Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Uudet kisa muodot:

Intermediate Elise 111R/ Tuned, High Speed Ring

Expert F430/GT-R/Z06 Fuji Speedway F, pro

Ainoastaan nämä, mutta hyviä ne edelliset ovat olleetkin.
Kierros määriä en tiedä.

Muuten mukana edelliset kisa muodot:
Expert, Suzuka PP750 ja HSR PP800.
Intermediate, Suzuka PP700 ja FS F PP800.
Ja muuttumattomana myös siinä helpoimmassa kaikki.

En pysty ajamaan iski erittäin paha jännetupin tulehdus...kohta lääkäriin.
Ajot on ajettu muutamiksi päiviksi :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Uudet kisa muodot:

Intermediate Elise 111R/ Tuned, High Speed Ring

Expert F430/GT-R/Z06 Fuji Speedway F, pro

Ainoastaan nämä, mutta hyviä ne edelliset ovat olleetkin.
Kierros määriä en tiedä.

Muuten mukana edelliset kisa muodot:
Expert, Suzuka PP750 ja HSR PP800.
Intermediate, Suzuka PP700 ja FS F PP800.
Ja muuttumattomana myös siinä helpoimmassa kaikki.

En pysty ajamaan iski erittäin paha jännetupin tulehdus...kohta lääkäriin.
Ajot on ajettu muutamiksi päiviksi :(

Jaahas jaahas.. Eipä hirveesti muuttunu, mutta toi F430/GT-R/Z06 on kyllä hyvä.. voi olla kovaa vääntöä. Kun ainakin sillon HSR:llä oli paljon hyvää kisaa.

Harmi että tuli tulehdus.. :( Toivottavasti oot nopeesti taas "kisakunnossa" :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kunhan tässä saan pari ruskeeta pulloa tyhjäksi niin pitääpäs käydä testimässä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaahas jaahas.. Eipä hirveesti muuttunu, mutta toi F430/GT-R/Z06 on kyllä hyvä.. voi olla kovaa vääntöä. Kun ainakin sillon HSR:llä oli paljon hyvää kisaa.

Harmi että tuli tulehdus.. :( Toivottavasti oot nopeesti taas "kisakunnossa" :)

Kurvi kun varmaankin syö jtn. tulehduskipulääkettä, niin siihen päälle vielä 6-pack niin ei ei tunnu missään, ei tunnu missään. :)

Mun on jatkossa pelattava lyhyemmissä sessioissa, eikä tuntisotalla putkeen.Kenties välipäivät vielä.Kerran, kun on tullut niin saattaa uusiutua milloin vain liiasta rasituksesta.

Lääkäri kysyi mistä mahdollisesti tuli tulehdus:
Mä kerroin Gran Turismoa netissä pelikaverieden kanssa ja armotonta vääntöä pitkään pelattiin.Lisänä mulla vaikeahko auto ja tattiohjauksella.
Ja aika paljon tietokoneella tuli oltua myös.

Lääkäri heitti kommentit:
Mitenkäs tämä ajaminen jatkossa saatais menemään, ettei tulisi jännetuppi tulehdusta.
Mietin hetken ja sanoin, että kai ajettava helpommalla autolla ja taukoja pidettävä.

Lääkäri heitti piikillä kortisoni litkut ranteeseen ja särkylääkkeeksi panacoddia.
Hiikeri hei tässä lukee: alkoholin samanaikaista käyttöä tulee välttää mahdollisen hengitysdepressiovaikutuksen takia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lääkärin 'tulee välttää' tarkoittaa että voi ottaa kohtuudella. Mutta Suomalaisten kohtuus kun on yleensä jtn. muuta kuin patongin purijoiden pari punkku lasia. :)

Kokeilin tota uutta Expert Fujia (F430/GTR/VETTE) ja ihan hanuristahan toi on kun ei voi säätää mitään. Noi 'pakko' autot+S3 nakit vielä menee mutta ilman mtn. säätöjä? :mad:
Bonuksena liki joka jarrutuksessa tulee joku konttiin ja autoja muutenkin pitkin kenttää kuin niitä kuuluisia flipperi palloja...

Keskitynkin enemmän tähän hommaan joka aiheuttaa vessassa ramppaamista.klunks.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se ehkä vähän huono ettei voi mitään säätää, mutta toisaalta se on myös sinänsä hyvä että se on kaikille sama niin ei voi sen piikkiin mitään laittaa.

