Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Nyt ku on paljon G25n omistajia,toimiiks teillä kytkimellä ajettaessa pakki 6sen alta?Omassa ei toimi,onkohan ton tarkotus pelata?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsellä lähti näin toimimaan. -> Virta kokonaan pois Pleikkarista -> Ratin USB ja virtajohto pois. -> Aseta vaihdekeppi H-kaavioksi (käännä "ruuvi" kokonaan oikealle) -> Kytke ratin USB ja virtajohto takaisin. -> Käynnistä Pleikkari, mutta älä tee sitä ohjaimen nappia painamalla. Pidä ratti ykkösohjaimena -> Käynnistä peli ja kun pääset radalle, paina sitä näppäintä, mikä dualshokissa on kolmio. Pitäisi toimia. :)

^Ei pelittänyt mulla. Edelleen vaihteita voi vaihtaa ilman kytkintä, eikä kytkin pistä vetoa pois.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toi painopakki tuli itsellekkin vähän yllätyksenä, ja ensin sai hetken miettiä että mistäs se pakki löytyykään.

Itsellä on toiminut joka kerta tuo g25, riippumatta millon sen laittaa paikoilleen. Samoten tuo kytkin toimii moitteettomasti, eikä ole kertaakaan tehnyt tepposia.

Kuinkas moni muuten käyttää H-kaaviota ja kytkintä? Itse käytin keskitason autoilla aina tuota, mutta nopeimpien autojen kanssa häätyy vaihtaa helpompaan ettei lopu kädet ja jalat kesken... :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt sain kytkimen toimimaan. Eli laitoin asetuksista kaikkien rattien oletusnäppäimet päälle. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kusti polki aamulla 8 aikaan tuomaan wheel stand pro:ta, unenpöpperössä sitten virittelin heti siihen ratin kiinni. Asiallinen vehje eikä muuta pahaa sanottavaa ole kuin tuo vaihdekepin kiinnitys ja senkin sai tukevammin kiinni kun laittoi lastulevyä sinne alle:D. Itse härveli kestää pystyssä kovemmissakin driftailuissa ja sitten kun on lopettanut ajot niin koko paketin voi heittää kätevästi kaappiin piiloon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kuinkas moni muuten käyttää H-kaaviota ja kytkintä? Itse käytin keskitason autoilla aina tuota, mutta nopeimpien autojen kanssa häätyy vaihtaa helpompaan ettei lopu kädet ja jalat kesken... :)[/QUOTE]

Ite oon ajellu keväästä ja ei enää oikeen 'osaa' ajella muuten(halua).Nopeimmilla autoilla tilanteet tulee nopeammin,ja sillon tulee paikkoja millon toi kaasun nostaminen vaihdettaessa haittaa.Jos ei nyt ihan kokonaan pois niin aika lähelle kuitenkin,toi tekee ärsyttäviä välivapaita.En kaipaa täyskaasulla vaihtoja,mut tollasissa yllättävissä tilanteissa missä täytyy tehdä nopeita liikkeitä toi häiritsee.Eniten mä saan tästä irti kytkimellä ajettaessa.Ei aina nopein mut ehdottomasti tuntumaltaan'aidoin'.Jos on kulkenut ajot vähän hitaammilla,kyl se lähtee nopeammillakin toimimaan treenaamalla.Välillä on kiire jaloilla mut niihän se on oikeissakin.Ei oo aina helppoa mut taito kasvaa.
Täytyy tehdä jotain että saa ton pakin toimimaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pakko hieman hehkuttaa, kun uudestaan olen proloa alkanut veivaamaan. Sain Ferrari F430:n alle ja olo on kuin lapsella karkkikaupassa, aivan mieletön auto! Oli pakko paukutella A-sarjan kaikki ne kilpailut kultaisiksi, joihin vain F430:llä sai osallistuttua.

