Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Itse en ainakaan huomaa, että GTHD olisi jotenkin vaikeampi. Piti oikeen käydä kokeileen GTHD:ssa sitä 05 Mitsua ja kyllä ohjattavuus tuntui hyvin pitkälti samalta ku tässä demossa kun ajoavut oli pois molemmissa ja samat renkaat alla. Padilla pelaan tosin.
EDIT: Korjataanpa lausuntoa sen verran, että tuo GTHD:n 96 Mitsu on kyllä selvästi liukkaampaa sorttia.Perä on irti todella herkästi verrattuna gt5p mitsuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

The Great Samu sanoi:
Täällä on jossain kai vielä ohjeet kuinka tehdä account siis jos ei japania osaa, mutta jos ei osaa niin miksi tehdä account?

Heh no vaikkapa sen takia, että saa tuon Prologuen demon?! Ei tuon pelaamiseen sentään paria tuhatta kanjia tarvitse osata ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ei tämä tosiaan yhtä hyvältä tunnu, kuin GT:HD. Pitäisikö laittaa varmuuden vuoksi valitusvirret käyntiin Polyn suuntaan, jotta kokonainen varmasti tuntuu samalta avut poistettuna, kuin GT:HD:)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ensi "järkytyksestä" toivuttua,täytyy myöntää et onhan tää ilmais demoks ihan loistava,grafiikat upeita.Sitä vaan toivoo että tästä pelistä tulee ratin omistavien "rattimiesten" SE ajopeli,ajomallinnusta myöten.Odotus jatkukoon.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Lopullisessä pelissä tulee olemaan kahden eri fysiikkamallin lisäksi vielä erilaisia ajoapuja valittavana, jotta "aloittelijatkin" pystyvät nauttimaan pelistä.
Siis eikö tässä demossakin ole jo ne kaksi eri ajomallinnusmoodia? Näin ymmärsin toiselta forumilta lukiessa.

Cyrus1 sanoi:
Molemmista, sekä säätiloista että vauriosta on Polyphony puhunut ja ovat toivoneet, että saisivat Prologueen ladattavana näitä ominaisuuksia tai viimeistään lopulliseen GT vitoseen.
Taitaa olla aika tyhjiä lupauksia. Varsinkaan vauriomallinnus ei ole niin simppeli että sen nyt vaan jollain "pikkupäivityksellä" voisi peliin tuosta vaan jälkeenpäin lisätä. Varsinkaan kun mitään pohjaa tai konkreettista näyttöä sen toteuttamisesta ei ole, pelkkiä lupauksia.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kuka on puhunut mitään mistään "pikkupäivityksistä"?

Ja demossa on kaksi eri fysiikkamallia jo mukana, mutta ajoapuja ei vanhojen tuttujen lisäksi vielä ole. Joka tapauksessa on naurettavaa luulla, että peli olisi menossa jotenkin arcademaisempaan suuntaan HD Conceptista, jotta myytäisiin enemmän tai jotta tehot riittäisi laskemaan 16 autoa radalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Noh kerrotaanpa vähän omia mielipiteitä nyt myös.

Okei siis autoista aloitetaan kun onhan kyseessä sentään gran turismo. Autot ovat todella kaunista katsottavaa, ja sisämallinnus on ehdoton plussa.

Rata oli hieman GT-hd:htava, eli siis mitään järkyttävän hienoa grafiikkaa ei siinä viellä näyttäytynyt, mutta harvemmin noihin pystyy sellaista edes tuomaan kun kyseessä on hyvinkin "tyhjän" tuntuinen jakso ja kaukana esim new yorkin radasta tai deep forestista.

Efektejä jäin odottamaan enemmän, siis nurmikolle ei tapahdu mitenkään auton liiratessa sitä pitkin sekä hiekka on täysin jäljetön vaikka sitä pölyttäisi kuinka. Myös Sadekeli efektit olisivat kivaa lisää GT sarjaan.

