Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Vai ei valittaminen kannata=) Heti seuraavalla päivitys yrityksellä onnistui, eikä kestänyt kuin n. 5min!

Harmi kun olin ymmärtänyt väärin. Luulin, että Prologuessa voi virittää autoja:mad:. Mutta loistava peli silti:D

Tuunaus aukeaa, pelin läpipelaamisen jälkeen. Eli siis silloin, kun S-sarja aukeaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos tuo peli tullut jo Euro storeen (tai Jenkki storeen)? Sitä versioo ei varmaan tarvitse päivittää? Korjatkaa jos olen väärässä.
Tulee vasta huomenna normaalin viikkopäivityksen yhteydessä. Päivitystarpeesta ei ole tietoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noniin. Pari tuntia peliä takana ja ensifiiliksien aika:

Hyviä puolia
+ Hieno kuin mikä, värikäs, terävä, sulava
+ Autot todella yksityiskohtaisesti tehty..
+ ..Etenkin ohjaamokuvakulma tosi hyvä
+ Äänet pääosin ihan hyviä
+ Pelattavuus ihan jees, ei tosin yhtä irtonainen kuin forza 2:ssa, mutta hyvä kuitenkin

..ja pikku narinan aiheuttajia
- Ei F1:ssäkään päätetä että ajetaan seuraavana päivänä suzukaa väärään suuntaan, en minä sitä halua pelissäkään tehdä millään radalla
- Missä musta viiva renkaista? Tätä olen ihmetellyt jo GT1:stä asti
- 3 autoa olen ostanut ja kaikissa ratti oikealla. Mikä australia versio tämä on? Menee upeat ohjaamot hieman pilalle kun joutuu istumaan väärällä penkillä.
- Kun yksityiskohtia on näin hurjasti, nousee lievät valituksen aiheetkin. Miksi matkamittarin lukemat eivät päivity, tai bensamittarin tai lämpömittarin (ohjaamossa) :D

Kokonaisuutena toki erittäin vaikuttavan oloinen peli. Vaikka onkin vain prologue, kyllä tähän saanee monta tuntia upotettua ja hyvillä mielin.

Yksi kysymys: Mistä saa hudin tietoja poistettua ruudulta pelatessa? Sisäkuvakulmalla voisi ihan hyvin kierroslukumittarit ja nopeusmittarit poistaa käytöstä..
 
Vastaus: GT5 Prologue

- 3 autoa olen ostanut ja kaikissa ratti oikealla. Mikä australia versio tämä on? Menee upeat ohjaamot hieman pilalle kun joutuu istumaan väärällä penkillä.

Tsekkaa Ford GT '06, rattikin "oikealla" puolella :D

En tiedä tosiaan mistä johtuu että yleisesti autoissa "väärällä" tuo ratti :D

Nyt aukes toi S-sarja, mutta tuota Quick Tunea en löydä mistään :confused: Oonko tosiaan näin sokea? :eek: Auttakaa noboa :(

E: Mikä on edes Quick Menu? :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Dääm, pitihän tämä hakea jo tänään. Yritin odotella niin kauan että olis tullu Blahdvd:stä paketti, mutta eihän se ollut edes vielä lähtenyt. Hainpas sitten konsolinetistä hintaan 35egulia.

Nyt installoi itseään just kovolle...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Dääm, pitihän tämä hakea jo tänään. Yritin odotella niin kauan että olis tullu Blahdvd:stä paketti, mutta eihän se ollut edes vielä lähtenyt. Hainpas sitten konsolinetistä hintaan 35egulia.
Stockia odottelee meikunkin tilaus Blahista. Kiusaus mennä ostamaan kivijalkakaupasta kasvaa hetki hetkeltä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hmm.

Netissä huhuiltin, että GT5 olisi rullaava 1080p-resoluutioilla, ja 60fp/s. Pitääkö tämä proloquen kohdalla paikkaansa, vai onko peli natiivisti 1080i / 30fps?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko kellekään Play.com:sta tullut tai matkalla Prologue? Tilasin pelin kuun alussa ja Playssa lukee, että "preordered" eikä lue, että matkalla. Outoa.

Ja eikö Prologue BD:n julkaisu nyt ollutkaan 28.3 ??? Miten porukalla on jo eilen tullut pelejä?

t. kateellinen :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko kellekään Play.com:sta tullut tai matkalla Prologue? Tilasin pelin kuun alussa ja Playssa lukee, että "preordered" eikä lue, että matkalla. Outoa.

Ja eikö Prologue BD:n julkaisu nyt ollutkaan 28.3 ??? Miten porukalla on jo eilen tullut pelejä?

t. kateellinen :(

Julkaisu näytti olevan ainakin täällä meillä 26.3. Brittikaupoissa se on edelleen 28.3 eikä niillä sitä edes ole vielä varastossa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

On kyllä hieno peli postiluukusta kolahti tänään, ja menin ja ostin (vaikka aina olen sanonut etten osta missään tapauksessa) Ford focusin:eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ja kuka hemmetti meni ja sanoi että Fordissa on ratti vasemmalla eli niin sanotusti oikealla puolella, sehän on tässä Brittipuolella perkele! :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei jaksais millää kaupas käydä :p Conseptia olen pelaillut pari pvä ja drifti sijoitus skylinella 107 ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Julkaisu näytti olevan ainakin täällä meillä 26.3. Brittikaupoissa se on edelleen 28.3 eikä niillä sitä edes ole vielä varastossa...

V*ttu näitä "yhtäaikaisia julkaisuja". Voisiko joskus pitää paikkansa? Harvinaista kyllä Suomipojat saa tästä etua, ihan kiva sinänsä.

Menee nyt ilo halvasta hinnasta, kun ei pääse peliin käsiksi ennen ensi viikkoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kaikissa autoissa ilmeisesti "väärällä" puolella meidän vinkkelistä katsottuna. Tosiaan ihme juttu. Pistetäänpäs nyt kaikki palautetta sinne, että ne ei luule, että täällä Euroopassa kaikki haluaa ajella brittipuolella :(

Aika vaikea kisa tuo Honda Integralla, kun pitää kaikki ohittaa Daytonan yhdellä kiekalla. En millään saa sitä ekaa miniä kiinni :mad:

E: Laitetaas itsekkin plussia

+Tyylikkäät, selkeät valikot, kellosta lisä plussa, nyt ei mene saunavuorot ohi :D
+Grafiikka ylipäätään, sisäkuvakulma todella tyylikäs
+Menevä musiikkipuoli
-Ratti väärällä puolella
-Jotenkin voisi saada tuota autojen selailua nopeammaksi, nyt menee jos koko nivaskan katsoo alussa läpi niin helkutin kauan, kun lataa joka jutun sillai hidastetusti(varmaan ymmärrätte?)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voisiko ratin sijainti olla riippuvainen PS3:n tai pelin kieliasetuksista?
Jos kieleksi on valittu englanti, ratit oikealla. Jos kieli esim. suomi, ratti vasemmalla...
Tällainen lokalisointi voisi olla ihan mahdollista.
Tämä vaan oletusta, itse en peliä vielä omista.
 
Ylös Bottom