Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja * 2. KAUSI ALKAA 12.3-11 *

Ja vielä, mä äänestän näitä ratoja mitä ollaan ny ajettu.
Ja Turbot pois. En ole testaillut, mutta PP tai Hp-rajat olisi
varmasti hyvät!

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja * 2. KAUSI ALKAA 12.3-11 *

Ja vielä, mä äänestän näitä ratoja mitä ollaan ny ajettu.
Ja Turbot pois. En ole testaillut, mutta PP tai Hp-rajat olisi
varmasti hyvät!
Selvä,eli laitan sun äänet pp-rajan käyttöönottamiselle ja turbottomuudelle kakkoskauden osalta...
Nyt onkin kisailijoita sitten kolme tallillista koossa ja varakuskit voivat täyttää tuota yhtä jäljelle jäävää ruutua,ellei Nordqv1st ehdi sitten ilmoittautua sen täyttäjäksi...
Teen huomenna uudet tallijaot ja päivitän etusivun kakkoskauden sääntöjen muotoon uusine kisa-aikatauluineen...

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Tallit ja tallipäälliköt ovat samat kuin 1. kaudella (Metsapicasso,Ssaasshhaa ja eppe00),mutta uudet tallikaverit heille arvon tällä netistä löytyvällä arvontakoneella.Samalla koneella arvon autot,mitä tallit milläkin radalla tulevat käyttämään,joten saatte syyttää tuota konetta,jos tulee mielestänne huonoja tallikavereita...:D

Writing: Randomiser

Täysin samoilla linjoilla Sashan kanssa joten kopion suoraan koko postauksen :D

1.rataäänestys
Fuji Speedway F
Nürburgring GP/F
Suzuka Circuit
Tokyo r246

2.Autojen viritystaso äänestys
B.Poistetaan turbot autoista 2. kaudella

3.Performance points rajan käyttöönotto
B.Otetaan performance points raja käyttöön ja asetetaan se pienimmät pisteet omaavan auton arvoihin

Fin-rank5 (Autobacs ARTA Garaiya ’08) ja Ramse (Lexus Weds Sport IS350 ’08)voivat liittyä kisahuoneeseen noilla autoilla n. klo 21:00 ja osallistua halutessaan tän päivän kisaan,jos sieltä silloin löytyy tilaa(aiemmissa kisoissa on ainakin ollut ilmoittamattomia poissaoloja)...

Tasoerot ovat kasvaneet aivan liian suuriksi tässä sarjassa makuuni. ;) Toki siis autoillakin on vaikutusta, mutta eihän porukka näyttänyt pysyvän Eskon perässä edes samalla autollakaan. ;)

Mää voin olla ens kaudella se viimeisenä voimana kisoihin tuleva varakuski. :p Muut voi olla siis mua edellä nokkimisjärjestyksessä.

Ramse, toi oli mun eka kerta ku tolla autolla ees ajoin... Harmi vaa ku Henkka ja JLansi ajo pyllyy, muute oisin ollu pykälää parempi :p

Onnea 1. kauden voitosta tänäänkin ylivoimaiselle ja kiistämättä kauden nopeimmalle kuskille,joka on ezkander!

Tää oli yks viihdyttävimmistä kisoista ,mitä oon nyt ajellu näitä.Tapahtumia ja vääntöä riitti...oli kunnon kilvanajon tunnetta lähes koko kisan ajan (mukana näissä väännöissä oli pääasiassa Metsapicasso,Hiphei_finland ja Fin-rank5).Tästä onkin kiva jatkaa hyvillä mielin kakkoskaudelle,kun sai vielä havaita uusien kuskien olevan peijakkaan hyvää peliseuraa...:)
Päivitän huomenna 1. kauden sarjataulukon lopulliseen muotoonsa...

