Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kysymys on,onko dfp helpompi ajettava,helpompi saada samat kierrosajat?Luulis jo maalaisjärjen kertovan että kahdella moottorilla saadaan aikaiseksi eri ratin välittämä tuntuma,mut väittäkää vastaan,uskoo ken haluaa.
Molemmat omanneena sanoisin, että se on kuskista kiinni kummalla saa paremmat ajat. Tiedän kavereita ketkä on pc-puolella erittäin nopeita niillä Logitechin ihan alkupään malleilla (ekan GT-ratin pc-versio) eli tämä.

G25:lla on parempi tuntuma omaan mieleen vaikka oma DFP:kin näytti tältä :p.

Kuitenkin, kun enää ite on semmonen satunnaispelaaja ni nopeimmat ajat ei oo pääasia vaan se, että ajaminen on hauskaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuskin oon ainoa jolla useampi "henkilöllisyys",hypen luonnin perusoppeja,luodaan kuvaa "isosta joukosta" puolesta tai vastaan.

Iha vaan mielenkiinnosta vaikka kovasti offtopiccia onkin. Mikä hype, kenen puolesta vai mitä vastaan? Miksi tarvitaan iso joukko? Ja kuinka syvälle tämä salajuoni asettuu? RUFIN, annika, jne.? Kaikki sama henkilö?

Eikö tää kuitenkin ole konsolipeli jonka parissa pidetään hauskaa ja ei oteta niin vakavasti rusina otsassa? Mulla ainakin loppuu pörismön pelaaminen samantien, kun se alkaa tuntua työltä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Salajuoni paljastettu:D,uskoisin ton saman löytyvän yleisemminkin KFin sivujen kirjoitteluista.
Roflator,viesti 1091:"jos kuvittelisin,että saisin etua ostamalla G25 niin sellainen olisi jo nurkissa".Tostahan on kyse,se ei ole nopeampi/helpompi,toisille "etua" tarkoittaa aikaa,toisille tuntumaa.

Nyt lähtee tauolle,aikoihin vastataan time trialeissa,nopeimmat autot saa odottaa käyttöä,katotaan mitä EU Prologue tuo mallipuolelle.Tässä on koko vuosi aikaa,jos jo nyt Ferrareilla ajelemaan,muut tuntuu äkkiä liian hitailta.

Turismo on loistava,tätä pelataan rollaattoriin asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tietääkö kukaan millä tavalla tuleva Gran Turismo 5 Prologue (Suomessa ilmestyvä) versio eroaa Japanin versiosta? Onko esim. Suomenkieliset valikot?

Saako Japaninkielisessä versiossa englanninkieliseksi valikot? Paljonko maksaa tilattuna esim. yesasia.comista?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tietääkö kukaan millä tavalla tuleva Gran Turismo 5 Prologue (Suomessa ilmestyvä) versio eroaa Japanin versiosta? Onko esim. Suomenkieliset valikot?

Saako Japaninkielisessä versiossa englanninkieliseksi valikot? Paljonko maksaa tilattuna esim. yesasia.comista?

Ei saa englanniksi japaniversion valikoita eikä kannata enää tässä vaiheessa japaniversiota muutenkaan ostaa. Euroversiohan on ihan nurkan takana.

Euroversioon huhutaan yhtä rataa ja läjää autoja lisää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tietääkö kukaan millä tavalla tuleva Gran Turismo 5 Prologue (Suomessa ilmestyvä) versio eroaa Japanin versiosta? Onko esim. Suomenkieliset valikot?

Saako Japaninkielisessä versiossa englanninkieliseksi valikot? Paljonko maksaa tilattuna esim. yesasia.comista?

Huoh... eikö voi vähän katsella sivuja taaksepäin ja etsiä itse :rolleyes:

Japaninkielisessä versiossa päävalikot (Garage, Event yms) on englanniksi, mutta suurinosa pelistä on Japaniksi.

http://www.yesasia.com
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

onko tämän yksinpeli siis samanlainen kuin gt4:n erilliset haasteet?
olin siinä uskossa että kaikki kisat olisivat normaaleita kun täälläkin on vain lähinnä time trial kisailuista juteltu.
vasta eilen luin muropaketista että yksinpelissä onkin näitä tyhmiä "ohita niin ja niin monta autoa annetussa ajassa" tai "auta oma tiimi voittoon" jälkimmäinen arvatenkin sellainen imussa ajamis paska.

gt nelosen haasteet kun olivat muutamaa ensimmäistä lukuunottamatta meikäläiselle liian vaikeita ja vittumaisia niin kannattaako tätä edes ostaa.
vai onko nuo tässä sitten helpompia?

time trialeissa en ole koskaan jaksanut parempaa aikaa tahkota.

autot täytyy vissiin ostaa?
kuinka helposti tässä sitten saa rahaa ja ostettua uusia autoja.

toisaalta olisi kiva päästä kokeilemaan maistuuko ajaminen ja miltä peli näyttää ihan livenä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Prolossa autojen kerääminen hoidetaan ajamalla turnauksia, jossa on esim. 3 kisaa. Vanhoissa turismoissa oli niitä Clubman Cuppeja sun muuta, tässä ajetaan vastaavia kisoja. Kisailuryhmiä on muistaakseni 4 (C, B, A, S) ja rahaa saa sitä enemmän mitä pidemmälle pelissä pääsee. Alussa kisat on aika helppoja ja jos ei pärjää pidemmällä, rahaa voi kerätä suhteellisen nopeasti myös alkupään kisoissa.

