Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

I'm yours slave. Tuhannet Kiitokset. Nyt kelpaa noita sadasosia pudotella pois.

Heti ilman haamua pääsinkin jo Nissan GTR '07/London/Professional online ranking sijalle 1. Toistaiseksi toki, mutta jostain sitä on aloitettava.

Jahas, pitäiskö sitä itsekkin kokeilla tuota aikaa... En ole kyllä kun kerran Lontoota ajannut :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tämäkin peli sitten vaatii sen saatanan asennuksen...ja itse pelin kotelossa ei mitään mainintaa asiasta. Muissa peleissä sentään on yleensä lukenut HDD tilan tarve.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin tossa pelaamassa netissä ja perseestä oli. Ongelma ei sinällään ole itse pelissä vaan pelaajissa, minkään ajolinjojen noudattaminen on turhaa koska joku tulee tuuppimaan kumminkin. single player rulettaa kummiski ni ihan sama :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

PRKLeet lentelee täällä tämän päivittämisen kanssa. Latasi tuossa varmaan puoli tuntia ja sitten iski errorin :/

Mitä tuo päivitys muuten edes sisältää?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mukava sinänsä näin vähän noviisimmallekin kuskille, kun pystyy tuonne ranking listalle päästä top 10:kin tietyllä autolla jne. Esimerkiksi Mazda RX-8:lla päräytin tuon auton London radan top 10:een aika helposti. (aikahan oli 1'05.941 jos jotakin kiinnostaa) Standard oli tosin asetuksena vielä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

No onneksi tätä on mukava yksinkin körötellä :)
Onneksi. :)

Eilen luin tuon huoltokatkos infon siellä pelissä, mutta sitäkään ei voi nyt lukea, olikohan muistaakseni kestoksi ilmoitettu 6 tuntia?

Liittynee varmaan kapasiteetin kasvuun kun tulee toi PSN versiokin myyntiin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eikä ainakaan minun versiossani mitään sahalaitoja liiemmin ole kun peliä 1080p ruudulta katselen. Millä lie NearlyHD näytöiltä ovat tihrustaneet nuo "hirveitä sahalaitoja" nähneet.
Kyllä se vaan niin on että jos sahalaidat häiritsevät niin pitää käydä kääntymässä paikallisessa tv-kaupassa, näin oli ainakin GT5P:n demon kanssa... Ite prologia en ole vielä päässyt testailemaan...
play.com sanoi:
Dear Customer,
Your copy of Gran Turismo 5: Prologue was received late to our warehouse from Sony and has now been despatched.
As we have missed the release date we would like to offer you £3 off the price of Grand Theft Auto 4
Kiitti vaan ¤#&%¤%&sti :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hei, nyt tuli onkelma :D.. Olin jo hihkumassa onnesta kun sain (vihdoinkin) ton 2 milliä kasaan että jeah, pääsee pöräyttelee Formulalla :cool: No mutta ei, S-luokan kisat vielä suorittamaan..
Muut kyllä meni ihan suht helposti mutta nuo PP700 luokan kisat Fujissa ja Suzukassa ei vaan ota onnistuakseen.. Tuntuu lähes mahdottomalta, lähes kaikkia mahdollisia (sekä mahdottomia :D) autovalintoja on kokeiltu, mutta kun ei niin ei.. Niin milläs autolla / autoilla porukat ko. kisoja ajelee? Ja vielä toi Suzuka Ferrari F40:llä kaikista ohi- haaste, vaikeeeeee :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitti vaan ¤#&%¤%&sti :p

Mulle tuli Play.comista samanlainen viesti n. tunti sitten. Itse en eilen jaksanut jäädä odottelemaan, että saavat pelin postiin, vaan kävin hakemassa omani pois Citymarketista töistä päästyäni. Play.cominkin peli on tulossa, kun en ehtinyt tilausta enää tuossa vaiheessa perua, mutta lupasin myydä sen kaverille, jolla ei ollut niin kiire päästä ajelemaan. :)

Onneksi lompakosta sattui löytymään 10 euron alennuskuponki Cittariin, niin sielläkin pelille jäi hintaa karvan alle 30 euroa. :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt menivät GT5 servut huoltotilaan, eli kaikki Online toiminnot ovat pois toiminnasta.

Ja arvaa sapettaako :D Vedin skyline gt v-spec II:lla siinä samassa radassa mikä oli consepissakin driftiä 11500 jtn :D Koitin päivittää tulostani ja "Server maintenance" WTF!!! Ei ziisus ku ottaa pannuu :D Olisin ollu Top 1 ;) Tosin neljännen mutkan pistin seinille :( Olis varmaa saanu jtn 14000 jos en olis munan sitä helpointa mutkaa :D

saako vaikeus tasoa mitenkään säädettyä???

Saahan sitä tavallaan... Ne on luistonestoo ja kallistuksenvakautusta ja ABS:ää. Me säätää napeille vaa joku adjust + ja - ja select + ja - ja sitten joku ihme adjust menu tjsp :O Sielt voit ajon aikana säätää kaikenlaista. Kuten Miten jarrut ottaa etee ja taakse ja nelivetoauton vetotapaa saa säädettyä myös :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kokeile kesä-talviajan säätämistä käsin.

Joo sain sen kellon pelaamaan. Olin edellisen kellon siirron yhteydessä säheltänyt konsolin kesäajan kohdalle valinnan "kesäaika", kun siinä pitää olla "normaaliaika", sitten vielä kellion päivitys netin kautta, niin sitten GT5P:n kellokin oikein.
 
Ylös Bottom