Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

jahas, joku on saanut pal prologuen käsiinsä ja vuotaa kuin seula...
Game takes 13 minutes to install on HDD, and game file is 5880MB big. -- Voi jessus. :D Mutta hieno löytö tuo linkki joka tapauksessa. Ja onneksi Pleikkaan voi vaihtaa isomman kovon suht. halvalla. ;)

Hmm... "2007 F1 car with both "5" and "6" numbers and both colour" -- Onkos siinä itse Kimin kiesi mukana? *syvä hymy*
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

No siis mä yhdyn tohon osittain,että ite omistin ennen DFP:n mut en enää vois kuvitellakkaa käyttäväni ku nyt löytyy G25. Mut jos nyt oikeesti rehellisiä ollaan ni ei kannata ostaa välttämättä sitä ylikallista G25:sta koska DFP on myös ihan pirun hyvä ratti sellaselle, joka ei mitään Deluxea tarvitte. kyseessähän on vasta Gran turismo vitosen demo joten jos se peli ei oikeen nyt iske niin voi harmittaa että sen G25:sen on ostanu. Eli mun mielestä kannattaa se DFP ostaa ellei ole Gran turismo fanaatikko niinkuin minä : )

Joo kuten sanoin niin en ala mitään useita satoja euroja rattiin laittamaan, joten G25 ulkona laskuista. Gran Turismo kyllä iskee ja tulee varmasti iskemään, olenhan jokaisen version pelannut(aiemmat prologuet poislukien). Pitää kattoa paljon se uus GT5-ratti tulee sitten maksamaan. Ei tässä vielä kiire ole.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

WAU!!! Kimin mestaruusautoki löytyy. :) Haluaa tämän. Ennakkovarattu onneksi jo vaikkakin japani versiokin löytyy. Tulis nyt, tahtoo F2007 rattiin. Ja muidenki autojen, mutta tuon etenkin. Muistakaahan muuten herätä aamulla katsomaan aika-ajot.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Koska ilmeisesti EU versiosta edelleen puuttuu G25 rattivalikoista,varmaankin se 'sata-varma' että GT5n yhteydessä julkaistaan uudempi versio ratista,säätönappuloiden kanssa?Silloinhan peli saisi tasoisensa ohjaimen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Vaikuttaa loisto-peliltä niin kuin Gran Turismot ovat aina olleet. Varsinkin 3. ja 4. osat. Odotellaan 26. päivää ja sitten kun on vielä parit arvostelut katsottu varmistukseksi niin ostoon menee heti. Levyversion ostan, koska Store versiota ei voi myydä sitten eteenpäin kun ei peliä enää pelaa ja en muutenkaan viitsi antaa luottokorttinumeroitani sinne. Odottelen Store -kortteja jos ne edes tulevat tänne.

Onneksi pelissä on kahden pelaajan jaetun ruudun moninpeli. Tuo ominaisuus lisää valtavasti mielenkiintoa koska kaverin kanssa pelaillaan aika monesti kahdestaan ja en kyllä olisi jaksanut odottaa sinne vuoteen 2009 jolloin se oikea GT5 julkaistaan. Ja kun Burnoutissakaan ei ollut kaksinpeliä niin tämä korjaa tilanteen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

missä kohtaa sitä kolmiota pitää painaa että kytkimen saa toimimaan? oon kokeillu kaikkee mutta en kyllä saa sitä toimiin.:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

missä kohtaa sitä kolmiota pitää painaa että kytkimen saa toimimaan? oon kokeillu kaikkee mutta en kyllä saa sitä toimiin.:confused:

Time Trialissa kun alat ajamaan itse, niin painat kolmiota. Kisoissa taas silloin, kun lentävä lähtö on suoritettu ja itse olet ratissa. Ja toimii siis vain Prologuessa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Eurogamer on arvostellut GT5P:n PAL-version. Tuomio löytyy spoilerin takaa...
8/10
Samaan syssyyn kertovat, että Storesta ladattavalla versiolla on kokoa nippanappa 1,9 gigaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Voiko storesta ladatun prologuen imuttaa useammalle plegelle? Eihän oo toteutettu samalla lailla ku warhawkia, että vain ostajan tunnuksella voi pelata?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

mitäköhän tuo blahdvd säätää.
taas tuli mailia:

"We apologise sincerely for the delay you have experienced but the following item is currently out of stock and is on order from our suppliers. Unfortunately as with all retailers when a stock item becomes depleted, it is re ordered and as a result delays can occur and definite timeframes cannot be guaranteed."

jo toinen kerta kun saan saman mailin, edellinen tuli joskus viikko sitten.
miten ennakko tilattu peli voi edes olla loppu varastosta?

onko kenellekkään muulle tuolta tilanneelle ilmoitettu tuollaista.
prkle jos joutuu paljonkin odottamaan vielä julkaisun jälkeen.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

onko kenellekkään muulle tuolta tilanneelle ilmoitettu tuollaista.
prkle jos joutuu paljonkin odottamaan vielä julkaisun jälkeen.
Kylläpä kyllä..Kaksi kertaa on myös minulle tuollainen posti tullut. Enpä myöskään löytänyt peliä enää blahdvd:n sivuiltakaan..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

No kun pelkästään Euroopassa on tehty miljoona ennakkovarausta, niin kyllä ne varastot tyhjenee nopiaan kun peliä lähetetään jälleenmyyjille. Itse luotan saavani pelin kaupasta ilman tätä häslinkiä.; )
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kylläpä kyllä..Kaksi kertaa on myös minulle tuollainen posti tullut. Enpä myöskään löytänyt peliä enää blahdvd:n sivuiltakaan..

Tämän vuoksi luotan henk. koht. suomalaisiin pelikauppoihin :D

Pienempi riski osua tämmöinen tapaus kohdalle, IMO :cool:
 
Ylös Bottom