Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Koodi:
GT5  Virtual Legents - sarja  Suzuka  Kierrosmäärä: 12

Sija Kuski	Kokonaisaika	  Ero	      Paras kierros
 1. ezkander	  24.54.635			2.01.896
 2. qpedroq	  25.08.431	+13.796		2.03.046
 3. Hydrogen-_-	  25.35.958	+41.323		2.03.397
 4. jontsa93	  25.41.042	+46.407		2.04.938
 5. paukku125	  25.41.510	+46.875		2.05.058
 6. Riisseli	  25.52.974	+58.339		2.05.974
 7. anz3lmo76 	  26.07.106	+1.12.471	2.03.803
 8. Suomi-Rampa	  26.09.627	+1.14.992	2.05.212
 9. Juhohfin	  26.49.029	+1.54.394	2.02.395
10. Martti93	  26.52.496	+1.57.861	2.03.740
11. juha96	   DNFITL*	+2 Laps		2.26.492

* DNFITL = Did Not Finish In Time Limit

Oma kisa meni turhiin omiin virheisiin joissa kului aikaa varmaakin 1-2min. turhaa aikaa. Ilman virheitä olisi ollut täysi mahdollisuus taistella podium-paikasta. Vauhtia olisi kuten parhaista kierroksista näkee mutta tasaisuutta ei ole tarpeeksi että pysyisi radalla.

2. ruudusta lähdön jälkeen toisena Jontsa93:n perässä ja 1. kierroksen pitkällä suoralla pääsin imusta ohi.Hän puolestaan tuli imuun 1.kierroksen pääsuoralla ja pääsi sisäkurviin rinnalleni,jossa ”ylivaroin” kontaktia ja ajauduin hieman pitkäksi.Siitä puoli kierrosta eteenpäin ja jäin ihailemaan taustapeilistä takaa tulijoita ja perinteinen ”oho jarrutuspaikka meni jo” havahtuminen ja taas pitkäksi...Siitä sitten 5. sijalta kapuamaan ylöspäin ja kisan puolivälin paikkeilla saavutin 2. sijalla olevan Jontsa93:n.Hänen kanssaan taas hyvää taistelua tovin,kunnes pääsin jahtaamaan kisaa johtavaa ezkander:ia,joka oli tuolloin jo 15s karkumatkalla enkä pystynyt eroa häneen kaventamaan ja se pysyi samana kutakuinkin kisan loppuun asti... Hyvä kisa mieliradallani,mutta pari turhaa hiekalla käyntiä jäi taas hieman harmittamaan...
Joo hehe.. meillä oli ihan kivat väännöt, mut jotenki se on vaan niin tyhmä se imubuusti. Ei siinä oo jotenki mitään järkeä. Vuorotellen mennään toisten ohi imusta ja sattuma määrää kumpi pääsee karkuun. Vie vähän intoa noista "kaksinkamppailuista" eikä pääse kunnolla kisaamaan esimerkiksi nyt ykkössijasta.

Joo hehe.. meillä oli ihan kivat väännöt, mut jotenki se on vaan niin tyhmä se imubuusti. Ei siinä oo jotenki mitään järkeä. Vuorotellen mennään toisten ohi imusta ja sattuma määrää kumpi pääsee karkuun. Vie vähän intoa noista "kaksinkamppailuista" eikä pääse kunnolla kisaamaan esimerkiksi nyt ykkössijasta.
Totta.Toinen rata perään,jossa oli täysin luonnoton imubuusti.Tuohan se ohitustilanteita/kisaamista enemmän,mutta toisaalta on erittäin turhauttavaa,kun pääset toisesta kilpailijasta ensin pitkällä suoralla imusta ohi,niin ohitettu kuittaa samantien tilanteen ennalleen heti seuraavalla pidemmällä suoralla...Toiveena olisi myös,että kisat olisivat hieman pidempikestoisia,jolloin saataisiin mukaan mahdollisesti varikkokäyntejä ja niiden myötä hieman lisäväriä kisaamiseen...

Esko, luulet sä et mä tai Pekka tullaa sun tallikavereiks, haluutko kenties etanoita tallikavereiksi? :D

Mikähän siinä on, että Mikko ei pääse peliin?

Jaa-a, sen jos tietäisin niin viisas mies olisin. Eilen sentään pääsi loungeen asti, toisin kuin viime kerralla jolloin se valitteli jotain ongelmia hostin kanssa. Pari aika-ajo kierrosta ehdin tällä kertaa ajaa ja sitten heitti pihalle. Seuraavilla kerroilla en pysynyt mukana minuuttia pidempään.

Tietenkään tällaisia ongelmia ei ole ollut koko viikkoon, mutta kisapäivänä sitten pätkii ja kunnolla.

Mutta joo, eiköhän se ollut minun osaltani sitten tässä. Turhaan vain vien paikan joltain muulta kuskilta tällä tavoin.

Mikko kiittää, kuittaa ja toivottaa tallikaverilleen hyvää- ja kaikille muille tasaisesti huonoa onnea tuleviin kisoihin! :p

Esko, luulet sä et mä tai Pekka tullaa sun tallikavereiks, haluutko kenties etanoita tallikavereiksi? :D

Luulen/Toivon. Ei sillä nyt niin väliä jos te otatte tuon ''lisä pisteet'' kun minä hankin voiton tallille. :cool:

Tässä oikea selitys. Toivottavasti jompikumpi tulee, tai sitten pitää ottaa kylmästi joku tuntematon, joka haluaa sarjaan ajamaan. Ei sekään ole ongelma.

Luulen/Toivon. Ei sillä nyt niin väliä jos te otatte tuon ''lisä pisteet'' kun minä hankin voiton tallille. :cool:

Tässä oikea selitys. Toivottavasti jompikumpi tulee, tai sitten pitää ottaa kylmästi joku tuntematon, joka haluaa sarjaan ajamaan. Ei sekään ole ongelma.

Nyt tarvittaisiin ezkanderille tallikaveri. :D

Mikä ihmeen "luonnoton imubuusti"?

Sehän se vasta luonnotonta oisi jos tota imua ei olisi, käykää ajamassa oikeilla autoilla radalla , kyllä sielläkin tollanen "luonnoton imubuusti" löytyy...

eli siis ihan luonnollista....

Mikä ihmeen "luonnoton imubuusti"?

Sehän se vasta luonnotonta oisi jos tota imua ei olisi, käykää ajamassa oikeilla autoilla radalla , kyllä sielläkin tollanen "luonnoton imubuusti" löytyy...

eli siis ihan luonnollista....
Itse en ole ajanut radalla kilpaa ja en tiedä kuinka kova imuhyöty niissä oikeasti saavutetaan.Sehän on toki selvä,että imusta saa oikeassakin rata-autoilussa vauhtia ohituksiin,mutta en ole kuvitellut sen olevan noin voimakas ja varsinkaan alkavan noin paljon ennen kuin olet lähelläkään toisen takaluukkua...:)

Itse en ole ajanut radalla kilpaa ja en tiedä kuinka kova imuhyöty niissä oikeasti saavutetaan.Sehän on toki selvä,että imusta saa oikeassakin rata-autoilussa vauhtia ohituksiin,mutta en ole kuvitellut sen olevan noin voimakas ja varsinkaan alkavan noin paljon ennen kuin olet lähelläkään toisen takaluukkua...:)

Ei tarvitse edes radalle asti mennä, sen imuhyödyn huomaa kyllä ihan normaalissa maantie ajossakin, kun lähdet vain niin sanotusti "kontista ohi" :)

Ei tarvitse edes radalle asti mennä, sen imuhyödyn huomaa kyllä ihan normaalissa maantie ajossakin, kun lähdet vain niin sanotusti "kontista ohi" :)
Mahtaakohan noissa maantienopeuksissa paljoakaan imua syntyä ja aika huono vertailukohde,kun niissä ei yleensä ohitettavakaan yritä mennä ”talla pohjassa” karkuun.Taitaa maantiellä ohituksien ennakointi olla ennemminkin kyseessä,eli nostat nopeutta ennakkoon jolloin ohitukseen lähtiessä nopeus on jo huomattavasti kovempi kuin ohitettavan jolloin ”imuohitus” onnistuu kuin vanhalta tekijältä...:)

Ainahan voit koittaa tuota kaverin kanssa, ajatte molemmat vaikka sataa, niin siinähän sen huomaa?

Kysehän tässä on ollut ainoastaan pelin imuhyödyn aitoudesta,eikä siitä etteikö imuhyötyä olisi olemassa,enkä tosiaan aio lähteä näitä maantielle testailemaan...:D

Ei oo omaa kokemusta kilparadoilta mutta ainakin moottoripyörällä kun ajaa jonkun vehkeen kontissa kiinni niin saa ihan reilusti höllätä kaasua ja vauhti pysyy samana. Rekanperästä sen huomaa vielä paremmin kun siinä tulee oikeen imu joka vetää rekkaa kohti pyörän. Jännä tunne tulee kun ei ole lähes ollenkaan ilmanvastusta kun ajaa tarpeeksi lähellä toista.

No minä olen ajanut kartingia _kilpaa_ 10 vuotta. Siinä imuapu ei ole todellakaan noin suuri.. En tiedä sitten oikeista isommista autoista :p

Turismo.. No kyllä se on hiukan luonnoton. Jos tuosta imuavusta olis tehty hieman heikompi, niin sit sitä vois kutsuu luonnolliseksi :) Ja eihän ne oikeestikkaan kilpa-autoilla mee esim. pääsuoruolla vuorotellen toistensa ohi ? :D Eiköhän se oikeesti oo hieman "heikompi" imu. :D Mutta se on nyt pelis tollanen imuapu kun on, eipä siitä muuksi muututa :p :D

Pekkafin tulee korvaamaan mikon loppukauden sitovalla sopimuksella. ;)
Samalla tallin nimi voitaisiin muuttaa E&P Racing.

Ylös Bottom