Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

S-10 kisa aiheuttaa harmia täällä.

PP725 on aika kinkkinen, kun hyviä autoja joutuu "huonontamaan" -> Mine's, Z06 Tuned, jne. Millä autolla tuon pääsee läpi?! ja asetuksiakin voisi postailla :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi elämän kevät. Johdin kisaa kun takaa tuli yllätys yllätys Suzukan vikassa shikaanissa Clio perään ja siitä sitten päädyin vauhdilla niihin renkaisiin... Ja tulipa huomattua, että vaikka manuaalivaihteilla ajan, tarvitsee olla erikseen reverse-nappi! Enpä saanut pakkia päälle, joten siellä levättiin. Voi *ttu että ottaa pannuun tuollainen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Reverse on juu eri napin alla. :/

Kyllä GT Test Car sai melkoista kyytiä äsken. Expert PP800 HSR ja taisi mennä 7 kisaa kaikki voittaen. 7.37 nopein kisa ilman 'vetoapuja', hotlappi 1.04.3xx. Ennen kaikkea yhdessäkään kisassa ei yhtään osumaa, se oli jo ennen näkemätöntä.

Kurvi35:lle taisi sattua tönijät? Tais loppupeleillä mennä jo hermotkin kun näkyi harmaa GTR parkkeerattu reilusti radan viereen?

Saisi seuraavassa päivityksessä tulla uusia, tehokkaita ja kalliita autoja kun tursuaa lompakko yli kun tonkin PP800 skaban voitosta saa 45.000.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Reverse on juu eri napin alla. :/

Kyllä GT Test Car sai melkoista kyytiä äsken. Expert PP800 HSR ja taisi mennä 7 kisaa kaikki voittaen. 7.37 nopein kisa ilman 'vetoapuja', hotlappi 1.04.3xx. Ennen kaikkea yhdessäkään kisassa ei yhtään osumaa, se oli jo ennen näkemätöntä.

Kurvi35:lle taisi sattua tönijät? Tais loppupeleillä mennä jo hermotkin kun näkyi harmaa GTR parkkeerattu reilusti radan viereen?

Saisi seuraavassa päivityksessä tulla uusia, tehokkaita ja kalliita autoja kun tursuaa lompakko yli kun tonkin PP800 skaban voitosta saa 45.000.

Joo meni hermot.
Harvinaista mutta totta.
Helv. espanjalaiset tuuppi Amuseilla ajoin millä tahansa :mad:
Kynsivät pitkin kaiteita, sitten karkuun jatkuvasti.

Eikä tolla GTR tullut mulla ajamisesta mitään..ei se toimi enää PP800 säädöillä.
En ole kokeillut tota GT 40 Tuned kärryä, kun ainankin vakoi GT 40 aivan mahdoton.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sitten menin Suzukaan ja ei ei siis nyt ei mun ilta ollut enää.

Aina kaikki paiskoi mut lähdön jälkeen ekassa mutkassa lähes viimeiseksi ja siitä piti lähteä takaa ajoihin.
Ja kuinkas ollakkaan jos ei espanjalaiset niin sitten ranskalaiset paiskoi mut Amusella tai Viper Tunedilla pitkin seiniä :mad:
Aina, kun ohitin GTR autolla silloin läks meikä...

Aja siinä sitten...nyt harmittaa :(
Itse olen ja ajoin koko ajan siivosti en tuuppinut ketään.

Alku illasta vielä Suzukassa oli ok kisoja, mutta joissakin tuupittiin ekassa mutkassa tietenkin pihalle.
Miksi pitää tuuppia..ei kivaa ollenkaan :(

