Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

J2 sanoi:
Miten auton voi vaihtaa? En huomannut semmoista kohtaa.

Siinä race valinnan vieressä siis toinen vasemmalta on garage ja sieltä löytyy autoja muutama sen GT-R:n lisäksi ja joskus ensi viikolla saat muutaman auton lisää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Siinä race valinnan vieressä siis toinen vasemmalta on garage ja sieltä löytyy autoja muutama sen GT-R:n lisäksi ja joskus ensi viikolla saat muutaman auton lisää.
Kiitos tiedosta! :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Miltähän foorumilta saisi suomenkielisen oppaan siitä kuinka kyseinen tili luodaan..:o
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Foxi sanoi:
Miltähän foorumilta saisi suomenkielisen oppaan siitä kuinka kyseinen tili luodaan..:o
Kentät ovat samoissa kohti kuin vaikka usassa. Katso sieltä mallia, ota vaikka kuvat joka sivusta ja laita nettiin suomennosten kanssa. Samalla autat muita :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Niin, tai tee sinä se..;)

E: Tällä ololla en pysty auttamaan muita vaikka haluaisin. Menee aivosolut solmuun jos joudun miettimään mitään..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Säätelinpäs japsitilin ja latasin demon, ihan kivaa rälläystä paitsi että sahalaidat sattuivat ikävästi silmään.
Nälkähän tässä vaan kasvoi. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Foxi sanoi:
Niin, tai tee sinä se..;)

E: Tällä ololla en pysty auttamaan muita vaikka haluaisin. Menee aivosolut solmuun jos joudun miettimään mitään..
Muuten kyllä, paitsi että SD-telkan resoluutiolla ei kehtaa tehdä ohjeita mihinkään. Joku muu voisi tehdä, vapaaehtoisia?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Kyllähän sitä driftausta pystyy harrastamaan, kun vain laittaa oikeat säädöt autoon.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=99231


Ajat jollain muulla autolla kuin sillä Nissan GT-R:llä.

Molemmista demoista löytyy suunnilleen samantehoiset Mitsut,joten vertailu helppoa.
Loistavien sivusladien tilalle tullut puskeminen,jota helpompi hallita padilla(myynti).Ajonautinnon tilalle tullut jokapäiväinen kuljettaminen(konemaisuus).On kuin kuljettaisi puskevaa junaa läpi mutkien(vs.HD)!

OUTO TYHJYYS VALTAA MIELEN ja nämä ratilla(G25)koettua
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

aika realistinen tuntuisi ajomallinus olevan.. aiankin kun ottaa avut pois ja sim päälle.

verrattuna oikeaan elämään. itse rakentanut pari autoa/virittänyt ralli käyttöön, + oma auto 230hv takapotku niin tiedän miten noiden pitäisi sutia/pyöriä.
ainakaan oma auto ei todellakaan tc päällä sudi/ei lähde luistoon. ihmettelen todella miten joku kehtaa edes valittaa että mallinus on huono jos ei slaidaa tc+muut päällä?!
ja mikään hiton mitsu evo ei todellakaan kumia kadulle jätä ilman rankkaa kykin rääkkiä, ja sittenkin vain muutama hassu metri parhaimmillaa. (on kokeiltu tuolla 275hv mallilla)
koska autossa on neliveto jaka liimaa pyörät asfalttiin.

mun pointti oli se että kakaroiden turha huudella noista ajomalleista kun ei edes tiedä miten niiden pitäisi toimia.
eilen arvoitusboxilla pgr4 pelasin ja sen mallinnukset ei ainakaan vastaa todellisuutta.
esim suzuki 750 pyörä jää muka katuautoille kiihdytyksessä?? HÄ mitähelvettiä?!?!?!
ainakin oma pyörä 600cbr kiihtyy n3.2sek 0-100 "pidon puitteissa" ja 200 on lasissa n17sek.

tässä teille pari faktaa autoista.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Totta GT:HD:ssä autot ei puskeneet näin paljoa, jolloin driftamaan pystyi koko mutkan ajan. Nyt pitää väkipakollla auto painaa mutkaan, jos jotain kylkimyyryä haluaa harrastaa.

Olisi toivottavaa, että asia korjataan koko versioon. Voi olla, että koko versiossa on tämä GT/SIM moodi valittavana ja sitten erikseen on valittavana joku DRIFT moodi.
GT sarjassa taitaa aina ja ikuisuuden pysyä piossa ne renkaiden jäljet, asfalti/nurmikko. Olisihan se toivottavaa, että jäljet jäisi näkyviin, kun kaikissa muissa autopeleissä tuo "ominaisuus" on aina ollut :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

JuqqA sanoi:
Japan Account luonti
Postinumeroksi : 1040045
ja Kaupunki (eli alin lokero) Japan
Sillä pitäis saada toimimaan :)

Tuli itekkin vihdoin tehtyä tili japseihin. Kannattaa muuten huomata että sähköpostiosotetta ei japsit hyväksyny esim. gmail.com loppusta. Laitoin sitten jonkun väsyneen hotmailin ni jo kelpas, vaikkei moista minulla olekkaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Totta GT:HD:ssä autot ei puskeneet näin paljoa, jolloin driftamaan pystyi koko mutkan ajan. Nyt pitää väkipakollla auto painaa mutkaan, jos jotain kylkimyyryä haluaa harrastaa.

