Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Anttu sanoi:kertokaapa kauppoja pääkaupunki seudulla, mistä suurimmalla todennäköisyydellä tämän pelin saa perjantai-aamuna ilman ennakkovarauksia.
tuleekohan näitä suuret määrät, vai onko mahdollisuus, että jää ilman!!?
Käsittääkseni vanhan ja uudemman PS2:n välillä ei pitäisi olla eroja jos vanha on kunnossa ja lukee levyjä hyvin. Prosessorien tehot ja CD/DVD lukunopeudet ovat samat vanhassa ja uudessa.cermailu sanoi:Jostain luin että vanhempi pleikkari ei pyöritä niin hyvin pelejä kuin uusi. Tottahan se on mutta kuinka suuri ero on esim. kolme vuotta vanhalla raudalla verrattuna uuteen? Pelottaa San Andreasin kanssa vaikka Vice City pyöriikin ihan moitteetta.
Anttu sanoi:Pääkaupunkiseutu= Helsinki.
Dose? Isot kauppaketjut esim. Anttila yms ????
Jep. oon huomannurt tota nykimistä ja tekstuurien katoamista vice cityssä, mikä mulla johtuu luullakseni juuri tuosta linssin likaisuudesta yms.juupajaapa sanoi:Käsittääkseni vanhan ja uudemman PS2:n välillä ei pitäisi olla eroja jos vanha on kunnossa ja lukee levyjä hyvin. Prosessorien tehot ja CD/DVD lukunopeudet ovat samat vanhassa ja uudessa.
GTA:VC ja SA lataavat levyltä koko ajan (streaming), jolloin huonokuntoinen lukukoneisto, likainen linssi voivat aiheuttaa enempi nykimisiä ja tekstuurien katoamista kuin uusi, kunnossaoleva PS2.
Sormusaave sanoi:En lue noita arvosteluja, ties mitä pelillisiä spoilereita sisältävät. Haluan kokea suuret uudistukset itse.
No miltäs vaikuttaa?Jogi sanoi:Hähää... paikallisesta kaupasta sain omani, suolaiseen 65€ hintaan mutta kuitenkin Pelin mukana tuleva kartta ja ohjekirja näkyy olevan suomennettu.
Jogi sanoi:Hähää... paikallisesta kaupasta sain omani, suolaiseen 65 hintaan mutta kuitenkin Pelin mukana tuleva kartta ja ohjekirja näkyy olevan suomennettu.