5.3-11 Deep Forest Raceway (3,60 km) 22 kierrosta
1.ezkander
2.Jlansi +26s
3.Ssaasshhaa +52s
4.Metsapicasso +1 min3s
5.qpedroq +1min21s
6.hiphei_finland +1min29s
7.Fin-rank5 +1min32s
8.Jallmari +1min50s
9.Suomi-Rampa 1min56s
10.henkka-123 ---
11.Timppa1978 ---
12.Riisseli ---
13.Ramse (keskeytti)
14.eppe00 (keskeytti)
15.pekkafin (keskeytti)

Nopein kierros ezkander 1:05.814

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onnea Ezkanderille sarjan voitosta ja onnittelut kaikille muillekin jotka olivat mukana.Eilisessä kisassa oli hyvää vääntöä parin artan(qpedroq,fin-rank5) ja subarun(metsapicasso) kanssa.Sijotukset vaihtelivat monta kertaa ja pientä "tervettä" kolarointiaki oli monesti ohitustilanteissa.:)

Sarjataulukon pistetilanne on vielä hieman auki... Fin-rank5:n ja Ramse:n pisteitä en merkkaa talleille,koska eivät tulleet oikeastaan kenenkään tilalle(oli vain yksi ilmoitettu poisjäänti,jota paikkasi kisassa Jallmari)Keskeyttäneiden kohdalla olen pitänyt kriteerinä,että saa pisteitä,jos ajaa puolet kisasta.Eppe00 ainakin keskeytti...keskeyttikö joku muukin?Täytyy varmistaa tämä vielä kisan replaysta jossain kohtaa ja samalla tarkastella noita ”pieniä pellin kolisteluja” lähinnä omalta osaltani (toivottavasti ohitukset menivät ainakin suurinpiirtein sääntöjen rajoissa:o).Tästä tulikin mieleen,että olis hyvä saada kakkoskaudelle joku kaveriksi,joka ottaa myös talteen kisan replayn ja toimii tarvittaessa ”tuomarointitehtävissä”.Löytyiskö porukasta ketään/keitäin halukkaita tähän hommaan?

Äänestyksen tuloksena autoista poistui turbot ja performance points raja tulee käyttöön.
Kakkoskauden kisaratoina on nämä neljä eniten ääniä saanutta(ajojärjestyksen suoritan arpomalla)...

Nürburgring GP/F
Suzuka Circuit
Tokyo r246
Road Course – Indy

Tästä tulikin mieleen,että olis hyvä saada kakkoskaudelle joku kaveriksi,joka ottaa myös talteen kisan replayn ja toimii tarvittaessa ”tuomarointitehtävissä”.Löytyiskö porukasta ketään/keitäin halukkaita tähän hommaan?
Mä voin toimia "aputuomarina".Ja ois hyvä jos kisaajat kokevat "vääryyttä" kisan aikana,ilmoittavat siitä kisan loputtua huonessa tai foorumilla mahdollisimman nopeesti,ettei Turismo joudu monta kertaa laskemaan/muuttamaan pisteitä mahdollisten "vääryksien" takia.Mut ne kisat mitä oon täs sarjassa ajanut,ni on ollu kyl "herrasmieskisoja",kiitos siitä kaikille kuskeille.:)

Mä voin toimia "aputuomarina".Ja ois hyvä jos kisaajat kokevat "vääryyttä" kisan aikana,ilmoittavat siitä kisan loputtua huonessa tai foorumilla mahdollisimman nopeesti,ettei Turismo joudu monta kertaa laskemaan/muuttamaan pisteitä mahdollisten "vääryksien" takia.Mut ne kisat mitä oon täs sarjassa ajanut,ni on ollu kyl "herrasmieskisoja",kiitos siitä kaikille kuskeille.:)
Hyvä,eli hiphei toimii kakkoskaudella toisena tuomarina ja minä toisena...muitakin tähän tehtävään otetaan,jos halukkuutta löytyy ja tänään myöhemmin julkaistaviin uusiin sääntöihin tulee myös protestiaika "vääryyksien" ilmoittamisista.:)

Tässä 1. kauden "kunniataulukot",jos oikein laskin Four Racing voitti tallimestaruuden yhden pisteen erolla ABS Racing talliin.:eek:
Onnea heille tallimestaruudesta!:)

1.ezkander (Four) 84
2.Metsapicasso (Intrepid Villains)69
3.qpedroq (ABS) 61
4.eppe00 (ABS) 49
5.Ssaasshhaa (ProDrive) 45
6.Jlansi (ABS) 41
7.hiphei_finland (Intrepid Villains)35
8.Suomi-Rampa (Intrepid Villains)34
9.Jallmari (Varakuski) 29
10.Lap_pe (Varakuski) 23
11.pekkafin (Four) 18