Siinähän se driftingin idea onkin, ettei sitä ihan joka jamppa osaakaan ja kaluston täytyy olla oikeaa ja mieluiten varta vasten tehtäväänsä tuunattua. Itsellä on nykyinen auto 260hp 9-5 Aero ja radalta on tuntumaa useammastakin autoluokasta vuosin saatossa kertynyt. Siihen nähden GT:n mallinnus on hyvinkin lähellä todellista, näin ihan oman kokemuksen pohjalta. Se ettei se tunnu jostakin oikealta, niin suosittelen oikeasti tutustumaan oikeisiin ratakisoihin kuskin pukilla, jos vain mahdollisuuksia löytyy. Forza 2 tuntui ajomallinnukseltaan "vain" peliltä. Kyllähän siinä oli viitteitä oikeaan toimintaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Se että ajotuntumaa helpotetaan peliin on tietysti ihan ok, mutta kuitenkin se on silloin ostajien huijaamista, kun peliä markkinoitaan realistisena ajosimulaationa. Parempi että fysiikka tehdään mahdollisimman aidoksi, joten kuluttajille tulee todellinen käsitys siitä, kuinka vaikeaa autolla kilpaa ajaminen, etenkin suurilla tehoilla on. Ja tietysti helpottaa jo osaavien kuskien tottumista peliin tosimaailmasta opittujen kikkojen avulla.


Lince sanoi:
Olisi toivottavaa, että asia korjataan koko versioon. Voi olla, että koko versiossa on tämä GT/SIM moodi valittavana ja sitten erikseen on valittavana joku DRIFT moodi.

Olisiko kannattavaa pitkittää pelin kehitystä vielä yhdellä mallinnuksella, joka ei todellisuudessa ole edes kovin tarpeellinen?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Totta GT:HD:ssä autot ei puskeneet näin paljoa, jolloin driftamaan pystyi koko mutkan ajan. Nyt pitää väkipakollla auto painaa mutkaan, jos jotain kylkimyyryä haluaa harrastaa.

HD:ssa ja tässä on eri autot, joten ei niiden käyttäytymistä voi suoraan verrata keskenään, kun kerran mallinnus on pyritty tekemään autokohtaisesti mahdollisimman hyvin.

Olisi toivottavaa, että asia korjataan koko versioon. Voi olla, että koko versiossa on tämä GT/SIM moodi valittavana ja sitten erikseen on valittavana joku DRIFT moodi.

Drift moodi? Eikös sitä varten ole Ridge Racer ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Grandi sanoi:
En usko vauriomallinnuksen tekemisen olevan niin herkkää puuhaa (siis virallisten asioiden suhteen), kun käytännössä kaikissa muissa peleissä sellainen on. En tiedä miten lisenssiasioiden pykälät menevät, mutta kuvittelisi Sonyn suurena tekijänä pystyvän ostamaan itselleen vauriomallinnuksen.
Joitakin autotehtaita edelleen vieroksuttaa varsinkin siivilimallisten autojen romutus, eikä esim. siviili-Bemareita sen vuoksi nähdä ollenkaan kaikissa peleissä.
Ja jos ei vauriomallinnusta ole mahdollisuutta toteuttaa oikeasti kunnolla, niin se on parempi jättää kokonaan pois, jolloin pelistä ainakin saadaan kauniimman näköinen.

Lince sanoi:
Olisi toivottavaa, että asia korjataan koko versioon. Voi olla, että koko versiossa on tämä GT/SIM moodi valittavana ja sitten erikseen on valittavana joku DRIFT moodi.
Kaikissa aikaisemmissakin Turismoissa on autoja voinut säätää sen verran laajasti, että jopa jostain neliveto-Imprezasta on saanut väsättyä maukkaan drifting-tykin oikeilla osilla ja säädöillä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

PS3 forumsin FAQ GT5 Prologue demosta. Kertoo kaiken tarvittavan Japanin PSN tunnuksen luomisesta alkaen päättyen säätöjen englanninnokseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Niin jos haluaa driftata enemmänkin niin osktakoon vaikka sen NfS pro streetin :)
GT:HD:n autot ovat enemmän drift-säädöillä kun onhan se ratakin ihan erillainen profiililtaan.
Itse olen sillä kannalla, että GT sarja saa pitää saman tyylisuunan mitä sarjassa ollaan totuttu näkemään, joten realistisempaan suuntaan ollaan menossa.

Päätinpä testata peliä ratilla vasta nyt, kun tilaisuus tuli. Olisi kannattanut testata ratilla jo aiemmin, kun pelattavuus muuttui paljon parempaan suuntaan :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Paljon puhetta pelin todentuntuisuudesta,oma vertailuni kohdistuu näiden kahden demon eriävään ajomallinnukseen.Vikinä tc:n tai luistoneston päällä olosta,mistä käy ilmi että niitä käytetään?Ja se 95 Aero saabi puskee oikeestikin ,matka ajoon!Oma oikeella autolla ajokokemus varmasti riittää tähän keskusteluun.Simulaatiota hakeville,Helsingistä turun tielle->kehä2 etelään,liittymässä loistava loppu vasen,oikea.Kääntyy 2-kaistaisena vasemmalle,turuntien yllä,johon vauhtia 100+,siihen vaan Aerolla nelipyörä luistoo,jos toimii ,ota yhteyttä ,kerron lisää paikkoja.On ne nopeita,nimet vaan ei näy esim.gt hd listoilla.
edit:kaikille uteliaille ajotaidoista kiinnostuneille,gthd tehokkaampi Celica,siellä on nimi,jos alituksia tässä keskustelussa esiintyneistä nimimerkeistä,ajetaan kovempaa.Pibe pois lukien,vaikkei vielä ilmotellutkaa ittestään.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom