Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Huh, mitä meininkiä äsken Speed Ringin online-skaboissa. Alkaa rata käymään ahtaaksi 12 kuskille, yhdessä ryhmässä tullaan mutkaan ja painetaan hampaat yhteen sekä pää penkkiin. Itsellä Nissanin V-SPEC II:nen, jolla keikutaan siellä 4-8 sijoituksilla.

Tässä kaipaisi ihan rehellistä soratietä ja eikun pölyttämään näkymä nolliin :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Älä ole huolissasi sneik. mun Gt5:ssä on kanssa sahalaitaa vaikka muille jakaa. Ja sit mun gt5:ssä viel ne auton reunat sillee vilkkuu ihmeellisesti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näin minä ajelen :)

Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida :D

Kätevä systeemi.

Edit: sulla on playstation logo väärinpäin ps3:ssa ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

En minä ajaessa maisemia ehdi katsoa.
itsellä 40" hd ready samsung ja hyvältä näyttää. Etäisyys 2,5m.

Mullakin on Samsungin 40" R88 (720p) eikä siinä ole paljoa sahalaitoja. Ajelen noin 1,5m päästä. Tutun 1080p M86 Sampassa oli vielä vähemmän sahalaitoja, sekin oli 40". Ei niitä kuitenkaan ainakan omalla töllöllä häiritsevän paljoa ole.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nonih sain vihdoin ton updaten ladattua ja pääsin onlineen. Ei kauheen positiivinen ensikokemus ainakaan. Semmosta lagi kaahailua, ja aina sai 12. tai 11. sijalta alottaa, mitä varmaan jotain 3-4 kisaa pelasin.

Yritä siinä sitten ajaa mutkaan ruuhkassa kun yhtäkkii joku lagaa siihen eteen o_O
 
Vastaus: GT5 Prologue

Japsi versio alkoi lataamaan jotain kaynnistyksessa... 15min mennyt. Kielta en tajua joten mita lie tulossa
Varmaanki tätä uutta lisä sisältöä mikä on jo euroversiossa valmiina. Ei taas meinaa millää latautua toi päivitys ainakaa mulla:cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Varmaanki tätä uutta lisä sisältöä mikä on jo euroversiossa valmiina. Ei taas meinaa millää latautua toi päivitys ainakaa mulla:cool:

Kusen hunajaa jos on Räkän Ferrari ja uus rata. Tulee hitaasti mutta varmasti. Tiedosto voi olla suht iso jos kyseessä on nuo edellämainitut jutut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitäs vittua... meikän natti on yht'äkkiä kolmonen ja tähän asti AINA ollu kakkonen, autot häviää nettipelissä ja vähän ajan päästä se tulee näkyvii... kiva ajaa... NOT :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noni nyt on kärkisija driftissä v-spec II:lla :) 11600 pojoa mikä perkuleen sveitsin rata olikaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse huomasinkin vasta äsken, tuolta manuaalin puolelta, "for a more realistic driving experience". Varmaan monelle tullut vastaan, mutta kerrottakoon että siellä on kätevä rengastaulukko jolla pystyy hakemaan autolle realistisimman ajotuntuman. Toinen ilonaihe on pitkäaikaisen GT:n ongelman eli ABS:n kuntoon laittaminen.

Ja täytyypä mehuttaa kun Corvetella ajaessa (S1/S1) tuntuu että tehoa on niin penteleesti ja välillä auto on kuin jäällä, toisaalla taas hyvinkin stabiili. Mahtava ajotuntuma. Ja hieno HUD-nopeusnäyttö.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itellä ei oo ainakaan näkyny mitään sahalaitoja vaikka optoman tykistä tulee 90" kuva 720p resolla.