Tän lisäksi on arcade-moodi, missä voi ajaa yksittäisiä kisoja konetta vastaan tai time trialia yksin. Netissä on valmiita kisapäiviä, esim. Suzuka S1-renkailla, Simu-asetuksella, ilman luistonestoja, jne. Kun kisaan menee, peli etsii muita saman kisan valinneita ja aloittaa ajelut kun vastustajia löytyy.

Pelattavaa löytyy suhteellisen paljon (itselläni ei ole autoistakaan vielä kuin pieni osa), varsinkin jos jaksaa hinkata aikoja ja ajaa tuntemattomia ulkomaalaisia vastaan netissä. Mulla loppu mielenkiinto tähän vain siksi etten jaksa ajaa ulkomaalaisia vastaan ja pelkkien time trialien ajo käy tylsäksi, varsinkin GT:HD:n jälkeen. Vaikka kyllästys iski, kerkesin pelaamaan aika pirun paljon enkä kyllä kadu ostosta. Varmasti tulee muutenkin vielä palattua pelin pariin monastikin.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

kaipa tuota sitten uskaltaa kokeilla varsinkin kun blah.dvd.com:ssa on euroversion ennakko hinta vain 24e.

vielä kun saisi tuon DFP:n toimimaan.
alkanut tekemään sellaista että hetken aikaa toimii hyvin mutta sitten alkaa jostain syystä jarru laahaamaan.

täytyy varmaan avata ja putsata ne polkimet.

oliko tässä muuten samanlaiset palkit kuin gt4:ssä josta näkee kuinka paljon painaa kaasua tai jarrua?

siitä jarru palkista olisi hyvä tarkistaa ettei tuo jarru sitten laahaa, ettei tule turhaan ihmeteltyä miksei auto kulje.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Piben tietopaketti olikin kattava. Sellaisen asian haluaisin lisätä, että prologuessa on 2 eri fysiikkamallia, pro ja standard. Lisäksi autoissa on ajoavut kuten luistonesto joita voi säätää tarpeen mukaan. Yksinpelissä saa vapaasti jokaiseen haasteeseen/kisaan valita kumpaa fysiikkamallia käytetään.

Jokaisessa turnauksen kisassa pitää sijoittua 3 parhaan joukkoon, jotta seuraavat turnaus aukeaisi. Standard-fysiikkamallilla mitalisijoituksen hankkiminen on helppoa, pro:lla ei niin... Eli prologuen vaikeuden saa yksinpelimoodissa säädettyä riittävän helpoksi/vaikeaksi, jotta siinä riittää haastetta sopivasti. Jos haluaa grindata rahat mahdollisimman nopeasti niin ensin pitää pelata s-luokka auki ja siellä on kisa missä saa ~1.5-2h säätämisen jälkeen rahat kasaan kaikkien autojen ostamiseen. Tosin myös nettipeleistä voittaa rahaa jolloin ei ole pakko tuossa yksinpelimoodissa kaikkia rahoja kerätä autojen ostamiseen.

Yksinpelin parissa menee hyvä tovi - kymmeniä tunteja väittäisin. Sen jälkeen hupia riittänee hyvinkin pitkään online time trialeissa ja kisoissa. Online kisat, kun sattuu omantasoisia pelaajia vastaan, on ihan huippuhauskaa. Pahimmillaan todella tuskastuttavaa, jos joku päättää tahallaan kolaroida. Saa nähdä josko prologueen jossain vaiheessa tulis frendilistat tms. mekanismi tahallaan törmäilijöiden välttämiseksi nettipelissä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Online kisat, kun sattuu omantasoisia pelaajia vastaan, on ihan huippuhauskaa.
Pitää varmaan itekin kokeilla nettikisailua, vaikka tuntemattomia vastustajia vastaan ajellaankin. Ei normaalisti vaan kiinnosta pelata kuin tuttujen kanssa. En ole muistaakseni ottanut yhtään kisaa netin puolella :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Oletan, ettei ABS:sää saa edelleenkään pois päältä? Sellainen olisi aika toivottu lisäys...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kieltämättä... Kyllä tässä on hyötyä jos jarruttaa pumppaamalla / ei täysiä / muuta vastaavaa kikkailua, mutta ei renkaat silti lukitu. Hyötyä tulee kikkailusta, mutta suoranaista haittaa ei sitten taas täysillä jarruttamisesta useinkaan tule.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ei kai kellään tarkkaa tietoa ole, mutta standardilla ajellessa voi tykittää esim. Suzukan ekaan mutkaan pienen hidastuksen jälkeen vaaratta talla pohjassa karmaisevassa slaidissa ja auto ei vastaohjauksilla mene ympäri vaan pysyy hanskassa. Veikkaan että standardissa on enemmän pitoa, autolla vähemmän massavaikutusta ja radan pinnanmuodoilla vähemmän merkitystä.
 
Ylös Bottom