Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
LMR sanoi:Tässäpä vinkki tamperelaisille SA-odottajille, jotka eivät vielä ole tilausta tehneet: täkäläinen Prisma myy jo peliä. Kyllä ottaa päähän kun itse joutuu ainakin perjantaihin asti odottamaan ja kaveri jo pelailee peliä onnessaan...
Artificial sanoi:Huh...
Odotukset kasvavat. Tulisipa jo perjantai
Lloope sanoi:Tänään näytti lähteneen matkaan Play.com :sta minun kappaleeni pelistä. Varmaan maanantaina sitten perillä. Viikonloppuna on kyllä oltava lukematta bbs:ää, että säästyisi pahimmilta spoilereilta

Saladin sanoi:hmmm....pitäisikö lähteä prismaan kun on vielä tunnin auki,jos löytyisi San Andreas?.
Edit : Juu,lähden prismaan.
Swhat sanoi:Jep... Perjantai iltana BBS tukossa, kun kaikki postailee heti pelin saatuaan kokemuksiaan überista latausruudusta.

Saladin sanoi:Ei löytynyt
 God damn it!
 God damn it! Paavi^ sanoi:Minä ajattelin, että kokeilisin uutta systeemiä kun tämä ilmestyy. Tarkoitus olisi mennä näin hurjiin kokeiluihin vasta kun Halo 2 ilmestyy, mutta kyllä tällä voi jo testailla. Eli tarkoitus olisi mennä pois irkistä ja sammuttaa tietokone. Vain minä ja peli. DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän. Voi kyllä kuulostaa liian hurjilta joistakin, joten en suosittele kokeilemaan kotona, ellei ole aivan varma kestäävänsä seuraukset.
San Andreaksessa on käsittääkseni "vain" Pro Logic II -tuki.Paavi^ sanoi:DTS-äänistäkin voisi päästä nauttimaan enemmän.
Oliver sanoi:San Andreaksessa on käsittääkseni "vain" Pro Logic II -tuki.
RHead sanoi:Juu näin on ainoastaan Pro Logic II.
 Noh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.
 Noh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.Edes Dolby Digitalia olis voinut odottaa..mut pakko se on tähän tyytyäRHead sanoi:Juu näin on ainoastaan Pro Logic II.

Paavi^ sanoi:Mitäs helvettiä. Täälläkin mehusteltiin DTS-ääniä. Onkos ne sitten vain tuommonen teko-surround? Ääh. Menin ajattelemaan liian pitkälle joNoh, ihan mukava kun on tuollainenkaan surroundi.