Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Saabas sanoi:
En ole näinstä PS2 -malleista perillä, mutta jos olen ostanut PS2:n vähän ennen 2002 joulua onko se silloin tuo SCHP-39001 malli? Jos SA ei pelitä niin ei perkele!

sinä taidat nähdä tyyppimallin pleikkarin takaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

benew sanoi:
Ainakin sain ostettua joskus yli vuosi sitten jonku K-15 eli luulis et myisivät GameParadisessa
Omakohtasista kokemuksista pelien ostamisessa voin sanoo että ainoa kerta kun multa on kysytty ikää pelin oston yhteydessä (ikäraja alle k-18) on ollu Saksassa yhdessä pelikaupassa, mistä ostin k-16 Splinter Cell Pandora Tomorrowin. Eli noita alle k-18 pelien ostoissa ei pahemmin Suomessa ikää kysellä.


säm sanoi:
Olin turun Stockmannilla tänään kyselemässä peliä ja myyjä sanoi, että ovat aika tarkkoja tämän K-18 merkin kanssa.
Muutama vuosi takaperin GTAIII:n ostosreissulla tuli ravattua muutamat liikkeet täällä Tampereella. Stockalla ja PlayerOnessa ikää kysyttiin, mutta lopulta sain sen ostettua Anttilasta (olin tuolloin 14v. jos oikein muistan... tai laskin :rolleyes: ). Sen jälkeen olen ostanut 2 k-18 peliä eli GTA:VC:n ja Manhuntin ja molemmat olen ostanut Tampereen Prismasta ja nuoremmalle väelle vinkiksi, että kannattaa ettiä sieltä supermarketin kassoilta sellanen kiltin ja herttasen näkönen vanhempi naismyyjä. Ne harvemmin ikää kyselee, kun eivät näistä nykyajan hömpötyksistä mitään älyä. Mutta itse tätä ei tarvi enää kauaa miettiä kun täytän 18 puolen vuoden päästä. :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Jep. PS2:n takana se lukee. Itse tarkistin juuri ja minulla ei ole ainakaan tuo 39001 mallia. Nyt vain peukkuja pystyyn että se toimisi mahdollisimman monessa mallissa ja mahdollisimman monilla olisi joku toinen malli kuin tuo 39001. Kyllä näiden pitäisi perskeles toimia jokaikisessa PS2:ssa :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Knight sanoi:
Vilperi: Tuossahan se lukee. Eli käsittääkseni saa olla aika vanhaa rautaa.

Joo, huomasin. Oli kerenny tuleen sillä aikaa kun naputtelin omaa viestiäni. Meikäläiseltä löytyy 30004, ostettu elokuussa 2002. Sormet ristissä sitten vaan odotellaan, että saa SA:n koneeseen ja näkee, että toimiiko.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Mä ostin PS2:n kesällä 2002 ja malli on 30004, joten eiköhän SA toimi kaikissa 2002 vuonna tehdyissä ja sitä uudemmissa Pleikoissa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Gangster75 sanoi:
Mä ostin PS2:n kesällä 2002 ja malli on 30004, joten eiköhän SA toimi kaikissa 2002 vuonna tehdyissä ja sitä uudemmissa Pleikoissa.

Kyllä sen nyt pitäsi kaikissa pleikoissa toimia PRKL :mad: Meidänkin Pleikka on 30004-malli
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Itsekin säntäsin tarkastamaan pleikkarini version. Minä kun hommasin pleikkarini silloin ku se julkaistiin ja näyttää olevan mallia SCPH-30004. En kyllä oo pahemmin missään peleissä huomannut mitään ongelmia. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Sama 30004, ja ostettu heinäkuussa 2001.
Tämän mukaan 39001 malli on Versio 7, joten onko 30004 vieläkin vanhempi.
En jaksa rupee laskemaa ruuveja.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

foghorn sanoi:
Sama 30004, ja ostettu heinäkuussa 2001.
Tämän mukaan 39001 malli on Versio 7, joten onko 30004 vieläkin vanhempi.
En jaksa rupee laskemaa ruuveja.

Mielestäni 30004-malli on vanhin koska itse hommasin omani syksyllä 2000 eli oli niitä ihan ekoja laitteita. Mutta eiköhän se toimi :o
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Teurastaja sanoi:
Mielestäni 30004-malli on vanhin koska itse hommasin omani syksyllä 2000 eli oli niitä ihan ekoja laitteita. Mutta eiköhän se toimi :o

Kyllä pitäisi toimia. Ei R* voi siihen luottaa että kaikki ostaa uuden pleikan jotta pääsisi pelaamaan SA:ta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Eikös toi 30001 ole vanhin malli, joten vois kuvitella, että toi ei niin kauheasti uudempi ole toi 30004.

Onko kellään 30004:n omistajista takkuillu toi pleikka ikinä? Itellä on tainnu Vice city tiltata pari kertaa. Ei mitään disc-read erroria vaan kuva vaan pysähty ja äänet kuuluivat. Dvd-toiston suhteen tää meikäläisen pleikka on aivan maanantaikappale. Jouduin hommaamaan hiljan dvd-soittimen kun ei vaan ottanut toimiakseen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Teurastaja sanoi:
Mielestäni 30004-malli on vanhin koska itse hommasin omani syksyllä 2000 eli oli niitä ihan ekoja laitteita. Mutta eiköhän se toimi :o

Sama malli minulla. Jos GTA-gaming on ilmoittanut että ongelmia on vain yhden mallin kanssa ja se ole tuo. Sormia ristiin..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Vilperi sanoi:
Eikös toi 30001 ole vanhin malli, joten vois kuvitella, että toi ei niin kauheasti uudempi ole toi 30004.

Onko kellään 30004:n omistajista takkuillu toi pleikka ikinä? Itellä on tainnu Vice city tiltata pari kertaa. Ei mitään disc-read erroria vaan kuva vaan pysähty ja äänet kuuluivat. Dvd-toiston suhteen tää meikäläisen pleikka on aivan maanantaikappale. Jouduin hommaamaan hiljan dvd-soittimen kun ei vaan ottanut toimiakseen.

Nope! Ei ikinä.

Disc Read Erroria sainkin sitten sietää todella pitkään ja todella paljon muiden pelien kanssa, mutta Vice Cityn kanssa ei ikinä ollut ongelmia. Putsasin lukijan ja koko koneen purkitetulla paineilmalla ja kaikki on toiminut sen jälkeen..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Suosittu malli 30004, miullaki on sellanen. Vice City on mulla pari kertaa töksähtäny paikalleen ja GTa3:ssa on tullut Disc Read Error kerran tai kaks, kaikki muut pelit toimineet moitteettomasti..

Joko täällä on mainittu noi 21 uutta gameplay videoo, jotka on ilmestyny Gamespot.comin
sivuille?
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Mulla ei oo ikinä tuon 30004 kanssa heittäny mitään disc read erroria, mutta nyt tarkemmin muistelen niin kerran tais Vice City jämähtää paikoilleen. Tuo Solid Snaken mainitsema puhdistus paineilmaspraylla vois olla kyllä muutenkin hyvä juttu. En ookaan käyttäny koko pleikkaria pariin kuukauteen muuten ku Killzonen demoa testannu pari kertaa. Pitää virittääkin se jo valmiiksi perjantaita varten :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

SCHP-39001 on varmaan usan ensimmäisä malleja, 30004 lienee euroopan ensimmäisiä.
Nämä mallimerkinnäthän on erilaiset EU, Japani ja usan alueilla.
Itselläni löytyy varmaankin myös tuo 30004 malli, koska sen julkaisupäivänä ostin.
Kaikki pelit ovat tähänasti toimineet moitteetta, oliskohan koko aikana kaksi tai kolme kertaa joku peli jumiutunut, kerran ainakin SSX silloin melkein uutena ja sen jälkeen Vice City jumiutui siihen alkuruutuun ennen latausta ja joku kolmas peli jota en muista jumiutui kerran (olisko ollut BurnOut3 ja sekin nettipelissä).
Toivottavasti sitten SA pelittää myös.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Vilperi sanoi:
Onko kellään 30004:n omistajista takkuillu toi pleikka ikinä? Itellä on tainnu Vice city tiltata pari kertaa. Ei mitään disc-read erroria vaan kuva vaan pysähty ja äänet kuuluivat.
Joku 5 kertaa on kumpikin GTA tiltannut samalla tavalla, mutta on näitä pelattukkin todella paljon, varsinkin veli vääntää jompaa kumpaa GTA:ta aina viikonloppuisin. Muut pelit on toiminu ihan ok.
Vilperi sanoi:
Dvd-toiston suhteen tää meikäläisen pleikka on aivan maanantaikappale. Jouduin hommaamaan hiljan dvd-soittimen kun ei vaan ottanut toimiakseen.
En ole kuin kuutta DVD:tä pleikalle näyttänyt, ja niistä vain Nurse Betty nyki, ja ihan kokoajan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Eipä ole meikäläisenkään 30004R-malli Disc Read Erroria koskaan näyttänyt, ja pelit toimivat siinä moitteettomasti kunnes onnistuin särkemään sen omakätisesti. Tai lähes moitteettomasti, Vice City kaatui muutaman kerran kun sitä aktiivisesti pelailin (yli puoli vuotta). Kaikki PSone-pelit eivät tosin toimineet vaan kone piti ärsyttävää, laahaavaa ääntä, mutta PS2-pelit toimivat ongelmitta.

Ja niin, tuohan on tosiaankin R-malli, eli ymmärtääkseni 30004:n päivitetty ja huonompi (?) versio.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

foghorn sanoi:
En ole kuin kuutta DVD:tä pleikalle näyttänyt, ja niistä vain Nurse Betty nyki, ja ihan kokoajan.
Vähän menee offtopiciksi, mutta kuitenkin: itse olen katsonut melkein kaikki katsomani elokuvat ps2:n kautta (n. 50 kappaletta) ja kaikki ovat toimineet moitteetta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

On se nyt perkele jos peli ei toimi kunnolla...
Löytyy myöskin tuo 30004 malli, kun tuo julkaisupäivänä tuli ostettua.

Ja en kyllä uutta laitetta rupea jonkun pelin takia ostamaan. Jos ei toimi, niin tarvii odottaa toimivaa Boksiversiota ja vaikka ärrkele warettaa se.

En kyllä mistään pelistä rupea kahta kertaa maksamaan. :mad:
 
Ylös Bottom