Ärsyttää vaan nuissa online kisoissa ku viimenen kaarre ovaalissa ja joku tulee takaa vetään perän alta pois ja kaahaa voittoon ja ite tippuu viimeseksi:mad: Mutta onneksi siellä on näkyny myös ihan oikeeta kisaakin joskus onse mukava ajaa rinta rinnan kisaa ja taistella voitosta toisen kans ihan rehellisesti :cool: Ainut vaan että itelle sattunu liian vähän nuita "kunnon" kuskeja jotka ei kiilaa ja kokeile saaha vaan toista suistettua radalta.

Muuten kyllä omasta mielestä hyvä peli taas kerran \m/-_-\m/
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse huomasinkin vasta äsken, tuolta manuaalin puolelta, "for a more realistic driving experience". Varmaan monelle tullut vastaan, mutta kerrottakoon että siellä on kätevä rengastaulukko jolla pystyy hakemaan autolle realistisimman ajotuntuman. Toinen ilonaihe on pitkäaikaisen GT:n ongelman eli ABS:n kuntoon laittaminen.
Siis mitäh?! Onko Euroopan GT:ssä säätömahdollisuuksia? Ja ABS saa pois?! Miitä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Siis mitäh?! Onko Euroopan GT:ssä säätömahdollisuuksia? Ja ABS saa pois?! Miitä?

Itellä ei ole edes quick tune auki vielä mutta pelin manuaali sanoo kyllä selkokielellä että quick tunessa löytyy ABS:lle säätö muiden herkkujen joukossa. Myös "Driving Options" -osassa kerrotaan säätömahdollisuudesta "Active Braking" (eri asia kuin ASM). Jostain syystä tämä ei ole itselleni tullut vastaan vielä.

Kysymykseen vastatakseni, euroopan gt:ssä on säätömahdollisuuksia (tosin kokoversiota suppeampia) ja ABS:n saa ainakin jostakin pois, vaikka en itse ole namiskaa löytänyt. Oliko Japanin versiossa jo tämä Forza-tyylinen autojen pistejärjestelmä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei ole mitään pistejärjestelmää japsiversiossa. Hieno kuulla että eroja on jopa paljonkin... Varsinkin ABS... O M G. Nyt vaan saisi tulla tuo storepäivitys.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jep, ABS:n poistohan julkistettiin pari kolme päivää sitten. Tai siis se, että sen voi kytkeä pois päältä, jos haluaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ärsyttää vaan nuissa online kisoissa ku viimenen kaarre ovaalissa ja joku tulee takaa vetään perän alta pois ja kaahaa voittoon ja ite tippuu viimeseksi:mad:
Taktinen jätkä roikkuu kakkosena ja vasta viimeistä mutkaa edeltävän suoran lopussa painaa imun avulla ohi, jolloin kakkoseksi jäävä ei ehdi kerätä tarpeeksi vauhtia ennen maalisuoraa. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihan mielenkiinnosta muillekin jotka ovat kenties ajaneet Corvette-kisaa tässä:

Alkaa High Speed Ring tuntua aika haastavalta kun lähtee hanskasta pienimmästäkin virheliikkeestä kun nopeutta on aika reilusti. Näillä asetuksilla homma on ainakin aika [edit: huhhuh].
 
Vastaus: GT5 Prologue

Japanin Prologueen on nyt ladattavissa se päivitys! Ääh pitääkin myydä toi tuleva Euroopan Prologue(Blu-ray). Toivottavasti on maailman laajuiset serverit, että mahdollisesti joskus voi niitä priva pelejäkin pelata kfin tyyppien kanssa.

Edit: Kato olikin jo mainittu tästä päivityksestä. Näköjään ainoastaan pelin ostaja voi ladata päivityksen tai en ainakaan itse onnistunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Jeps tuli ladattua päivitys japski-proloon ja sinnehän se uus rata ja autot (mukaanlukien Formula) tuli. Vissiin ihan samat jutut mitä eurooppaversiossa on.

edit: miinuspuolena valikot muuttuivat jonkinverran ja asetukset nollaantuivat joten vähän wtf-fiilis noitten säätöjen kans.
 
Ylös Bottom