Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuli taas huomattua ainakin itseä ärsyttävä suuri niiaus jarrutustilanteissa, joka on Prologuen demossa. Sen huomaa aika helposti ensimmäisessä jarrutuksessa, kun ajelee mittarikuvakulmasta ensin HD:ta ja sitten siirtyy Prologuen demon pariin. Tuntuu kuin perä nousisi metrin verran ilmaan :p Onko itse Prologue samoilla linjoilla demon vai HD:n kanssa? (lontooksi olevia proloja odotellessa...)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tuli taas huomattua ainakin itseä ärsyttävä suuri niiaus jarrutustilanteissa, joka on Prologuen demossa. Sen huomaa aika helposti ensimmäisessä jarrutuksessa, kun ajelee mittarikuvakulmasta ensin HD:ta ja sitten siirtyy Prologuen demon pariin. Tuntuu kuin perä nousisi metrin verran ilmaan :p Onko itse Prologue samoilla linjoilla demon vai HD:n kanssa? (lontooksi olevia proloja odotellessa...)

Ainakin omasta mielestäni tuo on radikaalisti muuttunut Prologueen ja autot eivät enää niiaile HD:n tapaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Todella nautittavaa kisata Road Daytonaa M3:lla onlinessa,tää on niin paljon nautittavampaa kun Einarin "stop and go" mutkat.Tohon lisättynä pikku viripalat kokopelissä,tässähän rupee kaipaa ajohaalaria,ajohanskathan on jo käytössä.:D

On se kumma,pegasusrfj näkyy joka paikassa korkealla,ei ihan heti ois uskonu,kun perässä ajelin(vain hetken:cool:),tais olla serkkupoika ratissa. Ei oo häppee olla noppee?

Taitaa olla väärä paikka nostattaa,sen verran laimeeks muuttunu ensihehkutusten jälkeen.
Sitähän tää taitaa olla,hypen ylläpitoo.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tyyntä myrskyn edellä? Ei jaksa noita online kisoja pelata ennen kuin pääsee pelaan frendilistalla olevia vastaan, ärsyttää nettipeleistä löytyvät random törtöt. Sinällään hyvä idea pistää siihen uuteen rattiin tööttö :)

Jonkinlainen konsolifin sarja jahka saa omia pelejä pystytettyä olis kova juttu(tm). Toinen hyvä olis, jos sais "klaanien" mukaan filtteröityä aikoja. Vois esim. lisätä konsolifin tagin halukkaiden nimeen ja sais suoraan pelistä top-listat ajoista. Nyt kun katselee top-listoja niin aika vähän sattuu silmään palstalta tuttuja nick:ja.

Arcade tima trialeja jonku verran tullut ajettua. Tosin ei tällä palstalla näytä kauhean montaa aktiivista olevan, jotka alkais edes kisaamaan... Seuraava targetti olis päästä suzukassa f430:lla kymmenen joukkoon. Pitäs reilu sekunti parantaa aikaa mikä ei ole ollenkaan mahdotonta, jos kerkeis pelaileen vähän enempi. Vaatii vaan mieletöntä agressiota ja samaan aikaan todella tarkkaa viileätä ajamista. Ei iltasella väsyneenä enää tahdo riittää keskittyminen, eli taitaa suzukan valloittaminen jäädä ens viikonloppuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Nykymuodossahan tuossa on vähän hankala mitään ihmeempää verkossa järkätä, kun peliseura haetaan "match makingin" perusteella, mutta eikähän tuo päivity jossain vaiheessa.
Euroversiossa saattaa olla lisänä mukana jotain viriviri-autoja ja yksi vanha ratatuttavuus. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Nykymuodossahan tuossa on vähän hankala mitään ihmeempää verkossa järkätä, kun peliseura haetaan "match makingin" perusteella, mutta eikähän tuo päivity jossain vaiheessa.
Euroversiossa saattaa olla lisänä mukana jotain viriviri-autoja ja yksi vanha ratatuttavuus. :)

Kerro ihmeessä lisää ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Jos vauhti riittää ajamaan kärjen mukana Road Daytonassa,sieltä löytyy ne sääntöjen mukaan ajavat kuskit,tietää itekin olevansa "sillä tasolla",ei oo tarvetta sikailuun!
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Daytona roadista, kun kovasti on ollut nyt puhetta niin tässä haastetta. Ajelin ~40minuuttia ja tulos:

Arcade time trial, Pro fysiikat, r3 renkaat, ei ajoapuja, autona luonnollisesti ferrari f599
aika: 1'51:803, ranking 36

Jos joku innostuu tuosta parantelemaan niin joutunee ajamaan toisenkin setin kierroksia.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Daytona roadista, kun kovasti on ollut nyt puhetta niin tässä haastetta. Ajelin ~40minuuttia ja tulos:

Arcade time trial, Pro fysiikat, r3 renkaat, ei ajoapuja, autona luonnollisesti ferrari f599
aika: 1'51:803, ranking 36

Jos joku innostuu tuosta parantelemaan niin joutunee ajamaan toisenkin setin kierroksia.

Ajoitko Ps3 ohjaimella vai ratilla?

PS. Olisi mukava jos ilmoittaisitte samalla kun kerrotte kierrosaikojanne, että millä ajoitte (mikä ohjain, ratti yms.)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Daytona roadista, kun kovasti on ollut nyt puhetta niin tässä haastetta. Ajelin ~40minuuttia ja tulos:

Arcade time trial, Pro fysiikat, r3 renkaat, ei ajoapuja, autona luonnollisesti ferrari f599
aika: 1'51:803, ranking 36

Jos joku innostuu tuosta parantelemaan niin joutunee ajamaan toisenkin setin kierroksia.