Hankalimpia eventseissä tuntuu olevan ne, joissa on vain 10 minuuttia aikaa mennä kierrosaikarajan alle. No toisaalta, säkki kuljettajahan mä vielä olenkin ja nopeimmat ajolinjat vielä vähän hakusessa uusia ratoja opetellessa. Hauskimpia on yllättäen olleet nuo, missä pitää päästä yhden kierroksen aikana ohi kaikista autoista.

Vielä pitää työpäivä suorittaa alta pois, jotta pääsee taas vrum vrum VRUUUM!! :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

S-sarjaa yrittänyt tahkota mutta mikään auto ei tunnu pärjäävän noissa 725pp:n kisoissa. Autoja löytyy tallista vinopino, mutta millä muut ovat ajaneet nämä kyseiset kisat? Paras sijoitus taitaa olla 8/16.
 
Vastaus: GT5 Prologue

S-sarjaa yrittänyt tahkota mutta mikään auto ei tunnu pärjäävän noissa 725pp:n kisoissa. Autoja löytyy tallista vinopino, mutta millä muut ovat ajaneet nämä kyseiset kisat? Paras sijoitus taitaa olla 8/16.

Olikos siellä 725pp kisojakin? Itse luulin että 700pp oli maksimi. Noh kuitenkin kaikki noi s-luokan kisat tuli ajeltua Lotus Elise 111R tunedilla, kaverin kanssa ajeltiin.
Kultaa tuli tuossa luokassa kaikista muista, paitsi mines skyline:llä aikaa vastaan ajaessa..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olikos siellä 725pp kisojakin? Itse luulin että 700pp oli maksimi. Noh kuitenkin kaikki noi s-luokan kisat tuli ajeltua Lotus Elise 111R tunedilla, kaverin kanssa ajeltiin.
Kultaa tuli tuossa luokassa kaikista muista, paitsi mines skyline:llä aikaa vastaan ajaessa..
Tuota Eliseetäkin on tullut kokeiltua, mutta kun ei. Ei varmaan sitten ne taidot vielä riitä. Padilla tulee ajeltua ja pidon maksimirajoilla auton kuritusta, mutta ei voi mitään kun letkan kärki menee menojaan :(.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuota Eliseetäkin on tullut kokeiltua, mutta kun ei. Ei varmaan sitten ne taidot vielä riitä. Padilla tulee ajeltua ja pidon maksimirajoilla auton kuritusta, mutta ei voi mitään kun letkan kärki menee menojaan :(.

Juu ei se alkuun itseltäkään sujunut ollenkaan. Itse en ohjaimella ehtinyt edes ajella noita s-luokan kisoja, vaan aloitin uudestaan pelailun kun sain ratin. Tuo elise on kyllä uskomaton kapistus, kun sillä oppii ajamaan.
Montaa tuned autoa en ole testannut, kun tuota rahaa pukkaa pelissä saamaan niin hitaasti.. :p

Olihan noi s-kisat välillä aika tuskaa, ja varsinkin tuo sopivan auton löytäminen. Nyt pitäisi vaan jaksaa kerätä rahat f1 autoon, vaan ei taida jaksaa hinkata noita kisoja uudestaan ja uudestaan..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu ei se alkuun itseltäkään sujunut ollenkaan. Itse en ohjaimella ehtinyt edes ajella noita s-luokan kisoja, vaan aloitin uudestaan pelailun kun sain ratin. Tuo elise on kyllä uskomaton kapistus, kun sillä oppii ajamaan.
Montaa tuned autoa en ole testannut, kun tuota rahaa pukkaa pelissä saamaan niin hitaasti.. :p