Tosin vaikuttaisi, että GTR on tolla radalla hivenen nopeampi kuin Fertsu.. Ainakin sillä on helpompi saada kohtuu hyvä kierros. Siellä onkin reilusti suurin osa GTR:ää jengillä käytössä. Äskenkin parissa kisassa olin ainoa Ferrarilla ja muilla GTR. :) Itte ei viitti sillä ajella kun on vähän turhan helppo/tylsä ajettava verrattuna Ferrariin
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se ehkä vähän huono ettei voi mitään säätää, mutta toisaalta se on myös sinänsä hyvä että se on kaikille sama niin ei voi sen piikkiin mitään laittaa.
Kyllä minä muuten laitan "tuon" piikkiin, perseeestä toi on. Toiset, kuten varmaan minäkin ajan niin erilaisella säädöillä olevalla autolla jolla ei "normi" ihminen edes pysy radalla.
Eihän esim. M. Schumacherin muinaisilla F1 säädöillä kuulemma olisi voinut teoriassa pysyä radalla, saati että ihminen edes ajaa niillä säädöillä olisi voinut olla nopea, silti Michael oli nopein...

Ei mua vituta mikään muu kuin ettei voi säätää autoa yhtään mitään omaan ajo tyyliin sopivaksi...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä minä muuten laitan "tuon" piikkiin, perseeestä toi on. Toiset, kuten varmaan minäkin ajan niin erilaisella säädöillä olevalla autolla jolla ei "normi" ihminen edes pysy radalla.
Eihän esim. M. Schumacherin muinaisilla F1 säädöillä kuulemma olisi voinut teoriassa pysyä radalla, saati että ihminen edes ajaa niillä säädöillä olisi voinut olla nopea, silti Michael oli nopein...

Ei mua vituta mikään muu kuin ettei voi säätää autoa yhtään mitään omaan ajo tyyliin sopivaksi...

Olen täysin samaa mieltä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se ehkä vähän huono ettei voi mitään säätää, mutta toisaalta se on myös sinänsä hyvä että se on kaikille sama niin ei voi sen piikkiin mitään laittaa.

Ja eikös ainakin tässä Prologuessa autot ole vielä nimenomaan siviililiikenteeseen tarkoitettuja GT-autoja, eikä varsinaisia kilpa-autoja? Siinä mielessä se on ihan realistista, jos säätömahdollisuudet ovat varsin rajatut. Ja enemmän hanskaahan se vaan vaatii kuljettajalta, kun pitää päästä sinuiksi auton muuttumattoman perusluonteen kanssa. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ja eikös ainakin tässä Prologuessa autot ole vielä nimenomaan siviililiikenteeseen tarkoitettuja GT-autoja, eikä varsinaisia kilpa-autoja? Siinä mielessä se on ihan realistista, jos säätömahdollisuudet ovat varsin rajatut. Ja enemmän hanskaahan se vaan vaatii kuljettajalta, kun pitää päästä sinuiksi auton muuttumattoman perusluonteen kanssa. ;)
Vaiheilua. Ethän säkään halua ajaa vehkeellä jossa on säädöt Kankkuselle joilla itse menet joka mutkassa ulos...
Pitää voida itse vaikuttaa auton käyttäytymiseen...

Kommenttiisi "varsin rajatut"... LOL... Jos mtn. ei voi säätää...
 
Vastaus: GT5 Prologue

^Kaverin luona kokeilin Wheel Stand Prota g25:n kanssa. Laitteen tukevuus yllätti meikäläisen sen verran. että eilen oli pakko pistää g25 ja WSP tilaukseen. Eli suosittelen hankkimaan!:)
Kiitti vinkistä itselleni on ko. laite tulossa.Tilat ku ei oikein anna myöten Solberin penkin hankkimista varten.Ja ainakin noissa videoissa näyttäs pysyvän hyvin paikoillaan;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mun on jatkossa pelattava lyhyemmissä sessioissa, eikä tuntisotalla putkeen.Kenties välipäivät vielä.Kerran, kun on tullut niin saattaa uusiutua milloin vain liiasta rasituksesta.