Vastataan,sama rata Heka_racing,M3,pro,S3,KYTKIMELLÄ,näet siitä,että vaihtamisten välissä N vilahtaa+takasuoran alussa 5 vaihteella painoin kytkintä,jolloin kierrokset pohjaan.Sijalla 10,tiedä kuinka kauan? G25,ja näyttäis RUFin:kin siellä olevan.:)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Laitetaans tänne väärinkäsitysten estämiseksi,G25 ei ole se avain nopeisiin aikoihin.Yleensä sen omistava on pelannut autopelejä paljon,ja prologue pro asetuksilla S renkailla on jo niin vaativa,että vaatii jo jonkunlaista ymmärrystä auton käyttäytymisestä painonvaihteluineen,jos huippuaikoihin tähtää.En halua masentaa,mutta sitä on "simut".
Tätä voi pelata myös normal tasolla.
Jos tuntuu että liioittelin,korjatkaa.

Lisätään,kattelin 20 replaytä Daytonasta ja Suzukasta M3:lla,prolla,ja 2 käytti kytkintä,Heka_racing ja Suzukassa tais kanssa olla 10.Vanha aihe:),mutta näytti mun silmään että näillä kahdella auto eli vähän enemmän radalla?Olisko kuitenkin niin että G25 on sittenkin fysiikaltaan vähän erilainen,jos olettaa että muut ajoivat DFP:llä?Vakautta mutkasta kiihdytettäessä ulos enemmän noilla 18 muulla,pystyy avaamaan kaasun aikaisemmin?Helpompaako DFP:llä,ja tulevalla DF GT:llä? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Olisko kuitenkin niin että G25 on sittenkin fysiikaltaan vähän erilainen,jos olettaa että muut ajoivat DFP:llä?Vakautta mutkasta kiihdytettäessä ulos enemmän noilla 18 muulla,pystyy avaamaan kaasun aikaisemmin?Helpompaako DFP:llä,ja tulevalla DF GT:llä? :D

Enpä usko, että ainakaan vaikeampi on g25:lla... Erot on kiinni ajotyylistä ja siitä miten kaasua käsittelee. Varsinkin f599 opettaa pehmeätä kaasunkäyttöä, kun muuten on aina spinnaamassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mä ajan koko ton Road Daytonan ensimmäisen edellä,lukuunottamatta viimeistä poukkausta ovaalilta alas.Jos yrittää pysyä vauhdissa ajaudun viimesessä oikeassa,tultaessa takaisin ovaalille,nurmikolle tai vaihtoehtoisesti leikkaa liikaa ja aikasakko.Oikeastaan sama mentäessä tohon mutkaan sisään,tuntuu että tossa huomaa rattien tarjoaman erillaisen pidon?Tietysti voi sanoa että koska pystyn pitämään sen takana tohon asti,G25 parempi.Ykkösen ajo ei vaan ole niin hyvä,että se johtuisi taidoista,online kisoissa vastaan tullut paremmin alkupuolen mutkat ajavia.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Voi riippua monesta muustakin asiasta kuin ratista se miten jostain mutkasta pääsee läpi. Paljon tekee jo se onko kaasu pohjassa vai puolivälissä, miten ennakoivasti ehkä osaa jo vastaohjata, miten auton paino jakautuu, käyttääkö kaasua ja jarrua yhtä aikaa tasapainottamaan menoa, äärirajalla ajaessa se voi olla jo 5km/h hitaampaa mutkaan sisään niin pääseekin nopeampaa ulos kuin se joka tuli kovempaa siihen mutkaan jne. Voi olla kyse myös ihan pelienginen bugista jolloin millin eri kohdasta ajamalla peli reagoikin eri tavalla. Siihen mihin en usko on, että olisi eri fysiikkamalli dfp:lle ja g25:lle. Samalla tavalle ne ratit antaa vain numeron ulos missä kohtaa ratti on ja paljonko kaasua/jarrua painetaan.

Ykkönen on paras, kunnes joku ajaa paremmin koko kierroksen :)

Pitää itsekin testailla tuota daytonaa m3:lla jahka pääsee kotiin. Muistelen vain, että M3 oli kovin hidas tuolle radalle, jolloin ajaminen on melkoisen tylsää. Itse diggailen daytonassa f599:sta eniten - haastetta ajamisessa muissakin kohdissa kuin suorien jälkeisissä jarrutuksissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Mä ajan koko ton Road Daytonan ensimmäisen edellä,lukuunottamatta viimeistä poukkausta ovaalilta alas.Jos yrittää pysyä vauhdissa ajaudun viimesessä oikeassa,tultaessa takaisin ovaalille,nurmikolle tai vaihtoehtoisesti leikkaa liikaa ja aikasakko.Oikeastaan sama mentäessä tohon mutkaan sisään,tuntuu että tossa huomaa rattien tarjoaman erillaisen pidon?Tietysti voi sanoa että koska pystyn pitämään sen takana tohon asti,G25 parempi.Ykkösen ajo ei vaan ole niin hyvä,että se johtuisi taidoista,online kisoissa vastaan tullut paremmin alkupuolen mutkat ajavia.

Rattien tarjoama erilainen pito??? :D nyt meni jo mielenkiintoiseksi...
 
Ylös Bottom