Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Enpä usko, että tuolla halvemmalla toimituksella kukaan suomessa on saanut peliä vielä kätösiinsä. Tokihan se huutonet jamppa on voinut tilata tuon halvemmalla toimitusajalla ja satsaa siihen, että saa pelin liikkeelle tammikuun puolivälissä, kun huuto on ratkennut. (tässä on ollut joulu välissä joka pidentää ~viikolla toimitusta).

Juu, en kanssa usko, että on. Mutta voi olla, että jos on ennakkoon tai julkasupäivänä tilannut niin ensi viikon aikana kolahtaa jo postiluukkuun tuolla hitaammallakin toimituksella. Kun ainakin omani lähettivät melkein samantien kun olin tilauksenkin tehnyt. Kyllä siinä voi ihan hyvän katteen tehdä jos ja kun toi hinta tosta vielä nousee. Huutohan on vasta eilen laitettu ja päättyy 7.1. Varmaan moni sitä tuolta kuitenkin tohkeissaan huutelee kun ei ymmärrä muualta etsiä:eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
hehheehee.. koodi oli aamulla sähköpostissa ja se oli vielä oikee kaiken lisäksi!! sain lisättyy pätäkät japanin accountille ja prolo on jo latauksessa!!! jiihaa

Warhawkin möin pois 25:lla, jotka voisin käyttää tähän, jos se sharettaminen onnnistuu. Itse pääsen vasta huomenna pleikan ääreen.

Näköjään muutama muukin meidän klaanista on kiinnostunut tästä:D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

peikkis sanoi:
Dodi!;) Sulla oli se nopee toimitus, eikö?

Kyllä, nopealla toimituksella. YesAsia.com lupasi sen tuohon vuoden vaihteen tienoille, 30. päiväksi, mutta tulikin jo nyt.

Ensimmäinen skaba takana, Honda Integra Type-R '04. Ovaalilla mentiin kolme-neljä kierrosta ja lopputuloksissa toisena. Saumaa oli kyllä voittaakin, kun johtoauton peräluukkua nuuhkittiin viimeiset pari sataa metriä, 240 km/h lasissa.

Tuetut ratit, tuon valikon perusteella:

Logitech G25, GT Force Pro, GT Force, Driving Force, GT Force RX

EDIT: Lontoo on kyllä kuvattu aivan levottoman hienosti! Sijoitus ensimmäinen ja aika niinkin heikko kuin 1.06,7. Siinä jäi silti Golffit ja muut katiskat nuolemaan lontoon katupölyä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

nyt kaikki joita kiinnostaa tuo prologue, laittamaan mulle yksityisviestii... jos kiinnostuneita tarpeeksi, ostan tänään uuden ps tiketin ja seuraavat 5 saa huomenna ladattua pelin.. eli 25e tai jotai vaihossa..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
nyt kaikki joita kiinnostaa tuo prologue, laittamaan mulle yksityisviestii... jos kiinnostuneita tarpeeksi, ostan tänään uuden ps tiketin ja seuraavat 5 saa huomenna ladattua pelin.. eli 25e tai jotai vaihossa..

ihan offtopic:na niin onko tuo jakaminen nyt testattu, että onnistuu? Warhawkin tapauksessahan se oli estetty.

btw. hyvä bisnes, mut eiköhän sony tilkitse jakamisen jos/kun diilaaminen yleistyy tarpeeksi netissä ja voitot kärsivät. Alkuperäinen jakamisen ideahan oli jakaa kavereille ei tehdä bisnestä virtuaalilisensseillä netissä.

Harmi ettei oma nopeammalla toimituksella vielä saapunut, mutta jospa se huomenna... pääsis viikonlopun rentoilemaan gran tourismon parissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
ihan offtopic:na niin onko tuo jakaminen nyt testattu, että onnistuu? Warhawkin tapauksessahan se oli estettyä.

btw. hyvä bisnes, mut eiköhän sony tilkitse jakamisen jos/kun diilaaminen yleistyy tarpeeksi netissä ja voitot kärsivät.
just on parasta aikaa yks jeppe lataamassa, että kohta näkee toimiiko niiku pitää... mun mielestä sony on jopa `kannustanut` jakamaan, muutenhan se olis estetty ihan kokonaan... riippuu tietty pelistä..
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
just on parasta aikaa yks jeppe lataamassa, että kohta näkee toimiiko niiku pitää... mun mielestä sony on jopa `kannustanut` jakamaan, muutenhan se olis estetty ihan kokonaan... riippuu tietty pelistä..

