Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Mul on sulle tuo autoki,säästyy sun rahat ööliin.:)
Erittäin hianova, kävinkin tänää muute kaupassa, ruokajajuomakaupassa siis :D
OK,pistän sut XANAVI Racing talliin(ei enempää noin pahoja arvoituksia näin lauantai-illalle)...:D

Heh, mä tykkään tehä arvoituksia, mutta en toteuttaa niitä sitten tuossa puolen yön aikaan :D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Ilmoittaudut sit mukaan mahdolliselle kakkoskaudelle(kisaillaan jatkossa jonain arkipäivänä),jos sattuu päivä ja kellonaika "natsaan" kohdalleen.:)

Juu ens kaudelle voin tulla jos vaan ajot on viikolla :D Eikä oo mitään muita kisoja samana päivänä.
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Juu ens kaudelle voin tulla jos vaan ajot on viikolla :D Eikä oo mitään muita kisoja samana päivänä.

Iha sama minä päivänä on, mut mielummin ei ois viikolla, sillo oon aina vikana... Viikonloppuna mulla voi olla kova vastus Hippulan kanssa ku se on täydessä kännissä. Varsinkin jos kissa alkaa ysin jälkee lauantaina, että pääsen saunasta pois :p
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Iha sama minä päivänä on, mut mielummin ei ois viikolla, sillo oon aina vikana... Viikonloppuna mulla voi olla kova vastus Hippulan kanssa ku se on täydessä kännissä. Varsinkin jos kissa alkaa ysin jälkee lauantaina, että pääsen saunasta pois :p
Pitää alkaa reenata tota kännis oloa,nytkään en oo "täydessä" kännissä.:D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Toisaalta paras aika ois perjantai-ilta... Meinaa ei lauantaisin kiinnosta mikkää ku perjantaiana on otettu tölkkiä urakalla. ;)
Eli sul pukkaa rapulan tynkää?Ota pe ja la putkeen nukkumatta välillä.Sit "sunday cupissa" oot hyvässä iskussa.:D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Uskon ett he lähtevät suosiolla evakkoon,jos testaa teräsmiehen kuntoa.:D

Näimpä... No enhköhä mä saa ne jotenki täs keväällä lähtee muualle ainaki pariks yöks viikolloppuna, sillon sitte säki saat luvan tetsata Teräsmiähen kuntoa. :D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Näimpä... No enhköhä mä saa ne jotenki täs keväällä lähtee muualle ainaki pariks yöks viikolloppuna, sillon sitte säki saat luvan tetsata Teräsmiähen kuntoa. :D
Jep,sit ollaan vielä ylivoimasempia.Lähetin sen nissan sunnyn sulle,toivottavasti kuriiri ei ajele sillä.:D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Jep,sit ollaan vielä ylivoimasempia.Lähetin sen nissan sunnyn sulle,toivottavasti kuriiri ei ajele sillä.:D

Juu, kaljat oli kontissa niiku piti, harmi ku kuriiri oli ajanu auton ihan lommoille, eikö nekää enää osaa autoa ajaa. :eek:
Mutta aivan loistopeli on, ei lähe lapasesta eikä mittää... Eka auto jolla pysyy tiellä ja voi vielä saavuttaa muitakin. :D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Juu, kaljat oli kontissa niiku piti, harmi ku kuriiri oli ajanu auton ihan lommoille, eikö nekää enää osaa autoa ajaa. :eek:
Mutta aivan loistopeli on, ei lähe lapasesta eikä mittää... Eka auto jolla pysyy tiellä ja voi vielä saavuttaa muitakin. :D
Onnex eivät olleet kaljoja juoneet,ois kyl lähtenyt välittömästi reklamaatio kuljetusfirmalle.:D
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Joo määkii haluun Jallun talliin , eli Motul Racing, autoa ei oo, jos joku haluaa sponssaa, vaihdossa voin laittaa ton Yellow Hatin Nissan Gt-r:n?
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

Joo määkii haluun Jallun talliin , eli Motul Racing, autoa ei oo, jos joku haluaa sponssaa, vaihdossa voin laittaa ton Yellow Hatin Nissan Gt-r:n?
Mä voin antaa sulle ton auton,jos lupaat olla kisoissa mua huonompi.:DEi vaiskaan.Pistän tänään kuriirin tuomaan ton pirssin sulle.:)
 
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja

mukana, foobr/calsonic.

edit: 16.4 en pääse osallistumaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja (Kausi alkaa 9.4.11,ilmoittaudu mukaan)

Mukana ehdottomasti. Kiinnittäkää mut ensimmäiseen vapaaseen tallipaikkaan, hommaan auton sitten sen mukaan. Kiitti!
PSN: VK-80

Edit: Merkitsin itseni tonne MOTUL Racing:iin Jallmari:n ja anz3lmo76:n kanssa. Korjatkaa jos ei sovi näin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Super GT500 NISSAN-sarja (Kausi alkaa 9.4.11,ilmoittaudu mukaan)

Jokos JLansin pelit on ilman lagia, ettei käy samallatavalla ku toissailtana...?
 
Ylös Bottom