Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

vielä kun saisi tuon DFP:n toimimaan.
alkanut tekemään sellaista että hetken aikaa toimii hyvin mutta sitten alkaa jostain syystä jarru laahaamaan.
Vähän samaa vikaa, aina joskus jarru jää laahaamaan tai lopettaa kokonaan toiminnan, vikaan auttaa kun nyppää usb-johdon pois ja laittaa takaisin, kalibroinnin jälkeen homma taas toimii :confused: todennäiköisesti ratti ottaa massiivista damagea jos tulevaisuudessa kesken online-kisan temppuilee.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kiitti vrmx sivusta,koska alat tuunaamaan omaas,kerro tuloksista. :D
Taitaa ennen modeja oma laite kävästä vielä takuuhuollossa, ku kepukka oikeen toimi kunnolla. Esim. ykköselle laitettaessa vaihteet saattaa pomppia 1->5->1->5->jne.. ja sama 2/4 välillä ja joskus pomppaa vapaalle vaikka vaihde sisällä. Ja samat ongelmat pc:llä sekä ps3:lla eli ei riipu alustasta.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Anteeksi tyhmä kysymykseni ja laiskuuteni, että en jaksa selata koko ketjua. Mutta onko tämä Prologue nyt se sama peli mikä ilmestyy maaliskuussa ja mikä oli ladattavissa rajoitetun ajan Japanin storessa? :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Anteeksi tyhmä kysymykseni ja laiskuuteni, että en jaksa selata koko ketjua. Mutta onko tämä Prologue nyt se sama peli mikä ilmestyy maaliskuussa ja mikä oli ladattavissa rajoitetun ajan Japanin storessa? :confused:
Ei ole. Japanin Storessa oli rajoitetun ajan jakelussa GT5P:n _demo_. Itse GT5P:tä saa ostettua Japsistoresta ostettua edelleen. Eurooppaan tuleva versio on periaatteessa sama peli, mutta hieman uudempi versio laajemmalla auto- (ja rata?)valikoimalla. Pelin jo ladattavana Japanista ostaneet saanevat saman sisällön (ilmaisena) päivityksenä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Anteeksi tyhmä kysymykseni ja laiskuuteni, että en jaksa selata koko ketjua. Mutta onko tämä Prologue nyt se sama peli mikä ilmestyy maaliskuussa ja mikä oli ladattavissa rajoitetun ajan Japanin storessa? :confused:

Japanin storesta oli prologuen demo ladattavissa vähän aikaa. Prologue on ollut japanin storessa ostettavissa joulukuulta asti. Eurooppaversiossa prologuesta on lisää sisältöä verrattuna japanin prologueen ja mahdollisesti muitakin muutoksia. Japaniversiossa on 5 rataa+variaatiot niistä, ~40 autoa ja toki kermana pohjalla 16 pelaajan online.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Käsitys Prologuesta 'demona' kannattaa mun mielestä hylätä.Tästä oli se DEMO-versio ilmais ladattavana,joka jo kuului demo-huippuihin.Prologue ei ole demo,verrattuna tähänastisiin demona ladattuihin PS storesta,ehdottomasti 'pikku-peli'.Ajamista riittää,ja viikoittain vaihtuvat online kisat lisänä.Vuosi,tai suunnilleen?,aikaa kokopeliin,tämä on ehdottomasti kannattava ostos autoilun ystävälle.Kaukana 'ainoastaan demo':sta!! DEMOnstraatio tulevasta,ja hyvä sellainen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Käsitys Prologuesta 'demona' kannattaa mun mielestä hylätä.Tästä oli se DEMO-versio ilmais ladattavana,joka jo kuului demo-huippuihin.Prologue ei ole demo,verrattuna tähänastisiin demona ladattuihin PS storesta,ehdottomasti 'pikku-peli'.Ajamista riittää,ja viikoittain vaihtuvat online kisat lisänä.Vuosi,tai suunnilleen?,aikaa kokopeliin,tämä on ehdottomasti kannattava ostos autoilun ystävälle.Kaukana 'ainoastaan demo':sta!! DEMOnstraatio tulevasta,ja hyvä sellainen.

