Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
LMR sanoi:Tässäpä vinkki tamperelaisille SA-odottajille, jotka eivät vielä ole tilausta tehneet: täkäläinen Prisma myy jo peliä. Kyllä ottaa päähän kun itse joutuu ainakin perjantaihin asti odottamaan ja kaveri jo pelailee peliä onnessaan...
Artificial sanoi:Huh...
Odotukset kasvavat. Tulisipa jo perjantai
Lloope sanoi:Tänään näytti lähteneen matkaan Play.com :sta minun kappaleeni pelistä. Varmaan maanantaina sitten perillä. Viikonloppuna on kyllä oltava lukematta bbs:ää, että säästyisi pahimmilta spoilereilta
Saladin sanoi:hmmm....pitäisikö lähteä prismaan kun on vielä tunnin auki,jos löytyisi San Andreas?.
Edit : Juu,lähden prismaan.
Swhat sanoi:Jep... Perjantai iltana BBS tukossa, kun kaikki postailee heti pelin saatuaan kokemuksiaan überista latausruudusta.
Saladin sanoi:Ei löytynyt
Paavi^ sanoi:Minä ajattelin, että kokeilisin uutta systeemiä kun tämä ilmestyy. Tarkoitus olisi mennä näin hurjiin kokeiluihin vasta kun Halo 2 ilmestyy, mutta kyllä tällä voi jo testailla. Eli tarkoitus olisi mennä pois irkistä ja sammuttaa tietokone. Vain minä ja peli. DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän. Voi kyllä kuulostaa liian hurjilta joistakin, joten en suosittele kokeilemaan kotona, ellei ole aivan varma kestäävänsä seuraukset.
San Andreaksessa on käsittääkseni "vain" Pro Logic II -tuki.Paavi^ sanoi:DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän.
Oliver sanoi:San Andreaksessa on käsittääkseni "vain" Pro Logic II -tuki.
RHead sanoi:Juu näin on ainoastaan Pro Logic II.
Edes Dolby Digitalia olis voinut odottaa..mut pakko se on tähän tyytyäRHead sanoi:Juu näin on ainoastaan Pro Logic II.
Paavi^ sanoi:Mitäs helvettiä. Täälläkin mehusteltiin DTS-ääniä. Onkos ne sitten vain tuommonen teko-surround? Ääh. Menin ajattelemaan liian pitkälle jo Noh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.