Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Suzukaako täällä nyt kovastikin dissataan? Mielipidekysymyksiähän nämä kaikki tietysti ovat, mutta täytyy sanoa, etten itse tiedä monipuolisempaa ja haastavampaa rataa. Omasta mielestäni tuollaisella radalla on mielenkiintoisempaa ajaa kuin jatkuvaa 90deg mutkia vääntäen.

Just me 2 pence..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Semmonen demo. Eipä tuo grafiikka mitään ihmeellistä ollu. Sahalaidat otti silmään etenkin valitessa auton väriä. Eiköhän tämä tule kuitenkin ostettua jos vaikka sitten hommais ratin samalla. Ja radasta vielä. Suzuka on yksi parhaimpia ratoja. Sääli ettei ole enää formuloissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Grandi sanoi:
Suzukaako täällä nyt kovastikin dissataan?

Joo kyllähän Suzuka ihan hyvä rata on ei siinä mitään, tarkoitin tuolla tylsyydellä aika paljon sitä, että nuo moottoriradat on graafisesti aika tylsän näköisiä, kun radan varrella ei oikein ole mitään. GTHD:n demossa se vuoristo loi aika mukavasti tunnelmaa. Eli olisin mielelläni nähnyt tässä demossa vaikka jonkin kaupunkiradan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Taajuus sanoi:
... niin kyllä nyt vakio evonkin pitäisi paikalta talla tiskissä sutia aivan järjettömästi.
Wau ootpas sä pihalla... Paljonkin ajanut tehokkaita autoja? Evojakin montaa eri mallia?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mukava demo tämä mielestäni on. Ainut mikä itseäni rassaa on toi "tylsä" Suzukan rata. Ei siinä saa semmoista ajamisen meininkiä päälle...
Autoista BMWllä on mukava kikkailla menemään ja uusi sisäkuva rokkaa aivan kympillä. Vielä kun rata olisi vaikka legendaarinen Deep Forest.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Dr Evil sanoi:
Eli olisin mielelläni nähnyt tässä demossa vaikka jonkin kaupunkiradan.

Jep, tuo jää Prologueen sitten, siinähän pitäisi olla Lontoo yhtenä ratana. Se olisi ollut mukava nähdä, tai vaikkapa Deep Forest tai Trial Mountain. Tällä grafiikkamoottorilla varmasti jotain mieletöntä nuo värikkäämmät radat.

Jotenkin helvetin outoa kyllä pelata Gran Turismoa, jossa on graafisia bugeja! Oli kuin olisi unta nähnyt, kun screen tearingia ja ruudunpäivityksen hidastumisia tuli demossa, siis Gran Turismossa! :eek: Mutta Polyphonyn tuntien nuokin ongelmat korjaantuvat sitten aikanaan, ei vaan ole ennen päässyt keskeneräistä GT:tä pelaamaan.

Demo on sinänsä aika löysä, että autovalikoima on niin tylsä. Pari HD Conceptista löytyvää kovempaa tykkiä olisi kyllä saanut olla mukana. Suzuka on itsessään loistava rata, mutta nyt ei pääse tykittämään kunnolla, kun autot kulkee sen verran hitaammin ja edes vähän nopeampi GTR on ihan perseelleen säädöiltään ja ajettavuudeltaan, ei ole kovinkaan nautittava ajettava demossa ainakaan tuo auto.

Musiikit valikoissa ovat vielä parempia kuin aiemmissa, ihan mieletön GT-fiilis autotallissa ja muualla valikoissa!:cool:

Odotus on tuskainen, pari kuukautta vielä ennenkuin pääsee tykittämään netissä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Jep, tuo jää Prologueen sitten, siinähän pitäisi olla Lontoo yhtenä ratana. Se olisi ollut mukava nähdä, tai vaikkapa Deep Forest tai Trial Mountain. Tällä grafiikkamoottorilla varmasti jotain mieletöntä nuo värikkäämmät radat.