Eiköhän tuo kusetus ala pikkuhiljaa riittämään? Päätä nyt jo millä nimellä meinaat kirjoitella.
:mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Varos moderaattori,ettei mene laittoman puolelle!Säännöt ne on 'yksityisesti' puolellakin!
Missä se "kusetus" astuu mukaan,toiko kirjoitus?
Mitäs vikaa tässä nimimerkissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

No jos samanlaista kirjoitusta tulee taas kahdelta nimimerkiltä samaan aikaan (H_Racing ja Gran T. Hullu) ja juuri on ollut hirmuiset salaliittoteorian omapaljastukset, ei tarvitse hirveästi miettiä mitä tapahtuu. Itse olen vain online-puolen moderaattori, enkä voi puuttua jäsenien nimimerkkien käyttöön/banneihin/viestien poistelemiseen. Hommana on vain kisojen järjestäminen. Valitse nyt vaikka nimimerkki, niin ei tarvitse arpoa kuka siellä kirjoittaa, eikä tuo multinikkeily taida olla edes sallittua (?)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Varos moderaattori,ettei mene laittoman puolelle!Säännöt ne on 'yksityisesti' puolellakin!
Missä se "kusetus" astuu mukaan,toiko kirjoitus?
Mitäs vikaa tässä nimimerkissä?
Jos samalla käyttäjällä on käytössä jopa kuusi eri nimimerkkiä, voidaan kyllä puhua kusetuksesta ihan ilman lainausmerkkejä ja pelkoja laittomuudesta.
Ilimoita minulle, mitkä suljetaan ja millä haluat jatkaa niin ei tarvitse isompia banneja jaella.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Varmasti luettu mun eri nimimerkeillä kirjottelut,huomaatte että kaikki asiallisia!Mitäs ihmeellistä siinä että kirjottelee eri niceillä,koko nimimerkki kirjoittelun idea on anonyymius,asiat riitelee,ei henkilöt.
Mun ideana oli ettei sama nimi näy kokoaikaa vastauksissa,edistää varmasti näidenkin sivujen erästä tehtävää.
Älä poista mitään,mä poistan itseni näistä jutuista.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

onhan tuo typerää touhua kirjotella kymmenellä nimimerkillä tänne... ei oo vaikee erottaa kyllä ku niin sekavaa tekstiä muutenki latelee
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mun ideana oli ettei sama nimi näy kokoaikaa vastauksissa,edistää varmasti näidenkin sivujen erästä tehtävää.

Ja mikähän se tehtävä on? Saada foorumi näyttämään suositummalta kuin mitä se on? Luulenpa ettei ketään kiinnosta kuinka monta älykköä täällä tekee itsestään numeroa. Itseäni kiinnostaa kuulla tuntemieni käyttäjien asiallisia kommentteja ja argumentteja.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Olisikos vinkkejä aloittelijalle miten G25:n säädöt saisi sille mallille että peliä kehtaisi pelata?. Olen kokeillut suurinpiirtein kaikki säädöt läpi ja mikään ei tunnu auttavan. Tuntuisi kuin ajaisi keskimoottorisella autolla, jonka renkaat on kyllästetty öljyssä. Perä kun irtoaa, sitä ei enään kiinni saa.

Onko tosiaankin näin että HD-demossa ollut kohtalaisen hyvä ohjaus on muuttunut Prologue versioon ihan totaalisen surkeaksi?!?. Sivuluisuja ei tosiaan saa tapettua enään vastaohjauksella vaan auto on heti nurmikolla, kun vähänkin perä sivummalle luiskahtaa. Ihan sama käännätkö rattia luiston suuntaan vai et.