Tai sitten laitat ratin ostolistalle ja pelaat entistäkin enemmän :D Ei pitäis pahemmin tulehduksia tulla. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tai sitten laitat ratin ostolistalle ja pelaat entistäkin enemmän :D Ei pitäis pahemmin tulehduksia tulla. ;)

Pahoittelen syvästi JvM.
Minulla oli ps2 aikakaudella ratti ja kaasu nilkkaan iski jännetuppi tulehdus :(
Olen tehty huonoista osista...erittäin huonoista :(

Oli pakko myydä ratti pois.
En tiedä onko kaikissa ratteissä polkimet samassa kulmassa ym.
Siinä tais nilkka olla väkisin tai varpaat kohto taivasta ja sitten joutui nilkan taas ojentamaan kauhean pitkälle että kaasu oli pohjassa.
Eli liikerata suuri.

Mutta en nyt uskalla sitä rattikaan ostaa.
pask_, ku ei voi pelata uutta peliä ja GT -kisat polttavat mieltä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lääkärin 'tulee välttää' tarkoittaa että voi ottaa kohtuudella. Mutta Suomalaisten kohtuus kun on yleensä jtn. muuta kuin patongin purijoiden pari punkku lasia. :)

Kokeilin tota uutta Expert Fujia (F430/GTR/VETTE) ja ihan hanuristahan toi on kun ei voi säätää mitään. Noi 'pakko' autot+S3 nakit vielä menee mutta ilman mtn. säätöjä? :mad:
Bonuksena liki joka jarrutuksessa tulee joku konttiin ja autoja muutenkin pitkin kenttää kuin niitä kuuluisia flipperi palloja...

Keskitynkin enemmän tähän hommaan joka aiheuttaa vessassa ramppaamista.klunks.

En ole kalj. miehiä ja en uskalla mun mieli tuliliemiä ottaa mustaa sellaista.Tiiä mitä seuraa.
Nää särkytabut on kolmio lääkkeitä..rankempaa kamaa elimistö muuttaa tosta osan morf.

Surkeaa toi, kun autoa ei voi säätää.
Mikä se tollainen Expert pro tasonkisa muka on.Toi on lähes standard, sekasikiö stand pert.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pahoittelen syvästi JvM.
Minulla oli ps2 aikakaudella ratti ja kaasu nilkkaan iski jännetuppi tulehdus :(
Olen tehty huonoista osista...erittäin huonoista :(

Oli pakko myydä ratti pois.
En tiedä onko kaikissa ratteissä polkimet samassa kulmassa ym.
Siinä tais nilkka olla väkisin tai varpaat kohto taivasta ja sitten joutui nilkan taas ojentamaan kauhean pitkälle että kaasu oli pohjassa.
Eli liikerata suuri.

Mutta en nyt uskalla sitä rattikaan ostaa.
pask_, ku ei voi pelata uutta peliä ja GT -kisat polttavat mieltä.

Jaah oli sitten ratillakin tullu tulehdus.. no aika harmi.. :( Sitten vaan vähän rauhallisemmalla tahdilla jatkossa ainoo vaihtoehto..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaah oli sitten ratillakin tullu tulehdus.. no aika harmi.. :( Sitten vaan vähän rauhallisemmalla tahdilla jatkossa ainoo vaihtoehto..

Jep.
Näin se nyt jatkossa menee.
Pelattava omien osien kestävyyden tahtiin.

Harmi sinänsä, koska kuka kisa kavereista pelaa mihinkin klo aikaaaan ja olisi minä tykkäisin pelata kaikkien kanssa.
Asiaa helpottaisi kummasti se kaverilista toiminto, jos ne nyt seuraavaan päivitykseen saisivat sen aikaiseksi.
Jatkossa minun pakko pelata pikku erissä (noin 4 kisan putkissa max.), ajoin sitten millä tahansa autolla.

Käsi alkaa paranemaan, mutta ehkä ajan vasta GT tiistai...torstai jossain tossa haarukassa vähän.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ite itse asiassa tykkään tosta Fujin kolmen auton setistä, vaikka GT-R taitaakin olla selvästi paras valinta tohon. Hyviä kisoja saa silti aikaan...

G25 on nyt täälläkin kaivettu paketista :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

jep, juurikin kokeilin kylmiltään tolla nissanilla ja kappas kummaa kaks sekunttia nopeampi kierros kuin ferrarin vastaavalla. Sain ainakin vastauksen omaan kysymykseen miks ei ferrarilla tolla radalla oikein meinaa kärkikahinoissa pysyä mukana
 
Ylös Bottom