Ja päivityksessä kaverilista
 
Vastaus: GT5 Prologue

Huh huh kun sai hajoilla taas..... ajelin varmaan pari tuntia ja ei oikeestaan yhtään hyvää kisaa, kaikissa tönimistä:mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Huoaah. Hermot menee tuohon nettipeliin. Eihän tuolla ole kuin 50 % noita idiootteja Clio-kuskeja, jotka tulee perään. Ihan tajutonta paskaa. Saisi tulla kyllä ne privaattikisat mahdollistavat ominaisuudet... Onko muuten noissa nettipeleissä aina nykiviä autoja, vai onko vaan minun nettiyhteydessä jotain mätää? 100/10 megaisella liittymällä ei moisia ongelmia vaan luulisi olevan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sille vauriomalinnukselle on vahva tilaus mikäs olisikaan sen mukavampaa kuin ottaa kisaan joku selkeästi alitehoinen daihatsu ja ajella sitten loppukisasta kaikien hitaasti raahautuvien superauto romujen ohi :) näin siis ainakin jos vaurimallista tulee realistinen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sille vauriomalinnukselle on vahva tilaus mikäs olisikaan sen mukavampaa kuin ottaa kisaan joku selkeästi alitehoinen daihatsu ja ajella sitten loppukisasta kaikien hitaasti raahautuvien superauto romujen ohi :) näin siis ainakin jos vaurimallista tulee realistinen.

Sieltäpä tulis espanjalais joukkio joka jyräis sun daihatsun matkalaukun kokoseks ekalla kierroksella :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sieltäpä tulis espanjalais joukkio joka jyräis sun daihatsun matkalaukun kokoseks ekalla kierroksella :D

Niinkin siinä voi käydä harmi kun hitaimmat (vähiten pisteiteitä) lähtee paalupaikalta se aiheuttaa paljon kolarointia alussa mun puolesta saisivat laittaa lähtöjärjestyksen toisin päin eihän formuloissakaan aikaajon hitain lähde paalulta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei helv... Mä luovutan ton nettipelin suhteen. Ei tossa vaan oo mitään järkeä. Jo muutamat itkupotkuraivarit saaneet nuo idiootit täällä meikäläisessä aikaan. Miksi vitussa vielä suoralla ohitettaessa pitää kilkata niin, että varmasti meikäläinen lentelee pöpelikköön, vaikka nätisti annan tilaa toisen imusta lähtiessä ohittamaan. Prolo on vielä aivan käsittämätöntä kuraa netissä noiden kusipäiden takia.

Joku suomalainen sattui äsken samaan peliin, mutta en tiedä lähtikö pois kun en enää kisan aikana herraa bongannut. Oma sijoitus vaihteli 2-7 välillä, kunnes vikalla kierroksella eräs espanjalainen herrasmies päätti kilkata minut suoralla siistissä ohitustilanteessa 2. sijalta kaiteisiin. Samainen herra muutamassa aikaisemmassakin rundissa kilkkaili minua... :mad: Huoh.

Edit. Vituttaa myös äärettömästi se, että se ramming penalty tulee kovin usein kaverin kilkatessa kylkeen... Kyllä on ihan viimesen päälle Polyphonyn pojat verkkopelin tehneet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Eihän tuolla ole kuin 50 % noita idiootteja Clio-kuskeja, jotka tulee perään... Onko muuten noissa nettipeleissä aina nykiviä autoja, vai onko vaan minun nettiyhteydessä jotain mätää? 100/10 megaisella liittymällä ei moisia ongelmia vaan luulisi olevan.
Otappa PP800 HSR vaikka kokeeksi, siellä kun ei sportit (=Cliot) juhli vaan ovat tukkoina, tuolla kun pitää olla vääntävät koneet että saa yli 300 nopeutta ja silti pysyä mutkissakin nopeana.

Mulla harvoin warppailee autot.
Jos autot nykii, niin 98%:sti johtuu Hostin liian ohuista langoista. Tässä kun ei ole servuja vaan yksi pelaaja on isäntä ja hänen yhteytensä varassa ajellaan.
Tai sulla joku talonyhtiö/opiskelija kämppä yhteys (100/10Mb)? Silloin tuskin olet ainut käyttäjä ja joku muukin käyttää sitä samaan aikaan? Ja Nat=1?
 
