Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Olisi ehkä pitänyt vähän malttaa niin olisi tuolla tavalla saanut tiputettua sen nipponin storesta. Ehdin jo tilata tuolta yesasiasta enkä enään ehtinyt peruuttaa joten tammikuun ekalla viikolla sitten toivonmukaan gt5p alkaa laulaa. Toivottavasti silloin jo verkkopelipatchikin on saapunut.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lezlie sanoi:
GT5:ssä vauriomallinnus vain osittainen.

Näinhän oli sanottu alusta asti kun vauriomallinnuksesta alettiin puhumaan. Jotkut valmistajat eivät anna lupaa autojensa ruttaamiseen, jos niitä haluaa pelissä käyttää.

Yamauchi sanoo myös:

So, when is GT5's launch due? End of 2008?

Yamauchi: Yes, Christmas 2008 is the the planned release date for now. Anyway, it's not final yet.


Pöh.. no, kun lukee tuon haastattelun ja miten hän tuskailee eri alueiden saamiseksi "täydelliseksi" on ihme, jos peli ilmestyy koskaan :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

hartzu sanoi:
Näinhän oli sanottu alusta asti kun vauriomallinnuksesta alettiin puhumaan. Jotkut valmistajat eivät anna lupaa autojensa ruttaamiseen, jos niitä haluaa pelissä käyttää.
No eipä kovin voimakkaasti ole tullut esille kun näyttäisi olevan monille uutta. Jo tuossa prologuessa on kuulemma kunnollinen aikasakkosysteemi toisten autojen töytäisemisestä joten se hieman helpottaa lopullisessa versiossa vaurioiden puuttumista joissakin tilanteissa eikä tee liian houkuttelevaksi valita hajoamatonta autoa joidenkien challengien suorittamisen helpottamiseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Lezlie sanoi:
No eipä kovin voimakkaasti ole tullut esille kun näyttäisi olevan monille uutta. Tuossa prologuessa on kuulemma kunnollinen aikasakkosysteemi toisten autojen töytäisemisestä joten se hieman helpottaa vaurioiden puuttumista joissakin tilanteissa eikä tee liian houkuttelevaksi valita hajoamatonta autoa joidenkien challengien suorittamisen helpottamiseen.
On tuosta ollut juttua jo pitkään. Mutta onni onnettomuudessa:nythän teikäläisen ei tarvitse konetta ostaa, kun viimeinenkin sille kiinnostava peli on sössitty:p

Aikasakot on ok, mutta vaikka ymmärränkin vauriomallinnuksen puutteen, niin mikä helvetti siinä mättää, kun eivät voi mallintaa sitä törmäysfysiikkaa paremmin. Jossain GTA:ssakin on parempi sellainen...Ei jaksa innostaa pelissä sitten yhtään kaupunkiradat joissa "kaasua ja kops" toimii vallan mainiosti. Sama homma niissä perään törmäyksissä. Kumpi on pahempi;joutua hiekalle toisen töytäisemänä vai saada 5 s rapsut...saattaa se 5 s kulua aika äkäseen siellä hiekalla...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

karpaasi sanoi:
On tuosta ollut juttua jo pitkään. Mutta onni onnettomuudessa:nythän teikäläisen ei tarvitse konetta ostaa, kun viimeinenkin sille kiinnostava peli on sössitty:p
Ihan hyvin joo pärjäisin varmaan ilmankin mutta kyllä PS3:lla houkuttelee GT5:n lisäksi myös UT3 PC:tä hieman inhimillisemmän pelitemmon ja modien mahdollisuuden vuoksi. Tämä nyt on tietysti ihan täysin offtopic.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuo Yamauchin haastattelu on kai ensin käännetty japanista espanjaksi ja siitä englanniksi... voi olla aika kaukana siitä mitä on oikeasti sanottu :D vauriomallinnuksesta kysytään että nähdäänkö sitä, johon Yama vastaa että kaikki valmistajat eivät sitä salli. toivottavasti tuo tarkoittaisi sitä että kaikki autot kärsisivät törmäyksistä, mutta vain osaan tulisi lommoja...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mä olen varmaan ainoa kuka on tätä mieltä, mutta itse jättäisin vauriot pois kokonaan ja tekisin törmäilyn mahdollisimman "epäkannattavaksi". Vauriot saattavat muuttaa pelin luonnettakin. Minä en halua GT5:sta romurallia.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Darth Vader sanoi:
Mä olen varmaan ainoa kuka on tätä mieltä, mutta itse jättäisin vauriot pois kokonaan ja tekisin törmäilyn mahdollisimman "epäkannattavaksi". Vauriot saattavat muuttaa pelin luonnettakin. Minä en halua GT5:sta romurallia.


Voisin jopa kannattaa tätä.Oikeanlaisessa seurassa vauriomallinnus toimii,saattaa kuitenkin kerätä online puolelle niitä jotka hakee "siisteimpiä" pellin taittumisia ikinä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Täytyy oikein erikseen laittaa!
Prologuen demo on jo tukenut H-kaaviota G25:llä.Kytkintä ei tunnista,ehkä jo prologuessa?

Vanhaa youtuben videota katellessa,tää on jo vanha juttu,ei vaan päässy tänne asti??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Annika sanoi:
eBayssä japan storen 5000¥ maksukortteja n.67$ hintaan.Vain paypal käy maksuvälineenä.

Saattaa olla ettei lähetykset toimi muualle kuin USA?

Eikös tuo playstation network tiketin pitäisi tulla sinne paypallin sähköpostiin ainakin ebayn mukaan. Mulla ainakin ticketin osto onnistui mutta saa nähä tuleeko koodi 20h sisään kuten ebayssa sanottiin. Eli ilmeisesti kyse on vain prepaid koodirimpsusta joka sitten isketään japan storeen? Onkohan tuohon ohjeita mihin kohtaan tuo koodi pitää iskeä jos ei sitä japania osaa? Osaako jo maksukortteja käyttäneet opastaa miten tuo tehdään vai onko tuo päivänselvää?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ratti jäi nyt jonnekkin hamaan tulevaisuuteen mutta tulee joskus sieltä sitten. Peli kyllä näyttää upealta.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

jei \o/ yesasia.com:sta tuli tieto, että ovat postittaneet prologuen. Eli eiköhän tota välipäivinä pääse jo pelailemaan(nopeampi toimitusoptio).
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Näköjään tulee Eurooppaan samalla kansikuvalla kuin Japaniinkin:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Nyt pari kysymystä newbienä:

Tuleeko peli tukemaan Speedster 3 rattia ja polkimia?
Jos ei, niin kannattaako ostaa uudet vehkeet pelkästään tätä peliä varten? (saako ~100 eurolla minkäännäköstä kunnon settiä)

Kiitti jo etukäteen ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Oliver sanoi:
Näköjään tulee Eurooppaan samalla kansikuvalla kuin Japaniinkin:

Muutenkin kannet ovat nätin hiotun teräksen harmaat.. Hyvin rauhallinen, stailattu ulkoasu..

Ja ihan hemmetin hyvää vääntöä.
 
Ylös Bottom