Jotenkin helvetin outoa kyllä pelata Gran Turismoa, jossa on graafisia bugeja! Oli kuin olisi unta nähnyt, kun screen tearingia ja ruudunpäivityksen hidastumisia tuli demossa, siis Gran Turismossa! :eek: Mutta Polyphonyn tuntien nuokin ongelmat korjaantuvat sitten aikanaan, ei vaan ole ennen päässyt keskeneräistä GT:tä pelaamaan.

Demo on sinänsä aika löysä, että autovalikoima on niin tylsä. Pari HD Conceptista löytyvää kovempaa tykkiä olisi kyllä saanut olla mukana. Suzuka on itsessään loistava rata, mutta nyt ei pääse tykittämään kunnolla, kun autot kulkee sen verran hitaammin ja edes vähän nopeampi GTR on ihan perseelleen säädöiltään ja ajettavuudeltaan, ei ole kovinkaan nautittava ajettava demossa ainakaan tuo auto.

Musiikit valikoissa ovat vielä parempia kuin aiemmissa, ihan mieletön GT-fiilis autotallissa ja muualla valikoissa!:cool:

Odotus on tuskainen, pari kuukautta vielä ennenkuin pääsee tykittämään netissä.
Eli japanin tiliä en tuon takia luo...kiitos
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Gigant sanoi:
Mukava demo tämä mielestäni on. Ainut mikä itseäni rassaa on toi "tylsä" Suzukan rata. Ei siinä saa semmoista ajamisen meininkiä päälle...
Autoista BMWllä on mukava kikkailla menemään ja uusi sisäkuva rokkaa aivan kympillä. Vielä kun rata olisi vaikka legendaarinen Deep Forest.

Ai niiin... ja jotenkin vain tuntuu ettei pleikan tehot ole riittäneet laskemaan kunnon fysiikkaa tässä demossa, koska 16 autoa radalla. Mikä muu syy voi olla että ajomallinnus muuttuu GTHD -> GT5P niin paljon ? No ehkä se, että halutaan tästäkin tehdä kaikille äidin pikku nassikoille helpommin lähestyttävä ja myynti lisääntyy... Bisnestähän se tämäkin on.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Taajuus sanoi:
Jos puhutaan "real driving simulation" termistä, niin ei jaksa ymmärtää. Vaikka kaikki avut vääntää pois, simulaatio moodit päälle jne, niin kyllä nyt vakio evonkin pitäisi paikalta talla tiskissä sutia aivan järjettömästi.

Minkäänlaista voiman tuntua en näistä saanut irti, eikä vauhdin tunteestakaan voi puhua. Huonompaan suuntaan mennään kuin HD Conceptissa, melkein GT4:kin tarjoaa paremman "vauhdin hurman".

No katellaan mihin tästä kehitytään.

Täysin samaa mieltä,tässä on menty paljon arcade suuntaan gt hd:sta.Ajeltu n.3h tätä demoa,ja kun vaihtaa gt hd:n demoon,autona Mitsun tehottomampi versio,270hp,voi hyvin verrata autojen käyttäytymistä.Jos tää suunta jatkuu autojen käyttäytymisessä(äänetkin kuraa trailereiden vastaaviin),simulaattori kaukana.Pakko kai hyväksyä,että GT5:den on tuotava rahaa,joten vaikeusastetta tiputettava->gt hd.Tässä ei oo varikon haalarimiesten rosoisuutta,liian siloteltua.Ei pääse fiiliksiin,pettymys!
edit. _ittu:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Herätys. Luuletteko oikeasti, että HD:sta mennään arcademaisempaan suuntaan? Lopullisessä pelissä tulee olemaan kahden eri fysiikkamallin lisäksi vielä erilaisia ajoapuja valittavana, jotta "aloittelijatkin" pystyvät nauttimaan pelistä. Ei siis todellakaan ole kyseessä mikään "tehdään helpommaksi ja myydään sitä kautta enemmän" tai jotain laskentatehojen puutetta.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tekoäly on tosiaan skeidaa. Jos jarrutat esim kurviin vähänkin liian aikaisin, ni eiköhän joku töki pakoputkeen heti. Toinen mikä ketuttaa on luistonesto mitä ei saa pois päältä. Autoa ei saa repimään millään.
Niin ja jos haluaa että perä irtoaa, ni laittakaapa normirenkaat taakse ja racingit eteen :D
Haastetta piisaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Joo, muistakaapa että tämä on vasta demon demo joten siihen nähden pirun hyvä tekele. Veikkaanpa että varsinaisessa prologuessa leuka tipahtaa kun se on viimeistelty kokonaan. Lapset voi pelata sitten sitä forzaa:D