Ohjattavuus oli helpotus minua kohtaa, se tuntui alusta asti heti jonkin verran tutummalta kuin GT:hd:n ohjattavuus. Ja tätä voi säätää mieleisekseen muutenkin joten ohjattavuus on "täydellinen" kuten Gt:ssä aina.

16 autoa, siis wow. viellä se nettipeli niin olisi jees :) mutta sellaista herkkua tuskin demoihin annetaan.


Itselle ei näkynyt missään kohtaan mitään screentearingiä tai muuta pätkimistä (kenties minulla on vähemmän asetuksia päällä mitä muilla, latauksia ei kuitenkaan ollut päällä)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ramse sanoi:
Semmonen demo. Eipä tuo grafiikka mitään ihmeellistä ollu. Sahalaidat otti silmään etenkin valitessa auton väriä. Eiköhän tämä tule kuitenkin ostettua jos vaikka sitten hommais ratin samalla. Ja radasta vielä. Suzuka on yksi parhaimpia ratoja. Sääli ettei ole enää formuloissa.
OT: Eikös Fuji ja Suzuka ole vuoro vuosin nykyään F ykösissä...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kyllä minulla padipelaajana on ainakin täys työ pitää tuo GT-R tien puolella. Ei kiitos ainakaan kovin paljon enempää vaikeutta minulle:) Noiden mopojen kanssa toki vielä pärjää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ramse sanoi:
Semmonen demo. Eipä tuo grafiikka mitään ihmeellistä ollu. Sahalaidat otti silmään etenkin valitessa auton väriä.

Jos katselet peliä 720p ruudun läpi, niin näet sen sumuverhon läpi. Peli on 1080p natiivisti ja skaalaus alaspäin huonontaa kuvaa selkeästi ja lisää sahalaitaisuutta, ainakin kun itse kokeilin downgradea 720p:hen. Tuo tietysti riippu skaalaimen laadusta, ja siitä antaako skaalauksen PS3:n vai ruudun tehtäväksi.

1080p:nä grafiikka on huikeaa, ja kaarevien pintojen portaisuutta joissain kohdissa, kuten auton värin valinnan yhteydessä esim. katon kaaressa, on havaittavista vasta todella läheltä (n. 50 senttiä) katsottaessa 40" ruudulla.

Ajomallin saa tosiaan simulaatiotilaan, ja ainakin minulle se padilla ajettaessa teki autoista yhtä mahdottomia pitää käsissä kuin GT:HD:ssakin. Ratilla en ole vielä päässyt kokeilemaan Prologueta.

Näemmä GT:TV aktivoituu vain, jos pelaat peliä japsi-tunnuksella.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Oikeesti ärsyttää tän ajomallinnus verrattaessa gt hd .Rattina G25,täs ei vaan pysty viemään näitä autoja sladissa,muuta kun nurmikolle.Autot puskee hölmösti,tietty,näähän on vakioita,mut niin oli edellisessäkin demossa.Autot ei oikein reagoi pieniin painopisteen muutoksiin,tekee niistä tunnottomia.Niiaa nätisti replay jarrutuksissa,mut tunto ei oikein välity kuskille. :confused:
Pibe sano jotain?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
Oikeesti ärsyttää tän ajomallinnus verrattaessa gt hd .Rattina G25,täs ei vaan pysty viemään näitä autoja sladissa,muuta kun nurmikolle.

Kyllä ainakin Lancer menee nätisti sladissa, jopa padilla, kun vaihtoi ne liimarenkaat pois, luiston esto minimiin ja simu tila päälle.

Autot ei oikein reagoi pieniin painopisteen muutoksiin,tekee niistä tunnottomia.Niiaa nätisti replay jarrutuksissa,mut tunto ei oikein välity kuskille.

