Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Optionsista saa säädettyä. Otat sen ensimmäisen valikon, jossa on DFP:n kuva.
Power-Assisted Steering: on
Feedback Strength: 4
Niin siinähän ei saa käsittääkseni muuta muutettua kuin näppäinten layouttia..?
Siis saako G25:sen force feedbackin voimakkuutta säädettyä? tai näppäinten controlleja?
Ei saatana tuo S sarjan Daytona road on kova. Kolme lähes täydellistä kierrosta Lotuksella ja neljäs. Ei ikinä pääse kolmanneksi ei jaksa kohta enää. Mahdoton päästä nuo S sarjan kisat läpi meikäläisen ajotaidoilla.![]()
Saa ja saa. Ei millään pahalla mutta miten niitä forcen säätöjä voi olla löytämättä? Optionseissa sillä rivillä missä on rattien kuvia, on ihan vasemmanpuolimmaisena joku steering settings tai mitä siinä lukeekaan, sieltä voi säätää forcea. Näppiskarttaa voi säätää ruuvaamalla Driving Force Pron näppislayouttia.
Pakkohan sitä näppiskarttaakin on muutella, ilman ei pääse käsiksi siihen ajon aikana tarjottavaan säätövalikkoon josta saa esim. absit kokonaan pois, jarrutasapainoa säädettyä ja joidenkin nelivetojen kanssa vetosuhdetta ym. Uhrasin nuolinäppäimet tuon valikon selailuun, ei ajon aikana muutenkaan ehdi sivuilleen kurkkia...
Tuli pari kierrosta ajettua tuota Eigeriä "väärään" suuntaan ja tuloksena aika 1.12.428. Vielä pitäisi päästä kovempaakin.
Vielä pitäis vajaa tunti huristella F40:llä suzukaa, niin ois formula rahat koossaMelko hyvä ja nopea rahasampo toi kisa ja kulta-aikoja tippuu jo tasaseen tahtiin tällä harjoittelu määrällä.
35,000 voitosta ja 2.23min/kisa. 2.sijasta 22,500 ja huomattavasti mielenkiitoisempi ajella, ku daytona mielestäni.Paljonkos tosta kisasta tienaa voitolla? Oon ite ajellu tota 5 kierroksen daytonaa, josta saa sen 32,500 ja aikaa menee vähä alle 5min. Muistaaksen tais olla saman verran tosta F40-kisasta. Mutta ite saan varmemmin ne rahat tuosta Daytonasta, kun johdossa ollaan jo tokan kiekan puolivälissä.
Ja tuossa Eigerissä menee itellääkii hermot. Ei meinaa se loppu oikee-vasen-oikee-vasen-yhdistelmä oikein taittua. Kattoo jos huomenna koittas taas. Pitäs Formulaankin kasata rahat.![]()
Vompatti,
Mine's Skyline on vaan hidas suorilla ja mutkista ulostultaessa. Lotus Elise 111R Tuned on se millä itse nuo loppukisat olen ajanut.
Tokihan rattimies ajaa Minesilläkin nuo läpi, mutta uhh mitä tuskaa. Ajattelin jos itse vielä koittaisin ajaa rahaa samoista kisoista Amusella.