Ps. Ja multa löytyy myös forza ja siihen verrattuna tämä on pirun paljon siistimpi, vaikkakin vielä raakile
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ColdFire sanoi:
Tekoäly on tosiaan skeidaa. Jos jarrutat esim kurviin vähänkin liian aikaisin, ni eiköhän joku töki pakoputkeen heti. Toinen mikä ketuttaa on luistonesto mitä ei saa pois päältä. Autoa ei saa repimään millään.
Niin ja jos haluaa että perä irtoaa, ni laittakaapa normirenkaat taakse ja racingit eteen :D
Haastetta piisaa.

TC:n saa kyllä pois päältä, siitä 0-10 namikasta. Vaikuttaa kyllä aika reippaasti.

Parasta viihdettä omasta mielestäni on ollut BMW 135:llä ajelu, kun alla ovat esim. N3 tai S1. Oli jo hiukan simufiilistä mukana. Ainakin sixaxiksella mukavan haastava. DFP:tä en ole vielä kytkenyt kiinni, oletan kaasunhallinnan olevan reilusti helpompaa. Sisäkuvakulmasta ei ole valittamista, peilitkin onneksi toimivat. Shabanin kanssa tuossa mietittiin, tuleeko lopullisessa versiossa olemaan semmoinen yksityiskohta, että sisätilat ovat karsitumpia autoon tehtyjen kevennysten jälkeen? Aika näyttää.

Luulisi vähintään nyt Forza 2:n ajaneen PPD:n sellaiseen tilaan, jossa he haluaisivat panostaa pelissään uusiin ominaisuuksiin. Säätiloista taisi olla ainakin jotain viitteitä screenshotin perusteella, vauriomallinnuksesta ei tietoa? Itse en välittäisi, vaikka automäärä olisi entistä vähäisempi. Jo Ferraritarjontakin korvaa mielestäni vähintään sen 200 :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Riittävästi kun forumeilla noista fysiikoista nalkutetaan niin Polyphony laittaa jakoon Casino Royal - Aston ragdollin, vain näyttääkseen mitä on alla jos vain saisivat.

Turha noista vaurio jutuista heille on huutaa, kun eivät ole syy niiden puutteeseen. Asia erikseen ratojen nopeampi ajo kolaroiden, joka pitää olla poissa seuraavassa pelissä.

Onko tuo Japan accountin luonti kuinka helppoa, ei vielä moista tullu tehtyä. Arveluttaa moinen.

Ja Turismon suurin vietti on aina ollut automäärä, nimenomaan se todennäköisyys, että oma kosla löytyy ajettavien joukosta.



