Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Re: armeijan ylijäämävarasto

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Kakkossaarellahan se armeijan ylijäämävarasto on siellä sairaalan takana. Pitää vaan suorittaa siihen liittyvä tehtävä, ennen kuin kaupan saa auki.

Ja sinko, M16 ja vielä joku yksi siellä on myynnissä.

- Esa

Sinko,M16 ja haulikko :)
 
Mä oon käyny siellä ylijäämävarastolla, enkä ole pystynyt ostamaan vielä! Kuinka mones tehtävä on se että pääsee ostamaan sieltä? Mitäs autoja teiltä löytyy tallista? Mulla on Limu, Banshee ja cheetah! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Kuinka mones tehtävä on se että pääsee ostamaan sieltä?

Kun on suorittanut Ray Machowskin antaman toisen tehtävän "Arms Shortage" jossa suojellaan Rayn kaverin bisnestä (eli ylijäämävarastoa) pääsee ostoksille...
 
nyt pelasin minäki kolmanteen saareen asti.
dodolla lentäminen on kyllä todella vaikeeta, sitä täytyy harjotella.

tankin varastaminen osoittautua vaikeaksi operaatioksi.
Stauntonin nettikahvila oli kyllä paras paikka väijyä sitä, niinku täällä kerrottiin.

hälytys ajoneuvojen sireenit saa päälle kun painaa nopeasti L3:sta.
jos painaa hitaasti ni se on töötti.
äskettäin vasta tajusin tuon:)
voi olla että se lukee ohjekirjassaki, ei ole tullu pahemmin luettuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay


Kun on suorittanut Ray Machowskin antaman toisen tehtävän "Arms Shortage" jossa suojellaan Rayn kaverin bisnestä (eli ylijäämävarastoa) pääsee ostoksille...

No tänk juu vaan tosta tiedosta! Pitääkin ensviikolla alkaa pelaamaan ihan hikkenä, että pääsisi ostelemaan m-16 asetta! Oon kyl vast tokan saaren alus!:cool:
 
Grand Theft Auto on muuten hikinen tehtävä.
Pitää viedä kolme urheilu kaaraa täydessä kunnossa erääseen paikkaan, ja aikaa on vain 6min. Eikä millään jaksais ajaa asiallisesti.
 
Nettikahvilasta hieman etelään niin löytyy toinen hyvä "kyttäyspaikka"...

Juuri kun edellisessä postauksessa pääsin mainitsemasta, että jädeautoja löytyy vain päivisin ja ovat vielä harvinaisia. Niin tunnin päästä pelasin kolmos saarta ja yöllä vastaani tuli kolme jädeautoa :)
Taitaa MR Whoopeen asiakaskunta koostua lähinnä prostituoiduista, puliukoista ja muista yöllä liikkuvista hörhöistä.
 
Mä en oo löytänyt vielä jäde-autoa! Mistäs semmosen saa jöllittyä, Syrjäkujilta vai kaupungista? No kertokaapas!
 
Drane:
Kannattaa vaan ajaa mahdollisimman nopeesti,kyl ne autot ehtii korjaa...
Itse ajoin ekan auton liian varovasti ja tokal vähän jo kurvailin kovempaa...vikaan autoon jäi 40s hakee se joten oli pakko romuttaa se et ehtisin ja kun sain auton lopulta talliin jäi 1s aikaa...(pumppu jyskytti)
 
Onks kukaan muuten löytänyt tän nimistä autoa kuin "Flatbed", jos on niin mistäpäin Libery Cityä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Onks kukaan muuten löytänyt tän nimistä autoa kuin "Flatbed", jos on niin mistäpäin Libery Cityä.
Niitä pyörii aina välillä armeijan ylijäämäkaupan lähistöllä Staunton Islandissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vilperi
Kuinkahan ton criminal ratingin saa noin korkeeks? Ite oon ihan lopussa ja criminal rating on vasta n.1500. Se kyllä laskeeaina pidätysten/kuolemien myötä, mutta tuskinpa se olis siltikään yli 2000.:confused:

Paras kikka on ampua alas helikoptereita. Tällä hetkellä on alas ammuttuna noin 220 kopteria ja criminal ratingia karvan päälle 10000. Niin ja Bossin jälkeen ei taida muita tulla, kai..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Echo