Vastaus: GT5 Prologue

9/10 pelikerrasta toimin itse hostina, silloin riittää 5/2M yhteys ihan hyvin. En sitten tiedä miten niillä muilla pelittää.
Tuohon proloon voisivat laittaa jonkin pikanapin create race:lle. Ärsyttää katsella sitä searching -palkkia 3 minuuttia, jossa viimeisellä millillä tulee creating race.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Otappa PP800 HSR vaikka kokeeksi, siellä kun ei sportit (=Cliot) juhli vaan ovat tukkoina, tuolla kun pitää olla vääntävät koneet että saa yli 300 nopeutta ja silti pysyä mutkissakin nopeana.

Täytyy pistää kokeiluun, Suzuka on tosin noista radoista se suosikkini. :)

Mulla harvoin warppailee autot.
Jos autot nykii, niin 98%:sti johtuu Hostin liian ohuista langoista. Tässä kun ei ole servuja vaan yksi pelaaja on isäntä ja hänen yhteytensä varassa ajellaan.
Tai sulla joku talonyhtiö/opiskelija kämppä yhteys (100/10Mb)? Silloin tuskin olet ainut käyttäjä ja joku muukin käyttää sitä samaan aikaan? Ja Nat=1?

Ilmeisesti kyse on siis tuosta minun langattomasta purkistani (toimii 54mb:nä) ja sen asetuksista. Taloyhtiössä on valokaapeliyhteydet, jokaisella asukkaalla oma 100/10mb-yhteys. Huomasin tosin tuossa pelaillessa, että en päässyt muihin peleihin vaan toimin itse aina hostina. NAT on 2, ainakin Prologuen mukaan... Josko sitä sitten kokeilisi verkkokaapelilla suoraan jakomoon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Huomasin tosin tuossa pelaillessa, että en päässyt muihin peleihin vaan toimin itse aina hostina. NAT on 2, ainakin Prologuen mukaan.
Täällä on kanssa NAT 2 ja kyllä se toisinaan joinii muiden kisoihin. Tätä vaan tapahtuu aika harvakseltaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täällä on kanssa NAT 2 ja kyllä se toisinaan joinii muiden kisoihin. Tätä vaan tapahtuu aika harvakseltaan.
GT5P:n kohdalla pitää ottaa huomioon, että NAT 2 ei kerro koko totuutta. Kyseinen peli kun vaatii vielä UDP-portin 50100 auki normaalien PSN-porttien lisäksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

GT5P:n kohdalla pitää ottaa huomioon, että NAT 2 ei kerro koko totuutta. Kyseinen peli kun vaatii vielä UDP-portin 50100 auki normaalien PSN-porttien lisäksi.

Ah, tätä kaipasinkin. Yritin eilen etsiskellä, että mitä portteja tuo Prologue käyttää. Kiitoksia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

S-10 kisa aiheuttaa harmia täällä.

PP725 on aika kinkkinen, kun hyviä autoja joutuu "huonontamaan" -> Mine's, Z06 Tuned, jne. Millä autolla tuon pääsee läpi?! ja asetuksiakin voisi postailla :)
Koitas tuota tuned Clioa, sillä pitäisi olla melko helppoa läpäistä tuo. Säätöjenkään ei tarvitse olla kovin kummalliset.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikkein paras lääke noihin peräänajojen ja kylkeen tuuppimisien lopetukseen on kaverilista,
jolloin saa päättää ketkä on mukana ja ketkä lentää kisasta ulos.
Näin on näreet.

Seuraavaan päivitykseen kaverilista.
Tietty edes pari uutta rataa esim. Nurburgring, El Capitan... ja muutama auto lisää.

Lisäksi mielestäni mukava olisi värjätä auto oman maun mukaan esim. moni väriseksi,
näin saisi enemmän race henkeä kisoihin.Ilmeisesti GT ei tälläistä koskaan tule.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toisaalta niistä omista sessioista ei ole juurikaan iloa, jos autot nykivät vähänkin. Aina törmäykset tulevat olemaan ihme kimpoilua, jos lagia ei saada nollaan. Eikä mutkiin voi mitenkään ajaa rinnakkain. Eka lagi kokonaan pois, sitte vasta vahinkomallinnus ja omat sessiot.
 
Ylös Bottom