Muuten, jo ajaneet. Tuo Bemari, huomaako siitä ettei siinä ole LSD:tä? Noista fysiikan tarkkuuksista puheenollen...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Gigant sanoi:
Ai niiin... ja jotenkin vain tuntuu ettei pleikan tehot ole riittäneet laskemaan kunnon fysiikkaa tässä demossa, koska 16 autoa radalla. Mikä muu syy voi olla että ajomallinnus muuttuu GTHD -> GT5P niin paljon ? No ehkä se, että halutaan tästäkin tehdä kaikille äidin pikku nassikoille helpommin lähestyttävä ja myynti lisääntyy... Bisnestähän se tämäkin on.
Epäilisin,että demossa on vain se helpompi ajomalli käytössä. Varma ei voi olla ku kukaan ei ole vielä tunnustanu osaavansa japania.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Grandi sanoi:
Säätiloista taisi olla ainakin jotain viitteitä screenshotin perusteella, vauriomallinnuksesta ei tietoa? Itse en välittäisi, vaikka automäärä olisi entistä vähäisempi. Jo Ferraritarjontakin korvaa mielestäni vähintään sen 200 :)
Molemmista, sekä säätiloista että vauriosta on Polyphony puhunut ja ovat toivoneet, että saisivat Prologueen ladattavana näitä ominaisuuksia tai viimeistään lopulliseen GT vitoseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

TJS sanoi:
Epäilisin,että demossa on vain se helpompi ajomalli käytössä. Varma ei voi olla ku kukaan ei ole vielä tunnustanu osaavansa japania.

Ei tuossa demossa niin paljon säädeltäviä asetuksia ole, joten kyllä ne kaikki on koluttu läpi :)

Mutta kyllä se pojat tästä vielä iloksi muuttuu ! Onhan tämä nyt jo aika stn hieno ja hyvä peli. ( varsinkin viikonloppu promilleissa...)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

S^Hansu sanoi:
Onko tuo Japan accountin luonti kuinka helppoa, ei vielä moista tullu tehtyä. Arveluttaa moinen.

Pari hassua basic kanjia ja paljon hiraganaa ja katakanaa = helppo luoda, vaikka olisi vasta vuoden-pari japania opiskellut... edit. Täällä on jossain kai vielä ohjeet kuinka tehdä account siis jos ei japania osaa, mutta jos ei osaa niin miksi tehdä account?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

S^Hansu sanoi:
Riittävästi kun forumeilla noista fysiikoista nalkutetaan niin Polyphony laittaa jakoon Casino Royal - Aston ragdollin, vain näyttääkseen mitä on alla jos vain saisivat.

Turha noista vaurio jutuista heille on huutaa, kun eivät ole syy niiden puutteeseen. Asia erikseen ratojen nopeampi ajo kolaroiden, joka pitää olla poissa seuraavassa pelissä.

Onko tuo Japan accountin luonti kuinka helppoa, ei vielä moista tullu tehtyä. Arveluttaa moinen.

Ja Turismon suurin vietti on aina ollut automäärä, nimenomaan se todennäköisyys, että oma kosla löytyy ajettavien joukosta.



Muuten, jo ajaneet. Tuo Bemari, huomaako siitä ettei siinä ole LSD:tä? Noista fysiikan tarkkuuksista puheenollen...

En usko vauriomallinnuksen tekemisen olevan niin herkkää puuhaa (siis virallisten asioiden suhteen), kun käytännössä kaikissa muissa peleissä sellainen on. En tiedä miten lisenssiasioiden pykälät menevät, mutta kuvittelisi Sonyn suurena tekijänä pystyvän ostamaan itselleen vauriomallinnuksen.

Japani accountin luonti on melko helppoa, tosin japanin kielen osaamisesta on varmasti apua (ainakin kyllä/ei -kohdissa). Muutaman kokeilun homma vaatinee, mutta lopulta network accountin saa luotua ja homma sujuu kuin tanssi.

Bemarista huomaa ainakin sen, että tehoa ei näytetä rajoittavan suuremmissa nopeuksissa (kolmosellakin spinnaa kivasti). Olettaisin tietyllä tavalla säädetyn LSD:n näkyvän varsinkin kyseisissä tilanteissa, toki irtoaahan takapää hitaista mutkista, muttei tietenkään pelkillä differentiaaleilla voitane tuota asiaa juuri muuttaa.

Vielä yksi mieleeni tullut asia: Tuo vakio-ABS pitää olla poistettu lopulliseen versioon mennessä.
 
Ylös Bottom