Jakamaan kyllä, myymään lisenssejä massana eteenpäin - tuskin. Veikkaisin, että jos tuosta lisenssien myymisestä eteenpäin tulee isompi bisnes niin se käy sonyn voittojen päälle ja kielletään kokonaan kalliimmilta peleiltä. (vai onko kielletty jo, warhawk)

Voi miettiä kuinka moni jättää virallisen lisenssin(eli sen rahan mitä sony saisi) maksamatta ja ostaa 5e halvemmalla e-baysta sharen. Voi helposti käydä reilusti voittojen päälle. Mutta kukin tyylillään ja hauska loppuu aikanansa, nopeet syö hitaat ja vielä n-muuta kliseistä lausahdusta mitä voisi asiasta todeta. Halvemmissa 2-5e peleissä tuskin tarvii jakamista kieltää, kun ei niiden lisenssejä voi merkittävästi halvemmalla ostaa.

edit. Mutta tuli sellainen mieleen, että prologue on kuitenkin demo. Sonyn/polyphonyn kannalta voi olla toivottavaa, että mahdollisimman moni pelaaja koukuttuu demoversioon ja ostaa gt5:en sitten joskus kun se tulee myyntiin. Eli markkinointimielessä ymmärrän kyllä hyvin, jos tuota jakamista ei ole kielletty. Demossa hukattu raha voi poikia lisämyyntiä, jolla itse asiassa loppujen lopuksi tehdäänkin kovemmat massit lopullisella pelillä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Nisupulla sanoi:
Täällä kolahti lähetti oven takana :D
Mitäs se lähetti silleen menee kolahtamaan, eikai se yrittäny tulla oven läpi, vai sammuko se sinne oventaakke ja kuulu kolahdus :D
No kerros kokemuksia nettipelistä, tekstien englanniksi saamisesta sekä muutenkin mikä on yleisvaikutelma?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kah, toi tracking toimii yesasian paketeille... tämmöistä... huomenna pääsee pelaamaan.

19-Dec-2007 Hong Kong Item posted.
19-Dec-2007 Hong Kong Processed for departure.
20-Dec-2007 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 20-Dec-2007
26-Dec-2007 Finland Arrived and is being processed.
26-Dec-2007 Finland Pending customs inspection.
27-Dec-2007 Finland In transit.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Dodih, nyt ois sittenkin raha-asiat kunnossa G25:n hommaamiseen, mutta siihen menisi tulevan puolen vuoden tulot :eek: DPF:hen kun menisi parin ensimmäisen kuukauden :rolleyes: Jotenka, onko tuo G25 TODELLA NIIN PALJON parempi, että kannattaisi uhrata rahat siihen? :D
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Ede sanoi:
Dodih, nyt ois sittenkin raha-asiat kunnossa G25:n hommaamiseen, mutta siihen menisi tulevan puolen vuoden tulot :eek: DPF:hen kun menisi parin ensimmäisen kuukauden :rolleyes: Jotenka, onko tuo G25 TODELLA NIIN PALJON parempi, että kannattaisi uhrata rahat siihen? :D

Satsaisin käytettyyn dfp:hen/g25:een, jos rahat olis tiukilla. Ellei sit tykkää todella paljon autopeleistä, jolloin tietenkin kaikki ylimääräinen menis rattiin/tuoliin/pelihuoneeseen/jne.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Konna kannattaa huomioida sellainen, että yksi nettinimi/tili voi olla rekisteröitynä vain 5 koneella samaan aikaan. Jos sen haluaa taas jonkun toisen koneelle, edellisten jannujen pitää käydä deaktivoimassa se.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Pibe sanoi:
Konna kannattaa huomioida sellainen, että yksi nettinimi/tili voi olla rekisteröitynä vain 5 koneella samaan aikaan. Jos sen haluaa taas jonkun toisen koneelle, edellisten jannujen pitää käydä deaktivoimassa se.
joo olen tietoinen kyllä asiasta... niinpä annan aina yksitellen tunnukset vuoronperään jokaiselle, ja vaihdan salasanan joka kerran jälkeen...
edit: ja tuolla aikaisemmin sanoin että muutamalle ensimmäiselle vaan onnistuu
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
joo olen tietoinen kyllä asiasta... niinpä annan aina yksitellen tunnukset vuoronperään jokaiselle, ja vaihdan salasanan joka kerran jälkeen...
edit: ja tuolla aikaisemmin sanoin että muutamalle ensimmäiselle vaan onnistuu
taidan passata, koska Kela on taas sössinyt mun rahani... ei mitään hajua millon ne tulee, mut tänä vuonna mä en nää mun rahoja vielä :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Timppa78 sanoi:
taidan passata, koska Kela on taas sössinyt mun rahani... ei mitään hajua millon ne tulee, mut tänä vuonna mä en nää mun rahoja vielä :mad:
no höh... ei ois mitää vaihossa?
 
Ylös Bottom