Muuten peli tuntuu suht realistiselta, mitä nyt jarrutusmatkat tuppaavat olemaan turhan pitkiä (pienillä nopeuksilla hidastuvuus ei ole normiauton tasoa). Myös se että vaihteet vaihtuvat todella hitaasti tuppaa riipomaan kiireistä kisakuskia :). Lisäksi nurmikolla ajossa voisi olla käytössä kaikki koneen tehot eikä peli rajoittaisi kierroksia kuten se nyt tekee. Suurin miinus tulee tuosta onnettomasta ohjauksesta. Odotukset oli korkealla tämän pelin suhteen, mutta näköjään metsään mentiin. Vai mentiinkö :eek:?.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ei tuo nyt ihan oikealta käyttäytymiseltä kuulosta. Arcade on arcademalli ja pro-fysiikalla on huomattavasti vaikeampi ajaa kuin hd-conceptissa. Hallitut luisut on edelleen kuvioissa, mutta niiden eteen pitää tehdä enempi työtä ja tarkemmin. Paljon tosin riippuu autostakin mitä ajaa - nuo on aika erilaisia kuitenkin.

Mut imho. nuo s ja n rengastukset on aivan järettömän liukkaita etenkin pro-fysiikoilla. Enempi tykkään ajaa r1:lla. S ja N renkaat tuntuvat siltä kuin jäällä ajaisi eikä moottoriradalla. GTplanetin forumilla on aikasen paljon juttua tuosta fysiikkamallista ja kyllä tuo on nyt ihan oikeasti lähempänä aitoa kuin aikaisemmin, esim. donitseja ja kahdeksikkoja pystyy nyt tekemään mikä aikaisemmin ei onnistunut gran turismossa.

Mitä fysiikkamalliin tulee niin uskoisin, että se elää ainakin gt5:en myyntiintuloon asti, kun polyphony parantelee ja optimoi engineä(==saadaan simuloitua enempi/paremmin/pelaajia miellyttävämmin). Uskoisin kyllä myös, että prologuesta saatava palaute otetaan huomioon lopullista peliä viilatessa. Samoin lopullisessa pelissä tulee autojen säätäminen mahdolliseksi niin pystyy viilaamaan autoa paremmin omaan hanskaan sopivaksi.

Jos kehtaat niin nakkaa mikä auto erityisesti nyppii ja asetukset mitä siinä käytät?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mites peliä pelanneet.
Onkos pelissä paljon jaksoja jotka eivät sijoitu kilparadoille, ja jotta homma ei menisi epäselväksi niin kilparadoilla tarkoitan hiekkaisia ja ympäristöltään todella tyhjiä ratoja.
Eli paljonko löytyy näitä deep forest, new york, trial mountain yms yms kaltaisia jaksoja.
GT4 ei kärsinyt Gt3:sen kaltaisesta kulutuksesta sillä suuri osa jaksoista oli tylsiä kuin mikä ympäristön puolesta.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Prologuen ratavalikoimahan on seuraava:
  • Eiger Nordwand (GTHD)
  • Lontoo-kaupunkirata
  • Suzuka Circuit
  • Daytona-ovaali
  • Fuji Speedway
Eli kaksi maisemiltaan mielenkiintoisempaa rataa ja kolme "tylsää".

Beta-versiossa on lisäksi yksi jo ekasta Turismosta tuttu mielikuvitusrata, joka on lieneekin "tylsä". Rata on tosin vielä viimeistelyä vailla, eikä ole mitään tietoa, tuleeko se mukaan peliin jo Euro-julkaisussa.

Deep Forest ja Trial Mountain olisivat kyllä nykygraffalla ja valaistusefekteillä varmasti näyttäviä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pitää katsoa jos saisi hieman aikaa treenata taas ratilla ajamiseen ja ajotuntumaa takaisin niin voisi ostaa pelin. Tuleekos Konsolfin:n sitten kilpailuja GT5p:stä? Voisi antaa hieman lisää motivaatiota ostaa uusi ratti :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuleekos Konsolfin:n sitten kilpailuja GT5p:stä? Voisi antaa hieman lisää motivaatiota ostaa uusi ratti :D
Pitää seurata, miten nuo verkkopelin ominaisuudet päivittyvät jatkossa.
Nykyinen systeemi ei juurikaan esim. turnausten järjestämistä tue, sillä peliseura arvotaan satunnaisesti, mutta eiköhän tuo tuosta kehity.
 
Ylös Bottom