Olihan noi s-kisat välillä aika tuskaa, ja varsinkin tuo sopivan auton löytäminen. Nyt pitäisi vaan jaksaa kerätä rahat f1 autoon, vaan ei taida jaksaa hinkata noita kisoja uudestaan ja uudestaan..
Rahat on kasassa tuohon F1:seen, mutta pitäis toi s-sarja ensin läpäistä. Ihan huomaamatta on pari miltsiä kertynyt noista pro-kisoista onlinessa. On se kumma että noissa onlinekisoissa pärjää (jotenkuten), mutta konetta vastaan on seinä edessä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Rahat on kasassa tuohon F1:seen, mutta pitäis toi s-sarja ensin läpäistä. Ihan huomaamatta on pari miltsiä kertynyt noista pro-kisoista onlinessa. On se kumma että noissa onlinekisoissa pärjää (jotenkuten), mutta konetta vastaan on seinä edessä.

Juu no itsellä ei ole kertynyt, kun en ole ensimmäistäkään online kisaa ajanut.. Oon aatellut ettei sinne oo asiaa ennen kun oppii ajamaan. Vaan josko sitä tohtisi joskus lähtä kokeilemaan, josko siellä edes jollekkin pärjää.. :)
Oisi kait tuota tullut jo aiemmin koetettua, jos oisi sen verran tiennyt että niistäkin saa rahoja.. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

S-sarjaa yrittänyt tahkota mutta mikään auto ei tunnu pärjäävän noissa 725pp:n kisoissa. Autoja löytyy tallista vinopino, mutta millä muut ovat ajaneet nämä kyseiset kisat? Paras sijoitus taitaa olla 8/16.
Mine's Skyline, Lotus Elise 111R/Tuned, Amuse S2000 GT1 ja Blitz Skyline nuilla taisin mennä S-luokan
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu no itsellä ei ole kertynyt, kun en ole ensimmäistäkään online kisaa ajanut.. Oon aatellut ettei sinne oo asiaa ennen kun oppii ajamaan. Vaan josko sitä tohtisi joskus lähtä kokeilemaan, josko siellä edes jollekkin pärjää.. :)
Oisi kait tuota tullut jo aiemmin koetettua, jos oisi sen verran tiennyt että niistäkin saa rahoja.. :D

Juu kyllä siellä onlinessä on paras varmasti rahaa keräillä. Neljän parhaan joukkoonkin jos pääsee niin tulee jo ihan mukavasti rahaa.. Ja ennenkaikkea se on mielenkiitoisempaa, kuin se että ajaa sitä yhtä kisaa konetta vastaan jossa kaikki autot menee aina samanlailla :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mites ihmeessä saa tuollaisen Ford gt lm test car(tai jotain) jolla nuo ulkomaan hemmot ajelee(online) ympyrää meikäläisen ympärillä? En ole vielä nähnyt kellään suomi pojalla moista autoa!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu kyllä siellä onlinessä on paras varmasti rahaa keräillä. Neljän parhaan joukkoonkin jos pääsee niin tulee jo ihan mukavasti rahaa.. Ja ennenkaikkea se on mielenkiitoisempaa, kuin se että ajaa sitä yhtä kisaa konetta vastaan jossa kaikki autot menee aina samanlailla :)

Juu no hyvähän tuo että kuitenkin tässä vaiheessa sai tietää tuon.. :p Alko tuo 450.000 kerääminen tuntumaan puuduttavalta samaa rataa ajellessa.. :p

MPE69 Senhän saa ostettua ihan sieltä gran turismo concept kohdasta, ja hintaa taisi olla 300.000.
Onkohan siinä ajettavuus yhtään parempi kun siinä perus gt:ssä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mites ihmeessä saa tuollaisen Ford gt lm test car(tai jotain) jolla nuo ulkomaan hemmot ajelee(online) ympyrää meikäläisen ympärillä? En ole vielä nähnyt kellään suomi pojalla moista autoa!

No siellähän se lojuu, autokaupan concept -osiossa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitos neuvosta sieltähän se näköjään löytyy! ei vaan ole tullut katottua mitä tuon conceptin takaa löytyy:eek:
 
Ylös Bottom