Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Annika sanoi:
Antakaa joku muu alennuskoodi yesasiaan kuin WGASIA5,käytetty.

Tein juuri tilauksen, ainakin allekirjoittaneella pelitti.

Coupon Code : WGASIA5
Coupon Total : USD 5.00
Order Total : USD 42.99 (29.36)

Kiitokset alennuskoodin antaneelle:)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

vision73 sanoi:
Tein juuri tilauksen, ainakin allekirjoittaneella pelitti.

Coupon Code : WGASIA5
Coupon Total : USD 5.00
Order Total : USD 42.99 (29.36)

Kiitokset alennuskoodin antaneelle:)


Toimii jokaisella kerran.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

muutes onko tää jo tullu japaniin? ei jaksa kattoo just nyt japsi ps storesta... miks kaikki meinas tilata tän tuolta jostain? eikö ois vaan yksinkertasempaa ostaa se japanin ps storesta? ite ainaki käyn lataamassa sen sieltä jos se on tullu.. eipähän tarvii ootella viikkoja, vaan tunti korkeintaan;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
muutes onko tää jo tullu japaniin? ei jaksa kattoo just nyt japsi ps storesta... miks kaikki meinas tilata tän tuolta jostain? eikö ois vaan yksinkertasempaa ostaa se japanin ps storesta? ite ainaki käyn lataamassa sen sieltä jos se on tullu.. eipähän tarvii ootella viikkoja, vaan tunti korkeintaan;)

Kuinkas lataus onnistui jaappani storesta? ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ColdFire sanoi:
Jos keksit et miten sen saa tänne suomeen ladattua ni kerro mullekki.
mitäs ihmeellistä siinä on? latasinhan elokuussa tekken onlinenkin japsi storesta.. no mitä haluut tietää? sen varmaa jo tiiätki et pitää olla japanin account
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
mitäs ihmeellistä siinä on? latasinhan elokuussa tekken onlinenkin japsi storesta.. no mitä haluut tietää? sen varmaa jo tiiätki et pitää olla japanin account

Eipä ole keneltäkään muulta onnistunut. Mutta ilmoittele jos toimii. :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

on mulla japani account, mut ainakaan oma mastercard ei suostu siellä toimimaan. Euro ja jenkkistoressa toimii kyl.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ColdFire sanoi:
on mulla japani account, mut ainakaan oma mastercard ei suostu siellä toimimaan. Euro ja jenkkistoressa toimii kyl.
jooo siellä ei toimi suomalaiset luottokortit... ei visa, masteri eikä muut... wirecardilla onnistuu kivuttomasti ja nopeesti
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Jos sä sen wirecardilla saat,kerro.Ja jos se vauhti rupee olee samaa ku gthd:ssa,alta pois.Ainakin minä,hitaana.Etteivaan ois konnattu,ja poliisit tutkimassa?

Oikeestaan voisit neuvoa mua.Tein jokuaika sitten "avauksen" wirecardiin,mä oon unohtanu kenen nimellä,eli käyttäjä.Onko käyttäjä automaattisesti luottokortin haltija,vai oliks se joku keksitty nimi?Koittanu omalla nimellä,muutamalla variaatiolla,ei aukee.Ja ei anna tehdä samalle kortille uutta käyttäjää.Salasanan sais kaivettua tiedoista,ei ilmeisesti käyttäjää?Auta tyhmää,oli ilmeisesti niin "helppo" mun käyttäjä nimi,ettei kannattanu panna muistiin.Eli kuka on käyttäjä,keksitty,vai kortin omistaja.
Kiitti jos jaksat vaivautuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Annika sanoi:
Jos sä sen wirecardilla saat,kerro.Ja jos se vauhti rupee olee samaa ku gthd:ssa,alta pois.Ainakin minä,hitaana.Etteivaan ois konnattu,ja poliisit tutkimassa?
heh, kuullostaa tutulta jotenki :D .. kyl sen wirecardilla saa.. mut mun wirecard acc on näköjään väliaikasesti sulettu, ku ei oo tullu käytettyy tekkenin jälkee... eikä uuden teko onnistu oikeen.. täytyy toivoo et ne aukasis sen pian... prkl
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Annika sanoi:
Oikeestaan voisit neuvoa mua.Tein jokuaika sitten "avauksen" wirecardiin,mä oon unohtanu kenen nimellä,eli käyttäjä.Onko käyttäjä automaattisesti luottokortin haltija,vai oliks se joku keksitty nimi?Koittanu omalla nimellä,muutamalla variaatiolla,ei aukee.Ja ei anna tehdä samalle kortille uutta käyttäjää.Salasanan sais kaivettua tiedoista,ei ilmeisesti käyttäjää?Auta tyhmää,oli ilmeisesti niin "helppo" mun käyttäjä nimi,ettei kannattanu panna muistiin.Eli kuka on käyttäjä,keksitty,vai kortin omistaja.
Kiitti jos jaksat vaivautuu.
joo se käyttäjä on keksitty, ja salasanan lopussa on oltava 1 numero... jos et oo käyttäny sitä pitkään aikaa se on suljettu mut sen saa auki ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kiitti,kuhan prologuessa päästään nettikisoihin,täältä tullaan puskista,uusilla "kuskeilla".Oo tarkkana jos KoNNalla ajat.Jollet huomaa,teen asian selväks!:D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Annika sanoi:
Kiitti,kuhan prologuessa päästään nettikisoihin,täältä tullaan puskista,uusilla "kuskeilla".Oo tarkkana jos KoNNalla ajat.Jollet huomaa,teen asian selväks!:D
heheheeee:) okke.. KoNNallahan sitä varmaa sit ajelen... kjäh kjäh jätän sut nielemään pölyä:D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuli ladattua peli Japanin storesta.

GT4:ää tahkottiin yli 1,5 vuotta, joten GT5 Prologuella pärjäilee varmasti siihen saakka kunnes varsinainen peli julkaistaan. Oikeanpuoleinen ohjaus on mukavaa vaihtelua sekin autopeleissä.

Mielenkiinnolla odotan myös tulevan Euroopan ja US-versioiden mahdollisia eroja, add-oneista puhuttakaan. Näihin latauksiin investoi muutamia euroja mielellään kun ajattelee kuinka paljon tuli aikoinaan syötettyä kolikoita automaatteihin.
 
Ylös Bottom