Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin minä ajelen
Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida![]()
En minä ajaessa maisemia ehdi katsoa.
itsellä 40" hd ready samsung ja hyvältä näyttää. Etäisyys 2,5m.
Varmaanki tätä uutta lisä sisältöä mikä on jo euroversiossa valmiina. Ei taas meinaa millää latautua toi päivitys ainakaa mullaJapsi versio alkoi lataamaan jotain kaynnistyksessa... 15min mennyt. Kielta en tajua joten mita lie tulossa
Näin minä ajelen
Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida![]()
Varmaanki tätä uutta lisä sisältöä mikä on jo euroversiossa valmiina. Ei taas meinaa millää latautua toi päivitys ainakaa mulla![]()
Siis mitäh?! Onko Euroopan GT:ssä säätömahdollisuuksia? Ja ABS saa pois?! Miitä?Itse huomasinkin vasta äsken, tuolta manuaalin puolelta, "for a more realistic driving experience". Varmaan monelle tullut vastaan, mutta kerrottakoon että siellä on kätevä rengastaulukko jolla pystyy hakemaan autolle realistisimman ajotuntuman. Toinen ilonaihe on pitkäaikaisen GT:n ongelman eli ABS:n kuntoon laittaminen.
Siis mitäh?! Onko Euroopan GT:ssä säätömahdollisuuksia? Ja ABS saa pois?! Miitä?
Taktinen jätkä roikkuu kakkosena ja vasta viimeistä mutkaa edeltävän suoran lopussa painaa imun avulla ohi, jolloin kakkoseksi jäävä ei ehdi kerätä tarpeeksi vauhtia ennen maalisuoraa.Ärsyttää vaan nuissa online kisoissa ku viimenen kaarre ovaalissa ja joku tulee takaa vetään perän alta pois ja kaahaa voittoon ja ite tippuu viimeseksi![]()
Ihan mielenkiinnosta muillekin jotka ovat kenties ajaneet Corvette-kisaa tässä:
Alkaa High Speed Ring tuntua aika haastavalta kun lähtee hanskasta pienimmästäkin virheliikkeestä kun nopeutta on aika reilusti. Näillä asetuksilla homma on ainakin aika [edit: huhhuh].