Itse en ole jarrutuksista, kiihdytyksitä yms. asioista, missä G-voimat ovat se tunnon tuova tekijä, saanut ikinä mitään tunnetta yhdestäkään ajopelistä, en edes GT:HD:stä G25:n kanssa. Sen takia olenkin näissä niin onneton, kun ei ole perstuntumaa kuinka kovaa mennään, ja onko se perä/keula irtoamassa vai ei ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ne saa liukumaan kylki edellä,mut se tunnottomuus!HD:ssa sitä pysty ohjailee,niinku omaa autoa lumella.Tosta tunnon saamisesta esim. padilla,Forza2 kun sai ohjaimella ajettavaks,tuntu että tää ois loistava ratilla,MS:n ratti oli alta 24h omistuksessa,takas giganttiin heti.Ei aina toimi kuvitelmat,mut ohjaimella löyty just oikeeta painon vaihteluu,että sitäkin mahdollista löytää.GT HD:ssa G25:n tuntuma kuin ilmaa,renkaiden pidosta mitään käsitystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
Ne saa liukumaan kylki edellä,mut se tunnottomuus!HD:ssa sitä pysty ohjailee,niinku omaa autoa lumella.

Edelleen käytän Lanceria esimerkkinä, esim. kun joudun sillä soralle niin pystyn viemään autoa hallitusti kylki edellä ja ohjamaan sitä koko ajan haluttuun suuntaan. Lancerin on nyt ajettavista autoista eniten meikäläisen mieleen. Toiset autot, erityisesti GT-R, ovat hankalampia meikäläiselle, ja niillä 360 astetta on tullut melko tutuksi :rolleyes: GT-R varsinkin aliohjautuu/puskee aivan älyttömästi.

No, täytyy jossain vaiheessa hoitaa G25 tännekin, nyt olen satunnaisesti päässyt kaverin ratilla kokeilemaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Demon uutis-osion käännökset napattuna PS forumsilta:

News Section Translations
----------------------------------
----------------------------------
First entry: About the Unveiling EVent
In "Gran Turismo 5 Prologue Demo", there will be synchronized unveiling events between the actual "40th Annual Tokyo Motor Show 2007" and the game.


Because of this, during the unveiling events between 10/23 and 10/25, depending on when you play, please understand that the display of the car may change, or you may not be permitted to drive those cars.


We will be updating the progress of the event via this news section so please check back regularly.

Next Planned Unveiling:
10/23 around ~0:00, the Nissan GT-R will be temporarily veiled and will not be available for driving.
----------------------------------
----------------------------------
Second Entry: About using "Gran Turismo TV"
Within "Gran Turismo TV", we will begin to broadcast promotional movies of planned shows and free original shows planned for "Gran Turismo 5 Prologue" in the upcoming days.

The broadcast schedule will be announced in this news section so please check back regularly.

*Until broadcast commences, you will be unable to select the "GT-TV" selection on the top menu.
----------------------------------
----------------------------------
Third Entry: Thank you for downloading
We are very thankful for your downloading of "Gran Turismo 5 Demo"

You will be able to enjoy a portion of "Gran Turismo 5 Prologue" in advance of the Dec. 13, 2007 release date.

Please enjoy the synchronized unveiling events with the 40th Annual Tokyo Motor Show 2007 new car announcements and this game, racing with recently announced new cars, and broadcast of the Tokyo Motor Show coverage, amongst other things.

[Disclaimers]
-This demo is merely a small portion of "Gran Turismo 5 Prologue" and may differ from the final product


-Online services (unveiling, Gran Turismo TV, news) cannot be used while offline. Connect the [Playstation 3] to the internet to enjoy.

-Upon rlease of "Gran Turismo 5 Prologue", all online services in the demo (unveiling, Gran Turismo TV, news) will become unavailable.

-If saved game data is deleted after completion of the online services, you will be unable to move past the unveiling events. Please be careful with the handling of saved game data.
 
Ylös Bottom