasti ajavia, kuten esim. piben konsolifin ranking 1. sija suoritus.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tunnin jaksoin veivata ja kävi ihan niin kuin pelkäsin. Kova yrittäminen johtaa vain epäonnistuneisiin kierroksiin, aina jossain kohtaa mokaa ja spinnaus. Tasasen varmalla perusajamisella saa parempia kierroksia :) Mut kyl tuossa ihan selkeesti potentiaalia on oikomiseen, jos vain osaa(tm), minä en näemmä osaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Hauskasti tuo gt5p demo elää omaa elämäänsä. Nyt meni gt-r peiton alle.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

vaikkei nyt ihan tähän ketjuun kuulukaan, mutta kun kerran alotettiin :) Nyt on kahdesta kohtaa oiottu conceptissa ja uus "ennätys" 1.07.159 ja meni viikkorankingissa suoritushetkellä sijalle 7. Pari kymmenystä parempi aika oli tulossa tohon perään, mutta toki munasin lopussa. Eli kyl mä omalta kohdalta oikomisella väittäsin ton 0.5s hyötyväni tolla radalla. Loppu parantelu kyllä menee sit fiiliksen/oppimisen piikkiin, jos tosta vielä tiputtelee aikaa. Seuraavaksi yrittämään puhdasta alle 1.07 kiekkaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
vaikkei nyt ihan tähän ketjuun kuulukaan, mutta kun kerran alotettiin :) Nyt on kahdesta kohtaa oiottu conceptissa ja uus "ennätys" 1.07.159 ja meni viikkorankingissa suoritushetkellä sijalle 7. Pari kymmenystä parempi aika oli tulossa tohon perään, mutta toki munasin lopussa. Eli kyl mä omalta kohdalta oikomisella väittäsin ton 0.5s hyötyväni tolla radalla. Loppu parantelu kyllä menee sit fiiliksen/oppimisen piikkiin, jos tosta vielä tiputtelee aikaa. Seuraavaksi yrittämään puhdasta alle 1.07 kiekkaa.

Läytyy katetta puheille,takana ollaan.Opettelu jatkuu.Katkeraa. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Siellä on nyt Piben ajo esillä.Viimenen mutka ennen ruutulippua,selvästi oikean puolen pyörät "putoavat" nurmelle,laitontako?
Itse ainakan en laittanut ennätysaikoja konsolifinin listalle, ennen kuin sain ne ajettua niin että kaksi rengasta pysyy radalla. (muutenkin se vika mutka meni päin peetä, koska menin ohjaimella vaihteiden kanssa ihan sekaisin. kävi kakkosella vaihteet :p) Tuo ennätys mikä näkyy GT:HD:ssa nyt on ajettu ohjaimella pikaisesti, enkä sitä laittaisi listalle vaikka se olisi oma paras suoritus.

RUFin sanoi:
Ja Pibelle:oisko "nobody34" oma kakkoskuski G25:llä,ja parhaat ajat dfp:lla?Se verran eroa ajojen agressiivisuudessa?Täyttä pekulaatiota,ei pidä kenenkään suuttua,varsinkin jos "nobody34" on eri kuski.:)
Siis tuo GTHD aika nyt listalla on ajettu ohjaimella pikaisesti ja kunnnon ajat on tehty G25:llä. Enkä ole nobody34 :D
Voithan sinä sen oikean ennätyksen ladata replayna sieltä GTHD-rankingseista ja katsoa PS3:lla.

EDIT: Ja kyllä niillä oikomisilla sillalle, tunnelin jälkeen ja vikassa mutkayhdistelmässä saa yhteensä hyötyä about 7 kymmenystä. Ei pakosti ihan noin paljoa, mutta ainakin 5.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ei se hyöty niinkään ,vaan se ettei nää nyt ole mun mielestä kunnon mutkia,tie kyllä kääntyy,mut ei mitään 90°:sia ,joita vois oikoa(vähempikin astemäärä riittää)!:confused:
Kaikissa autoluokissa(ei F1) tuntuu olevan enempi sääntö,ton verran käyttää ojan puolta.Ja täähän (gt hd) on maantie,jolla hurjastellaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Luke sanoi:
Tuli itekkin vihdoin tehtyä tili japseihin. Kannattaa muuten huomata että sähköpostiosotetta ei japsit hyväksyny esim. gmail.com loppusta. Laitoin sitten jonkun väsyneen hotmailin ni jo kelpas, vaikkei moista minulla olekkaan.
Kyllä minulla hyväksy gmail.com-sähköpostin tai ainakin sain tilin luotua ja nyt on demo latautumassa :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Hieman alkoi huvittamaan tuo varustemäärä mitä pelaajalla on päällä tässä videossa :)
Liekkö äijällä vielä ajohaalarikin päällä.
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U&eurl=http://rocketpunchautoblog.blogspot.com/
Noi ei ihme etten pääse lujaa kun ajan villasukat jalassa ja toimistotuolilla istuen :D

Ihmeen helppo oli tuo demo.

Miten tuossa sais säädettyä tuota kisaa eli ärsyttää tommoset 2 kierroksen pyrähdykset. Tottunut että kisat kestää 1-2 tuntia :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kaitzu sanoi:
Ihmeen helppo oli tuo demo.

