Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

65 euroa taisi olla hintaa, en ole aivan varma. Melko kallis siis, mutta jos ei tarvitse hiluja laskea, niin sinne!
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

hmmm....pitäisikö lähteä prismaan kun on vielä tunnin auki,jos löytyisi San Andreas?.

Edit : Juu,lähden prismaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

LMR sanoi:
Tässäpä vinkki tamperelaisille SA-odottajille, jotka eivät vielä ole tilausta tehneet: täkäläinen Prisma myy jo peliä. Kyllä ottaa päähän kun itse joutuu ainakin perjantaihin asti odottamaan ja kaveri jo pelailee peliä onnessaan... :rolleyes:

NOUU!!! Olin tuossa viikonlopun Tampereella, mutten enää. höh.. Peli on jo tilauksessa, joten en taida nyt käydä Prismassa, vaikka tilauksen voisi vielä peruakin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Artificial sanoi:
Huh...

Odotukset kasvavat. Tulisipa jo perjantai :)

... tai torstai, jos käy hyvä tuuri näin ennakkotilaajana. Kävisi torstai ihan kivasti, kun on täysin vapaa päivä. Perjantaina peliaikaa vain n. 2 h.

En lue noita arvosteluja, ties mitä pelillisiä spoilereita sisältävät. Haluan kokea suuret uudistukset itse.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Tänään näytti lähteneen matkaan Play.com :sta minun kappaleeni pelistä. Varmaan maanantaina sitten perillä. Viikonloppuna on kyllä oltava lukematta bbs:ää, että säästyisi pahimmilta spoilereilta :P
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

äääh.. eipä näkynyt prismassa. täytyy kai odotella kiltisti peliä vielä pari päivää. :(
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Lloope sanoi:
Tänään näytti lähteneen matkaan Play.com :sta minun kappaleeni pelistä. Varmaan maanantaina sitten perillä. Viikonloppuna on kyllä oltava lukematta bbs:ää, että säästyisi pahimmilta spoilereilta :P

Jep... Perjantai iltana BBS tukossa, kun kaikki postailee heti pelin saatuaan kokemuksiaan überista latausruudusta. :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Swhat sanoi:
Jep... Perjantai iltana BBS tukossa, kun kaikki postailee heti pelin saatuaan kokemuksiaan überista latausruudusta. :p

Itse ajattelin pitää BBS:ää mitättömänä San Andreaksen alkutunnelmiin errattuna. Siispä tuskin keskustelemassa käyn kuin aikaisintaan lauantai-iltana. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Minä ajattelin, että kokeilisin uutta systeemiä kun tämä ilmestyy. Tarkoitus olisi mennä näin hurjiin kokeiluihin vasta kun Halo 2 ilmestyy, mutta kyllä tällä voi jo testailla. Eli tarkoitus olisi mennä pois irkistä ja sammuttaa tietokone. Vain minä ja peli. DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän. Voi kyllä kuulostaa liian hurjilta joistakin, joten en suosittele kokeilemaan kotona, ellei ole aivan varma kestäävänsä seuraukset.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Paavi^ sanoi:
Minä ajattelin, että kokeilisin uutta systeemiä kun tämä ilmestyy. Tarkoitus olisi mennä näin hurjiin kokeiluihin vasta kun Halo 2 ilmestyy, mutta kyllä tällä voi jo testailla. Eli tarkoitus olisi mennä pois irkistä ja sammuttaa tietokone. Vain minä ja peli. DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän. Voi kyllä kuulostaa liian hurjilta joistakin, joten en suosittele kokeilemaan kotona, ellei ole aivan varma kestäävänsä seuraukset.

Nykyalokkaan Cooperin testi. 12 minuuttia ilman kännykkää.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

RHead sanoi:
Juu näin on ainoastaan Pro Logic II.

Mitäs helvettiä. Täälläkin mehusteltiin DTS-ääniä. Onkos ne sitten vain tuommonen teko-surround? Ääh. Menin ajattelemaan liian pitkälle jo :P Noh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Paavi^ sanoi:
Mitäs helvettiä. Täälläkin mehusteltiin DTS-ääniä. Onkos ne sitten vain tuommonen teko-surround? Ääh. Menin ajattelemaan liian pitkälle jo :P Noh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.

Vice Cityssa DTS-ääniä kuultiinkin, muttei San Andreaksessa. Kyllähän Pro Logic II:kin antaa hyvin toteutettuna ihan pätevää soundia, vaikka ääni revitäänkin monikanavaiseksi stereosignaalista: http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Pelihän näyttää todella upealta, mutta miksi pitänyt tunkea noita somaleita peli täyteen? :( Itseltäni syö aika rutkasti kiinnostusta moinen. byyhyy.
 
Ylös Bottom