Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Ihan noin offtopiccina... Oliver! mikä on kaikkien aikojen suosituin topicci, siis noin niinku lähetettyjen viestien muodossa? Koska tässä rupee olemaan jo aika hyvin juttua, eikä loppua näy :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Jumala sanoi:
Pelihän näyttää todella upealta, mutta miksi pitänyt tunkea noita somaleita peli täyteen? :( Itseltäni syö aika rutkasti kiinnostusta moinen. byyhyy.

Niinpä, 90% pelin hahmoista on jotain !"#%&/& mutta eiköhän oma hahmokin sitten ole tuommonen nokinenä, jolla kova body, tatskat, kalju, ja musta puku päällä, vielä ku sais mallun huuleen.. Mut täähän on 90-lukua, steissille illal ni jou jou..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Reaper sanoi:
Ihan noin offtopiccina... Oliver! mikä on kaikkien aikojen suosituin topicci, siis noin niinku lähetettyjen viestien muodossa? Koska tässä rupee olemaan jo aika hyvin juttua, eikä loppua näy :D
Tämä meni jokin aika sitten GT4-hypetyksen ohi, joka sekin on yli 700 viestiä, mutta myös puolisen vuotta vanhempi. GT4-ketju voi tosin vielä tämän ohittaa, sillä sen hypetys vielä jatkuu...

Niin, peliä pelaavat voivat perustaa uuden ketjun kokemuksilleen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Saabas sanoi:
Kerroppas jos kerkeät, että paljon peli vie muistikortilta?

Uh, tosiaan. Mulla taitaa muistikortin kapasiteetti tulla ihan pian vastaan. Täytyy toivoa, että SA:n tallennus tai pari vielä mahtuisi. Miksiköhän Vice Cityn tallennuksia ei voi poistaa? Nyt siellä on pari turhaa VC-savea. GTA3:n tallennuksia pystyi sentään poistamaankin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Katos, huhhuh. Tosiaa kun ei ole tullu seurattua tätä threadia kuin ihan "vähä", eikä muutenkaan mitään peliin liittyvää ja nyt sitten kuulin että IGN kirjottanu arvostelun pelistä. Kävin lukemassa ja en kyllä voi sanoa muuta kuin:"Wow". Tulihan toi Gamespotin arvostelukin samalla prälättyä läpi.

..Odotus jatkuu ->
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Tomppa- sanoi:
Uh, tosiaan. Mulla taitaa muistikortin kapasiteetti tulla ihan pian vastaan. Täytyy toivoa, että SA:n tallennus tai pari vielä mahtuisi. Miksiköhän Vice Cityn tallennuksia ei voi poistaa? Nyt siellä on pari turhaa VC-savea. GTA3:n tallennuksia pystyi sentään poistamaankin.

Miten niin ei voi? Itse ainakin sain poistettua ongelmitta, joten veikkaanpa, että korttisi olisi korruptoitunut VC:n alueelta ja vaatisi formatointia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Reaper! Mistä kannattais ostaa Turusta? Kun oot varmaankin vähän kokeneempi peluri niin tiiät mistä kannattais lähtee etsimään ekana? (Ja olis tietty mukavaa jos paikka olis sellanen misä ei kyseltäis ikää :D)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Jogi sanoi:
Hähää... paikallisesta kaupasta sain omani, suolaiseen 65€ hintaan mutta kuitenkin :D Pelin mukana tuleva kartta ja ohjekirja näkyy olevan suomennettu.

Uuh, onneksi Playsta tilattu on brittiversio, joten ei tarvi tuostakaan kärsiä ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

BENEW! No soittelin tonne kivikukkaron anttilaan, joka aukee aamulla ysiltä, ja lupasivat että siellä se on heti aamusta. Ja kuten jo aikasemmin sanoin niin ainakin viime kerralla Hansan Viihdepysäkki avas ovensa aikasemmin GTA:n ilmestymisen takia, mutta siellä ainakin ollaan suht tarkkoja iän suhteen. Gameparadise voisi olla hyvä paikka kokeilla, koska luulen ainakin että myynti on niin vähäistä että ikää tuskin kovin tarkkaan katsotaan. Citymarketteihin peli ilmestyy kuuleman mukaan vasta maanantaina...
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Reaper sanoi:
BENEW! No soittelin tonne kivikukkaron anttilaan, joka aukee aamulla ysiltä, ja lupasivat että siellä se on heti aamusta. Ja kuten jo aikasemmin sanoin niin ainakin viime kerralla Hansan Viihdepysäkki avas ovensa aikasemmin GTA:n ilmestymisen takia, mutta siellä ainakin ollaan suht tarkkoja iän suhteen. Gameparadise voisi olla hyvä paikka kokeilla, koska luulen ainakin että myynti on niin vähäistä että ikän tuskin koviin tarkkaan katsotaan. Citymarketteihin peli ilmestyy kuuleman mukaan vasta maanantaina...
ok, kiitos paljon! Lähenkin sitte heti koulun jälkee perjantaina käymää Game Paradisestä ja jos sielä ei ole/myydä ni sitte vaan myöhemmin päivällä (harkat :mad: ) kattelemaan tuolta kivikukkarosta.
Ainakin sain ostettua joskus yli vuosi sitten jonku K-15 eli luulis et myisivät GameParadisessa
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Unreal-Hawk sanoi:
Miten niin ei voi? Itse ainakin sain poistettua ongelmitta, joten veikkaanpa, että korttisi olisi korruptoitunut VC:n alueelta ja vaatisi formatointia.
Pelissä ei voi yksittäisiä tallennuksia, puuttuu Delete -vaihtoehto.

Mulla loppui muistikortilta tila. Nyt menee hiukka ohi aiheen, mutta menkööt...
Mustasta pörssistä kun kävin kyselee uutta muistikorttia, niin myyjä oli keksiny killeri idean. Oli saksilla puolittanu sen pakkauksen jossa on 2 Sonyn virallista muistikorttia ja myi niitä 37,5euron kpl hintaan, eli 2kpl 75euroa.
Sokokselta ostin sitte omani, 45euroa maksoi siellä (2:den kpl pkt), mikä näyttäis olevan hinta useimmissa paikoissa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

100 % varma tieto. Peliä saa viimeistään perjantaina. Peli ON JO monessa liikkeessä, mutta ymmärrettävistä syistä eivät sitä vielä myy. Oikeudet myyntiin kun saattavat mennä...

Koska työskentelen "alalla", omani sain jo tänään :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

benew sanoi:
Reaper! Mistä kannattais ostaa Turusta? Kun oot varmaankin vähän kokeneempi peluri niin tiiät mistä kannattais lähtee etsimään ekana? (Ja olis tietty mukavaa jos paikka olis sellanen misä ei kyseltäis ikää :D)

Olin turun Stockmannilla tänään kyselemässä peliä ja myyjä sanoi, että ovat aika tarkkoja tämän K-18 merkin kanssa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Oli sitten Prismakin näemmä poistanut pelit hyllyistä, olivat kuulemma kadonneet kaikki pari tuntia sen jälkeen kun olin sen siellä nähnyt.

Tosiaankin tuolla IGN:n foorumeilla on oikein ketju perustettu, jossa vanhan PS2:n omistajat manailevat SA:n huonoa toimivuutta. Syynä pidetään yleisesti kaksikerroksista levyä, mutta wareversion koosta päätellen peli mahtuu hyvin tavallisellekin DVD:lle...tiedä sitä sitten, onneksi on uusi PS2 tulossa joten pitäisi toimia... :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Jep, luin jutun juuri ja alkoi huolestuttamaan. Tällä hetkellä ei ole todellakaan rahaa uuteen pleikkariin eikä uuden PS2:n osto muutenkaan houkuttele, kun vanha toimii kaikkien muiden pelien kanssa. Perse, jos homma nyt tähän kaatuu.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

GTAGaming.comin voorumeilla myöskin on ollut paljon puhetta tuosta toimimattomuudesta ja siellä mainitaan, että ongelmia olisi ainoastaan ollut SCHP-39001 mallisten pleikkareiden kanssa. Tiedä sitten miten paikkaansa pitävä juttu, mutta antaapahan jotain osviittaa kuitenkin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

En pääse tonne ign:ään, niin voisko joku kertoa, että kuinkahan vanha pleikkari täytää tämän vanhan pleikkarin määritelmän? Ja minkälaisisa ongelmia on oikein ollut? Hitto mää kyllä hajoon ihan täysiä jos tää nyt ei pelitä! On meinaan tullu ootettua sormet syyhyten tätäkin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

kalja sanoi:
GTAGaming.comin voorumeilla myöskin on ollut paljon puhetta tuosta toimimattomuudesta ja siellä mainitaan, että ongelmia olisi ainoastaan ollut SCHP-39001 mallisten pleikkareiden kanssa.. Tiedä sitten miten paikkaansa pitävä juttu, mutta antaapahan jotain osviittaa kuitenkin..

Vilperi: Tuossahan se lukee. Eli käsittääkseni saa olla aika vanhaa rautaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

En ole näinstä PS2 -malleista perillä, mutta jos olen ostanut PS2:n vähän ennen 2002 joulua onko se silloin tuo SCHP-39001 malli? Jos SA ei pelitä niin ei perkele!
 
Ylös Bottom