Helppo juu oletusasetuksilla. Haastetta saa lisää asetuksilla:
simulaatiomoodi ratille+ajoavut pois + N3 renkaat ja bmw alle. On meinaan melkoisen haastavaa ottaa voitto noilla asetuksilla. Pito on olematon, rata kuin jäätä ja pienikin määrä liikaa kaasua tai kaasun löysääminen aiheuttaa spinnauksen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kaitzu sanoi:
Kyllä minulla hyväksy gmail.com-sähköpostin tai ainakin sain tilin luotua ja nyt on demo latautumassa :D

Juu, hyväksyi täälläkin gmailin.

Sen huomasin, että samaa e-mailia ei voi käyttää eri tilien luomiseen. Eli e-mail toimii uniikkina avaimena. Liekö luke koittanut antaa samaa e-mailia japsitiliä luodessa kuin millä eurooppatili oli tehty.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ja muutenkin tämä on vasta demo, ei tästä pidä ottaa mitään johtopäätöksiä näissä simuasioissa lopulliseen tuotteeseen. Jo se, että peliin lisätään erikseen normaali- ja professionaalisimumodet, kertoo että peliin tulee realistisuutta ja pelkkiä autoja ihasteleville ukkeleille on lisätty helpompi ajomalli.

Demossa on tehottomia autoja, keskeneräinen ajomalli, resot päin persettä, säätömahdollisuudet 0, yksi kämäinen rata, pari autoa, ym. joten pakostihan se tuntuu skeidalta ja helpolta jos ei tiedä mitä odottaa. Moni tietää (tai luulee tietävänsä) kuitenkin mitä Polyphony Digital hakee pelillä jo nyt, ja sen kyllä huomaa jo GT3 ---> GT4 erossa. Kyllä siitä lopullisesta tuotteesta tulee uskomaton superpaketti, mikä saa arvosteluissakin uskomattomia arvosanoja. Toivottavasti jo Prologuessa päästään säätämään autoja ja päättämään minkälaisia kisoja ajetaan.

Negatiivisuus pois, Polyphony hoitaa! :p
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Eilen vasta tajusin, että tuossa oli auton sisältäkin kuvakulma toteutettu kera sistuksen. Olipa muuten fiilistä ajaa kuskin paikalta. Hienosti peilitkin toimi ja pysty spottaileen missä konekuskit menee. Tulee olemaan namia 16 pelaajan moninpelinä, ei malta odottaa... Jeiii!

Itse otan innolla tällaiset previkat/demot vastaan, että pääsee kokeilemaan missä mennään. Varmasti lopputuote on hiottu ja pelimoodit ja ajotuntuma kohdallaan. Tämähän on tosiaan vain yks keskeneräinen kehitysversio mikä on annettu armosta pelaajien testattavaksi. Eikä toi nyt mitenkään huono minusta ilmaiseksi "demon" demoksi ole...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Niinpä. Siis demoja ei ikinä pidä ottaa niin vakavasti, että antaa rankkoja mielipiteitä koko versiosta. Saati demon demoja! Jos olisin tuominnut vaikkapa Forza1:n sen demon perusteella, olisin varmasti jättänyt hommaamatta sen. Samassa olisin missannut helvetin hyvän pelin. Sen demo oli täyttä kuraskeidaa. GT:n demon demo on jo todella mageata. Itseasiassa sen demon demon demo oli jo niin hyvä, että sitä on tullut ajettua tunteja ja tunteja. Koko versiolta en voi odottaa mitään muuta kuin koko autopelien skenen uudelleen järjestämistä. Uusi benchmark, joka tulee myymään miljoonia ja taas miljoonia. Itsekin tulen luultavasti ostamaan sitä monin kappalein, koska eiköhän se tule japskeissa ensin. Se pitää siis hommata ja sitten vielä euro- tai jenkkiversio jahka ne saapuvat.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Helppo juu oletusasetuksilla. Haastetta saa lisää asetuksilla:
simulaatiomoodi ratille+ajoavut pois + N3 renkaat ja bmw alle. On meinaan melkoisen haastavaa ottaa voitto noilla asetuksilla. Pito on olematon, rata kuin jäätä ja pienikin määrä liikaa kaasua tai kaasun löysääminen aiheuttaa spinnauksen.
No ajoavut eivät ole ikinä päällä, nehän ne ensimmäiseksi pois otan. Onneksi toimi ainakin tässä tämä musta-MOMO-ratti, niin ei tartte edes rattiostoksille rynnätä.

Pitääpä testiä nuo rengasvaihtoehdot vielä.

No kyllä noilla renkailla sai lisähaastetta, ehkä liikaakin. Mutta vähän teennäistä tommonen, järkevämpää ois että pelissä olisi säädettävä AI-taso ettei tarttis märälle radalle mennä slickseillä ajamaan ;)

Tämä on oikeastaan ensimmäinen pleikkareiden GT-kokemus, joten ei ole tietoa tämän pelisarjan aikaisempien osien tyylistä (arcade vai sim).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom