Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ajelin tuossa hetken gt5p demoa bemarilla niin, että alla oli n3 renkaat ja kaikki ajoavut pois. Kahden eri fysiikkamallin ero on huomattavissa todella selkeästi. Helpommalla lähinnä taistellaan puskemista vastaan, mutta pro moodissa perä on heti irti jos liikaa kaasuttelee kurvissa. Selkä menosuuntaan tuli tutuksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lince sanoi:
Hieman alkoi huvittamaan tuo varustemäärä mitä pelaajalla on päällä tässä videossa :)
Liekkö äijällä vielä ajohaalarikin päällä.
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U&eurl=http://rocketpunchautoblog.blogspot.com/
Varmaan hauska polkea sitä kytkintä turhan takia, kun peli ei tiedä mitä se tarkoittaa.

Hanskoissa ja kengissä ei sikäli mitään huvittavaa ole, ne auttaa. Hanskojen kanssa ei haittaa käsien hikeentyminen ja kenkien kanssa on heel & toe mieluisampaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kannattaa muuten antaa demon pyöriä itsekseen.
Ainakin 3 eri rataa näytetään. Ainakin 2 eri kuvausmestaa. Eli se kaupunkikuvaus ja joku pihakuvaus nurmikolla. Pirun nätiltä näyttää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

sloxa sanoi:
mun pointti oli se että kakaroiden turha huudella noista ajomalleista kun ei edes tiedä miten niiden pitäisi toimia.

Eipäs kakaroitella siellä, ellet ala viikkorahaa maksamaan. Viimeisistä viikkorahoista onkin 15 vuotta aikaa.

Eihän toki TC:llä sudi kummemmin mikään tykki, mutta TC olisi myös kiva saada pois päältä. Olettaisin että jos kaikki avut ottaa pois päältä, miksi hitossa se TC väkisin vielä on käytössä. En tarkoita pelkkää paikaltaan sudittelua, vaan muutenkin HD Conceptissa autojen "liukkaus" ja sivuluisussa heittely tuntui tehoihin nähden mukavammalta ja "realistisemmalta". Tästä Prologue demon kiskoilla puskevista ei vaan innostu lainkaan samalla tavalla.

Voihan toki olla että Prologueen saadaan vielä HD:n kaltainenkin mallinnus ja pelkkä autovalikoima voi tuoda ihan uusia ulottuvuuksia tähänkin ajomallinnukseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Rupee tuntumaan että Tajuus on ainoa automies tästä ryhmästä,tai sitten osa keskustelee keskustelun "tarpeesta",no Vantaalta tulee myös Mika Häkkinen,eli tieto periytyy paikallisbusseissa. :)
this is a closer

edit:muista kattoa gt hd lista ennen perjantaita,siellä puheet punnitaan,jos sinne asti pääsee!

now,THIS is a closer:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Taajuus sanoi:
Eipäs kakaroitella siellä, ellet ala viikkorahaa maksamaan. Viimeisistä viikkorahoista onkin 15 vuotta aikaa.

Eihän toki TC:llä sudi kummemmin mikään tykki, mutta TC olisi myös kiva saada pois päältä. Olettaisin että jos kaikki avut ottaa pois päältä, miksi hitossa se TC väkisin vielä on käytössä. En tarkoita pelkkää paikaltaan sudittelua, vaan muutenkin HD Conceptissa autojen "liukkaus" ja sivuluisussa heittely tuntui tehoihin nähden mukavammalta ja "realistisemmalta". Tästä Prologue demon kiskoilla puskevista ei vaan innostu lainkaan samalla tavalla.

Voihan toki olla että Prologueen saadaan vielä HD:n kaltainenkin mallinnus ja pelkkä autovalikoima voi tuoda ihan uusia ulottuvuuksia tähänkin ajomallinnukseen.

Oletko koittanut heittää normirenkaat alle? Bemarilla ainakin perä irtoaa pirun herkästi. Kaasua saa todellakin painella varovaisesti.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
Rupee tuntumaan että Tajuus on ainoa automies tästä ryhmästä,tai sitten osa keskustelee keskustelun "tarpeesta",no Vantaalta tulee myös Mika Häkkinen,eli tieto periytyy paikallisbusseissa. :)
this is a closer

edit:muista kattoa gt hd lista ennen perjantaita,siellä puheet punnitaan,jos sinne asti pääsee!

now,THIS is a closer:cool:

Eiks se ois sama laittaa tänne replay niin saa vähän pysyvämmin selvyyttä miten on joskus ajettu. Samalla saa sit myös mahdolliset negatiiviset palautteet tai kehut oikomisesta ja oikomatta jättämisestä.

Mut ihan kiva toi gt5 prologue demo. Online moodia ja kovia tulevia kisoja odotellessa. Itsehän en mitenkään hyvä tuossa ole(varsinkaan kisaamisessa, kun on 15 muutakin autoa radalla), mutta pistetään paremmille kampoihin sit niin penteleesti, kun saadaan kisat joskus joulun alla pyörimään :)

edit. Ajomallista paha sanoa, riippuu niin paljon autoista ja renkaista. Se oletusauto puski ja oli ikävä. Bmw taas oli jonkin verran liian hidas, että olisi kunnolla ollut nautinto ajaa, nyt sai ajaa turhan paljon kaasu pohjassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ColdFire sanoi:
Oletko koittanut heittää normirenkaat alle? Bemarilla ainakin perä irtoaa pirun herkästi. Kaasua saa todellakin painella varovaisesti.

N3 rengastus tekee kisailusta jopa haastavaa. Bemarilla ei ekaa sijaa tunnu saavan millään.

Toivottavasti tulevassa online pelimuodossa hostaaja voi pakottaa tietyt renkaat.

btw. GT TV on nyt myös auennut...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Samalla saa sit myös mahdolliset negatiiviset palautteet tai kehut oikomisesta ja oikomatta jättämisestä.
Oikominen on vaan samanlainen kirosana GT:ssä kuin Darkslide tony hawkissa... :p
(darkslidellä sai siis balancet resetoitua thug1:ssä)

roflator sanoi:
edit. Ajomallista paha sanoa, riippuu niin paljon autoista ja renkaista. Se oletusauto puski ja oli ikävä. Bmw taas oli jonkin verran liian hidas, että olisi kunnolla ollut nautinto ajaa, nyt sai ajaa turhan paljon kaasu pohjassa.
Jep, ajomallista on todellakin paha vielä sanoa muuta kuin että helvetin hyvältä tuntuu. Tehottomat autot missä säädöt on päin helvettiä ja silti on mukava ajaa. Kunhan pääsee säätelemään itse ja kokeilemaan menevämpiä rasseja, voipi olla että mukavuus nousee potenssiin 1000.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

rolfator
GT HD:ssa ei pysty oikomaan sun peräämässä "rangaistava ajo",muodossa.Ainahan sanktiota voi antaa ite kehiteltyjen sääntöjen mukaan,ei kuitenkaan tällä radalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
rolfator
GT HD:ssa ei pysty oikomaan sun peräämässä "rangaistava ajo",muodossa.Ainahan sanktiota voi antaa ite kehiteltyjen sääntöjen mukaan,ei kuitenkaan tällä radalla.

Jos nyt on kyse tuosta ekasta gt hd concept demosta niin katson oikomiseksi sen, jos ei vähintään 2 rengasta ole tiellä. Mun mielestä pitää verrata aikoja joissa ajetaan "oikeasti" ja ajat joissa mennään sieltä missä aita on matalin erikseen. Arvostan enempi niitä, jotka pystyvät ajamaan oikeilla ajolinjoilla ja radalla pysyen kovia aikoja. Tiedän toki, että gt4:ssa esim. on moodi, jossa peliengine itse seuraa sitä, että pysyy 2 rengasta tiellä. GT1,3 ja 4 on imenyt lukemattomia tunteja mun lyhkäsestä elämästä ja ei ainakaan vielä kaduta siihen panostettu aika. GT2 on jäänyt välistä :/ Ehkä eläkkeellä sit käy mielessä oliko järkeä vai ei.

Imho. sekä gt hd conceptissa että tässä gt5 prologuen demossa voi huijata ihan reilusti ajamalla mutkia suoraksi pellon kautta. Conceptissa säästänee sen 1-2s ajamalla "väärin" per kierros. Lisäksi hyvän kierrosajan tekeminen helpottuu huomattavasti, kun voi vetää pitkäksi eikä tarvi pysyä tiellä.

Oma toive lopulliselle pelille on, että siinä rangaistaisiin törmäilemisestä(jos siitä hyötyy itse, esim. ei jarruta mutkaan ja ajaa päin toisia normilla gran turismo tyylillä) tai tuollaisissa time trial moodeissa jos ei ole vähintään 2 rengasta tiellä. Samoin pelin pitäisi online kisoissa osata huomata shikaanien ajaminen suoraksi ja liputtaa jonkinlainen aika/varikko/tms. rangaistus. Toivon rehellistä ajamista ja parhaan ajajan voittoa. Yksinpelille ihan sama mitkä ne säännöt on, kun siinä jokainen huijaa itseänsä tai sitten ei.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Oman kokemuksen pohjalta tuntuu, että conseptissa kone herkästi ennemminkin tiputtaa kierrosaikaa nurmikko ajelujen jäljiltä?Oionko väärin?
Suzuka onkin jo moottori rata,joten ei siitä enempää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Oman kokemuksen pohjalta tuntuu, että conseptissa kone herkästi ennemminkin tiputtaa kierrosaikaa nurmikko ajelujen jäljiltä?Oionko väärin?
Suzuka onkin jo moottori rata,joten ei siitä enempää.

Sillalle tullessa voi ajaa nurmikon kautta suoralla linjalla, antaa ajovarmuutta ja nopeuttaa aavistuksen. Tunnelin jälkeinen loiva oikea+vasen niin nurmikko antaa armoa ja lisävauhtia. . Samoin viimeiset mutkat ennen kierroksen täyttymistä helpottuvat/nopeutuvat, kun vetää suoraksi ja nurmikon läpi.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Sillalle tullessa voi ajaa nurmikon kautta suoralla linjalla, antaa ajovarmuutta ja nopeuttaa aavistuksen. Tunnelin jälkeinen loiva oikea+vasen niin nurmikko antaa armoa ja lisävauhtia. . Samoin viimeiset mutkat ennen kierroksen täyttymistä helpottuvat/nopeutuvat, kun vetää suoraksi ja nurmikon läpi.

Mihin tälläsellä nipottamisella pyrit,omien,ei niin kilpailukykysten aikojen hyväksyntään,vai mihin?Kuullostaa omituiselta conseptin radan ollessa kyseessä.Ne nurmikolla käynnit ei todellakaan tuo 2sek. kierrosaikoihin!Väittäähän aina voi.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

RUFin sanoi:
Mihin tälläsellä nipottamisella pyrit,omien,ei niin kilpailukykysten aikojen hyväksyntään,vai mihin?Kuullostaa omituiselta conseptin radan ollessa kyseessä.Ne nurmikolla käynnit ei todellakaan tuo 2sek. kierrosaikoihin!Väittäähän aina voi.

En pyri yhtään mihinkään, kunhan toin mielipiteeni esille. Itse tykkään ajaa tuota peliä kuten ajaisin oikeaakin autoa radalla(lue radalla, ei nurmikolla) Parannus oikomalla lienee 1s luokkaa niillä, jotka osaavat ajaa ja ne jotka muuten spinnaisivat/hylättäisiin tuolla 2s pinnassa. Pieni lisävauhti pitkälle suoralle tuo niitä kymmenyksiä aika nopsaan ja oikomalla välttää tarvetta osata pitää auto tiellä ja ajaa mutkat nopeasti ja vielä nopeampaa ulos.

Toki tuota voi jokainen omakohtaisesti testata. Nyt noi omat ajat ilman oikomisia pyörii aika säännönmukaisesti 1.07.4-1.07.7 välissä ja noita kierroksia pystyy takomaan n-kappaletta peräkkäin. Uskosin tuosta kyllä lähtevän 1s pois härskimmällä ajotyylillä(tosin myös riski kasvaa sillon, spinnaaminen helpompaa, mutta jos yhtä magic nopea kierrosta vain haetaan, eikä sitä mitä pystyy koko ajan luukuttamaan tasaisesti)

Mutta kaikki täähän on turhaa siinä vaiheessa, kun lopullinen tuote on käsissä ja saadaan online kisat kehiin. Sitten veri punnitaan ja ajetaan mies miestä vastaan. Pelottaa jo etukäteen miten paskaksi random online kisat voi mennä, jos peliengine sallii oikomiset/pahki ajamiset/yms. ilman rangaistuksia. Yks tapa olis simuloida renkaiden pidon huonontumista, kun käy nuohoomassa ruohot ja kivet. Pistäisi kaks kertaa miettimään kannattaako kahtakaan rengasta käyttää nurmikolla.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Mutta kaikki täähän on turhaa siinä vaiheessa, kun lopullinen tuote on käsissä ja saadaan online kisat kehiin. Sitten veri punnitaan ja ajetaan mies miestä vastaan. Pelottaa jo etukäteen miten paskaksi random online kisat voi mennä, jos peliengine sallii oikomiset/pahki ajamiset/yms. ilman rangaistuksia. Yks tapa olis simuloida renkaiden pidon huonontumista, kun käy nuohoomassa ruohot ja kivet. Pistäisi kaks kertaa miettimään kannattaako kahtakaan rengasta käyttää nurmikolla.

Niimpä. Hauskuus;) , ja se hampaiden kiristely ja syyttely ja uhkailu ja kaikki muu kanssakäyminen maan ja taivaan väliltä alkaa vasta kun on niitä oikeita kuskeja radalla. Eiköhän se oikominen kuriin laiteta, mitäs sitä murehtimaan. Uskoisin et jokin sakko tulee. Ois tultava, muuten meni julkisista kisoista heti maku. Wiilsii.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ramo sanoi:
Niimpä. Hauskuus;) , ja se hampaiden kiristely ja syyttely ja uhkailu ja kaikki muu kanssakäyminen maan ja taivaan väliltä alkaa vasta kun on niitä oikeita kuskeja radalla. Eiköhän se oikominen kuriin laiteta, mitäs sitä murehtimaan. Uskoisin et jokin sakko tulee. Ois tultava, muuten meni julkisista kisoista heti maku. Wiilsii.

Khyl, ja en mä tässä ole ketään ollut syyttelemässä tai osoittelemassa. Uskon, että konsolifin:laisten kesken saadaan säännöt sovittua ja hauskat pelit pelattua onlinessa teki se gt:n engine sitten mitä tahansa. Satunnaiset nettipelit pelottaa, joissa ei siis ole tuttuja/puolituttuja pelissä mukana.

Toki jos on jotain ratojen ennätysaikoja yms. rankingia niin niiden toivois olevan ajamalla ajettuja eikä oikomalla tehtyjä. Eiköhän tuonne se 2 rengasta radalla sääntö tule engineen. Imho. gta-planetin säännöt noihin aikojen ajamisiin on aikas ok.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Khyl, ja en mä tässä ole ketään ollut syyttelemässä tai osoittelemassa. Uskon, että konsolifin:laisten kesken saadaan säännöt sovittua ja hauskat pelit pelattua onlinessa teki se gt:n engine sitten mitä tahansa. Satunnaiset nettipelit pelottaa, joissa ei siis ole tuttuja/puolituttuja pelissä mukana.

Toki jos on jotain ratojen ennätysaikoja yms. rankingia niin niiden toivois olevan ajamalla ajettuja eikä oikomalla tehtyjä. Eiköhän tuonne se 2 rengasta radalla sääntö tule engineen. Imho. gta-planetin säännöt noihin aikojen ajamisiin on aikas ok.

Siellä on nyt Piben ajo esillä.Viimenen mutka ennen ruutulippua,selvästi oikean puolen pyörät "putoavat" nurmelle,laitontako?
Ja Pibelle:oisko "nobody34" oma kakkoskuski G25:llä,ja parhaat ajat dfp:lla?Se verran eroa ajojen agressiivisuudessa?Täyttä pekulaatiota,ei pidä kenenkään suuttua,varsinkin jos "nobody34" on eri kuski.:)
 
Ylös Bottom