Niitä pyörii aina välillä armeijan ylijäämäkaupan lähistöllä Staunton Islandissa.

ja se Flatbed on siis kuorma-auto ja vissii vain päivisin liikkuu.


noissa harvinaisissa autoissa on se hassu juttu että semmosen ku löytää ni sitte matkalla sinne portlandin varastolle niit tulee vastaa vähä väliä:)

onko kukaa lennättäny dodon sinne?
itse suosiolla menin teitä pitkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Grand Theft Auto on muuten hikinen tehtävä.
Pitää viedä kolme urheilu kaaraa täydessä kunnossa erääseen paikkaan, ja aikaa on vain 6min. Eikä millään jaksais ajaa asiallisesti.

Kyllä se on helppo tehtävä. Jos et ole huomannut niin sen autotallin johon ne pitää viedä viereisessä luukussa on se pay 'n spray. eli voit ajaa myös täysillä autoa kolhimallakin ja korjata sen siinä vieressä. kunhan ei vai kokonaan riko sitä autoa koska silloin tulee " mission failed".

Brln..
 
Mä lentelin sen dodon sinne kun ei sillä tuntunu pääsevän vauhdikkaasti teitä pitkin... :D Tuli vaan siinä lennellessä mieleen et onhan siellä siivellinenkin dodo, siinä tehtävässä jossa se piti ampua veneestä alas singolla ja kerätä kamat?! Oiskohan se mahdollista saada pöllittyä? :p
 
No niin nyt on GTA3 läpi!

No niin nyt on vedetty GTA3 läpi ( n. 2 viikko sitten), mutta mitä jää käteen?
Aivan helvetin hyvä peli, Isot tutkittavat saaret ja paljon salapaikkoja.Hyvät ihmiset, älkää suorittako päätä pahkaa tehtäviä koko aikaa, tutkikaa ympäristöä, itse tajusin sen vasta kun olin vetänyt pelin läpi. Jäi muuten jotain kymmenen tehtävää tekemättä.
Kannattaa muuten etsiä niitä RAMPAGE juttuja. Tulee ihan toisen lainen fiilis lahdata porukkaa kun on aikaa 2 minsaa ja pitäis tuhota 15 kulkuneuvoa loputtomilla singon panoksilla tai vastaavaa, tuli muuten armeija perään kun suoritin ton tehtävän
:D
JA jos tekee mieli muuten vaan riehua niin ota ensin huumeita, kaikki hidastuu ja on paljon helpompaa tappaa porukkaaaaa........:cool:
 
Kannattaa muuten kokeilla sen tabun nauttineena valita liikenteestä pahaa aavistamaton auto (mielellään tietysti kyttäauto :p ) ja juosta sitä päin... säleet lentelee aika komeesti nääs :p
 
No onko se Flatbed armeijan kuorma-auto? Joutuuko sitä dodoa lennättämään jossain yehtävässä, kun mula ei oo taktiikka hallussa! Se nousee ja laskee heti nokka pitkänä alas! Ohjeita!!:cool:
 
Noniin, juoni pelattu läpi.
Mutta vielähän tuossa on pelaamista että 100% on peli läpi pelattu..

Pitää varmaan alkaa noita "pikku-tehtäviä" suorittamaan lisää kuten tuo autojen kuskaaminen sinne satamaan :)
 
Jeeee!!! Nyt mä vihdoin opin ton lentämisen noin viikon satunnaisen harjoittelun jälkeen. Se kikka olikin siinä, että nousussa pitää vähän väliä palauttaa kone vaakatasoon, eikä pitää sitä koko aikaa lievässä nousussa. :D Mutta nyt taas tuli esiin todella ikävä bugi liittyen lentämiseen. Kun lennät ilmassa jonkun hyppyrin yli, niin toiminta hidastuu samanlaiseksi kuin olisit ajnut hynden yli autolla ja kamera muuttuu hyppyrin päälle. Todella ärsyttävää, sillä tämä on tapahtunut eilisillan jälkeen jo kolme kerta.:mad:

Mutta anyway, thank you (h)JESUS!!
 
Ylös Bottom