Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Onko kellään kokemuksia tästä? Näyttää kyllä ihan lelulta. Hyvänä puolena viiksivaihteet.

Entäs näistä Logitechin seteistä?

Driving Force Pro
Driving Force EX

Mistäköhän tuossa jälkimmäisessä vaihdetaan? Sanotaan, että on viiksivaihteet, mutta ei niitä ainakaan noissa kuvissa näy. Tuo G25-malli vaikuttaa kyllä todella hyvältä, mutta on melko kallis.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sais kohta jo toi EU-Store päivittyy.... Aikasin aamulla heräsin ja aloin jo innoissani virittelee G25:sta pöytään kiinni. About puolen tunnin välein päivitelly tota storee koko päivän =D

Ei toi huoltokatko ainakaan mua viel haittaa, kun pitää varmaan tää ja huominen ilta keräillä rahaa autoihin =)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistäköhän tuossa jälkimmäisessä vaihdetaan? Sanotaan, että on viiksivaihteet, mutta ei niitä ainakaan noissa kuvissa näy.

Napit, kohotettu ulkoreunaa kohden, löytyvät ratin takaa. Voihan niitä "viiksivaihteiksikkin" sanoa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko kellään kokemuksia tästä? Näyttää kyllä ihan lelulta. Hyvänä puolena viiksivaihteet.

Kokemuksia PS2-puolelta ja pelinä F1 06.. Näyttää lelulta, on lelu.. Turha, elä haaskaa rahoja tommoseen :D
Itellä toi Driving Force Pro, kelepaa meikäläiselle ihan hyvin.. Ko. ratissa juuri nuo nappi"viiksi"vaihteet ratin takana :D..
 
Vastaus: GT5 Prologue

No nyt näyttäisi olevan jokin päivitys, käynnistin pelin uusiksi ja alkoi lataamaan. Ehkäpä serveritkin toimivat tämän jälkeen. Ja vasta-alkajana liityn joukkoon C-luokan kisat ainoastaan ajettu :D Erittäin hyvältä ja haastavalta kyllä vaikuttaa :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko teillä tietoa näyttääkö peli 1080i muodossa paremmalta kuin 720? Haluan saada pelistä kauneimman mitä töllölläni saa mutta se ei tue 1080p:tä. Silmään on pistänyt aika lailla sahalaitoja
 
Vastaus: GT5 Prologue

No nyt näyttäisi olevan jokin päivitys, käynnistin pelin uusiksi ja alkoi lataamaan. Ehkäpä serveritkin toimivat tämän jälkeen. Ja vasta-alkajana liityn joukkoon C-luokan kisat ainoastaan ajettu :D Erittäin hyvältä ja haastavalta kyllä vaikuttaa :cool:

Täällä päin ei alkanut mitään päivitystä lataamaan. Sanoi vain, että aika ja päivämäärä on väärin ja korjasi sitten ne. Mutta serverit ainakin ovat nyt ilmeisesti auki, kun haki nuo lämpötilat sun muut härpäkkeet.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näin minä ajelen :)

Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

on se hyvä että nuo polkimet on tv tasoa vasten, ei ne muuten paikoillaan pysyisikään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näin minä ajelen :)

Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida :D

Poraa tuohon lankkuun vielä reikä mistä saa johdot siististi läpi. Sen jälkeen voit myydä ton hökötyksen IKEAlle:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

on se hyvä että nuo polkimet on tv tasoa vasten, ei ne muuten paikoillaan pysyisikään.

Meikäläisen DFP:ssa sellaset jännät piikkitsydeemat pohjassa että pysyy matolla paikallaan :D Ja hyvin pysyyki.. Vois vaikka joskus meikäläisen "viritelmistä" pistää kuvaa..

E: Avauduin tossa äsken vastaten tänne liittyen rangaistussysteemiin mutta sopivasti jotai ruuhkasysteemiä täällä niin eipä tallentunut.. Mutta noh, antaapi olla :D Pointtina siinä se, että mieluummin huono vauriomallinnus kuin tälläinen rangaistussysteemi mitä nyt on..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Näin minä ajelen :)

Levyä jäi keittiörempasta juuri sopiva pala joka kiinnitetty kahdella ruuvipuristimella tölsypöytään.
Patentoitu....ei saa kopioida :D

Joo mullakin oli Kouvolassa vähän samanlainen systeemi. Nyt Mikkelissä mulla on koulupöydässä ratti kiinni ja siirrän pöytää töllölle kun ajan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaaha nyt tartti jostain pierasta rahat ferrarin ostoon, et sais ton a luokan ajettua loppuun, muutama väärä autovalinta tullu tehtyä ni ei pahemmin ole noi krediittejä:eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Japsi versio alkoi lataamaan jotain kaynnistyksessa... 15min mennyt. Kielta en tajua joten mita lie tulossa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Johtuuko mun samsungista vai onko muillakin pelissä sahalaitoja aika rajusti. televisioni on siis samsungin noin 650 HD-ready 23 tuumanen mötikkä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Johtuuko mun samsungista vai onko muillakin pelissä sahalaitoja aika rajusti. televisioni on siis samsungin noin 650 HD-ready 23 tuumanen mötikkä.

En minä ajaessa maisemia ehdi katsoa.
itsellä 40" hd ready samsung ja hyvältä näyttää. Etäisyys 2,5m.
 
Vastaus: GT5 Prologue

No siis mulla sitä sahalaitaa ilmenee häirittevissä paikoissa kuten varjoissa on välillä todella kovat sahatlaidat ja autoissa niitä on myös vaikka kuinka.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joissain Samsungeissa on ollu aika räikeitä ongelmia sahalaitojen kanssa, esim. Ninja Gaidenista muistan nähneeni ihan järkyttäviä kuvia.

Muutenki tuntuu, että GT5-sahalaidat vaihtelee paljon näytön mukaan. 1080p-tilassa peli vaikuttaisi olevan muuten vielä puhtaampi, ainakin tutun telkkarilla näytti todella puhtaalta, vaikka 1080p:ssähän peli käyttää vain 2xAA, kun 720p on 4xAA.
 
Ylös Bottom